Ja het is wel rustig, maar dat kan je dichter bij de randstad ook vinden. Hij is welkom hoor, daar niet van.quote:Op maandag 15 december 2014 11:12 schreef ntm het volgende:
Lekker rustig is die buurt toch? Fedde Le Grand heeft ook een huis daar. Als je geen zin hebt in drukte van de randstad..
Je bent gewoon bang dat hij alle chickita's nu van je steelt.quote:Op maandag 15 december 2014 11:18 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja het is wel rustig, maar dat kan je dichter bij de randstad ook wel vinden. Hij is welkom hoor, daar niet van.
Het is 1 km verwijderd van ouders van mn vriend, ga sowieso keertje spottenquote:Op maandag 15 december 2014 11:18 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja het is wel rustig, maar dat kan je dichter bij de randstad ook wel vinden. Hij is welkom hoor, daar niet van.
Leuk huis wel: http://www.bekendeburen.n(...)t-stulpje-in-tilburg
Kan ie van de andere kant van de wereld ook wel, met die dreamy voice. =$quote:Op maandag 15 december 2014 11:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je bent gewoon bang dat hij alle chickita's nu van je steelt.
Dan zou je toch echt een betere baan moeten vinden schatje.quote:Op maandag 15 december 2014 11:23 schreef LudoSanders het volgende:
Zou er niet om staan te springen dat er een buitenlander in mijn wijk zou komen te wonen. Mogelijke kinderen hebben geen veilige plek meer om te spelen, huis daalt in waarde. Er kleven enkel nadelen aan.
Welke straat is het? (no stalker) (quote:Op maandag 15 december 2014 11:23 schreef ntm het volgende:
[..]
Het is 1 km verwijderd van ouders van mn vriend, ga sowieso keertje spotten. In randstad heb je ook rustige plekken, maar ik denk dat hij beetje klaar was met Amsterdam.
Nee, stel je voor zegquote:Op maandag 15 december 2014 11:23 schreef LudoSanders het volgende:
Zou er niet om staan te springen dat er een buitenlander in mijn wijk zou komen te wonen. Mogelijke kinderen hebben geen veilige plek meer om te spelen, huis daalt in waarde. Er kleven enkel nadelen aan.
Pfff echt he, elke keer hele waves (haha ! ) voorvocht als ik zijn stem hoorquote:Op maandag 15 december 2014 11:24 schreef krioro het volgende:
[..]
Kan ie van de andere kant van de wereld ook wel, met die dreamy voice. =$
Is geloof ik wel makkelijk te vinden, ik ken het adres niet uit m'n hoofd. Moet ik navragen voor je? Straks sta je ook gillend voor de deur van Mr Probzquote:Op maandag 15 december 2014 11:25 schreef krioro het volgende:
[..]
Welke straat is het? (no stalker) () (en is dat bekend? lol inb4 gillende meiden voor de deur 24/7)
quote:Op maandag 15 december 2014 11:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Pfff echt he, elke keer hele waves (haha ! ) voorvocht als ik zijn stem hoor!
Navragen hoeft niet hoor, zo boeiend vind ik het ook weer niet, was gewoon nieuwsgierig. =$quote:Op maandag 15 december 2014 11:28 schreef ntm het volgende:
[..]
Is geloof ik wel makkelijk te vinden, ik ken het adres niet uit m'n hoofd. Moet ik navragen voor je? Straks sta je ook gillend voor de deur van Mr ProbzDan wordt gelijk de politie gebeld
![]()
Mr.Dopefit.quote:
quote:
Ja kant en klare thee.quote:Op maandag 15 december 2014 09:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Huh? je haalt complete thee uit den automaat? niet gewoon water?
Duitse thee wel eens gehad?zure zult
Earl Greyquote:Op maandag 15 december 2014 12:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja kant en klare thee.
Echt ranzige meuk.
Duitse thee klinkt niet echt als een delicatesse :S
Ik ook roboquote:Op maandag 15 december 2014 13:10 schreef Robophatt het volgende:
Ik vraag me af wat een meisje-meisje precies is. Waar ligt de grens?
Ik zou mezelf namelijk geen meisje-meisje noemen omdat ik dat nogal kinderachtig en misschien wat oppervlakkig vind klinken. Dan liever vrouwelijk of elegant.
quote:Op maandag 15 december 2014 13:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ook robozou je ook vrouwelijk en elegant noemen
Zo zwaar aan een klein detail tillen terwijl we het hebben over Robo hierquote:Op maandag 15 december 2014 13:23 schreef Modus het volgende:
[..]. Ms loopt ze wel op van die horkenalto Dr Martens.
.
zolang ze geen crocs draagtquote:Op maandag 15 december 2014 13:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zo zwaar aan een klein detail tillen terwijl we het hebben over Robo hierzou veranderen in mijn ideaalbeeld en dan huwen
Het gaat juist om kleine details.quote:Op maandag 15 december 2014 13:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zo zwaar aan een klein detail tillen terwijl we het hebben over Robo hierzou veranderen in mijn ideaalbeeld en dan huwen
Met of zonder crocsquote:
Jouw geslachtsdeel is een klein detail... wacht, jouw hele lichaam is een klein detailquote:Op maandag 15 december 2014 14:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het gaat juist om kleine details.
zonder zou toch wel mijn voorkeur hebben.quote:Op maandag 15 december 2014 14:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Met of zonder crocsmaak mij nie uit
Niets mis mee dusquote:Op maandag 15 december 2014 14:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jouw geslachtsdeel is een klein detail... wacht, jouw hele lichaam is een klein detail
ja idd robo, probeer reactie uit te lokken maar die trut is gewoon weer wegquote:Op maandag 15 december 2014 14:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zonder zou toch wel mijn voorkeur hebben.
maar goed, als we het over robo hebben..
In jouw geval, dat wil zeggen 6 jarige thaise jochies, nee niets mis mee.quote:
Je kan beter.quote:Op maandag 15 december 2014 14:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
In jouw geval, dat wil zeggen 6 jarige thaise jochies, nee niets mis mee.
Weet ik, maar bij jou is half werk voldoende... half werk hahahaha ;p kkquote:Op maandag 15 december 2014 14:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je kan beter.
Zou zo met one direction kunnen meedraaien
Half werk is maar de helftquote:Op maandag 15 december 2014 14:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Weet ik, maar bij jou is half werk voldoende... half werk hahahaha ;p kk
het is een beginquote:
maar als je de 2de helft als eerste doet, is het dan niet automatisch de eerste helft?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |