Ja kant en klare thee.quote:Op maandag 15 december 2014 09:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Huh? je haalt complete thee uit den automaat? niet gewoon water?
Duitse thee wel eens gehad?zure zult
Earl Greyquote:Op maandag 15 december 2014 12:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja kant en klare thee.
Echt ranzige meuk.
Duitse thee klinkt niet echt als een delicatesse :S
Ik ook roboquote:Op maandag 15 december 2014 13:10 schreef Robophatt het volgende:
Ik vraag me af wat een meisje-meisje precies is. Waar ligt de grens?
Ik zou mezelf namelijk geen meisje-meisje noemen omdat ik dat nogal kinderachtig en misschien wat oppervlakkig vind klinken. Dan liever vrouwelijk of elegant.
quote:Op maandag 15 december 2014 13:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ook robozou je ook vrouwelijk en elegant noemen
Zo zwaar aan een klein detail tillen terwijl we het hebben over Robo hierquote:Op maandag 15 december 2014 13:23 schreef Modus het volgende:
[..]. Ms loopt ze wel op van die horkenalto Dr Martens.
.
zolang ze geen crocs draagtquote:Op maandag 15 december 2014 13:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zo zwaar aan een klein detail tillen terwijl we het hebben over Robo hierzou veranderen in mijn ideaalbeeld en dan huwen
Het gaat juist om kleine details.quote:Op maandag 15 december 2014 13:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zo zwaar aan een klein detail tillen terwijl we het hebben over Robo hierzou veranderen in mijn ideaalbeeld en dan huwen
Met of zonder crocsquote:
Jouw geslachtsdeel is een klein detail... wacht, jouw hele lichaam is een klein detailquote:Op maandag 15 december 2014 14:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het gaat juist om kleine details.
zonder zou toch wel mijn voorkeur hebben.quote:Op maandag 15 december 2014 14:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Met of zonder crocsmaak mij nie uit
Niets mis mee dusquote:Op maandag 15 december 2014 14:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jouw geslachtsdeel is een klein detail... wacht, jouw hele lichaam is een klein detail
ja idd robo, probeer reactie uit te lokken maar die trut is gewoon weer wegquote:Op maandag 15 december 2014 14:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zonder zou toch wel mijn voorkeur hebben.
maar goed, als we het over robo hebben..
In jouw geval, dat wil zeggen 6 jarige thaise jochies, nee niets mis mee.quote:
Je kan beter.quote:Op maandag 15 december 2014 14:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
In jouw geval, dat wil zeggen 6 jarige thaise jochies, nee niets mis mee.
Weet ik, maar bij jou is half werk voldoende... half werk hahahaha ;p kkquote:Op maandag 15 december 2014 14:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je kan beter.
Zou zo met one direction kunnen meedraaien
Half werk is maar de helftquote:Op maandag 15 december 2014 14:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Weet ik, maar bij jou is half werk voldoende... half werk hahahaha ;p kk
het is een beginquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |