Ja het is wel rustig, maar dat kan je dichter bij de randstad ook vinden. Hij is welkom hoor, daar niet van.quote:Op maandag 15 december 2014 11:12 schreef ntm het volgende:
Lekker rustig is die buurt toch? Fedde Le Grand heeft ook een huis daar. Als je geen zin hebt in drukte van de randstad..
Je bent gewoon bang dat hij alle chickita's nu van je steelt.quote:Op maandag 15 december 2014 11:18 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja het is wel rustig, maar dat kan je dichter bij de randstad ook wel vinden. Hij is welkom hoor, daar niet van.
Het is 1 km verwijderd van ouders van mn vriend, ga sowieso keertje spottenquote:Op maandag 15 december 2014 11:18 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja het is wel rustig, maar dat kan je dichter bij de randstad ook wel vinden. Hij is welkom hoor, daar niet van.
Leuk huis wel: http://www.bekendeburen.n(...)t-stulpje-in-tilburg
Kan ie van de andere kant van de wereld ook wel, met die dreamy voice. =$quote:Op maandag 15 december 2014 11:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je bent gewoon bang dat hij alle chickita's nu van je steelt.
Dan zou je toch echt een betere baan moeten vinden schatje.quote:Op maandag 15 december 2014 11:23 schreef LudoSanders het volgende:
Zou er niet om staan te springen dat er een buitenlander in mijn wijk zou komen te wonen. Mogelijke kinderen hebben geen veilige plek meer om te spelen, huis daalt in waarde. Er kleven enkel nadelen aan.
Welke straat is het? (no stalker) (quote:Op maandag 15 december 2014 11:23 schreef ntm het volgende:
[..]
Het is 1 km verwijderd van ouders van mn vriend, ga sowieso keertje spotten. In randstad heb je ook rustige plekken, maar ik denk dat hij beetje klaar was met Amsterdam.
Nee, stel je voor zegquote:Op maandag 15 december 2014 11:23 schreef LudoSanders het volgende:
Zou er niet om staan te springen dat er een buitenlander in mijn wijk zou komen te wonen. Mogelijke kinderen hebben geen veilige plek meer om te spelen, huis daalt in waarde. Er kleven enkel nadelen aan.
Pfff echt he, elke keer hele waves (haha ! ) voorvocht als ik zijn stem hoorquote:Op maandag 15 december 2014 11:24 schreef krioro het volgende:
[..]
Kan ie van de andere kant van de wereld ook wel, met die dreamy voice. =$
Is geloof ik wel makkelijk te vinden, ik ken het adres niet uit m'n hoofd. Moet ik navragen voor je? Straks sta je ook gillend voor de deur van Mr Probzquote:Op maandag 15 december 2014 11:25 schreef krioro het volgende:
[..]
Welke straat is het? (no stalker) () (en is dat bekend? lol inb4 gillende meiden voor de deur 24/7)
quote:Op maandag 15 december 2014 11:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Pfff echt he, elke keer hele waves (haha ! ) voorvocht als ik zijn stem hoor!
Navragen hoeft niet hoor, zo boeiend vind ik het ook weer niet, was gewoon nieuwsgierig. =$quote:Op maandag 15 december 2014 11:28 schreef ntm het volgende:
[..]
Is geloof ik wel makkelijk te vinden, ik ken het adres niet uit m'n hoofd. Moet ik navragen voor je? Straks sta je ook gillend voor de deur van Mr ProbzDan wordt gelijk de politie gebeld
![]()
Mr.Dopefit.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |