Hij moet zijn arm afmaken. In een sleeve is het best geinig en dan niet zo overdreven als nu.quote:Op vrijdag 24 april 2015 20:47 schreef Burner82 het volgende:
Ik vind die AFC tattoo van Johnny toch wel een beetje TE eigenlijk.....
Daarom vind ik de "vakjury" wel leuk.. En Tijl in de jury. Hij is een groot klassiek promotor.quote:Op vrijdag 24 april 2015 21:01 schreef roos85 het volgende:
Enzo heeft ook de pech dat viool minder aansprekend is dan hiphop dansen.
Ik snapte de goocheldoos al nietquote:Op vrijdag 24 april 2015 21:01 schreef Burner82 het volgende:
Ik heb op m'n 6e ook een goocheldoos gekregen... Maar of ik was te dom, of mijn familie te slim
Mijn beste truc was met iets dat 1 van mijn zussen lekker vond.... chocolade of snoep... Lekker he? Ja hequote:Op vrijdag 24 april 2015 21:02 schreef Stickertje het volgende:
mijn beste goocheltruc was om een potlood flexibel te laten lijken door hem snel op en neer te bewegen
quote:Op vrijdag 24 april 2015 21:04 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Mijn beste truc was met iets dat 1 van mijn zussen lekker vond.... chocolade of snoep... Lekker he? Ja heik laat het nu verdwijnen... nomnomnom.... Doei
Dat absoluut. Maar vraag me af in hoeverre de "vakjury" van de klassieke muziek is.quote:Op vrijdag 24 april 2015 21:02 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Daarom vind ik de "vakjury" wel leuk.. En Tijl in de jury. Hij is een groot klassiek promotor.
Het scheelt ook wel dat het niet "gewoon" kids zijn... Wereldkampioen Hiphop, NL-kampioen goochelen, Viool jongen heeft in voorprogramma van wereldtop gestaan....quote:
Dat hebben ze wel de kop ingedrukt in het conceptquote:Op vrijdag 24 april 2015 21:08 schreef Stickertje het volgende:
en had verwacht dat dinand 10 maal irritanter zou zijn
Angela entertainment. Kan ook zingen en dansen.quote:Op vrijdag 24 april 2015 21:13 schreef Burner82 het volgende:
Dinand: zang
Tijl: klassiek
Carlo: imiteren
Angela: acteren
Of zo.
En carlo show....quote:Op vrijdag 24 april 2015 21:15 schreef roos85 het volgende:
[..]
Angela entertainment. Kan ook zingen en dansen.
Gooi dan Spike of zo erin... Heb je nog wat vuurwerk erinquote:Op vrijdag 24 april 2015 21:15 schreef iBenny het volgende:
Ik wil Dinand in de jury van The Voice ipv Marco
(maar nadat ik die docu-serie van Marco heb gezien, denk ik niet dat Marco snel uit de jury zal verdwijnen #vriendjepolitiek)
Ik liever Bart van Racoon. Of Barry Hayquote:Op vrijdag 24 april 2015 21:15 schreef iBenny het volgende:
Ik wil Dinand in de jury van The Voice ipv Marco
(maar nadat ik die docu-serie van Marco heb gezien, denk ik niet dat Marco snel uit de jury zal verdwijnen #vriendjespolitiek)
Van mij krijg je 18 punten!!quote:Op vrijdag 24 april 2015 21:18 schreef Stickertje het volgende:
dit programma is best deprimerend
mij enige talent is om bagger te plaatsen op Fok![]()
waylonquote:Op vrijdag 24 april 2015 21:19 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik liever Bart van Racoon. Of Barry HayOf Waylon!
wat een kutlui noem je daar allemaal opquote:Op vrijdag 24 april 2015 21:19 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik liever Bart van Racoon. Of Barry HayOf Waylon!
Marco Roelofsquote:Op vrijdag 24 april 2015 21:20 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
wat een kutlui noem je daar allemaal op
quote:Op vrijdag 24 april 2015 21:20 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
wat een kutlui noem je daar allemaal op
Laysaquote:Op vrijdag 24 april 2015 21:22 schreef Laysa het volgende:
Ik vind het een euhhh vernieuwend concept...Wel rete irritant dat domme gelul erdoorheen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |