Klinkt als een soort van HGT voor kleine snotneuzen. Wel leuk dat Johnny mee mag doen...quote:Train en oefen jij iedere dag om nog beter te worden in iets waar je al héél goed in bent? Voor een nieuw groots tv-programma gepresenteerd door Wendy en Johnny zijn wij op zoek naar jouw talent! Kunstschaatsen, muziek maken, zingen, dansen, turnen, goochelen; wij zoeken de toptalenten! Dit televisieprogramma biedt een serieus podium aan getalenteerde kinderen van 6 t/m 14 jaar. Wil jij jouw harde werk en training aan heel Nederland laten zien? Laat dan nú je ouders het aanmeldformulier invullen!
http://www.rtl.nl/wendy-en-johnny/#!/
Dinand in de vakjuryquote:De vakjury, bestaande uit Dinand Woesthoff, Angela Schijf, Tijl Beckand en Carlo Boszhard, beoordeelt de optredens van deze bijzondere kinderen. Ook is er een 100-koppige publieksjury. Hierin zitten mensen met achtergrond en verstand van de verschillende disciplines en kunnen de talenten dus goed op waarde schatten.
Ik ookquote:Op vrijdag 24 april 2015 19:46 schreef iBenny het volgende:
roos85 en roos94 in 1 topic.... Ik vind dit maar verwarrend
Ik ga voor 85quote:
Beetje apart... Maar dat zal ook wel moeten als je op hoog niveau iets wilt doen..quote:
ja = 1, nee = 0, misschien = 0.5.. Of zo?quote:Op vrijdag 24 april 2015 20:50 schreef iBenny het volgende:
Hoe kun je nou weer 90.5 punt krijgen als er 100 man zit?
Van de 25.quote:Op vrijdag 24 april 2015 20:51 schreef Stickertje het volgende:
21 punten van de hoeveel?
beetje rare puntentelling
25. Jury kan ook 100 punten gevenquote:Op vrijdag 24 april 2015 20:51 schreef Stickertje het volgende:
21 punten van de hoeveel?
beetje rare puntentelling
Ze heeft een hekel aan Amsterdam en Den Haag?quote:Op vrijdag 24 april 2015 20:52 schreef Stickertje het volgende:
johnny en dinand samen in 1 programma, jammer dat mijn moeder nu niet op visite is, was ze binnen 3 minuten weer buiten
Nee. Enzo Knol.quote:Op vrijdag 24 april 2015 20:52 schreef Burner82 het volgende:
Zou Enzo vernoemd zijn naar de Ferrari?
randstadquote:Op vrijdag 24 april 2015 20:53 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ze heeft een hekel aan Amsterdam en Den Haag?
Dan mogen zijn ouders mijn lotto getallen invullenquote:
ik keek toen ook nog naar gtstquote:Op vrijdag 24 april 2015 20:55 schreef roos85 het volgende:
Als Lotje hoor moet ik gelijk aan GTST denken![]()
Ik snap het ook nog nietquote:Op vrijdag 24 april 2015 20:59 schreef Stickertje het volgende:
je heet lotje maar je hebt the eye of the tiger..
wut?
En gewoon goede kids die hun sporen al verdiend hebben, voor zover mogelijk.quote:Op vrijdag 24 april 2015 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zap net voorbij.
Ik dacht een gewone kinder-HGT te krijgen. Leuk dat het anders is, met o.a de punten.
Jury vind ik ook leuk, heel divers.
Hij moet zijn arm afmaken. In een sleeve is het best geinig en dan niet zo overdreven als nu.quote:Op vrijdag 24 april 2015 20:47 schreef Burner82 het volgende:
Ik vind die AFC tattoo van Johnny toch wel een beetje TE eigenlijk.....
Daarom vind ik de "vakjury" wel leuk.. En Tijl in de jury. Hij is een groot klassiek promotor.quote:Op vrijdag 24 april 2015 21:01 schreef roos85 het volgende:
Enzo heeft ook de pech dat viool minder aansprekend is dan hiphop dansen.
Ik snapte de goocheldoos al nietquote:Op vrijdag 24 april 2015 21:01 schreef Burner82 het volgende:
Ik heb op m'n 6e ook een goocheldoos gekregen... Maar of ik was te dom, of mijn familie te slim
Mijn beste truc was met iets dat 1 van mijn zussen lekker vond.... chocolade of snoep... Lekker he? Ja hequote:Op vrijdag 24 april 2015 21:02 schreef Stickertje het volgende:
mijn beste goocheltruc was om een potlood flexibel te laten lijken door hem snel op en neer te bewegen
quote:Op vrijdag 24 april 2015 21:04 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Mijn beste truc was met iets dat 1 van mijn zussen lekker vond.... chocolade of snoep... Lekker he? Ja heik laat het nu verdwijnen... nomnomnom.... Doei
Dat absoluut. Maar vraag me af in hoeverre de "vakjury" van de klassieke muziek is.quote:Op vrijdag 24 april 2015 21:02 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Daarom vind ik de "vakjury" wel leuk.. En Tijl in de jury. Hij is een groot klassiek promotor.
Het scheelt ook wel dat het niet "gewoon" kids zijn... Wereldkampioen Hiphop, NL-kampioen goochelen, Viool jongen heeft in voorprogramma van wereldtop gestaan....quote:
Dat hebben ze wel de kop ingedrukt in het conceptquote:Op vrijdag 24 april 2015 21:08 schreef Stickertje het volgende:
en had verwacht dat dinand 10 maal irritanter zou zijn
Angela entertainment. Kan ook zingen en dansen.quote:Op vrijdag 24 april 2015 21:13 schreef Burner82 het volgende:
Dinand: zang
Tijl: klassiek
Carlo: imiteren
Angela: acteren
Of zo.
En carlo show....quote:Op vrijdag 24 april 2015 21:15 schreef roos85 het volgende:
[..]
Angela entertainment. Kan ook zingen en dansen.
Gooi dan Spike of zo erin... Heb je nog wat vuurwerk erinquote:Op vrijdag 24 april 2015 21:15 schreef iBenny het volgende:
Ik wil Dinand in de jury van The Voice ipv Marco
(maar nadat ik die docu-serie van Marco heb gezien, denk ik niet dat Marco snel uit de jury zal verdwijnen #vriendjepolitiek)
Ik liever Bart van Racoon. Of Barry Hayquote:Op vrijdag 24 april 2015 21:15 schreef iBenny het volgende:
(maar nadat ik die docu-serie van Marco heb gezien, denk ik niet dat Marco snel uit de jury zal verdwijnen #vriendjespolitiek)
Van mij krijg je 18 punten!!quote:Op vrijdag 24 april 2015 21:18 schreef Stickertje het volgende:
dit programma is best deprimerend
mij enige talent is om bagger te plaatsen op Fok![]()
waylonquote:Op vrijdag 24 april 2015 21:19 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik liever Bart van Racoon. Of Barry HayOf Waylon!
wat een kutlui noem je daar allemaal opquote:Op vrijdag 24 april 2015 21:19 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik liever Bart van Racoon. Of Barry HayOf Waylon!
Marco Roelofsquote:Op vrijdag 24 april 2015 21:20 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
wat een kutlui noem je daar allemaal op
quote:Op vrijdag 24 april 2015 21:20 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
wat een kutlui noem je daar allemaal op
Laysaquote:Op vrijdag 24 april 2015 21:22 schreef Laysa het volgende:
Ik vind het een euhhh vernieuwend concept...Wel rete irritant dat domme gelul erdoorheen
Zeker.quote:Op vrijdag 24 april 2015 21:24 schreef Stickertje het volgende:
wel een eerlijke jury, niet altijd positief
Ja eens!quote:Op vrijdag 24 april 2015 21:15 schreef iBenny het volgende:
(maar nadat ik die docu-serie van Marco heb gezien, denk ik niet dat Marco snel uit de jury zal verdwijnen #vriendjespolitiek)
Carlo let echt op het show-element en niet op het daadwerkelijke talentquote:Op vrijdag 24 april 2015 21:24 schreef Stickertje het volgende:
wel een eerlijke jury, niet altijd positief
maar de jury moet ook op een gegeven moment zingen.. dinand & zingen..quote:Op vrijdag 24 april 2015 21:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja eens!
En idd zal hij er niet snel uitgaan.
En Wellicht wil Dinand ook niet, en enkel bij kindermeuk.
Zelfde als HGT/TVOHquote:Op vrijdag 24 april 2015 21:25 schreef iBenny het volgende:
De designer van de ranglijst was te duur, dus de stagiair mocht aan de slag?
Dit,en ik voel me een heel erg lui talentloos nutteloos kindquote:Op vrijdag 24 april 2015 21:27 schreef Laysa het volgende:
Ik kijk eigenlijk alleen maar voor Johnny![]()
Dus die kinderen moeten wel hun best doen
Bij HGT genoeg van dit gezien, met saaie choreografie. Dit was vermaak en liep lekker met de 'muziek'.quote:
Geef Carlo geen ongelijkquote:Op vrijdag 24 april 2015 21:32 schreef Burner82 het volgende:
Carlo: Johnny, jij trekt dat pakje aan en ik zie je in mijn kleedkamer![]()
![]()
Stond hem niet verkeerdquote:
Niks mis meequote:Op vrijdag 24 april 2015 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
Dinand heeft weer het kapsel wat hij +- 18 jaar geleden had
Zeker, Vandaar mijn duim ook.quote:
Ik moest gniffelenquote:
helemaal eens.quote:Op vrijdag 24 april 2015 21:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zeker, Vandaar mijn duim ook.
En weg met baard en al. Houden zo
Haha, jaquote:
Ze laten de thuissituatie zien... Sommige zijn Limbo, sommige gelovig.quote:Op vrijdag 24 april 2015 21:36 schreef iBenny het volgende:
Ik vraag me alleen af waarom dat Christelijke een rol moest spelen in dit programma? Net ook al met een andere kandidaat. Beetje jammer.
Bedoel je of hij het stuk geloof niet weg kon laten?quote:Op vrijdag 24 april 2015 21:36 schreef iBenny het volgende:
Ik vraag me alleen af waarom dat Christelijke een rol moest spelen in dit programma? Net ook al met een andere kandidaat. Beetje jammer.
Nja. Gewoon uit het programma. Voegt wat mij betreft niet zoveel toe.quote:Op vrijdag 24 april 2015 21:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bedoel je of hij het stuk geloof niet weg kon laten?
Dat. Familie fokkonijn zit daar met een tafel kinderen en 'de eerste bijbel' op de achtergrond en ik denk dat een niet-gelovige niet in zo een koor zit.quote:Op vrijdag 24 april 2015 21:37 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ze laten de thuissituatie zien... Sommige zijn Limbo, sommige gelovig.
Oh mag van mij ook geskipt worden. Maar wel weer mooie tegenhanger van alle aandachtkoters bij Voice kids.quote:Op vrijdag 24 april 2015 21:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nja. Gewoon uit het programma. Voegt wat mij betreft niet zoveel toe.
Misschien kan je je nog snel aanmelden bij een koor.quote:Op vrijdag 24 april 2015 21:39 schreef Stickertje het volgende:
ik heb niet gebid voordat ik die pizza opat vanmiddag..
*naar hel gaat
Te oud voor de priesters... Hell it isquote:Op vrijdag 24 april 2015 21:41 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Misschien kan je je nog snel aanmelden bij een koor.
Helaas zit er wel een irritante korter tussenquote:Op vrijdag 24 april 2015 21:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh mag van mij ook geskipt worden. Maar wel weer mooie tegenhanger van alle aandachtkoters bij Voice kids.
Ach, daar gaan alle leuke mensen heenquote:Op vrijdag 24 april 2015 21:41 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Te oud voor de priesters... Hell it is
die ene met de gitaar?quote:Op vrijdag 24 april 2015 21:41 schreef roos85 het volgende:
[..]
Helaas zit er wel een irritante korter tussen
quote:Op vrijdag 24 april 2015 21:45 schreef Burner82 het volgende:
Vraag me trouwens af wat die Christelijke mensen daar doen... Als die jongen echt denkt dat hij zo goed is... Of zijn ouders... Door naar de hel!!
Superbia
Superbia, de Latijnse benaming voor hoogmoed of ijdelheid. Het wordt beschouwd als de ergste van de zeven zonden en eveneens de eerste: alle andere zonden komen uit superbia voort. Met superbia wordt het verlangen om belangrijker of aantrekkelijker te zijn bedoeld, of een liefde voor zichzelf. Het meest bekende verhaal over ijdelheid is het verhaal van Lucifer. De ijdelheid veroorzaakte zijn vertrek uit de hemel en zijn transformatie in Satan.
Genoeg solo die talentenjachten gewonnen hebben.quote:Op vrijdag 24 april 2015 21:40 schreef Burner82 het volgende:
Zo een koor kan echt goed zijn... Maar als solo red je het zelden... Je zult het moeten inleiden, rest van het koor als begeleiding etc.. zoals dit
Vergeet de kampertjes niet.quote:Op vrijdag 24 april 2015 21:45 schreef roos94 het volgende:
Op zich vind ik deze kinderen wel leuker dan bij de voice kids. Daar zitten vaak toch een beetje arrogante kakkerige betwetertjes.
quote:Op vrijdag 24 april 2015 21:46 schreef Stickertje het volgende:
nu haalt hij die hoge noten nog.. laat hem maar eens 10 jaar verder zijn
Wat zuur zegquote:Op vrijdag 24 april 2015 21:46 schreef iBenny het volgende:
Ach, over een paar jaar heeft hij de baard in de keel
quote:Op vrijdag 24 april 2015 21:49 schreef Burner82 het volgende:
Ze zat met een koker in hem? Denken de priesters ook
Van Halen geloof ikquote:Op vrijdag 24 april 2015 21:52 schreef Pisces29 het volgende:
Ben benieuwd wat hij alleen gaat doen zo
Slash komt er mee wegquote:
Uit het programma of....?quote:
die heeft ook geen gerard joling glitters op zijn hoed en een paarse glitter brilquote:
Scheelt niet veel... inspireert jongeren tot ditquote:Op vrijdag 24 april 2015 21:54 schreef Stickertje het volgende:
[..]
die heeft ook geen gerard joling glitters op zijn hoed en een paarse glitter bril
heiligschennis !!!1!!1quote:Op vrijdag 24 april 2015 21:54 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Scheelt niet veel... inspireert jongeren tot dit
Leuk en ook nu een langer stuk gelukkigquote:
Klaag maar bij hemquote:
Neuh. Donkere huid en ogen van de moeke.quote:
Bedoelde die tandjes..quote:Op vrijdag 24 april 2015 21:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Neuh. Donkere huid en ogen van de moeke.
Ahquote:
Johnnyquote:Op vrijdag 24 april 2015 21:58 schreef Stickertje het volgende:
die lelijke zonnebril ziet er zelfs goed uit op johnny
Dat was idd duidelijk te zien..quote:Op vrijdag 24 april 2015 21:57 schreef roos94 het volgende:
Hij raakte op sommige momenten die gitaar niet aan maar muziek speelde door? Beetje fake
quote:
Russisch denk ikquote:
en geen cent vangenquote:Op vrijdag 24 april 2015 21:59 schreef Burner82 het volgende:
Ow jee.... Erg goede in het vak dus....
fok!kers ook, komt weinig licht door een zolderkamer raampjequote:Op vrijdag 24 april 2015 22:00 schreef hunter2011 het volgende:
Dat meisje komt nooit in de zon, ze lijkt op een vampier
Buiten school alleen in de dans studio, dan heb je datquote:Op vrijdag 24 april 2015 22:00 schreef hunter2011 het volgende:
Ik heb ook nog nooit een zongebruinde ballerina gezienquote:Op vrijdag 24 april 2015 22:00 schreef hunter2011 het volgende:
Het 7e zintuigquote:
Nee hoor, zonnebankje 1x per week.quote:Op vrijdag 24 april 2015 22:01 schreef Stickertje het volgende:
[..]
fok!kers ook, komt weinig licht door een zolderkamer raampje
Elke week?quote:Op vrijdag 24 april 2015 22:02 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Nee hoor, zonnebankje 1x per week.
Nee hoorquote:
quote:Op vrijdag 24 april 2015 22:02 schreef Burner82 het volgende:
Op spitzen... Jan komt al klaar, ow wacht, ander programma...
geen verstand ervan jij.quote:Op vrijdag 24 april 2015 21:57 schreef roos94 het volgende:
Hij raakte op sommige momenten die gitaar niet aan maar muziek speelde door? Beetje fake
Je zult moeten als je ergens wilt komen in een sport....quote:Op vrijdag 24 april 2015 22:05 schreef Pisces29 het volgende:
Wel mooi, kinderen die al zelf zo jong zo kneiterhard werken. Heb ik wel respect voor, die discipline.
HGT toch?quote:Op vrijdag 24 april 2015 22:06 schreef iBenny het volgende:
Die twee dansertjes hebben eerder ergens aan meegedaan toch?
Of sytycd kidsquote:
Klopt, maar je moet het maar kunnen als kind.quote:Op vrijdag 24 april 2015 22:06 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Je zult moeten als je ergens wilt komen in een sport....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |