Klinkt als een soort van HGT voor kleine snotneuzen. Wel leuk dat Johnny mee mag doen...quote:Train en oefen jij iedere dag om nog beter te worden in iets waar je al héél goed in bent? Voor een nieuw groots tv-programma gepresenteerd door Wendy en Johnny zijn wij op zoek naar jouw talent! Kunstschaatsen, muziek maken, zingen, dansen, turnen, goochelen; wij zoeken de toptalenten! Dit televisieprogramma biedt een serieus podium aan getalenteerde kinderen van 6 t/m 14 jaar. Wil jij jouw harde werk en training aan heel Nederland laten zien? Laat dan nú je ouders het aanmeldformulier invullen!
http://www.rtl.nl/wendy-en-johnny/#!/
Dinand in de vakjuryquote:De vakjury, bestaande uit Dinand Woesthoff, Angela Schijf, Tijl Beckand en Carlo Boszhard, beoordeelt de optredens van deze bijzondere kinderen. Ook is er een 100-koppige publieksjury. Hierin zitten mensen met achtergrond en verstand van de verschillende disciplines en kunnen de talenten dus goed op waarde schatten.
Ik ookquote:Op vrijdag 24 april 2015 19:46 schreef iBenny het volgende:
roos85 en roos94 in 1 topic.... Ik vind dit maar verwarrend
Ik ga voor 85quote:
Beetje apart... Maar dat zal ook wel moeten als je op hoog niveau iets wilt doen..quote:
ja = 1, nee = 0, misschien = 0.5.. Of zo?quote:Op vrijdag 24 april 2015 20:50 schreef iBenny het volgende:
Hoe kun je nou weer 90.5 punt krijgen als er 100 man zit?
Van de 25.quote:Op vrijdag 24 april 2015 20:51 schreef Stickertje het volgende:
21 punten van de hoeveel?
beetje rare puntentelling
25. Jury kan ook 100 punten gevenquote:Op vrijdag 24 april 2015 20:51 schreef Stickertje het volgende:
21 punten van de hoeveel?
beetje rare puntentelling
Ze heeft een hekel aan Amsterdam en Den Haag?quote:Op vrijdag 24 april 2015 20:52 schreef Stickertje het volgende:
johnny en dinand samen in 1 programma, jammer dat mijn moeder nu niet op visite is, was ze binnen 3 minuten weer buiten
Nee. Enzo Knol.quote:Op vrijdag 24 april 2015 20:52 schreef Burner82 het volgende:
Zou Enzo vernoemd zijn naar de Ferrari?
randstadquote:Op vrijdag 24 april 2015 20:53 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ze heeft een hekel aan Amsterdam en Den Haag?
Dan mogen zijn ouders mijn lotto getallen invullenquote:
ik keek toen ook nog naar gtstquote:Op vrijdag 24 april 2015 20:55 schreef roos85 het volgende:
Als Lotje hoor moet ik gelijk aan GTST denken![]()
Ik snap het ook nog nietquote:Op vrijdag 24 april 2015 20:59 schreef Stickertje het volgende:
je heet lotje maar je hebt the eye of the tiger..
wut?
En gewoon goede kids die hun sporen al verdiend hebben, voor zover mogelijk.quote:Op vrijdag 24 april 2015 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zap net voorbij.
Ik dacht een gewone kinder-HGT te krijgen. Leuk dat het anders is, met o.a de punten.
Jury vind ik ook leuk, heel divers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |