Allah is vredequote:Op maandag 15 december 2014 07:00 schreef Beauke het volgende:
Kan iemand lezen wat er op die vlag staat?
UNCONFIRMED Hostages may have been running from the café because of horrible tasting coffee served.quote:Op maandag 15 december 2014 07:12 schreef star_gazer het volgende:
[05:08PM] UNCONFIRMED Hostages may have been freed due to negotiations between gunman and police.
Wat heeft dit met stemgedrag te maken?quote:Op maandag 15 december 2014 07:25 schreef beeer het volgende:
Als ratten in de val door hun eigen stemgedrag hoogstwaarschijnlijk.
Twee gegijzelden in ruil voor wat eten. Nog een paar keer doen en dan zit hij straks met een volgevreten buik in 't gevang.quote:Op maandag 15 december 2014 07:12 schreef star_gazer het volgende:
[..]
[05:08PM] UNCONFIRMED Hostages may have been freed due to negotiations between gunman and police.
Het is de jihad vlag. Misbruikt door IS en co.quote:Op maandag 15 december 2014 07:00 schreef Beauke het volgende:
Kan iemand lezen wat er op die vlag staat?
Lekker amandelbroodje geven met cyaankaliquote:Op maandag 15 december 2014 07:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Twee gegijzelden in ruil voor wat eten. Nog een paar keer doen en dan zit hij straks met een volgevreten buik in 't gevang.
Minder dan een dag.quote:Op maandag 15 december 2014 07:46 schreef RensAjacied het volgende:
Hoelang denken jullie dat dit gaat duren? Tuurlijk domweg schattingen maar toch... wat verwachten jullie?
Ja, vanaf nu minder dan een dag, minder dan 24 uur dus.quote:Op maandag 15 december 2014 07:52 schreef RensAjacied het volgende:
Het is al een tijdje aan de gang hé
Ja want in een café is niks te eten aanwezig.quote:Op maandag 15 december 2014 07:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Twee gegijzelden in ruil voor wat eten. Nog een paar keer doen en dan zit hij straks met een volgevrjeten buik in 't gevang.
Gratis Lindt chocola in alle denkbare vormenquote:Op maandag 15 december 2014 08:03 schreef Erasmo het volgende:
Ja want in een café is niks te eten aanwezig.
Ja wat verwacht je van Tony Abbotquote:Op maandag 15 december 2014 02:55 schreef Caland het volgende:
Wel fijn dat die premier zijn toespraak voor een kerstboom geeft. Geeft je toch een beetje dat gezellige decembergevoel.
En we zijn achter de reden van de gijzelingquote:Op maandag 15 december 2014 08:22 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Gratis Lindt chocola in alle denkbare vormen![]()
![]()
Ja en ja.quote:Op maandag 15 december 2014 08:24 schreef DustPuppy het volgende:
Is er al een fatsoenlijke foto van die vlag of houden ze dat uit de media?
quote:Op maandag 15 december 2014 07:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
UNCONFIRMED Hostages may have been running from the café because of horrible tasting coffee served.
(niks persoonlijks; de combinatie 'unconfirmed' en 'may have been' maakt het tot non-nieuws)
Dit inderdaad, ik poste al een maand of langer terug dat Australië en Canada tegenwoordig een te grote mond hebben en zich in internationale conflicten mengen, zie nu de prijs die de burgers daarvoor betalen.quote:Op maandag 15 december 2014 07:25 schreef beeer het volgende:
Jammer dat geen van de gijzelaars een vuurwapen heeft. Als ratten in de val door hun eigen stemgedrag hoogstwaarschijnlijk.
Good guess. Er zijn ook weinig gematigde mensen die lekkerin hun vel zitten en alles op een rijtje hebben die cafes vol mensen gaan gijzelen.quote:Op maandag 15 december 2014 07:49 schreef Skillstorm het volgende:
Had al een vermoeden dat het weer een extremist Was.
Niet langer dan 8 uur vanaf nu, in zakendistrict en het kost allemaal teveel geld.quote:Op maandag 15 december 2014 07:46 schreef RensAjacied het volgende:
Hoelang denken jullie dat dit gaat duren? Tuurlijk domweg schattingen maar toch... wat verwachten jullie?
Mensen die in de buurt wonen worden geadviseerd om binnen te blijven. Maar acties blijven tot nu toe uit. En ik denk dat het verstandig is om het rustig aan te pakken.quote:Op maandag 15 december 2014 08:34 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Niet langer dan 8 uur vanaf nu, in zakendistrict en het kost allemaal teveel geld.
Niks over gezien of gehoord.quote:Op maandag 15 december 2014 08:59 schreef b4kl4p het volgende:
Hoor net op die livestream dat er een agent door zijn hoofd geschoten is?Kan iemand dat bevestigen?
Het schoot door z'n hoofd dat hij thuis de piepers nog op het vuur had staan.quote:Op maandag 15 december 2014 08:59 schreef b4kl4p het volgende:
Hoor net op die livestream dat er een agent door zijn hoofd geschoten is?Kan iemand dat bevestigen?
quote:Monday, December 15, 8.00 GMT The gunman, who allegedly refers to himself as “the brother,” told police there are at least four bombs: two inside the café and two more in the Sydney central business district. He was also asking for an IS flag to be brought to the café.
Vast ook nog in een snelkookpan?quote:Op maandag 15 december 2014 09:13 schreef Toga het volgende:
[..]
Het schoot door z'n hoofd dat hij thuis de piepers nog op het vuur had staan.
[..]
daar ruimt bloed wat makkelijker op en alles smaakt wat beterquote:Op maandag 15 december 2014 09:20 schreef Loekie1 het volgende:
Waarom in godsnaam in een chocolaterie? Lindt nog wel, mijn favoriete merk!
Mag chocolade ook al niet van de islam?quote:Op maandag 15 december 2014 09:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
daar ruimt bloed wat makkelijker op en alles smaakt wat beter
als je dan toch dood gaat kan je net zo goed ff goed eten ervoor
hashtag SydneySiege ook. Echt, ik haat die naam nu al.quote:Op maandag 15 december 2014 09:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wat een kneuzen die gasten die selfies maken daar.
https://twitter.com/mkarolian/status/544336585052160001/photo/1
Lindt is bagger chocola. Kunnen geeneens een redelijke 85% maken.quote:Op maandag 15 december 2014 09:20 schreef Loekie1 het volgende:
Waarom in godsnaam in een chocolaterie? Lindt nog wel, mijn favoriete merk!
dan maar opblazen die handelquote:Op maandag 15 december 2014 09:31 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Lindt is bagger chocola. Kunnen geeneens een redelijke 85% maken.
Precies, toch maar supermarkt rommel. Dat moeten we niet willen.quote:
Nee, un musulman.quote:
quote:Op maandag 15 december 2014 09:27 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
hashtag SydneySiege ook. Echt, ik haat die naam nu al.
Je weet best wat ik bedoelquote:Op maandag 15 december 2014 08:33 schreef Skv het volgende:
[..]
Good guess. Er zijn ook weinig gematigde mensen die lekkerin hun vel zitten en alles op een rijtje hebben die cafes vol mensen gaan gijzelen.
AH heeft Lindt bonbons, in een witte en een blauwe doos en die zijn zijn verrukkelijk. Even reclame maken voor Lindt mag wel, want dit is niet misselijk.quote:Op maandag 15 december 2014 09:31 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Lindt is bagger chocola. Kunnen geeneens een redelijke 85% maken.
Allemaal onthoofden die duck-face lui.quote:Op maandag 15 december 2014 09:41 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo ongeveer.
Het lijkt me toch dat je messen hebt in een café?quote:Op maandag 15 december 2014 09:43 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
AH heeft Lindt bonbons, in een witte en een blauwe doos en die zijn zijn verrukkelijk. Even reclame maken voor Lindt mag wel, want dit is niet misselijk.
Kunnen ze niet stiekem een pannetje chocolade smelten en dat voor die gast z'n voeten gooien? Een persoon moet toch te overmeesteren zijn?
ja dat is echt een heel goed idee. Want messen gooien is echt super makkelijk en heb je hem zo dood....quote:Op maandag 15 december 2014 09:44 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Het lijkt me toch dat je messen hebt in een café?
Gewoon een paar richting die man gooien.
Bringing a knife to a gunfight. Ja, dat gaat werken.quote:Op maandag 15 december 2014 09:44 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Het lijkt me toch dat je messen hebt in een café?
Gewoon een paar richting die man gooien.
Zinloze semantische discussie.quote:Op maandag 15 december 2014 09:58 schreef StephanL het volgende:
Waarom wordt dit terreur genoemd? Terreur was volgens mij "Paniek veroorzaken om een bepaalde godsdienst of politieke gedachte te verspreiden". Welke gedachte wilt hij verspreiden?
Welke gedachte wilde Osama verspreiden?quote:Op maandag 15 december 2014 09:58 schreef StephanL het volgende:
Waarom wordt dit terreur genoemd? Terreur was volgens mij "Paniek veroorzaken om een bepaalde godsdienst of politieke gedachte te verspreiden". Welke gedachte wilt hij verspreiden?
Die had een hekel aan America.quote:Op maandag 15 december 2014 10:00 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Welke gedachte wilde Osama verspreiden?
Wel een ontiegelijke kneus dat hij niet eens de goeie vlag heeft weten te kopenquote:Op maandag 15 december 2014 10:00 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Zinloze semantische discussie.
Die man zegt voor IS te werken (gezien de vraag naar een vlag van IS) en IS is aangemerkt als terroristische organisatie. Klaar.
De Jihadvlag doet een bepaald gedchtegoed vermoeden wat hij uit wil dragen natuurlijkquote:Op maandag 15 december 2014 09:58 schreef StephanL het volgende:
Waarom wordt dit terreur genoemd? Terreur was volgens mij "Paniek veroorzaken om een bepaalde godsdienst of politieke gedachte te verspreiden".
Welke gedachte wilt hij verspreiden? Ik hoor daar niks over.
Ik schakel ook net een half uur in hoor, maar ik heb echt nog niks gehoord over zijn eisen en wat hij wilt bereiken. Het is alleen maar gespeculeer over de vlag. Voor de rest weten ze maar verdomd weinig nog.quote:Op maandag 15 december 2014 10:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De Jihadvlag doet een bepaald gedchtegoed vermoeden wat hij uit wil dragen natuurlijk
Aan het Westen. Australië is westers. Tada. Niet zo moeilijk toch?quote:
Osama is doodquote:Op maandag 15 december 2014 10:06 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Aan het Westen. Australië is westers. Tada. Niet zo moeilijk toch?
Ik de k niet dat hij jou persoonlijk gaat bellen om z'n eisen door te geven. Daarnaast snap je he t begrip terreur niet goed. Het heeft niets met een gedachtengoed te maken, terreur is niets meer dan angst verspreiden. En dat lukt deze man aardig.quote:Op maandag 15 december 2014 10:05 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ik schakel ook net een half uur in hoor, maar ik heb echt nog niks gehoord over zijn eisen en wat hij wilt bereiken. Het is alleen maar gespeculeer over de vlag. Voor de rest weten ze maar verdomd weinig nog.
Ik ga maar een webwinkel in IS vlaggen beginnen, gouden handel.quote:Op maandag 15 december 2014 10:01 schreef Szura het volgende:
[..]
Wel een ontiegelijke kneus dat hij niet eens de goeie vlag heeft weten te kopen
Iemand met die een schietpartij veroorzaakt, bijvoorbeeld op een school of universiteit verspreid in dat geval ook angst, maar daar spreken ze nooit over terreur.quote:Op maandag 15 december 2014 10:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik de k niet dat hij jou persoonlijk gaat bellen om z'n eisen door te geven. Daarnaast snap je he t begrip terreur niet goed. Het heeft niets met een gedachtengoed te maken, terreur is niets meer dan angst verspreiden. En dat lukt deze man aardig.
Oh, en fyi, hij heeft om een IS vlag gevraagd.
Geef hem eens ongelijk. Australië lijkt nogal vaak de sjaak te zijn wat betreft militant islamitisch gedrag, maar ook links-/rechts extremistisch gedrag.quote:Op maandag 15 december 2014 10:25 schreef xzaz het volgende:
Mooi verhaal weer voor Abott om Australië nog verder te isoleren.
Dat komt vanuit zijn economische overwegingen.quote:Op maandag 15 december 2014 10:27 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Geef hem eens ongelijk. Australië lijkt nogal vaak de sjaak te zijn wat betreft militant islamitisch gedrag, maar ook links-/rechts extremistisch gedrag.
was het een starbucks ?quote:Op maandag 15 december 2014 10:43 schreef xzaz het volgende:
Ik denk dat die gewoon boos is dat die 8 dollar voor een koffie moet betalen.
Goedkoop voor Sydney.quote:Op maandag 15 december 2014 10:43 schreef xzaz het volgende:
Ik denk dat die gewoon boos is dat die 8 dollar voor een koffie moet betalen.
quote:
twitter:telegraaf twitterde op maandag 15-12-2014 om 10:03:24Vermoedelijke gijzeling in Gent http://t.co/aHb5mzMBok http://t.co/7DEJ5kkEaU #Gent reageer retweet
Kan van alles zijn, heeft in eerste instantie natuurlijk geen ruk te maken met Sydney.quote:Op maandag 15 december 2014 10:52 schreef UpsideDown het volgende:
[..]twitter:telegraaf twitterde op maandag 15-12-2014 om 10:03:24Vermoedelijke gijzeling in Gent http://t.co/aHb5mzMBok http://t.co/7DEJ5kkEaU #Gent reageer retweet
Lijkt me een goed plan. Immers, als je iets gaat verbieden dan bestaat het ook niet meer.quote:Op maandag 15 december 2014 10:49 schreef trucker3 het volgende:
Gewoon die hele Islam verbieden: mensen kunnen er blijkbaar niet mee omgaan. Net als vuurwerk, vuurwapens en harddrugs illegaal maken.
Wereldwijd niks dan ellende met 'de ideologie van de haat'. En dan heb je nog steeds mensen die zeggen: "nee maar dit zijn alleen de uitwassen van de Islam hoor."![]()
Het enige probleem is dat wij in Europa deze haatideologie als een soort paard van Troje hebben binnengehaald.... Dit soort toestanden gaan we ook hier krijgen vrees ik.
Voor een goede koffie zijn dit wel redelijke prijzen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaha. Het is waarschijnlijk te veel gevraagd, maar hoe zie jij dit voor je?quote:Op maandag 15 december 2014 10:49 schreef trucker3 het volgende:
Gewoon die hele Islam verbieden: mensen kunnen er blijkbaar niet mee omgaan. Net als vuurwerk, vuurwapens en harddrugs illegaal maken.
Wereldwijd niks dan ellende met 'de ideologie van de haat'. En dan heb je nog steeds mensen die zeggen: "nee maar dit zijn alleen de uitwassen van de Islam hoor."![]()
Het enige probleem is dat wij in Europa deze haatideologie als een soort paard van Troje hebben binnengehaald.... Dit soort toestanden gaan we ook hier krijgen vrees ik.
Neh nog onduidelijk idd, maar hij vroeg of er wat aan de hand was en dat is blijkbaar het geval.quote:Op maandag 15 december 2014 10:53 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Kan van alles zijn, heeft in eerste instantie natuurlijk geen ruk te maken met Sydney.
Die bonbons zijn ook net zo min te vreten als die chocolade. Tijd dat iemand het gewoon eens openlijk een halt toeriep.quote:Op maandag 15 december 2014 10:52 schreef UpsideDown het volgende:
[..]twitter:telegraaf twitterde op maandag 15-12-2014 om 10:03:24Vermoedelijke gijzeling in Gent http://t.co/aHb5mzMBok http://t.co/7DEJ5kkEaU #Gent reageer retweet
Maar Ivo heeft wel heel veel verstand van cybercrime heurr..quote:Op maandag 15 december 2014 10:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan. Immers, als je iets gaat verbieden dan bestaat het ook niet meer.
Gr gr,
Ivo Opstelten en de boys.
quote:Op maandag 15 december 2014 10:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar Ivo heeft wel heel veel verstand van cybercrime heurr..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |