Precies, toch maar supermarkt rommel. Dat moeten we niet willen.quote:
Nee, un musulman.quote:
quote:Op maandag 15 december 2014 09:27 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
hashtag SydneySiege ook. Echt, ik haat die naam nu al.
Je weet best wat ik bedoelquote:Op maandag 15 december 2014 08:33 schreef Skv het volgende:
[..]
Good guess. Er zijn ook weinig gematigde mensen die lekkerin hun vel zitten en alles op een rijtje hebben die cafes vol mensen gaan gijzelen.
AH heeft Lindt bonbons, in een witte en een blauwe doos en die zijn zijn verrukkelijk. Even reclame maken voor Lindt mag wel, want dit is niet misselijk.quote:Op maandag 15 december 2014 09:31 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Lindt is bagger chocola. Kunnen geeneens een redelijke 85% maken.
Allemaal onthoofden die duck-face lui.quote:Op maandag 15 december 2014 09:41 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo ongeveer.
Het lijkt me toch dat je messen hebt in een café?quote:Op maandag 15 december 2014 09:43 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
AH heeft Lindt bonbons, in een witte en een blauwe doos en die zijn zijn verrukkelijk. Even reclame maken voor Lindt mag wel, want dit is niet misselijk.
Kunnen ze niet stiekem een pannetje chocolade smelten en dat voor die gast z'n voeten gooien? Een persoon moet toch te overmeesteren zijn?
ja dat is echt een heel goed idee. Want messen gooien is echt super makkelijk en heb je hem zo dood....quote:Op maandag 15 december 2014 09:44 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Het lijkt me toch dat je messen hebt in een café?
Gewoon een paar richting die man gooien.
Bringing a knife to a gunfight. Ja, dat gaat werken.quote:Op maandag 15 december 2014 09:44 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Het lijkt me toch dat je messen hebt in een café?
Gewoon een paar richting die man gooien.
Zinloze semantische discussie.quote:Op maandag 15 december 2014 09:58 schreef StephanL het volgende:
Waarom wordt dit terreur genoemd? Terreur was volgens mij "Paniek veroorzaken om een bepaalde godsdienst of politieke gedachte te verspreiden". Welke gedachte wilt hij verspreiden?
Welke gedachte wilde Osama verspreiden?quote:Op maandag 15 december 2014 09:58 schreef StephanL het volgende:
Waarom wordt dit terreur genoemd? Terreur was volgens mij "Paniek veroorzaken om een bepaalde godsdienst of politieke gedachte te verspreiden". Welke gedachte wilt hij verspreiden?
Die had een hekel aan America.quote:Op maandag 15 december 2014 10:00 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Welke gedachte wilde Osama verspreiden?
Wel een ontiegelijke kneus dat hij niet eens de goeie vlag heeft weten te kopenquote:Op maandag 15 december 2014 10:00 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Zinloze semantische discussie.
Die man zegt voor IS te werken (gezien de vraag naar een vlag van IS) en IS is aangemerkt als terroristische organisatie. Klaar.
De Jihadvlag doet een bepaald gedchtegoed vermoeden wat hij uit wil dragen natuurlijkquote:Op maandag 15 december 2014 09:58 schreef StephanL het volgende:
Waarom wordt dit terreur genoemd? Terreur was volgens mij "Paniek veroorzaken om een bepaalde godsdienst of politieke gedachte te verspreiden".
Welke gedachte wilt hij verspreiden? Ik hoor daar niks over.
Ik schakel ook net een half uur in hoor, maar ik heb echt nog niks gehoord over zijn eisen en wat hij wilt bereiken. Het is alleen maar gespeculeer over de vlag. Voor de rest weten ze maar verdomd weinig nog.quote:Op maandag 15 december 2014 10:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De Jihadvlag doet een bepaald gedchtegoed vermoeden wat hij uit wil dragen natuurlijk
Aan het Westen. Australië is westers. Tada. Niet zo moeilijk toch?quote:
Osama is doodquote:Op maandag 15 december 2014 10:06 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Aan het Westen. Australië is westers. Tada. Niet zo moeilijk toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |