Good guess. Er zijn ook weinig gematigde mensen die lekkerin hun vel zitten en alles op een rijtje hebben die cafes vol mensen gaan gijzelen.quote:Op maandag 15 december 2014 07:49 schreef Skillstorm het volgende:
Had al een vermoeden dat het weer een extremist Was.
Niet langer dan 8 uur vanaf nu, in zakendistrict en het kost allemaal teveel geld.quote:Op maandag 15 december 2014 07:46 schreef RensAjacied het volgende:
Hoelang denken jullie dat dit gaat duren? Tuurlijk domweg schattingen maar toch... wat verwachten jullie?
Mensen die in de buurt wonen worden geadviseerd om binnen te blijven. Maar acties blijven tot nu toe uit. En ik denk dat het verstandig is om het rustig aan te pakken.quote:Op maandag 15 december 2014 08:34 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Niet langer dan 8 uur vanaf nu, in zakendistrict en het kost allemaal teveel geld.
Niks over gezien of gehoord.quote:Op maandag 15 december 2014 08:59 schreef b4kl4p het volgende:
Hoor net op die livestream dat er een agent door zijn hoofd geschoten is?Kan iemand dat bevestigen?
Het schoot door z'n hoofd dat hij thuis de piepers nog op het vuur had staan.quote:Op maandag 15 december 2014 08:59 schreef b4kl4p het volgende:
Hoor net op die livestream dat er een agent door zijn hoofd geschoten is?Kan iemand dat bevestigen?
quote:Monday, December 15, 8.00 GMT The gunman, who allegedly refers to himself as “the brother,” told police there are at least four bombs: two inside the café and two more in the Sydney central business district. He was also asking for an IS flag to be brought to the café.
Vast ook nog in een snelkookpan?quote:Op maandag 15 december 2014 09:13 schreef Toga het volgende:
[..]
Het schoot door z'n hoofd dat hij thuis de piepers nog op het vuur had staan.
[..]
daar ruimt bloed wat makkelijker op en alles smaakt wat beterquote:Op maandag 15 december 2014 09:20 schreef Loekie1 het volgende:
Waarom in godsnaam in een chocolaterie? Lindt nog wel, mijn favoriete merk!
Mag chocolade ook al niet van de islam?quote:Op maandag 15 december 2014 09:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
daar ruimt bloed wat makkelijker op en alles smaakt wat beter
als je dan toch dood gaat kan je net zo goed ff goed eten ervoor
hashtag SydneySiege ook. Echt, ik haat die naam nu al.quote:Op maandag 15 december 2014 09:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wat een kneuzen die gasten die selfies maken daar.
https://twitter.com/mkarolian/status/544336585052160001/photo/1
Lindt is bagger chocola. Kunnen geeneens een redelijke 85% maken.quote:Op maandag 15 december 2014 09:20 schreef Loekie1 het volgende:
Waarom in godsnaam in een chocolaterie? Lindt nog wel, mijn favoriete merk!
dan maar opblazen die handelquote:Op maandag 15 december 2014 09:31 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Lindt is bagger chocola. Kunnen geeneens een redelijke 85% maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |