Heb ik wel, alleen dan wedges.quote:Op zondag 14 december 2014 22:22 schreef perro. het volgende:
sammie, het is alleen jammer dat je niet zo'n paar hebt als ik stuurde. degene die met mij gaat trouwens krijgt 2 paar.
Ik merk hetquote:
respectquote:Op zondag 14 december 2014 22:23 schreef Samzz het volgende:
Ik open wel in 9 seconden een nieuw topic.
Ze zijn wel leuk, hoorquote:Op zondag 14 december 2014 22:25 schreef perro. het volgende:
[..]
wedges? sleehak? nee, das niks.
maar toch ben jij een voorbeeld voor vrouwen.
quote:Op zondag 14 december 2014 22:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij en Thijs hebben alleen maar oog voor pussy dus jullie moeten niet zeuren.
He, de pussy zocht ons op.quote:Op zondag 14 december 2014 22:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
De harige in huis poepende soort. Deceptie weer.quote:
quote:Op zondag 14 december 2014 22:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, daar was ik ook wel blij mee, maar dan nog...
Dat doen vrouwen toch ookquote:Op zondag 14 december 2014 22:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
De harige in huis poepende soort. Deceptie weer.
Die bruine van gisteren? vanHaren.quote:Op zondag 14 december 2014 22:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Waar heb jij jouw schoenen eigenlijk gekocht?
Als ze schattig en knuffelbaar zijn uiteraard. Niet mokken.quote:Op zondag 14 december 2014 22:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik heb wel een vrouw in huis, maar die poept niet, hoorquote:Op zondag 14 december 2014 22:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee![]()
Ja een miauwende, maar dat bedoelde ik niet
Ah ok. Nou ja vanHaren, ik weet dat ze ze daar ook hadden, alleen niet meer in mijn maat. Dus heeft mijn stiefmoeder ze bij de Duitse vanHaren(Deichmann geloof ik) gekocht.quote:Op zondag 14 december 2014 22:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Kende deze nog niet, en vind ze erg leuk. Vandaar.
Ironisch, ik roep dat altijd het hardstequote:Op zondag 14 december 2014 22:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb wel een vrouw in huis, maar die poept niet, hoor. Vrouwen poepen niet, Fax.
Dat was deze zeker. Ze haalde ook niet uit zoals gedacht.quote:Op zondag 14 december 2014 22:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als ze schattig en knuffelbaar zijn uiteraard. Niet mokken.
Gelukkig maarquote:Op zondag 14 december 2014 22:37 schreef -Strawberry- het volgende:
DM van MLIG. Hij is bij zijn ouders, warm en wel.
Mooi zo, wel een opluchtingquote:Op zondag 14 december 2014 22:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Nee, dat verbaasde me ook. Ik heb ook al mijn vingers nog. En als je d'r aaide maakte ze enkel wat geluid en meer niet.quote:Op zondag 14 december 2014 22:37 schreef yats het volgende:
[..]
Dat was deze zeker. Ze haalde ook niet uit zoals gedacht.
Gelukkig maarquote:Op zondag 14 december 2014 22:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Wtf is dat voor terrorkatquote:Op zondag 14 december 2014 22:37 schreef yats het volgende:
[..]
Dat was deze zeker. Ze haalde ook niet uit zoals gedacht.
En gewoon op schoot liggen ookquote:Op zondag 14 december 2014 22:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, dat verbaasde me ook. Ik heb ook al mijn vingers nog. En als je d'r aaide maakte ze enkel wat geluid en meer niet.
Nou, op een eerdere meet was ik er ook en aaide ik het beest en was ik bijna twee vingers kwijtquote:
Yup, diva dat het was ookquote:
Wauw, een asielkat heeft dat ooit eens bij mij geprobeerd, die heeft een paar meter gevlogen.quote:Op zondag 14 december 2014 22:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou, op een eerdere meet was ik er ook en aaide ik het beest en was ik bijna twee vingers kwijt
Net zoals het baasje?quote:
Zo ben ik dan nietquote:Op zondag 14 december 2014 22:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wauw, een asielkat heeft dat ooit eens bij mij geprobeerd, die heeft een paar meter gevlogen.
Die was een goede gastvrouwquote:
Ik kan goed met diva's om gaan. Sowieso met beestjesquote:
Dat heb ik in het pension nooit gehad. Zelfs het grootste kreng deed rustig bij mij. Blijkbaar heb ik een kalmerende stem ofzo.quote:Op zondag 14 december 2014 22:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wauw, een asielkat heeft dat ooit eens bij mij geprobeerd, die heeft een paar meter gevlogen.
quote:Op zondag 14 december 2014 22:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien moet je dierenarts worden. Geen verdoving meer nodig.quote:Op zondag 14 december 2014 22:42 schreef yats het volgende:
[..]
Ik kan goed met diva's om gaan. Sowieso met beestjes
[..]
Dat heb ik in het pension nooit gehad. Zelfs het grootste kreng deed rustig bij mij. Blijkbaar heb ik een kalmerende stem ofzo.
Ik regelmatig. Ik moest altijd bij de katten staan omdat ik ontzettend goed ben met katten. Maar ik laat me niet slaan. En al helemaal niet als mevrouw eerst kopjes komt geven om vervolgens uit te halen als je aandacht geeft. Dikke doei.quote:Op zondag 14 december 2014 22:42 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Dat heb ik in het pension nooit gehad. Zelfs het grootste kreng deed rustig bij mij. Blijkbaar heb ik een kalmerende stem ofzo.
Kreeg je de poezen maar wildquote:Op zondag 14 december 2014 22:42 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Vraag haar om ergens wat te gaan drinken.quote:Op zondag 14 december 2014 22:43 schreef netchip het volgende:
Oké, ik heb dat meisje (over wie (of taalkundig correcter: waarover) ik 't in m'n norige twee posts in deze reeks ook had) gevraagd of ze mee wilde naar een film in de bios (welke film doet er nu niet toe), maar ze zei dat ze al ging met vriendinnen...
Nu vraag ik me dus af of dat echt zo is, of ofdat het een smoes is.
Ah ze was vrouwelijk?quote:Op zondag 14 december 2014 22:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik regelmatig. Ik moest altijd bij de katten staan omdat ik ontzettend goed ben met katten. Maar ik laat me niet slaan. En al helemaal niet als mevrouw eerst kopjes komt geven om vervolgens uit te halen als je aandacht geeft. Dikke doei.
Dat wilde ik vroeger heel graag worden. Maar helaas geen beta...quote:Op zondag 14 december 2014 22:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Misschien moet je dierenarts worden. Geen verdoving meer nodig.
Herkenbaar, ik deed ook altijd de katten.quote:Op zondag 14 december 2014 22:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik regelmatig. Ik moest altijd bij de katten staan omdat ik ontzettend goed ben met katten. Maar ik laat me niet slaan. En al helemaal niet als mevrouw eerst kopjes komt geven om vervolgens uit te halen als je aandacht geeft. Dikke doei.
Krijg ik ookquote:
Ik wilde altijd bij de hondenquote:Op zondag 14 december 2014 22:45 schreef yats het volgende:
[..]
Dat wilde ik vroeger heel graag worden. Maar helaas geen beta...
[..]
Herkenbaar, ik deed ook altijd de katten.
[..]
Krijg ik ook
Dat lijkt me zo ongemakkelijk, ik ben namelijk niet het type dat goed kan "small talk'en."quote:Op zondag 14 december 2014 22:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Vraag haar om ergens wat te gaan drinken.
Meestal doe je dat in een kroeg.quote:Op zondag 14 december 2014 22:47 schreef netchip het volgende:
[..]
Dat lijkt me zo ongemakkelijk, ik ben namelijk niet het type dat goed kan "small talk'en."
Ik zou ook niet weten waar, trouwens.
quote:
Ik weet nooit gespreksonderwerpen, maar als ik een leuk onderwerp heb, kan ik daar uren over praten.quote:
Maar wel top dat je het eindelijk gevraagd hebt!quote:Op zondag 14 december 2014 22:49 schreef netchip het volgende:
[..]
En ik houd me daar niet zo mee bezig.Anyhow, ik verzin wel wat.
Dank je.
Ja, nou ja, die film kwam op Whatsapp ter sprake, en dus vroeg ik 't toen maar.quote:Op zondag 14 december 2014 22:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maar wel top dat je het eindelijk gevraagd hebt!
Nee, het moet juist nergens over gaan. Vorige keer heb ik het met iemand een half uur gehad over een cursus (niet) kruimelen in bed. Ging heerlijk nergens overquote:Op zondag 14 december 2014 22:49 schreef netchip het volgende:
[..]
[..]
Ik weet nooit gespreksonderwerpen, maar als ik een leuk onderwerp heb, kan ik daar uren over praten.
Ik kan me veel beter uiten over iets met meer diepgang.quote:Op zondag 14 december 2014 22:49 schreef netchip het volgende:
[..]
[..]
Ik weet nooit gespreksonderwerpen, maar als ik een leuk onderwerp heb, kan ik daar uren over praten.
Die Kazim staat er wel elke keer bij als er een opstootje is.quote:Op zondag 14 december 2014 22:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wel tijdens schwalbes, opstootjes of blessure behandelingen.
True.quote:Op zondag 14 december 2014 22:50 schreef Moppert het volgende:
Dan vraag je haar mee naar een andere film.. er zijn er tenslotte meerdere
Dit heb ik ook, inderdaad.quote:Op zondag 14 december 2014 22:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan me veel beter uiten over iets met meer diepgang.Ouwehoeren kan ik ook wel, maar nooit om mee te beginnen. Juist alleen als ik iemand wat beter ken.
Ik zou dat niet kunnenquote:Op zondag 14 december 2014 22:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, het moet juist nergens over gaan. Vorige keer heb ik het met iemand een half uur gehad over een cursus (niet) kruimelen in bed. Ging heerlijk nergens over
Als ze ook op een andere film nee zegt dan zou ik het pas als een afwijzing interpreteren.quote:Op zondag 14 december 2014 22:53 schreef netchip het volgende:
[..]
True.
Ik vraag me af of ik dit als een afwijzing moest interpreteren, maar ik denk 't niet. Ik kreeg snel antwoord en een smoes verzinnen duurt langer.
Ik vind het de laatste tijd zo grappig dat Clasie zo heerlijk 'groot'/volwassen geworden is en zich er ook steeds vaker mee gaat bemoeien. Tuurlijk hij is wel aanvoerder, maar soms valt hij onverwacht wat uit zijn rol.quote:Op zondag 14 december 2014 22:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die Kazim staat er wel elke keer bij als er een opstootje is.
Gelukkig zijn dat er meer.quote:
immers ook.quote:Op zondag 14 december 2014 22:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die Kazim staat er wel elke keer bij als er een opstootje is.
Clasie doet het gewoon echt goed. Die gaat dus ook op zeker wel weg na dit seizoen.quote:Op zondag 14 december 2014 22:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik vind het de laatste tijd zo grappig dat Clasie zo heerlijk 'groot'/volwassen geworden is en zich er ook steeds vaker mee gaat bemoeien. Tuurlijk hij is wel aanvoerder, maar soms valt hij onverwacht wat uit zijn rol.
en goals. dan mag je me feliciteren.quote:Op zondag 14 december 2014 22:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wel tijdens schwalbes, opstootjes of blessure behandelingen.
Valt toch wel mee?quote:Op zondag 14 december 2014 22:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij en ik zijn echt serieus twee tegenover gestelde personen. Soms zo bizar.
Ok.. want helemaal stil dat kan ik niet hoor, dan moet ik afzeggen want dat ga je je toch maar aan mij irriteren.quote:Op zondag 14 december 2014 22:55 schreef perro. het volgende:
[..]
en goals. dan mag je me feliciteren.
toch zou ik graag zien dat van de topclubs de selecties eens een jaar of 3-4 bij elkaar blijven. maar dat is er niet meer bij helaas.quote:Op zondag 14 december 2014 22:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Clasie doet het gewoon echt goed. Die gaat dus ook op zeker wel weg na dit seizoen.
quote:Op zondag 14 december 2014 22:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, maar dat is een Hagenees, dat zit er nu eenmaal in.
Great minds think alikequote:Op zondag 14 december 2014 22:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, maar dat is logisch want die heeft de ADO cursus gevolgd
dacht al dat ie uit de schilderswijk komt.quote:Op zondag 14 december 2014 22:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dan geef ik de hoop nog niet op.quote:Op zondag 14 december 2014 22:53 schreef Moppert het volgende:
[..]
Als ze ook op een andere film nee zegt dan zou ik het pas als een afwijzing interpreteren.
Nee dat gaat niet meer gebeurenquote:Op zondag 14 december 2014 22:56 schreef perro. het volgende:
[..]
toch zou ik graag zien dat van de topclubs de selecties eens een jaar of 3-4 bij elkaar blijven. maar dat is er niet meer bij helaas.
Hoe is het met de pepernoten?quote:Op zondag 14 december 2014 22:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij en ik zijn echt serieus twee tegenover gestelde personen. Soms zo bizar.
Ah, wij hebben dus een Hagenees nodig.quote:Op zondag 14 december 2014 22:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hoe vaak ik jou niet hoor zeggen dat je iets niet leuk vindt dat ik wel leuk vind en andersom is echt vaak.quote:
Ik woon samen met een fokker die ook eerst 3 jaar lang had gedacht dat ik toch wel nee zou zeggen als hij een date zou voorstellen. Dus gewoon nog een gokje wagenquote:
nee joh. tuurlijk mag je babbelen. ik babbel ook.quote:Op zondag 14 december 2014 22:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ok.. want helemaal stil dat kan ik niet hoor, dan moet ik afzeggen want dat ga je je toch maar aan mij irriteren.
Ow ja daar heb je wel een puntquote:Op zondag 14 december 2014 22:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hoe vaak ik jou niet hoor zeggen dat je iets niet leuk vindt dat ik wel leuk vind en andersom is echt vaak.
Series, kou, vrouwen, voetbal, muzieksmaak, auto's, etc etc.
Cool!quote:Op zondag 14 december 2014 22:58 schreef perro. het volgende:
[..]
nee joh. tuurlijk mag je babbelen. ik babbel ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het lukt me gewoon niet. Meestal ben ik meer een luisteraar in het begin. Wat ook wel prettig is.quote:Op zondag 14 december 2014 22:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik hou er wel van, lekker pretentieloos de ruimte in praten.
quote:Op zondag 14 december 2014 23:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Cool!Inb4 Fax-opmerking.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
De eerste keer dat ik jou zag, was je anders aardig mondigquote:Op zondag 14 december 2014 23:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Het lukt me gewoon niet. Meestal ben ik meer een luisteraar in het begin. Wat ook wel prettig is.Ik vind het veel leuker om te luisteren naar andermans verhalen dan zelf te vertellen.
Goede gesprekspartner.quote:Op zondag 14 december 2014 23:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik jou zag, was je anders aardig mondig
Gadverdamme Kaneel, we willen al die details niet horen.quote:Op zondag 14 december 2014 23:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Whehehehehquote:Op zondag 14 december 2014 23:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk gaan dingen waarvan je denkt dat ze diepgang hebben vaak ook net nergens overquote:Op zondag 14 december 2014 23:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Het lukt me gewoon niet. Meestal ben ik meer een luisteraar in het begin. Wat ook wel prettig is.Ik vind het veel leuker om te luisteren naar andermans verhalen dan zelf te vertellen.
quote:Op zondag 14 december 2014 23:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Cool!als dat het geval gaat zijn wordt dat idd niet op fok vermeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idem hier, dat was bij de Utrecht-meetquote:Op zondag 14 december 2014 23:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien. Wellicht. Ik weet het niet.quote:Op zondag 14 december 2014 23:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk gaan dingen waarvan je denkt dat ze diepgang hebben vaak ook net nergens over
Wat an sich weer een onderwerp voor small talk is.
Praat geen poepquote:
Surely will.quote:Op zondag 14 december 2014 22:58 schreef Moppert het volgende:
[..]
Ik woon samen met een fokker die ook eerst 3 jaar lang had gedacht dat ik toch wel nee zou zeggen als hij een date zou voorstellen. Dus gewoon nog een gokje wagen
quote:
Dat soort praat hou je maar in de SEX SC, Roy.quote:Op zondag 14 december 2014 23:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gadverdamme Kaneel, we willen al die details niet horen.
Anders stel je voor om wat drinken ná de film met die vriendinnen, is het voor haar een wat minder bedreigende/intieme omgeving. Moet je natuurlijk niet naar dezelfde film (op hetzelfde tijd in dezelfde zaal) gaan.quote:Op zondag 14 december 2014 23:04 schreef netchip het volgende:
[..]
Surely will.
Even nadenken over een mogelijke film...
Je praatte anders best veel de laatste keer dat ik je zag.quote:Op zondag 14 december 2014 23:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Alsof je daar nu wil zijn.quote:Op zondag 14 december 2014 23:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Dat soort praat hou je maar in de SEX SC, Roy.
Klopt. Maar de eerste keer viel vies tegen.quote:Op zondag 14 december 2014 23:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je praatte anders best veel de laatste keer dat ik je zag.
Ze had beter iets anders met die mond kunnen doen hequote:Op zondag 14 december 2014 23:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je praatte anders best veel de laatste keer dat ik je zag.
quote:Op zondag 14 december 2014 23:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou liever een gorilla met ebola pijpen.
Wat zeg je dat weer lekker beeldend.quote:Op zondag 14 december 2014 23:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het lukt niet Faxie. Ik word niet de volgende FOK!slet.quote:Op zondag 14 december 2014 23:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze had beter iets anders met die mond kunnen doen he
quote:Op zondag 14 december 2014 23:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bedoelt met die vriendinnen erbij, of zonder?quote:Op zondag 14 december 2014 23:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Anders stel je voor om wat drinken ná de film met die vriendinnen, is het voor haar een wat minder bedreigende/intieme omgeving. Moet je natuurlijk niet naar dezelfde film (op hetzelfde tijd in dezelfde zaal) gaan.
Wat braaf zegquote:Op zondag 14 december 2014 23:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Het lukt niet Faxie. Ik word niet de volgende FOK!slet.
Door jou heb ik daar net per ongeluk de lapo gepakt.quote:
Heb ik eens niet de lapo, krijg ik alsnog gezeur.quote:Op zondag 14 december 2014 23:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Door jou heb ik daar net per ongeluk de lapo gepakt.Zal nu wel gezeur over de summiere TT over me heen krijgen.
En dat heb jij allemaal veroorzaakt als spoorloper
Geen idee. Er zijn er meerderen zo genoemd, maar ik houd het niet bij.quote:Op zondag 14 december 2014 23:09 schreef Lokasenna het volgende:
Wie is de huidige/vorige FOK!slet dan?
Met die vriendinnen. Staat er toch behoorlijk ondubbelzinnig?quote:Op zondag 14 december 2014 23:08 schreef netchip het volgende:
[..]
Je bedoelt met die vriendinnen erbij, of zonder?
Die wiens naam niet genoemd wordtquote:Op zondag 14 december 2014 23:09 schreef Lokasenna het volgende:
Buurmeisje?quote:
Dan zou ik ze niet eens binnen laten.quote:Op zondag 14 december 2014 23:11 schreef Fascination het volgende:
Wel apart dat er mensen zijn die meermaals te kennen geven iemand compleet debiel en walgelijk te vinden, maar wel naar een meet gaan bij diegene thuis. Mja.
Sorryquote:
Ach, zonder adres en duidelijke datum is er nog niets aan de hand, lijkt me.quote:Op zondag 14 december 2014 23:11 schreef Fascination het volgende:
Wel apart dat er mensen zijn die meermaals te kennen geven iemand compleet debiel en walgelijk te vinden, maar wel naar een meet gaan bij diegene thuis. Mja.
Ik...quote:Op zondag 14 december 2014 23:09 schreef Lokasenna het volgende:
Welterusten kerelquote:
Fixed.quote:Op zondag 14 december 2014 23:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kom uit Brabant België, ik mag dat
Naja, ik vond 't voor meerdere interpretaties vatbaar.quote:Op zondag 14 december 2014 23:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Met die vriendinnen. Staat er toch behoorlijk ondubbelzinnig?
Ik wacht nog op een waardige opvolger om de fakkel aan door te geven.quote:Op zondag 14 december 2014 23:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En laat me raden, je wilt die titel natuurlijk niet graag opgeven?
noem namen dan.quote:Op zondag 14 december 2014 23:11 schreef Fascination het volgende:
huh? heb ik iets gemist?quote:Op zondag 14 december 2014 23:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, want dan krijg je een ban.
Nou enquote:Op zondag 14 december 2014 23:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als jij niest zeggen ze in België gezondheid![]()
Wist dat die opmerking ging komen.quote:
The fuck...De tijd vliegtquote:
Als je het gezellig hebt.quote:
Die is wel origineel.quote:Op zondag 14 december 2014 23:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ligt eraan in welke tijdzone je bent
Have fun.quote:
Zo af en toe ben ik dat ook wel.quote:Op zondag 14 december 2014 23:23 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Als je het gezellig hebt.
[..]
Die is wel origineel.
quote:
Dat sowieso...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik krijg voornamelijk buikdanseressen.quote:Op zondag 14 december 2014 23:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nooit op navel googlen zonder aanvullende zoektermen
Ja ik deed belly button, volgens mij. Daar zaten een paar harige tussen.quote:Op zondag 14 december 2014 23:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik krijg voornamelijk buikdanseressen.
quote:Op zondag 14 december 2014 23:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja ik deed belly button, volgens mij. Daar zaten een paar harige tussen.
gewoon een bord om vanaf te eten?quote:Op zondag 14 december 2014 23:48 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ging net in mijn bedje liggen maar er lag een bord onder de dekens, hoe
Tijd om de afwas te doen?quote:Op zondag 14 december 2014 23:48 schreef Lokasenna het volgende:
Dat doe je goedquote:Op zondag 14 december 2014 23:48 schreef Lokasenna het volgende:
Ja, maar wel eentje zonder kruimels enzo. Dus ik vraag me een beetje af wat er aan de hand was de vorige nacht dat ik hier sliepquote:
dat je het niet meer weet is wat verdachtquote:Op zondag 14 december 2014 23:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, maar wel eentje zonder kruimels enzo. Dus ik vraag me een beetje af wat er aan de hand was de vorige nacht dat ik hier sliep
Ja, wie weet wat ik allemaal nog meer uitspook in mijn bedquote:Op zondag 14 december 2014 23:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat je het niet meer weet is wat verdacht
slaap-eten?quote:Op zondag 14 december 2014 23:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, wie weet wat ik allemaal nog meer uitspook in mijn bed
De vorige nacht was wel donderdag op vrijdag, dus wel een poosje geleden al.
Ik denk dat ik van plan was te ontbijten ofzo, en toen weer in slaap ben gevallen.quote:
bed is me nog niet overkomen, maar ik ben dingen al op de meest vreemde plekken tegengekomen / teruggevondenquote:Op zondag 14 december 2014 23:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk dat ik van plan was te ontbijten ofzo, en toen weer in slaap ben gevallen.
Iets beters kan ik niet bedenken
Ik berg dingen vaak verkeerd op omdat ik niet nadenk.quote:Op zondag 14 december 2014 23:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
bed is me nog niet overkomen, maar ik ben dingen al op de meest vreemde plekken tegengekomen / teruggevonden
telefoon in de voorraadkast, portemomee op de wc, vieze borden tussen de schone, caviavoer in kledingkast, etc etcquote:Op zondag 14 december 2014 23:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik berg dingen vaak verkeerd op omdat ik niet nadenk.
Dan leg ik mijn sleutels bij mijn tandenborstel en vieze borden in de koelkast.
Ik durf mijn vuilnis niet meer weg te brengen zonder eerst te checken waar mijn telefoon is, omdat ik die per ongeluk een keer heb weggegooidquote:Op zondag 14 december 2014 23:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
bed is me nog niet overkomen, maar ik ben dingen al op de meest vreemde plekken tegengekomen / teruggevonden
quote:Op maandag 15 december 2014 00:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik durf mijn vuilnis niet meer weg te brengen zonder eerst te checken waar mijn telefoon is, omdat ik die per ongeluk een keer heb weggegooid
Een vriendin van mij had dat ook, had ze eindelijk na jaren een smatphone, binnen een maand viel hij in het toiletquote:Op maandag 15 december 2014 00:04 schreef Koen66 het volgende:
ik durf foon nauwelijks mee te nemen naar de toilet, die viel vorig jaar 2e kerstdag zo uit borstzakje plons in de pot
Samsung Galaxy S3 is in ieder geval niet pot / water bestendigquote:Op maandag 15 december 2014 00:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een vriendin van mij had dat ook, had ze eindelijk na jaren een smatphone, binnen een maand viel hij in het toilet
Die van mij is eens in de wasmachine geweest, na een paar dagen drogen ging hij gewoon weer aanquote:Op maandag 15 december 2014 00:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Samsung Galaxy S3 is in ieder geval niet pot / water bestendig
Heb nu een Nexus 5, en die ziet er ook niet echt waterdicht uit
Ik check mijn telefoon voor ik de was aan zetquote:Op maandag 15 december 2014 00:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik durf mijn vuilnis niet meer weg te brengen zonder eerst te checken waar mijn telefoon is, omdat ik die per ongeluk een keer heb weggegooid
bij mij was feitelijk alleen de display grotendeels stukquote:Op maandag 15 december 2014 00:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die van mij is eens in de wasmachine geweest, na een paar dagen drogen ging hij gewoon weer aan
Laatste ronde!quote:Op maandag 15 december 2014 00:17 schreef Koen66 het volgende:
zo, nog 1 drankje voor het slapen gaan
oh, dat is vals spelen eigenlijkquote:Op maandag 15 december 2014 00:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb er nog een beetje bijgeschonken
ik zit een beetje her en der te surfen nog en wat op YT te luisterenquote:
Ik heb dat wel vaker: dat ik opeens bedenk dat twee mensen heel erg op elkaar lijken en dan is het net of een puzzelstukje van het leven in elkaar valt.quote:Op maandag 15 december 2014 03:06 schreef Lokasenna het volgende:
Ik besef me nu ineens waarom de vriend van mijn moeder me al die tijd zo bekend voor kwam.
Hij lijkt echt enorm op die Ierse acteur in star trek DS9.
Nachtelijke inzichten dit.
Ik heb een dubbelgangster die chemische technologie studeert, schijnt het. Het is me twee keer verteld in het OV. Ik heb het alleen niet kunnen controleren.quote:Op maandag 15 december 2014 08:20 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik heb dat wel vaker: dat ik opeens bedenk dat twee mensen heel erg op elkaar lijken en dan is het net of een puzzelstukje van het leven in elkaar valt.![]()
Maar dan is natuurlijk de vervolgvraag: op wie vinden andere mensen jou lijken?
Eergisteren ook maar een uur of drie, gisteren hoogstens twee, ik voel me helemaal doodop terwijl ik pas net wakker benquote:Op maandag 15 december 2014 08:44 schreef artelligence het volgende:
[..]ik ook zoiets. Maar ook nog eens licht.
Hehe herkenbaar. Had woensdag een thuiswerkdag omdat ik het anders echt niet trok.quote:Op maandag 15 december 2014 08:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Eergisteren ook maar een uur of drie, gisteren hoogstens twee, ik voel me helemaal doodop terwijl ik pas net wakker ben
Ik geloof het ook, vannacht maar 4 uur geslapen.quote:Op maandag 15 december 2014 09:26 schreef artelligence het volgende:
[..]
It's contagiouswordt verspreid via SC's
Ik ookquote:
Hier ging vannacht een bom af leek het wel. Ik was aan het indommelen en er klonk ineens een harde knal. Ik recht overeind in bed, de hond overstuur. Vlak daarna nog een knal. Met bonzend hart lag ik weer in bed.quote:Op maandag 15 december 2014 09:26 schreef artelligence het volgende:
[..]
It's contagiouswordt verspreid via SC's
quote:
Dat had ik dus ook.quote:Op maandag 15 december 2014 09:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ookMaar had gisteren het winterdekbed op bed gelegd en nu had ik het weer veel te warm vannacht
quote:
Je bent nog jong. No worries! Vraag anders een andere SB aan (las je post in andere topic). Waarom heb je op dit moment geen motivatie? Past de studie niet bij je? Is het te lastig? Zit je privé niet lekker in je vel? Kop op kerel, it's not too latequote:Op maandag 15 december 2014 10:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Even een zeikpost/ik moet het even ergens kwijt.
Ik ben dus nu bezig met mijn derde opleiding. Verkeerde keuzes/matige motivatie zorgde er voor dat ik met de andere gekapt ben. Alleen die slechte motivatie is er nog steeds. Eerste kwartiel maar de helft van de punten, mede doordat mijn ex het op een matig moment uitmaakte, maar dit kwartiel ben ik ingezakt en de kans dat ik dit jaar haal is niet heel groot. Het kan, maar als mijn motivatie nu niet aanwezig is, over een maand wel? Helemaal als de opdracht zo groot is.
Ik weet niet wat ik moet doen. Ik faal. Kei en keihardSchiet me maar lek
Met een studieschuld van de afgelopen 2 jaar nog, begint de tijd aardig te tikken. En mag ik op mijn 19e een keer wel wat doorzetten toch? Ik weet niet wat het probleem is. De studie past nu wel, eigenlijk. En ik kan niet zeggen dat die break-up zo extreem veel doet me.quote:Op maandag 15 december 2014 10:21 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je bent nog jong. No worries! Vraag anders een andere SB aan (las je post in andere topic). Waarom heb je op dit moment geen motivatie? Past de studie niet bij je? Is het te lastig? Zit je privé niet lekker in je vel? Kop op kerel, it's not too late
Leger in.quote:Op maandag 15 december 2014 10:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Met een studieschuld van de afgelopen 2 jaar nog, begint de tijd aardig te tikken. En mag ik op mijn 19e een keer wel wat doorzetten toch? Ik weet niet wat het probleem is. De studie past nu wel, eigenlijk. En ik kan niet zeggen dat die break-up zo extreem veel doet me.
En het helpt niet dat die slb'er me haast uitlacht als ik een aantal dingen nog niet op orde heb aangezien ik nu aan het opkrabbelen ben. Kuthoer. Of dat ik naar het mbo moet gaan. Dan is die studieschuld al helemaal voor niksIk pas daar ook gewoon niet
Ik vind het maar een rare slb'er eerlijk gezegd. Hun werk is juist mensen met motivatie/studieproblemen te motiveren en op de goede weg te helpen. Natuurlijk lukt dat niet bij iedereen en vallen er altijd wel wat mensen af bij studies, maar dit klinkt ronduit alsof het haar niets interesseert en dat lijkt me een kwalijke zaak.quote:Op maandag 15 december 2014 10:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Met een studieschuld van de afgelopen 2 jaar nog, begint de tijd aardig te tikken. En mag ik op mijn 19e een keer wel wat doorzetten toch? Ik weet niet wat het probleem is. De studie past nu wel, eigenlijk. En ik kan niet zeggen dat die break-up zo extreem veel doet me.
En het helpt niet dat die slb'er me haast uitlacht als ik een aantal dingen nog niet op orde heb aangezien ik nu aan het opkrabbelen ben. Kuthoer. Of dat ik naar het mbo moet gaan. Dan is die studieschuld al helemaal voor niksIk pas daar ook gewoon niet
conclusie, ik ben een luie zakquote:Op maandag 15 december 2014 10:35 schreef yats het volgende:
[..]
Ik vind het maar een rare slb'er eerlijk gezegd. Hun werk is juist mensen met motivatie/studieproblemen te motiveren en op de goede weg te helpen. Natuurlijk lukt dat niet bij iedereen en vallen er altijd wel wat mensen af bij studies, maar dit klinkt ronduit alsof het haar niets interesseert en dat lijkt me een kwalijke zaak.
Wat jouw 'probleem' is, is me ook niet echt duidelijk. Ik denk dat deze studie inderdaad wel bij je past en zo ver ik je spreek is jouw ex ook niet (meer) het probleem. Maar wat het dan is? Overigens betekent 19 zijn niet dat alles goed moet lopen. Juist niet. Zeker tot halverwege de 20 maakt iedereen genoeg 'fouten' of verkeerde keuzes. Dat ligt dus niet aan jou.
Zal ik je een goede tip geven VAquote:Op maandag 15 december 2014 10:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
conclusie, ik ben een luie zak
kom maar doorquote:Op maandag 15 december 2014 10:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zal ik je een goede tip geven VA
Hoeft toch niet gelijk te zijn dat je lui bent? Heb je wel eens geprobeerd om jezelf wat discipline en structuur aan te meten?quote:Op maandag 15 december 2014 10:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ga werken en word daar een minder luie zak. Bij mij hielp dat wel.quote:Op maandag 15 december 2014 10:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee, dan zou je namelijk echt niets doen en alleen slapen. Jij hebt een bijbaan, sociaal leven etc.quote:Op maandag 15 december 2014 10:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je echt geen motivatie hebt waarom zou je dan studeren.quote:
Ik heb geen sociaal leven, ben ik nu een luie zak?quote:Op maandag 15 december 2014 10:38 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, dan zou je namelijk echt niets doen en alleen slapen. Jij hebt een bijbaan, sociaal leven etc.
Nee. by the way, dat klopt niet. Je was er zaterdag toch?quote:Op maandag 15 december 2014 10:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb geen sociaal leven, ben ik nu een luie zak?
Dat dusquote:Op maandag 15 december 2014 10:40 schreef Lokasenna het volgende:
Bovendien is 19 nog steeds hartstikke jong om aan een opleiding te beginnen, dus probeer jezelf niet teveel druk op te leggen over dat het nu maar snel moet, dat gaat het alleen maar moeilijker maken.
Ben ik mee bezig, maar die studie loopbaan begeleidster zegt in principe "stop er mee:quote:Op maandag 15 december 2014 10:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Hoeft toch niet gelijk te zijn dat je lui bent? Heb je wel eens geprobeerd om jezelf wat discipline en structuur aan te meten?
Muziek? Dat is gewoon niet praktisch. Ik werk nu ook al bij de AH, bijna 4 jaar inmiddels en daar gaat alles primaquote:Op maandag 15 december 2014 10:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ga werken en word daar een minder luie zak. Bij mij hielp dat wel.
En vind iets waar je oprecht enthousiasme voor voelt.
Tsja, wat kan ik doen zonder diploma? Ik wil gewoon goed verdienen laterquote:Op maandag 15 december 2014 10:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je echt geen motivatie hebt waarom zou je dan studeren.
Beter werken voor dat .. cheld.
Of gewoon even ballen groeien.
Dan moet je ballen kweken.quote:Op maandag 15 december 2014 10:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Tsja, wat kan ik doen zonder diploma? Ik wil gewoon goed verdienen later
Heb je maar voor een ding oprecht enthousiasme?quote:Op maandag 15 december 2014 10:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben ik mee bezig, maar die studie loopbaan begeleidster zegt in principe "stop er mee:
[..]
Muziek? Dat is gewoon niet praktisch. Ik werk nu ook al bij de AH, bijna 4 jaar inmiddels en daar gaat alles prima
Ben er mee bezig. Optie is om me uit te schrijven, collegegeld terug te krijgen en in februari te beginnen. Tot dan mezelf op de rit krijgen (als in mijn huishouden, goed koken, zorgen dat niet de helft verpieterd is omdat ik het niet gebruik)quote:
Ik ben eigenlijk het laatste jaar ingekakt tot iemand die nergens interesse voor heeftquote:Op maandag 15 december 2014 10:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb je maar voor een ding oprecht enthousiasme?
Als je dat niet als optie ziet, is voorlopig stoppen misschien ook wel de beste optie. Als je over een paar jaar zou voelen dat je die motivatie nu misschien wel zou kunnen opbrengen, omdat je volwassener bent geworden, kan dat altijd nog.
Dat heb ik bij meer mensen zien gebeuren die al een paar keer een opleiding hebben zien mislukken.quote:Op maandag 15 december 2014 10:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk het laatste jaar ingekakt tot iemand die nergens interesse voor heeft
Dat was geforceerd.quote:Op maandag 15 december 2014 10:42 schreef yats het volgende:
[..]
Nee. by the way, dat klopt niet. Je was er zaterdag toch?
[..]
Dat dus
Lekker dan, daar heb je inderdaad niet veel aan.quote:Op maandag 15 december 2014 10:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben ik mee bezig, maar die studie loopbaan begeleidster zegt in principe "stop er mee:
Alleen wat school betreft?quote:Op maandag 15 december 2014 10:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk het laatste jaar ingekakt tot iemand die nergens interesse voor heeft
Nee dat is juist supergoed voor je humeur, lekker foutquote:Op maandag 15 december 2014 10:58 schreef yats het volgende:
I'm doomed...Ik heb bewust een zender opgezet met non stop kersthits
Ga vooral niet naar het mbo inderdaad, mensen die dat zeggen hebben nooit op het mbo gezeten. Ik heb die fout wel gemaakt, maar je past daar inderdaad niet tussen. En het niveau tussen mbo en hbo is echt een enorme stap omlaag, dat gaat je echt irriteren.quote:Op maandag 15 december 2014 10:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Tof toch.quote:Op maandag 15 december 2014 10:58 schreef yats het volgende:
I'm doomed...Ik heb bewust een zender opgezet met non stop kersthits
Ik voelde mij altijd te goed toen ik op het mbo zat.quote:Op maandag 15 december 2014 11:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ga vooral niet naar het mbo inderdaad, mensen die dat zeggen hebben nooit op het mbo gezeten. Ik heb die fout wel gemaakt, maar je past daar inderdaad niet tussen. En het niveau tussen mbo en hbo is echt een enorme stap omlaag, dat gaat je echt irriteren.
Maar ik ben 22 en ga in september een nieuwe opleiding beginnen, we zijn nog kei jong joh. Die studieschuld komt later wel.
Dit, ik ben ook naar het mbo gegaan en nu heb ik zoiets van, had ik het hbo maar doorlopen.quote:Op maandag 15 december 2014 11:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ga vooral niet naar het mbo inderdaad, mensen die dat zeggen hebben nooit op het mbo gezeten. Ik heb die fout wel gemaakt, maar je past daar inderdaad niet tussen. En het niveau tussen mbo en hbo is echt een enorme stap omlaag, dat gaat je echt irriteren.
Maar ik ben 22 en ga in september een nieuwe opleiding beginnen, we zijn nog kei jong joh. Die studieschuld komt later wel.
Dat lijkt me echt kut ja.quote:Op maandag 15 december 2014 11:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dit, ik ben ook naar het mbo gegaan en nu heb ik zoiets van, had ik het hbo maar doorlopen.
Hoor mn zusje ook vaak over het verschuiven van lessen en die heeft een stuk minder tijd.quote:Op maandag 15 december 2014 11:36 schreef Myraela het volgende:
Ik vind mijn rij instructeur echt awesome, maar hij weet dat ik thuis zit en dus alle tijd heb om te rijden. Prima, maar nu verplaatst die elke keer de afspraak.Uurtje eerder, uurtje later. Allemaal prima, maar nu het echt elke keer is begint het me wel een klein beetje te irriteren.
Ben echt benieuwd of die dat bij andere ook doet, of dat die gewoon standaard altijd mij als eerst probeert omdat ik toch altijd wel kan.
Bij mij kon ie dat niet omdat ik alleen op zaterdag kon. Nou ja, dan verschoof ie de tijd ook weleensquote:Op maandag 15 december 2014 11:36 schreef Myraela het volgende:
Ik vind mijn rij instructeur echt awesome, maar hij weet dat ik thuis zit en dus alle tijd heb om te rijden. Prima, maar nu verplaatst die elke keer de afspraak.Uurtje eerder, uurtje later. Allemaal prima, maar nu het echt elke keer is begint het me wel een klein beetje te irriteren.
Ben echt benieuwd of die dat bij andere ook doet, of dat die gewoon standaard altijd mij als eerst probeert omdat ik toch altijd wel kan.
Ik denk dat hij het doet omdat jij het laat gebeuren en niet laat blijken dat je het vervelend vindt. De mijne deed dat op een gegeven moment ook toen ik thuis zat. Ik heb na een tijdje gezegd dat ik vond dat hij misbruik van me maakte en dat ik als hij zo doorging liever bij een andere instructeur wilde lessen, ook al mocht ik hem graag. Is meteen niet meer gebeurd sinds toen.quote:Op maandag 15 december 2014 11:36 schreef Myraela het volgende:
Pornoblond.quote:Op maandag 15 december 2014 11:43 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb zin om mijn haar te verven
Twijfel een beetje tussen lichter of donkerder.
Dat wou ik net zeggen, een beetje rood is altijd wel leuk.quote:
Ik heb nog steeds een rode gloed erin zitten van meer dan een jaar geleden toen ik het een keer rood verfdequote:
Ik denk dat jouw hoofd met licht haar er best vreemd uit ziet.quote:Op maandag 15 december 2014 11:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds een rode gloed erin zitten van meer dan een jaar geleden toen ik het een keer rood verfdeErg leuk, maar het duurt zo lang tot het weg is.
Misschien moet ik maar weer eens richting blond gaan, misschien lijkt mijn hoofd dan minder winterig bleek.
Denk inderdaad dat dat het is, aan de andere kant wil ik er niet echt een punt van maken, omdat het altijd maar een uurtje eerder/later is. Maar misschien gewoon maar eens benoemen dat het me opvalt.quote:Op maandag 15 december 2014 11:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het doet omdat jij het laat gebeuren en niet laat blijken dat je het vervelend vindt. De mijne deed dat op een gegeven moment ook toen ik thuis zat. Ik heb na een tijdje gezegd dat ik vond dat hij misbruik van me maakte en dat ik als hij zo doorging liever bij een andere instructeur wilde lessen, ook al mocht ik hem graag. Is meteen niet meer gebeurd sinds toen.
Ik was voor mijn verftijdperk veel lichter dan nuquote:Op maandag 15 december 2014 11:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk dat jouw hoofd met licht haar er best vreemd uit ziet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |