Heb ik wel, alleen dan wedges.quote:Op zondag 14 december 2014 22:22 schreef perro. het volgende:
sammie, het is alleen jammer dat je niet zo'n paar hebt als ik stuurde. degene die met mij gaat trouwens krijgt 2 paar.
Ik merk hetquote:
respectquote:Op zondag 14 december 2014 22:23 schreef Samzz het volgende:
Ik open wel in 9 seconden een nieuw topic.
Ze zijn wel leuk, hoorquote:Op zondag 14 december 2014 22:25 schreef perro. het volgende:
[..]
wedges? sleehak? nee, das niks.
maar toch ben jij een voorbeeld voor vrouwen.
quote:Op zondag 14 december 2014 22:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij en Thijs hebben alleen maar oog voor pussy dus jullie moeten niet zeuren.
He, de pussy zocht ons op.quote:Op zondag 14 december 2014 22:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
De harige in huis poepende soort. Deceptie weer.quote:
quote:Op zondag 14 december 2014 22:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, daar was ik ook wel blij mee, maar dan nog...
Dat doen vrouwen toch ookquote:Op zondag 14 december 2014 22:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
De harige in huis poepende soort. Deceptie weer.
Die bruine van gisteren? vanHaren.quote:Op zondag 14 december 2014 22:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Waar heb jij jouw schoenen eigenlijk gekocht?
Als ze schattig en knuffelbaar zijn uiteraard. Niet mokken.quote:Op zondag 14 december 2014 22:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik heb wel een vrouw in huis, maar die poept niet, hoorquote:Op zondag 14 december 2014 22:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee![]()
Ja een miauwende, maar dat bedoelde ik niet
Ah ok. Nou ja vanHaren, ik weet dat ze ze daar ook hadden, alleen niet meer in mijn maat. Dus heeft mijn stiefmoeder ze bij de Duitse vanHaren(Deichmann geloof ik) gekocht.quote:Op zondag 14 december 2014 22:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Kende deze nog niet, en vind ze erg leuk. Vandaar.
Ironisch, ik roep dat altijd het hardstequote:Op zondag 14 december 2014 22:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb wel een vrouw in huis, maar die poept niet, hoor. Vrouwen poepen niet, Fax.
Dat was deze zeker. Ze haalde ook niet uit zoals gedacht.quote:Op zondag 14 december 2014 22:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als ze schattig en knuffelbaar zijn uiteraard. Niet mokken.
Gelukkig maarquote:Op zondag 14 december 2014 22:37 schreef -Strawberry- het volgende:
DM van MLIG. Hij is bij zijn ouders, warm en wel.
Mooi zo, wel een opluchtingquote:Op zondag 14 december 2014 22:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Nee, dat verbaasde me ook. Ik heb ook al mijn vingers nog. En als je d'r aaide maakte ze enkel wat geluid en meer niet.quote:Op zondag 14 december 2014 22:37 schreef yats het volgende:
[..]
Dat was deze zeker. Ze haalde ook niet uit zoals gedacht.
Gelukkig maarquote:Op zondag 14 december 2014 22:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Wtf is dat voor terrorkatquote:Op zondag 14 december 2014 22:37 schreef yats het volgende:
[..]
Dat was deze zeker. Ze haalde ook niet uit zoals gedacht.
En gewoon op schoot liggen ookquote:Op zondag 14 december 2014 22:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, dat verbaasde me ook. Ik heb ook al mijn vingers nog. En als je d'r aaide maakte ze enkel wat geluid en meer niet.
Nou, op een eerdere meet was ik er ook en aaide ik het beest en was ik bijna twee vingers kwijtquote:
Yup, diva dat het was ookquote:
Wauw, een asielkat heeft dat ooit eens bij mij geprobeerd, die heeft een paar meter gevlogen.quote:Op zondag 14 december 2014 22:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou, op een eerdere meet was ik er ook en aaide ik het beest en was ik bijna twee vingers kwijt
Net zoals het baasje?quote:
Zo ben ik dan nietquote:Op zondag 14 december 2014 22:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wauw, een asielkat heeft dat ooit eens bij mij geprobeerd, die heeft een paar meter gevlogen.
Die was een goede gastvrouwquote:
Ik kan goed met diva's om gaan. Sowieso met beestjesquote:
Dat heb ik in het pension nooit gehad. Zelfs het grootste kreng deed rustig bij mij. Blijkbaar heb ik een kalmerende stem ofzo.quote:Op zondag 14 december 2014 22:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wauw, een asielkat heeft dat ooit eens bij mij geprobeerd, die heeft een paar meter gevlogen.
quote:Op zondag 14 december 2014 22:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien moet je dierenarts worden. Geen verdoving meer nodig.quote:Op zondag 14 december 2014 22:42 schreef yats het volgende:
[..]
Ik kan goed met diva's om gaan. Sowieso met beestjes
[..]
Dat heb ik in het pension nooit gehad. Zelfs het grootste kreng deed rustig bij mij. Blijkbaar heb ik een kalmerende stem ofzo.
Ik regelmatig. Ik moest altijd bij de katten staan omdat ik ontzettend goed ben met katten. Maar ik laat me niet slaan. En al helemaal niet als mevrouw eerst kopjes komt geven om vervolgens uit te halen als je aandacht geeft. Dikke doei.quote:Op zondag 14 december 2014 22:42 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Dat heb ik in het pension nooit gehad. Zelfs het grootste kreng deed rustig bij mij. Blijkbaar heb ik een kalmerende stem ofzo.
Kreeg je de poezen maar wildquote:Op zondag 14 december 2014 22:42 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Vraag haar om ergens wat te gaan drinken.quote:Op zondag 14 december 2014 22:43 schreef netchip het volgende:
Oké, ik heb dat meisje (over wie (of taalkundig correcter: waarover) ik 't in m'n norige twee posts in deze reeks ook had) gevraagd of ze mee wilde naar een film in de bios (welke film doet er nu niet toe), maar ze zei dat ze al ging met vriendinnen...
Nu vraag ik me dus af of dat echt zo is, of ofdat het een smoes is.
Ah ze was vrouwelijk?quote:Op zondag 14 december 2014 22:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik regelmatig. Ik moest altijd bij de katten staan omdat ik ontzettend goed ben met katten. Maar ik laat me niet slaan. En al helemaal niet als mevrouw eerst kopjes komt geven om vervolgens uit te halen als je aandacht geeft. Dikke doei.
Dat wilde ik vroeger heel graag worden. Maar helaas geen beta...quote:Op zondag 14 december 2014 22:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Misschien moet je dierenarts worden. Geen verdoving meer nodig.
Herkenbaar, ik deed ook altijd de katten.quote:Op zondag 14 december 2014 22:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik regelmatig. Ik moest altijd bij de katten staan omdat ik ontzettend goed ben met katten. Maar ik laat me niet slaan. En al helemaal niet als mevrouw eerst kopjes komt geven om vervolgens uit te halen als je aandacht geeft. Dikke doei.
Krijg ik ookquote:
Ik wilde altijd bij de hondenquote:Op zondag 14 december 2014 22:45 schreef yats het volgende:
[..]
Dat wilde ik vroeger heel graag worden. Maar helaas geen beta...
[..]
Herkenbaar, ik deed ook altijd de katten.
[..]
Krijg ik ook
Dat lijkt me zo ongemakkelijk, ik ben namelijk niet het type dat goed kan "small talk'en."quote:Op zondag 14 december 2014 22:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Vraag haar om ergens wat te gaan drinken.
Meestal doe je dat in een kroeg.quote:Op zondag 14 december 2014 22:47 schreef netchip het volgende:
[..]
Dat lijkt me zo ongemakkelijk, ik ben namelijk niet het type dat goed kan "small talk'en."
Ik zou ook niet weten waar, trouwens.
quote:
Ik weet nooit gespreksonderwerpen, maar als ik een leuk onderwerp heb, kan ik daar uren over praten.quote:
Maar wel top dat je het eindelijk gevraagd hebt!quote:Op zondag 14 december 2014 22:49 schreef netchip het volgende:
[..]
En ik houd me daar niet zo mee bezig.Anyhow, ik verzin wel wat.
Dank je.
Ja, nou ja, die film kwam op Whatsapp ter sprake, en dus vroeg ik 't toen maar.quote:Op zondag 14 december 2014 22:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maar wel top dat je het eindelijk gevraagd hebt!
Nee, het moet juist nergens over gaan. Vorige keer heb ik het met iemand een half uur gehad over een cursus (niet) kruimelen in bed. Ging heerlijk nergens overquote:Op zondag 14 december 2014 22:49 schreef netchip het volgende:
[..]
[..]
Ik weet nooit gespreksonderwerpen, maar als ik een leuk onderwerp heb, kan ik daar uren over praten.
Ik kan me veel beter uiten over iets met meer diepgang.quote:Op zondag 14 december 2014 22:49 schreef netchip het volgende:
[..]
[..]
Ik weet nooit gespreksonderwerpen, maar als ik een leuk onderwerp heb, kan ik daar uren over praten.
Die Kazim staat er wel elke keer bij als er een opstootje is.quote:Op zondag 14 december 2014 22:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wel tijdens schwalbes, opstootjes of blessure behandelingen.
True.quote:Op zondag 14 december 2014 22:50 schreef Moppert het volgende:
Dan vraag je haar mee naar een andere film.. er zijn er tenslotte meerdere
Dit heb ik ook, inderdaad.quote:Op zondag 14 december 2014 22:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan me veel beter uiten over iets met meer diepgang.Ouwehoeren kan ik ook wel, maar nooit om mee te beginnen. Juist alleen als ik iemand wat beter ken.
Ik zou dat niet kunnenquote:Op zondag 14 december 2014 22:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, het moet juist nergens over gaan. Vorige keer heb ik het met iemand een half uur gehad over een cursus (niet) kruimelen in bed. Ging heerlijk nergens over
Als ze ook op een andere film nee zegt dan zou ik het pas als een afwijzing interpreteren.quote:Op zondag 14 december 2014 22:53 schreef netchip het volgende:
[..]
True.
Ik vraag me af of ik dit als een afwijzing moest interpreteren, maar ik denk 't niet. Ik kreeg snel antwoord en een smoes verzinnen duurt langer.
Ik vind het de laatste tijd zo grappig dat Clasie zo heerlijk 'groot'/volwassen geworden is en zich er ook steeds vaker mee gaat bemoeien. Tuurlijk hij is wel aanvoerder, maar soms valt hij onverwacht wat uit zijn rol.quote:Op zondag 14 december 2014 22:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die Kazim staat er wel elke keer bij als er een opstootje is.
Gelukkig zijn dat er meer.quote:
immers ook.quote:Op zondag 14 december 2014 22:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die Kazim staat er wel elke keer bij als er een opstootje is.
Clasie doet het gewoon echt goed. Die gaat dus ook op zeker wel weg na dit seizoen.quote:Op zondag 14 december 2014 22:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik vind het de laatste tijd zo grappig dat Clasie zo heerlijk 'groot'/volwassen geworden is en zich er ook steeds vaker mee gaat bemoeien. Tuurlijk hij is wel aanvoerder, maar soms valt hij onverwacht wat uit zijn rol.
en goals. dan mag je me feliciteren.quote:Op zondag 14 december 2014 22:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wel tijdens schwalbes, opstootjes of blessure behandelingen.
Valt toch wel mee?quote:Op zondag 14 december 2014 22:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij en ik zijn echt serieus twee tegenover gestelde personen. Soms zo bizar.
Ok.. want helemaal stil dat kan ik niet hoor, dan moet ik afzeggen want dat ga je je toch maar aan mij irriteren.quote:Op zondag 14 december 2014 22:55 schreef perro. het volgende:
[..]
en goals. dan mag je me feliciteren.
toch zou ik graag zien dat van de topclubs de selecties eens een jaar of 3-4 bij elkaar blijven. maar dat is er niet meer bij helaas.quote:Op zondag 14 december 2014 22:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Clasie doet het gewoon echt goed. Die gaat dus ook op zeker wel weg na dit seizoen.
quote:Op zondag 14 december 2014 22:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, maar dat is een Hagenees, dat zit er nu eenmaal in.
Great minds think alikequote:Op zondag 14 december 2014 22:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, maar dat is logisch want die heeft de ADO cursus gevolgd
dacht al dat ie uit de schilderswijk komt.quote:Op zondag 14 december 2014 22:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, maar dat is logisch want die heeft de ADO cursus gevolgd
Dan geef ik de hoop nog niet op.quote:Op zondag 14 december 2014 22:53 schreef Moppert het volgende:
[..]
Als ze ook op een andere film nee zegt dan zou ik het pas als een afwijzing interpreteren.
Nee dat gaat niet meer gebeurenquote:Op zondag 14 december 2014 22:56 schreef perro. het volgende:
[..]
toch zou ik graag zien dat van de topclubs de selecties eens een jaar of 3-4 bij elkaar blijven. maar dat is er niet meer bij helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |