Jaquote:Op zondag 14 december 2014 20:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij bent altijd al een rebel geweest.
Is dat zo?quote:Op zondag 14 december 2014 20:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En hij zei nog wel lief alsjeblieft, een unicum hier volgens mij.
Smaken verschillen zullen we maar zeggenquote:
Gewoon even iets anders zoeken om aan te zuigenquote:Op zondag 14 december 2014 20:28 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb trek in een sigaret. Er gaat iets goed mis
Aan de voet zijn ze echt zo fantastisch mooiquote:
Jaquote:Op zondag 14 december 2014 20:30 schreef aeque het volgende:
Teleurstellende TT voor dit topic.
En arme Thijs.
Boh, show me wearing just that and silk stockingsquote:
Klopt.quote:Op zondag 14 december 2014 20:22 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wat een kutwoord is dat trouwens
Normaliter zou ik zeggen, ik zou jou eens maar nee.quote:Op zondag 14 december 2014 20:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gewoon even iets anders zoeken om aan te zuigen
Jou staat alles prachtig sammiequote:Op zondag 14 december 2014 20:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aan de voet zijn ze echt zo fantastisch mooi![]()
.
?quote:
Ik steek er net een op.quote:
smoothquote:Op zondag 14 december 2014 20:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Normaliter zou ik zeggen, ik zou jou eens maar nee.
[..]
Jou staat alles prachtig sammie
De sexy hulken.quote:
Ze kosten een fortuinquote:Op zondag 14 december 2014 20:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Boh, show me wearing just that and silk stockings
Moet ze weer naar Malta afreizen ja?quote:Op zondag 14 december 2014 20:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Boh, show me wearing just that and silk stockings
Terechtquote:
Hou de eer aan jezelf.quote:Op zondag 14 december 2014 20:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb je het gifje gemist?quote:
Xena goes green?quote:
quote:Op zondag 14 december 2014 20:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
quote:
Gifje?quote:
Nou, neequote:Op zondag 14 december 2014 20:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Dit gifjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net of er een stel uit de klauwen gegroeide insecten omhoog willen kruipenquote:Op zondag 14 december 2014 20:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, nee. Maar ik vind de Dillian echt fantastisch
.
[ afbeelding ]
Maar die kleur vind ik mooier dan dat roodquote:Op zondag 14 december 2014 20:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, nee. Maar ik vind de Dillian echt fantastisch
.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 december 2014 20:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dit gifjeDie versie van de hulk heb ik nog nooit gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Wordt wel tijd ja.quote:Op zondag 14 december 2014 20:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Moet ze weer naar Malta afreizen ja?
Zilver met oranjequote:Op zondag 14 december 2014 20:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar die kleur vind ik mooier dan dat rood
Heb je geen eer meer dan?quote:
quote:Op zondag 14 december 2014 20:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dit gifjeOh die.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 9 juli 2015 14:53 schreef Yvie_lu: Gelukkig. Paniek om niks :)
Op donderdag 9 juli 2015 14:57 schreef HeatWave: Deze post is universeel toepasbaar bij haar B-).
Op woensdag 8 juli 2015 15:09 schreef El_Thijs:"Inolvidable. Staat voor duidelijkheid en directheid."
Geven jullie het nu eindelijk toe ja? Kan Kaneel eindelijk een lijntje neerzetten?quote:
Is dat nog een beetje de moeite waard?quote:
Weet ik niet, nooit gezien.quote:Op zondag 14 december 2014 20:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is dat nog een beetje de moeite waard?
Leuk om samen met je vriendin te kijkenquote:Op zondag 14 december 2014 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet ik niet, nooit gezien.
Wel Batman XXX
Wat is er mis met die hakkenquote:
Ik heb hem wel met een vriendin gekeken. Was wel grappig.quote:Op zondag 14 december 2014 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Leuk om samen met je vriendin te kijken
Die zijn echt hot damn sexyquote:Op zondag 14 december 2014 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is er mis met die hakken? Dat je de dillians niet mooi vindt snap ik, maar deze?
quote:Op zondag 14 december 2014 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Leuk om samen met je vriendin te kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te duur, perroquote:Op zondag 14 december 2014 20:41 schreef perro. het volgende:
[..]
boh. die zou elke vrouw een paar moeten hebben.
quote:Op zondag 14 december 2014 20:41 schreef perro. het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 december 2014 20:41 schreef perro. het volgende:
[..]
Mijn vriendin zal dat wel niet zo vinden, ze vond de seksscènes bij GoT al te veelquote:Op zondag 14 december 2014 20:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb hem wel met een vriendin gekeken. Was wel grappig.
Echt?quote:Op zondag 14 december 2014 20:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn vriendin zal dat wel niet zo vinden, ze vond de seksscènes bij GoT al te veel
quote:Op zondag 14 december 2014 20:41 schreef artelligence het volgende:
[..]Like duhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |