Jaquote:Op zondag 14 december 2014 20:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij bent altijd al een rebel geweest.
Is dat zo?quote:Op zondag 14 december 2014 20:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En hij zei nog wel lief alsjeblieft, een unicum hier volgens mij.
Smaken verschillen zullen we maar zeggenquote:
Gewoon even iets anders zoeken om aan te zuigenquote:Op zondag 14 december 2014 20:28 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb trek in een sigaret. Er gaat iets goed mis
Aan de voet zijn ze echt zo fantastisch mooiquote:
Jaquote:Op zondag 14 december 2014 20:30 schreef aeque het volgende:
Teleurstellende TT voor dit topic.
En arme Thijs.
Boh, show me wearing just that and silk stockingsquote:
Klopt.quote:Op zondag 14 december 2014 20:22 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wat een kutwoord is dat trouwens
Normaliter zou ik zeggen, ik zou jou eens maar nee.quote:Op zondag 14 december 2014 20:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gewoon even iets anders zoeken om aan te zuigen
Jou staat alles prachtig sammiequote:Op zondag 14 december 2014 20:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aan de voet zijn ze echt zo fantastisch mooi![]()
.
?quote:
Ik steek er net een op.quote:
smoothquote:Op zondag 14 december 2014 20:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Normaliter zou ik zeggen, ik zou jou eens maar nee.
[..]
Jou staat alles prachtig sammie
De sexy hulken.quote:
Ze kosten een fortuinquote:Op zondag 14 december 2014 20:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Boh, show me wearing just that and silk stockings
Moet ze weer naar Malta afreizen ja?quote:Op zondag 14 december 2014 20:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Boh, show me wearing just that and silk stockings
Terechtquote:
Hou de eer aan jezelf.quote:Op zondag 14 december 2014 20:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb je het gifje gemist?quote:
Xena goes green?quote:
quote:Op zondag 14 december 2014 20:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
quote:
Gifje?quote:
Nou, neequote:Op zondag 14 december 2014 20:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Dit gifjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net of er een stel uit de klauwen gegroeide insecten omhoog willen kruipenquote:Op zondag 14 december 2014 20:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, nee. Maar ik vind de Dillian echt fantastisch
.
[ afbeelding ]
Maar die kleur vind ik mooier dan dat roodquote:Op zondag 14 december 2014 20:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, nee. Maar ik vind de Dillian echt fantastisch
.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 december 2014 20:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dit gifjeDie versie van de hulk heb ik nog nooit gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Wordt wel tijd ja.quote:Op zondag 14 december 2014 20:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Moet ze weer naar Malta afreizen ja?
Zilver met oranjequote:Op zondag 14 december 2014 20:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar die kleur vind ik mooier dan dat rood
Heb je geen eer meer dan?quote:
quote:Op zondag 14 december 2014 20:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dit gifjeOh die.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 9 juli 2015 14:53 schreef Yvie_lu: Gelukkig. Paniek om niks :)
Op donderdag 9 juli 2015 14:57 schreef HeatWave: Deze post is universeel toepasbaar bij haar B-).
Op woensdag 8 juli 2015 15:09 schreef El_Thijs:"Inolvidable. Staat voor duidelijkheid en directheid."
Geven jullie het nu eindelijk toe ja? Kan Kaneel eindelijk een lijntje neerzetten?quote:
Is dat nog een beetje de moeite waard?quote:
Weet ik niet, nooit gezien.quote:Op zondag 14 december 2014 20:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is dat nog een beetje de moeite waard?
Leuk om samen met je vriendin te kijkenquote:Op zondag 14 december 2014 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet ik niet, nooit gezien.
Wel Batman XXX
Wat is er mis met die hakkenquote:
Ik heb hem wel met een vriendin gekeken. Was wel grappig.quote:Op zondag 14 december 2014 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Leuk om samen met je vriendin te kijken
Die zijn echt hot damn sexyquote:Op zondag 14 december 2014 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is er mis met die hakken? Dat je de dillians niet mooi vindt snap ik, maar deze?
quote:Op zondag 14 december 2014 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Leuk om samen met je vriendin te kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te duur, perroquote:Op zondag 14 december 2014 20:41 schreef perro. het volgende:
[..]
boh. die zou elke vrouw een paar moeten hebben.
quote:Op zondag 14 december 2014 20:41 schreef perro. het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 december 2014 20:41 schreef perro. het volgende:
[..]
Mijn vriendin zal dat wel niet zo vinden, ze vond de seksscènes bij GoT al te veelquote:Op zondag 14 december 2014 20:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb hem wel met een vriendin gekeken. Was wel grappig.
Echt?quote:Op zondag 14 december 2014 20:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn vriendin zal dat wel niet zo vinden, ze vond de seksscènes bij GoT al te veel
quote:Op zondag 14 december 2014 20:41 schreef artelligence het volgende:
[..]Like duhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
'nuff saidquote:
Er zijn in GoT teveel seksscenes van bepaalde personen en te weinig van anderenquote:Op zondag 14 december 2014 20:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn vriendin zal dat wel niet zo vinden, ze vond de seksscènes bij GoT al te veel
Jaquote:
Moet er ook niet aan denken om op te lopen.quote:Op zondag 14 december 2014 20:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze zijn niet erg bescheiden
Maar vind het wel mooi.
Te weinig van Sansa?quote:Op zondag 14 december 2014 20:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er zijn in GoT teveel seksscenes van bepaalde personen en te weinig van anderen
Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen, maar ook veel onnodig naakt.quote:Op zondag 14 december 2014 20:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Van wie wil jij meer scenes zien?quote:Op zondag 14 december 2014 20:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
ik ben zo bescheiden.quote:Op zondag 14 december 2014 20:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Bescheiden voorstel dit voor een Fok!ker. Alleen maar de schoenen uit
Exotics.quote:Op zondag 14 december 2014 20:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wiens kat mag ik borstelen?
[ afbeelding ]
Mijn god wat een lelijk beestquote:Op zondag 14 december 2014 20:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Hakkenfetishquote:Op zondag 14 december 2014 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is er mis met die hakken? Dat je de dillians niet mooi vindt snap ik, maar deze?
Gewoon kortharige perzen. Niks aan, vind ik.quote:
Die van mij.quote:Op zondag 14 december 2014 20:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoef ook geen relatiequote:Op zondag 14 december 2014 20:46 schreef perro. het volgende:
[..]
pff. zo wordt het nooit wat met onze relatie.
Die witte snorquote:Op zondag 14 december 2014 20:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Oh. Vind dat hoofd juist briljant.quote:Op zondag 14 december 2014 20:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gewoon kortharige perzen. Niks aan, vind ik.
En nog een tegenspel(st)er ingedachten?quote:
Omfg wat een prachtdingquote:Op zondag 14 december 2014 20:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
That sucksquote:
Littlefinger natuurlijk, wie anders.quote:Op zondag 14 december 2014 20:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En nog een tegenspel(st)er ingedachten?
Zij heeft lieve wangen.quote:
Zo zo zo foutquote:Op zondag 14 december 2014 20:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Littlefinger natuurlijk, wie anders.
Goede keuzequote:Op zondag 14 december 2014 20:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Littlefinger natuurlijk, wie anders.
Met zijn befborstel.quote:Op zondag 14 december 2014 20:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zij heeft lieve wangen.
[..]
Zo zo zo fout
Het kan nog fouterquote:Op zondag 14 december 2014 20:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zij heeft lieve wangen.
[..]
Zo zo zo fout
Srs?quote:
De kat van mijn zus lijkt eropquote:
Eens!quote:Op zondag 14 december 2014 20:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh. Vind dat hoofd juist briljant.
Lekker een zoute snor halen bij Sansa.quote:
Vast wel.quote:
Ja, beetje van die bolle wangen maar niet dikbol.quote:
quote:
Zou briljant zijnquote:Op zondag 14 december 2014 20:54 schreef -Strawberry- het volgende:
Al root ik stiekem wel een beetje voor Littlefinger + Sansa als powercouple.
Een multitool?quote:
What is it with you and Michelle Williams?quote:
Een tijdelijke fascinatie, heb ik wel vaker, bij gebrek aan vriendin.quote:Op zondag 14 december 2014 20:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
What is it with you and Michelle Williams?
Ik vind hem nog steeds tof.quote:Op zondag 14 december 2014 20:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik walg nog steeds van mezelf dat ik hem tof vond pre-Nedbackstab.
quote:Op zondag 14 december 2014 20:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Een tijdelijke Fascination, heb ik wel vaker, bij gebrek aan vriendin.
Ach sooo.....quote:Op zondag 14 december 2014 20:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Een tijdelijke fascinatie, heb ik wel vaker, bij gebrek aan vriendin.
Ik erger me aan zijn overacting.quote:Op zondag 14 december 2014 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind hem nog steeds tof.
Hij playt iedereen.
Alleen dat Ierse accent
Dat hoofd vind ik zielig.quote:Op zondag 14 december 2014 20:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh. Vind dat hoofd juist briljant.
Tieten natuurlijk.quote:
Nu zie ik een bepaalde scene weer voor me.quote:Op zondag 14 december 2014 20:58 schreef Barbusse het volgende:
Littlefinger is ook gewoon baasBut nobody beats Dorne. Sunspear
Ja in CULquote:Op zondag 14 december 2014 21:01 schreef Lokasenna het volgende:
FOK! heeft toch een reeks waar je kunt posten wat je eet enzo?
ELIA MARTELLquote:Op zondag 14 december 2014 21:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nu zie ik een bepaalde scene weer voor me.
Iets met veel bloed.
Oh, die scenequote:Op zondag 14 december 2014 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
ELIA MARTELL
YOU RAPED HER
YOU MURDERED HER
YOU KILLED HER CHILDREN!!
Ja, fuck. Die kwam echt hard binnen.quote:Op zondag 14 december 2014 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
ELIA MARTELL
YOU RAPED HER
YOU MURDERED HER
Doeiquote:Op zondag 14 december 2014 20:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen idee
Maar ik ga bankhangen dus doei
SAY HER NAME!quote:Op zondag 14 december 2014 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
ELIA MARTELL
YOU RAPED HER
YOU MURDERED HER
Hmm dat weet ik niet zo goed eigenlijkquote:Op zondag 14 december 2014 21:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zoek wel iets dat gericht is op gezondheid, kan dat daar?
Ah dan kan ik beter naar die in LIF denk ik.quote:Op zondag 14 december 2014 21:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hmm dat weet ik niet zo goed eigenlijk
ik dacht dat je zoiets bedoelde:
CUL / Wat eten en drinken we vandaag #314 Zondagse brunch
en anders heb je in LIF een topic waar je eetlijstjes kan neerplempen en dan krijg je advies wat je beter wel en niet kan laten
ontbijtkoekmaffia en de ontbijtgranen/rawfoodjosti's
ofzo
Ik krijg altijd een minderwaardigheidscomplex van de vrouwen in die seriequote:Op zondag 14 december 2014 21:05 schreef yats het volgende:
Ik moet echt GoT gaan kijken. Ik voel me een noob nu
Denk het wel danquote:Op zondag 14 december 2014 21:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ah dan kan ik beter naar die in LIF denk ik.
So sadquote:
Ik had het al gelezen dat het ging gebeuren voordat ik hem kende. Dus kwam niet zo hard aan.quote:Op zondag 14 december 2014 21:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, fuck. Die kwam echt hard binnen.
Ik vond de blikken in het publiek het beste aan die scene.quote:Op zondag 14 december 2014 21:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
SAY HER NAME!
WHO GAVE THE ORDER?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |