kun je niet trainen douchen en dan naar de borrel?quote:Op dinsdag 16 december 2014 10:57 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb een dilemma. Donderdag is de atletiektraining, maar dan is ook de afstudeerborrel van een vriendinnetje. Normaal zou ik het geen probleem vinden om de training te skippen, maar de 2 weken daarna vallen kerst en nieuwjaar op donderdag dus dan kan ik 3 weken niet
De training duurt van 7 tot 9 en is in Utrecht. Ik werk tot 6 in Den Haag en de borrel is in Leidenquote:Op dinsdag 16 december 2014 10:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
kun je niet trainen douchen en dan naar de borrel?
Ik zou gaan borrelen. Afstudeerborrel is als het goed is maar een keer, en ik zou het niet echt tof vinden als een van mijn vrienden niet zou komen doordat hij/zij moet trainen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 10:57 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb een dilemma. Donderdag is de atletiektraining, maar dan is ook de afstudeerborrel van een vriendinnetje. Normaal zou ik het geen probleem vinden om de training te skippen, maar de 2 weken daarna vallen kerst en nieuwjaar op donderdag dus dan kan ik 3 weken niet
Kan je niet voor jezelf trainen?quote:Op dinsdag 16 december 2014 10:57 schreef La_Tramposa het volgende:
Nee maar ik ga dan liever een keer volgende week bij haar langs. Met zoveel borrels en etentjes in één week ga ik gewoon echt tegen mijn zin heen en dat is ook niet heel handig.quote:Op dinsdag 16 december 2014 11:01 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik zou gaan borrelen. Afstudeerborrel is als het goed is maar een keer, en ik zou het niet echt tof vinden als een van mijn vrienden niet zou komen doordat hij/zij moet trainen.
Ehh ja dat kan denk ik wel, heb ik nog nooit gedaan. Maar dan heb je natuurlijk geen trainer met tips en loopmaatjes.quote:Op dinsdag 16 december 2014 11:02 schreef Devv het volgende:
En je mag niet buiten trainingsuren om de baan op? Ik ga er even vanuit dat atletiektraining op de baan is.
Dat is een heel andere reden dan "anders kan ik 3 weken achter elkaar niet bij de AV trainen".quote:Op dinsdag 16 december 2014 11:03 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nee maar ik ga dan liever een keer volgende week bij haar langs. Met zoveel borrels en etentjes in één week ga ik gewoon echt tegen mijn zin heen en dat is ook niet heel handig.
Het zijn 2 redenen, allebei even kut. En de reden dat ik elke avond een borrel/kerstdiner niet chill vind is met name omdat ik dan de hele week niet kan sporten.quote:Op dinsdag 16 december 2014 11:04 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Dat is een heel andere reden dan "anders kan ik 3 weken achter elkaar niet bij de AV trainen".
Hier ook de hele week door borrels en diners, 1 afgezegd, kan in mijn huidige thuissituatie niet meer dan 1 avond per week weg zijn.quote:Op dinsdag 16 december 2014 11:05 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Het zijn 2 redenen, allebei even kut. En de reden dat ik elke avond een borrel/kerstdiner niet chill vind is met name omdat ik dan de hele week niet kan sporten.
Oh ja, hoe gaat het met de family?quote:Op dinsdag 16 december 2014 11:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hier ook de hele week door borrels en diners, 1 afgezegd, kan in mijn huidige thuissituatie niet meer dan 1 avond per week weg zijn.
Ik vind dat eigenlijk wel erg. Het betekent ook vaak dat ik op dat soort dagen maximaal een halfuurtje buiten bent en ik word daar na 3-4 dagen al helemaal gillend gek van. Sporten is gewoon goed voor mijn ontspanning en zorgt ervoor dat ik goed in mijn vel zit.quote:Op dinsdag 16 december 2014 11:13 schreef Devv het volgende:
Het is op zich ook niet erg om eens een paar weken niet te sporten zolang je maar niet van alles naar binnen gaat zitten schuiven.
Het herstel duurt langer dan gemiddeld, doordat mijn vrouw een 'moeilijke buik' had volgens de arts. Maar er is nog steeds wel vooruitgang, maar denk dat het nog wel een maand duurt voordat ze weer helemaal op de been is.quote:Op dinsdag 16 december 2014 11:12 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Oh ja, hoe gaat het met de family?
Je kunt het eventueel ook combineren. Deels auto, deels ov. Doe ik ook wel eens als ik ergens naartoe moet waar parkeren vrij lastig is (of enorm duur)quote:Op dinsdag 16 december 2014 11:34 schreef Devv het volgende:
Weet iemand hoe de parkeergelegenheid bij Groet Uit Schoorl geregeld is? Ik zit nog te twijfelen tussen de auto en het ov. Het is best wel een eind reizen en dan zie ik het ov niet zo zitten.
Pendelbushalte Hogeschool Inhollandquote:Op dinsdag 16 december 2014 11:39 schreef Maraca het volgende:
[..]
Je kunt het eventueel ook combineren. Deels auto, deels ov. Doe ik ook wel eens als ik ergens naartoe moet waar parkeren vrij lastig is (of enorm duur)
De hogeschool grenst aan een woonwijk, dus daar kan je evt ook parkeren.quote:Op dinsdag 16 december 2014 11:45 schreef Devv het volgende:
Dat zou wel een mogelijkheid zijn. Maar dan moet je er denk ik wel vroeg bij zijn. Ik zal eens navragen hoeveel parkeergelegenheid er bij de Hogeschool INHolland is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |