abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147630706
Ik zou het op zich wel knap vinden als je de big five ziet. Wij hebben de hele dag rondgereden en kwamen niet verder dan drie :') . En krijgt elke deelnemer dan een eigen ranger mee?
pi_147630780
quote:
Op 29 seconden loopt een gast in een HEMA shirt :D
pi_147630805
Ik zou wel naast een bidon ook een doorgeladen geweer meenemen.
pi_147630819
Ik heb een dilemma. Donderdag is de atletiektraining, maar dan is ook de afstudeerborrel van een vriendinnetje. Normaal zou ik het geen probleem vinden om de training te skippen, maar de 2 weken daarna vallen kerst en nieuwjaar op donderdag dus dan kan ik 3 weken niet :o
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_147630824
Hm, voelt alsof ik een blauwe plek onder m'n rechter voorvoet heb.
Afgelopen zaterdag toch iets teveel lopen stampvoeten kennelijk...
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 16 december 2014 @ 10:58:05 #256
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_147630830
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 10:57 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb een dilemma. Donderdag is de atletiektraining, maar dan is ook de afstudeerborrel van een vriendinnetje. Normaal zou ik het geen probleem vinden om de training te skippen, maar de 2 weken daarna vallen kerst en nieuwjaar op donderdag dus dan kan ik 3 weken niet :o
kun je niet trainen douchen en dan naar de borrel?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_147630864
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 december 2014 10:58 schreef Ynske het volgende:

[..]

kun je niet trainen douchen en dan naar de borrel?
De training duurt van 7 tot 9 en is in Utrecht. Ik werk tot 6 in Den Haag en de borrel is in Leiden ;) (volgens mij ook vanaf 18u of zo, en met eten erbij).
Ik word ook een beetje gek van het feit dat ik 3 etentjes en 2 borrels heb in 5 dagen deze week.. pff kerst!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_147630895
quote:
Ik zou gaan borrelen. Afstudeerborrel is als het goed is maar een keer, en ik zou het niet echt tof vinden als een van mijn vrienden niet zou komen doordat hij/zij moet trainen.
pi_147630911
En je mag niet buiten trainingsuren om de baan op? Ik ga er even vanuit dat atletiektraining op de baan is.
pi_147630916
quote:
Kan je niet voor jezelf trainen?
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_147630923
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 11:01 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Ik zou gaan borrelen. Afstudeerborrel is als het goed is maar een keer, en ik zou het niet echt tof vinden als een van mijn vrienden niet zou komen doordat hij/zij moet trainen.
Nee maar ik ga dan liever een keer volgende week bij haar langs. Met zoveel borrels en etentjes in één week ga ik gewoon echt tegen mijn zin heen en dat is ook niet heel handig.
pi_147630940
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 11:02 schreef Devv het volgende:
En je mag niet buiten trainingsuren om de baan op? Ik ga er even vanuit dat atletiektraining op de baan is.
Ehh ja dat kan denk ik wel, heb ik nog nooit gedaan. Maar dan heb je natuurlijk geen trainer met tips en loopmaatjes.
Nouja ik overleg het wel even met de vriendin in kwestie ;)
pi_147630958
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 11:03 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Nee maar ik ga dan liever een keer volgende week bij haar langs. Met zoveel borrels en etentjes in één week ga ik gewoon echt tegen mijn zin heen en dat is ook niet heel handig.
Dat is een heel andere reden dan "anders kan ik 3 weken achter elkaar niet bij de AV trainen".
pi_147630982
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 11:04 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Dat is een heel andere reden dan "anders kan ik 3 weken achter elkaar niet bij de AV trainen".
Het zijn 2 redenen, allebei even kut. En de reden dat ik elke avond een borrel/kerstdiner niet chill vind is met name omdat ik dan de hele week niet kan sporten.
  dinsdag 16 december 2014 @ 11:12:02 #265
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_147631116
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 11:05 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Het zijn 2 redenen, allebei even kut. En de reden dat ik elke avond een borrel/kerstdiner niet chill vind is met name omdat ik dan de hele week niet kan sporten.
Hier ook de hele week door borrels en diners, 1 afgezegd, kan in mijn huidige thuissituatie niet meer dan 1 avond per week weg zijn.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_147631123
Bier, lijkt me duidelijk :Y)

Ik mag vanmiddag bowlen en steengrillen met de afdeling _O- Dat is alweer een paar jaar geleden :X

OT, heb steeds vaker last van blaren op de voorkant van mij tenen :(
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_147631126
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 december 2014 11:12 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Hier ook de hele week door borrels en diners, 1 afgezegd, kan in mijn huidige thuissituatie niet meer dan 1 avond per week weg zijn.
Oh ja, hoe gaat het met de family? :{
pi_147631155
Het is op zich ook niet erg om eens een paar weken niet te sporten zolang je maar niet van alles naar binnen gaat zitten schuiven ;) .
pi_147631189
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 11:13 schreef Devv het volgende:
Het is op zich ook niet erg om eens een paar weken niet te sporten zolang je maar niet van alles naar binnen gaat zitten schuiven ;) .
Ik vind dat eigenlijk wel erg. Het betekent ook vaak dat ik op dat soort dagen maximaal een halfuurtje buiten bent en ik word daar na 3-4 dagen al helemaal gillend gek van. Sporten is gewoon goed voor mijn ontspanning en zorgt ervoor dat ik goed in mijn vel zit.
  dinsdag 16 december 2014 @ 11:15:26 #270
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_147631198
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 11:12 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Oh ja, hoe gaat het met de family? :{
Het herstel duurt langer dan gemiddeld, doordat mijn vrouw een 'moeilijke buik' had volgens de arts. Maar er is nog steeds wel vooruitgang, maar denk dat het nog wel een maand duurt voordat ze weer helemaal op de been is.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_147631653
Weet iemand hoe de parkeergelegenheid bij Groet Uit Schoorl geregeld is? Ik zit nog te twijfelen tussen de auto en het ov. Het is best wel een eind reizen en dan zie ik het ov niet zo zitten.
  dinsdag 16 december 2014 @ 11:39:47 #272
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_147631797
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 11:34 schreef Devv het volgende:
Weet iemand hoe de parkeergelegenheid bij Groet Uit Schoorl geregeld is? Ik zit nog te twijfelen tussen de auto en het ov. Het is best wel een eind reizen en dan zie ik het ov niet zo zitten.
Je kunt het eventueel ook combineren. Deels auto, deels ov. Doe ik ook wel eens als ik ergens naartoe moet waar parkeren vrij lastig is (of enorm duur)
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_147631829
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 11:39 schreef Maraca het volgende:

[..]

Je kunt het eventueel ook combineren. Deels auto, deels ov. Doe ik ook wel eens als ik ergens naartoe moet waar parkeren vrij lastig is (of enorm duur)
Pendelbushalte Hogeschool Inholland
Adres: Bergerweg 200, 1817 HM Alkmaar.
Kom je met de auto naar Alkmaar dan kun je hier je auto parkeren en vervolgens gebruik maken van deze pendelbushalte. Het parkeerterrein is tot uiterlijk 18.00 uur geopend.

Dit lijkt wel een goede optie.

Ik weet nog niet hoe ik er ga komen, fietsen is te ver (24 km vanaf ouders' huis), misschien willen mijn ouders of mijn zusje me daar dan afzetten. En anders OV. Ik dacht ook nog aan vouwfietsje in de trein maar vanaf Station Alkmaar is het ook nog 10km fietsen, best ver op de vouwfiets..
pi_147631938
Dat zou wel een mogelijkheid zijn. Maar dan moet je er denk ik wel vroeg bij zijn. Ik zal eens navragen hoeveel parkeergelegenheid er bij de Hogeschool INHolland is.
  dinsdag 16 december 2014 @ 11:47:25 #275
50430 Yuki
Student Midwife
pi_147631981
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 11:45 schreef Devv het volgende:
Dat zou wel een mogelijkheid zijn. Maar dan moet je er denk ik wel vroeg bij zijn. Ik zal eens navragen hoeveel parkeergelegenheid er bij de Hogeschool INHolland is.
De hogeschool grenst aan een woonwijk, dus daar kan je evt ook parkeren.

Klik.
♥ || Baby catcher in training || ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')