Beterschap!quote:Op dinsdag 16 december 2014 09:15 schreef YUR het volgende:
Helaas...mijn eindejaarschallenge stopt vandaag. Ziek
Shitquote:Op dinsdag 16 december 2014 09:15 schreef YUR het volgende:
Beterschap!quote:Op dinsdag 16 december 2014 09:15 schreef YUR het volgende:
MIO heeft geen horloge met ingebouwde GPS. De TomTom horloges lijken wel duur, maar als je kijkt wat je voor een losse optische sensor (de MIO Link) + GPS horloge betaalt, kom je ongeveer op hetzelfde uit. Met ANT+ horloges moet je die MIO ook eigenlijk aan dezelfde arm als je horloge dragen, omdat het signaal anders niet de hele tijd doorkomt. Met horloges met Bluetooth Smart verbinding zou dat misschien beter kunnen gaan.quote:Op maandag 15 december 2014 23:09 schreef Saninl het volgende:
[..]
Aahja. Ik gebruik niet heel frequent bh's en dat soort haha, maar het lijkt mij ook wel echt handig. Ben al echt 2 maanden aan het lezen en op youtube aan het kijken. De technologie lijkt toch steeds meer te komen binnen het hardlopen...
De horloges van MIO lijken geen al te beste koop omdat die één van de eerste waren met de technologie, maar nu wat verouderde hardware lijken te hebben. De redelijk nieuwe TomTom horloges lijken het werk wel te doen, maar zijn prijzig...
Overigens heb ik het liefste een horloge zonder iPhone-connectie en dergelijken. Als jij juist graag ook nog met een telefoon loopt, heb je misschien weer een andere kijk op de horloges..
Die gewone zijn volgens mij nu echt best bang for the buck idd. De runner kost nog maar 119 euro, en de multisport 149.quote:Op dinsdag 16 december 2014 09:45 schreef Devv het volgende:
TomTom is toch helemaal niet zo duur? Ja, die Cardio's zijn prijzig maar verder valt het toch wel mee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga nog wel even trainen op de 5km voordat ik naar de 10km ga. Het was nog best zwaar
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
quote:Op dinsdag 16 december 2014 10:00 schreef Maraca het volgende:
Gelukt!!Zou vandaag proberen 5km aan 1 stuk te lopen en dat is gelukt
Merk wel dat het een mentaal spelletje is soms.. maar gelukkig de 'ik moet nu wandelen' gedachten kunnen verzetten (was ook complete onzin). Met als resultaat... *drumroll*
5km in 29:22Supergoed! Gooi er ook wat trainingen tussendoor waar je 'langzaam' loopt heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga nog wel even trainen op de 5km voordat ik naar de 10km ga. Het was nog best zwaar(30 tot 60 seconden per km langzamer dan het tempo wat je nu hebt gehaald).
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Zal ik doenquote:Op dinsdag 16 december 2014 10:02 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Supergoed! Gooi er ook wat trainingen tussendoor waar je 'langzaam' loopt he(30 tot 60 seconden per km langzamer dan het tempo wat je nu hebt gehaald).
Shit happens. Beterschap...quote:Op dinsdag 16 december 2014 09:15 schreef YUR het volgende:
quote:Op dinsdag 16 december 2014 10:00 schreef Maraca het volgende:
Gelukt!!Zou vandaag proberen 5km aan 1 stuk te lopen en dat is gelukt
Merk wel dat het een mentaal spelletje is soms.. maar gelukkig de 'ik moet nu wandelen' gedachten kunnen verzetten (was ook complete onzin). Met als resultaat... *drumroll*
5km in 29:22Wat goed! En wat snel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga nog wel even trainen op de 5km voordat ik naar de 10km ga. Het was nog best zwaar
Verstandig om even te bestendigen voor je verder gaat. Overhaasten is niet nodig
♥ || Baby catcher in training || ♥
Balen zeg! Beterschapquote:Op dinsdag 16 december 2014 09:15 schreef YUR het volgende:
Meteen een verklaring waarom het gisteren zo kloten ging.quote:Op dinsdag 16 december 2014 09:15 schreef YUR het volgende:
Gewoon niet zwetenquote:Op dinsdag 16 december 2014 10:14 schreef Zwabberhark het volgende:
Optische systemen hebben een groot nadeel: als je gaat zweten dan kan het horloge makkelijk gaan schuiven om de pols. En dat is dodelijk voor een correcte meting (er mag geen licht bij komen). Oplossing is om het horloge zo strak mogelijk te dragen. Zo strak dat je na afloop de afdrukken ervan om je pols hebt.
bij ons op de groep zijn er een paar die daar inderdaad kort klinisch dood van zijnquote:Op dinsdag 16 december 2014 10:14 schreef Zwabberhark het volgende:
Optische systemen hebben een groot nadeel: als je gaat zweten dan kan het horloge makkelijk gaan schuiven om de pols. En dat is dodelijk voor een correcte meting (er mag geen licht bij komen). Oplossing is om het horloge zo strak mogelijk te dragen. Zo strak dat je na afloop de afdrukken ervan om je pols hebt.
Nee!quote:Op dinsdag 16 december 2014 09:15 schreef YUR het volgende:
mag ik erbij in de WLWW?quote:
| 1 2 | [b]28 maart 2015 - [url=http://www.sport.be/cretesdespa/2015/nl/] Crêtes de Spa (Spa)[/url][/b] [*] Guard - 21 km |
Net alsof je al die dieren gaat zienquote:
Ik denk dat dat toch echt een DNF wordtquote:Op dinsdag 16 december 2014 10:47 schreef La_Tramposa het volgende:
Als er een leeuw achter je aanzit ren je wel een nieuw pr
Ik denk dat er wel degelijk iemand gefinisht wordt.quote:Op dinsdag 16 december 2014 10:49 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik denk dat dat toch echt een DNF wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |