abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 december 2014 @ 20:49:27 #201
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_147615010
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  maandag 15 december 2014 @ 20:50:22 #202
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_147615067
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 20:39 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

hoe hoog is die hobbel??
Geen flauw idee (kan het ook niet vinden)... Het is vooral meer veel vals plat dan echt hoog.
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
pi_147615310
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 20:50 schreef Ajaxfan het volgende:
Het is vooral meer veel vals plat dan echt hoog.
Zo ziet het er op het plaatje wel uit inderdaad.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
  maandag 15 december 2014 @ 21:07:56 #204
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_147615941
Dag 25, de slechtste tot nu toe. Alles deed pijn, last van MyKak en als klap op de vuurpijl werd ik ook nog gebeld voor mn standby dienst.

Om dit alles goed te maken, ga ik morgen 2 keer lopen. Van de garage naar mijn werk en vice versa :P
F means you're fucked
pi_147616088
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2014 18:49 schreef Quoi het volgende:

[..]

Had ik ook :{
Confirm! Hier ook het HEMA-lampje dat kut is.Vanzelf uit en dat soort meuk.

Ik ga dus binnenkort maar gewoon een duurdere kopen.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_147616127
Ow. En ik had wel een relaxte training. 9km gelopen en niet moe geworden met 4x800p400
  maandag 15 december 2014 @ 21:21:32 #207
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_147616729
Ik ga morgen weer na een poosje lamballen vanwege knie en weinig zin. Ik moet verdomme weer!! Heb zelfs al gedroomd dat ik ineens 10 kilo zwaarder was en dat ik in een vicieuze cirkel terecht kwam waardoor het snel bergafwaarts ging.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_147617655
Hoi! Kwam al vaker lurken in dit topic, maar ga het wat beter in het oog houden. Lopen is leuk! Ik zou alleen wat meer moeten intervallen, maar daarvoor zou een werkende sporthorloge met hartslagmeter wel zo handig zijn. Heb nu prut vd decathlon (25 euro) dat meer niet dan wzl werkt. Heb nu mijn zinnen gezet op de polar m400 of garmin fr 220 (of 210, wegens goedkoper). Iemand idee of er vaak acties zijn voor sporthorloges?

Leuk topic btw, door eventjes in de openingspost te snuffelen eindelijk een leuke winterse loopwedstrijd gevonden: cadzand halve marathon :). Ziet er goed uit. Iemand die al gelopen?
pi_147617764
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 21:35 schreef Mange-tout het volgende:
Hoi! Kwam al vaker lurken in dit topic, maar ga het wat beter in het oog houden. Lopen is leuk! Ik zou alleen wat meer moeten intervallen, maar daarvoor zou een werkende sporthorloge met hartslagmeter wel zo handig zijn. Heb nu prut vd decathlon (25 euro) dat meer niet dan wzl werkt. Heb nu mijn zinnen gezet op de polar m400 of garmin fr 220 (of 210, wegens goedkoper). Iemand idee of er vaak acties zijn voor sporthorloges?

Leuk topic btw, door eventjes in de openingspost te snuffelen eindelijk een leuke winterse loopwedstrijd gevonden: cadzand halve marathon :). Ziet er goed uit. Iemand die al gelopen?
Een Zeeuwse! Leuk! En welkom. Weinig echte acties geloof ik met horloges en nee, Cadzand heb ik niet gelopen.
  maandag 15 december 2014 @ 21:56:14 #210
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_147618775
quote:

Hoi en welkom :W Coolblue heeft nu wel een actie bij sporthorloges, maar aangezien ze altijd veel duurder zijn dan hun concurrent weet ik niet zeker of je daar dan goedkoper uit bent :+
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  maandag 15 december 2014 @ 21:57:56 #211
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_147618872
hartslagmetershop.nl ^O^
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_147619295
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 21:07 schreef YUR het volgende:
Dag 25, de slechtste tot nu toe. Alles deed pijn
Dat werd verd****** ook weleens tijd!

quote:
99s.gif Op maandag 15 december 2014 21:10 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Confirm! Hier ook het HEMA-lampje dat kut is.Vanzelf uit en dat soort meuk.

Ik ga dus binnenkort maar gewoon een duurdere kopen.
Dat lampje van de BGL is toch prima bruikbaar? Anders eens bij de ANWB kijken.
pi_147620672
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 22:05 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Dat werd verd****** ook weleens tijd!

[..]

Dat lampje van de BGL is toch prima bruikbaar? Anders eens bij de ANWB kijken.
Geen idee, die heb ik nog niet geprobeerd.
pi_147620703
quote:
99s.gif Op maandag 15 december 2014 22:36 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Geen idee, die heb ik nog niet geprobeerd.
Ik vind dat een retegoed lampje.
pi_147621178
quote:
99s.gif Op maandag 15 december 2014 21:37 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Een Zeeuwse! Leuk! En welkom. Weinig echte acties geloof ik met horloges en nee, Cadzand heb ik niet gelopen.
Haha, niet helemaal :). Belg die pas jet bestaan van Cadzand heeft ontdekt. Ben er bijna geweest toen ik ging lopen vanuit Knokke. Denk dat er toen ook een of andere race bezig was. Het was er alleszins mooi op het strand. Bovendien lijkt het in België volledig stil te vallenqua langere loopwedstrijden voor de komende maanden. En laat ik nu sinds een paar maanden ontdekt hebben dat zo'n evenement me echt wel motiveert :). Dank je voor de feedback alleszins.
  maandag 15 december 2014 @ 22:51:09 #216
50430 Yuki
Student Midwife
pi_147621222
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 21:07 schreef YUR het volgende:
Dag 25, de slechtste tot nu toe. Alles deed pijn, last van MyKak en als klap op de vuurpijl werd ik ook nog gebeld voor mn standby dienst.

Om dit alles goed te maken, ga ik morgen 2 keer lopen. Van de garage naar mijn werk en vice versa :P
Wat raar :+
;)

Knie voelt goed... En nu wil ik morgenochtend lopen, gewoon omdat ik tijd heb.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
  maandag 15 december 2014 @ 23:01:13 #217
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_147621556
quote:

Ik ben ook al een tijd aan het twijfelen om een sporthorloge aan te schaffen. Nu inderdaad ook zo'n ¤25.- apparaat.

Zelf wil ik het liefst een sporthorloge zonder borstband, maar wel met hartslagmeter (via pols). Heb je hier al aan gedacht? :)
pi_147621574
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 21:56 schreef Maraca het volgende:

[..]

Hoi en welkom :W Coolblue heeft nu wel een actie bij sporthorloges, maar aangezien ze altijd veel duurder zijn dan hun concurrent weet ik niet zeker of je daar dan goedkoper uit bent :+
Dank je! Ben eens gaan zien en het lijkt erop dat hun actieprijzen overeen komen met de normale prijzen op bol of amazon, maar bedankt voor de tip :).

quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 21:57 schreef Daywalk3r het volgende:
hartslagmetershop.nl ^O^
Yes! Polar m400 staat er wel tegen dezelfde prijs als op andere sites, maar er zit wel een winterset bij. Misschien wel het overwegen waard.
pi_147621653
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 23:01 schreef Saninl het volgende:

[..]

Ik ben ook al een tijd aan het twijfelen om een sporthorloge aan te schaffen. Nu inderdaad ook zo'n ¤25.- apparaat.

Zelf wil ik het liefst een sporthorloge zonder borstband, maar wel met hartslagmeter (via pols). Heb je hier al aan gedacht? :)
Ja, want borstband in combinatie met sportbh en sporttop zit niet geweldig goed. Ik lees alleen geen geweldig positieve dingen over polsmeters: ze zouden niet nauwkeurig zijn. Heb jij wel positieve dingen gehoord/gelezen en zo ja, over welke toestellen? :)
  maandag 15 december 2014 @ 23:08:35 #220
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_147621793
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2014 23:04 schreef Mange-tout het volgende:

[..]

Ja, want borstband in combinatie met sportbh en sporttop zit niet geweldig goed. Ik lees alleen geen geweldig positieve dingen over polsmeters: ze zouden niet nauwkeurig zijn. Heb jij wel positieve dingen gehoord/gelezen en zo ja, over welke toestellen? :)
Serieus? Ik vind de borstband met een sportbh juist top. Polsband onder de band van de bh en hij zit goed vast ^O^ Maar ik denk dat het ook wel heel erg afhankelijk is van het type bh dat je draagt :Y
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  maandag 15 december 2014 @ 23:09:36 #221
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_147621833
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2014 23:04 schreef Mange-tout het volgende:

[..]

Aahja. Ik gebruik niet heel frequent bh's en dat soort haha, maar het lijkt mij ook wel echt handig. Ben al echt 2 maanden aan het lezen en op youtube aan het kijken. De technologie lijkt toch steeds meer te komen binnen het hardlopen...

De horloges van MIO lijken geen al te beste koop omdat die één van de eerste waren met de technologie, maar nu wat verouderde hardware lijken te hebben. De redelijk nieuwe TomTom horloges lijken het werk wel te doen, maar zijn prijzig...

Overigens heb ik het liefste een horloge zonder iPhone-connectie en dergelijken. Als jij juist graag ook nog met een telefoon loopt, heb je misschien weer een andere kijk op de horloges..
pi_147622418
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 23:09 schreef Saninl het volgende:

[..]

Aahja. Ik gebruik niet heel frequent bh's en dat soort haha, maar het lijkt mij ook wel echt handig. Ben al echt 2 maanden aan het lezen en op youtube aan het kijken. De technologie lijkt toch steeds meer te komen binnen het hardlopen...

De horloges van MIO lijken geen al te beste koop omdat die één van de eerste waren met de technologie, maar nu wat verouderde hardware lijken te hebben. De redelijk nieuwe TomTom horloges lijken het werk wel te doen, maar zijn prijzig...

Wat is er zo verouderd aan de Mio dan? De Tomtom runner cardio gebruikt dezelfde optische sensoren van Mio.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 16 december 2014 @ 08:25:22 #223
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_147628328
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 23:08 schreef Maraca het volgende:

[..]

Serieus? Ik vind de borstband met een sportbh juist top. Polsband onder de band van de bh en hij zit goed vast ^O^ Maar ik denk dat het ook wel heel erg afhankelijk is van het type bh dat je draagt :Y
dat idd,supercominatie met de shockabsorber
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  dinsdag 16 december 2014 @ 09:15:14 #224
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_147628903
Helaas...mijn eindejaarschallenge stopt vandaag. Ziek -O-
F means you're fucked
pi_147628926
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 09:15 schreef YUR het volgende:
Helaas...mijn eindejaarschallenge stopt vandaag. Ziek -O-
Nooo :(

Nou het heeft iig niet aan jouw doorzettingsvermogen gelegen, 25 dagen is alsnog echt top!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')