Geen flauw idee (kan het ook niet vinden)... Het is vooral meer veel vals plat dan echt hoog.quote:
Zo ziet het er op het plaatje wel uit inderdaad.quote:Op maandag 15 december 2014 20:50 schreef Ajaxfan het volgende:
Het is vooral meer veel vals plat dan echt hoog.
Confirm! Hier ook het HEMA-lampje dat kut is.Vanzelf uit en dat soort meuk.quote:
Een Zeeuwse! Leuk! En welkom. Weinig echte acties geloof ik met horloges en nee, Cadzand heb ik niet gelopen.quote:Op maandag 15 december 2014 21:35 schreef Mange-tout het volgende:
Hoi! Kwam al vaker lurken in dit topic, maar ga het wat beter in het oog houden. Lopen is leuk! Ik zou alleen wat meer moeten intervallen, maar daarvoor zou een werkende sporthorloge met hartslagmeter wel zo handig zijn. Heb nu prut vd decathlon (25 euro) dat meer niet dan wzl werkt. Heb nu mijn zinnen gezet op de polar m400 of garmin fr 220 (of 210, wegens goedkoper). Iemand idee of er vaak acties zijn voor sporthorloges?
Leuk topic btw, door eventjes in de openingspost te snuffelen eindelijk een leuke winterse loopwedstrijd gevonden: cadzand halve marathon. Ziet er goed uit. Iemand die al gelopen?
Hoi en welkomquote:Op maandag 15 december 2014 21:35 schreef Mange-tout het volgende:
Hoi! Kwam al vaker lurken in dit topic, maar ga het wat beter in het oog houden. Lopen is leuk! Ik zou alleen wat meer moeten intervallen, maar daarvoor zou een werkende sporthorloge met hartslagmeter wel zo handig zijn. Heb nu prut vd decathlon (25 euro) dat meer niet dan wzl werkt. Heb nu mijn zinnen gezet op de polar m400 of garmin fr 220 (of 210, wegens goedkoper). Iemand idee of er vaak acties zijn voor sporthorloges?
Leuk topic btw, door eventjes in de openingspost te snuffelen eindelijk een leuke winterse loopwedstrijd gevonden: cadzand halve marathon. Ziet er goed uit. Iemand die al gelopen?
Dat werd verd****** ook weleens tijd!quote:Op maandag 15 december 2014 21:07 schreef YUR het volgende:
Dag 25, de slechtste tot nu toe. Alles deed pijn
Dat lampje van de BGL is toch prima bruikbaar? Anders eens bij de ANWB kijken.quote:Op maandag 15 december 2014 21:10 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Confirm! Hier ook het HEMA-lampje dat kut is.Vanzelf uit en dat soort meuk.
Ik ga dus binnenkort maar gewoon een duurdere kopen.
Geen idee, die heb ik nog niet geprobeerd.quote:Op maandag 15 december 2014 22:05 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Dat werd verd****** ook weleens tijd!
[..]
Dat lampje van de BGL is toch prima bruikbaar? Anders eens bij de ANWB kijken.
Ik vind dat een retegoed lampje.quote:Op maandag 15 december 2014 22:36 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Geen idee, die heb ik nog niet geprobeerd.
Haha, niet helemaalquote:Op maandag 15 december 2014 21:37 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Een Zeeuwse! Leuk! En welkom. Weinig echte acties geloof ik met horloges en nee, Cadzand heb ik niet gelopen.
Wat raarquote:Op maandag 15 december 2014 21:07 schreef YUR het volgende:
Dag 25, de slechtste tot nu toe. Alles deed pijn, last van MyKak en als klap op de vuurpijl werd ik ook nog gebeld voor mn standby dienst.
Om dit alles goed te maken, ga ik morgen 2 keer lopen. Van de garage naar mijn werk en vice versa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Ik ben ook al een tijd aan het twijfelen om een sporthorloge aan te schaffen. Nu inderdaad ook zo'n ¤25.- apparaat.quote:Op maandag 15 december 2014 21:35 schreef Mange-tout het volgende:
Dank je! Ben eens gaan zien en het lijkt erop dat hun actieprijzen overeen komen met de normale prijzen op bol of amazon, maar bedankt voor de tipquote:Op maandag 15 december 2014 21:56 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hoi en welkomCoolblue heeft nu wel een actie bij sporthorloges, maar aangezien ze altijd veel duurder zijn dan hun concurrent weet ik niet zeker of je daar dan goedkoper uit bent
Yes! Polar m400 staat er wel tegen dezelfde prijs als op andere sites, maar er zit wel een winterset bij. Misschien wel het overwegen waard.quote:
Ja, want borstband in combinatie met sportbh en sporttop zit niet geweldig goed. Ik lees alleen geen geweldig positieve dingen over polsmeters: ze zouden niet nauwkeurig zijn. Heb jij wel positieve dingen gehoord/gelezen en zo ja, over welke toestellen?quote:Op maandag 15 december 2014 23:01 schreef Saninl het volgende:
[..]
Ik ben ook al een tijd aan het twijfelen om een sporthorloge aan te schaffen. Nu inderdaad ook zo'n ¤25.- apparaat.
Zelf wil ik het liefst een sporthorloge zonder borstband, maar wel met hartslagmeter (via pols). Heb je hier al aan gedacht?
Serieus? Ik vind de borstband met een sportbh juist top. Polsband onder de band van de bh en hij zit goed vastquote:Op maandag 15 december 2014 23:04 schreef Mange-tout het volgende:
[..]
Ja, want borstband in combinatie met sportbh en sporttop zit niet geweldig goed. Ik lees alleen geen geweldig positieve dingen over polsmeters: ze zouden niet nauwkeurig zijn. Heb jij wel positieve dingen gehoord/gelezen en zo ja, over welke toestellen?
Aahja. Ik gebruik niet heel frequent bh's en dat soort haha, maar het lijkt mij ook wel echt handig. Ben al echt 2 maanden aan het lezen en op youtube aan het kijken. De technologie lijkt toch steeds meer te komen binnen het hardlopen...quote:Op maandag 15 december 2014 23:04 schreef Mange-tout het volgende:
[..]
Ja, want borstband in combinatie met sportbh en sporttop zit niet geweldig goed. Ik lees alleen geen geweldig positieve dingen over polsmeters: ze zouden niet nauwkeurig zijn. Heb jij wel positieve dingen gehoord/gelezen en zo ja, over welke toestellen?
Wat is er zo verouderd aan de Mio dan? De Tomtom runner cardio gebruikt dezelfde optische sensoren van Mio.quote:Op maandag 15 december 2014 23:09 schreef Saninl het volgende:
[..]
Aahja. Ik gebruik niet heel frequent bh's en dat soort haha, maar het lijkt mij ook wel echt handig. Ben al echt 2 maanden aan het lezen en op youtube aan het kijken. De technologie lijkt toch steeds meer te komen binnen het hardlopen...
De horloges van MIO lijken geen al te beste koop omdat die één van de eerste waren met de technologie, maar nu wat verouderde hardware lijken te hebben. De redelijk nieuwe TomTom horloges lijken het werk wel te doen, maar zijn prijzig...
dat idd,supercominatie met de shockabsorberquote:Op maandag 15 december 2014 23:08 schreef Maraca het volgende:
[..]
Serieus? Ik vind de borstband met een sportbh juist top. Polsband onder de band van de bh en hij zit goed vastMaar ik denk dat het ook wel heel erg afhankelijk is van het type bh dat je draagt
Noooquote:Op dinsdag 16 december 2014 09:15 schreef YUR het volgende:
Helaas...mijn eindejaarschallenge stopt vandaag. Ziek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |