Toen ik er nog "studeerde", heerlijke tijdquote:Op zondag 14 december 2014 18:12 schreef perro. het volgende:
[..]
nou, smaken verschillen natuurlijk. maar pakweg zo'n 15-20 jaar geleden was het er relax, de sfeer, de mensen, alles eigenlijk wel. de laatste jaren vind ik het vooral bot, koud, opgefokt, en bovenal enorm arrogant. bah.
Tuurlijk wel. Gewoon een barbie meenemen en die uitkledenquote:
Ik zou het eerste zonder kleren zitten gok ikquote:
dit vind ik altijd zo'n suffe uitspraken. ik denk dat de meeste mensen niet beseffen hoe fijn dit land eigenlijk is.quote:Op zondag 14 december 2014 18:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Malta ja. Prima vertoeven. Leuk eilandje.
Alles beter dan dit land.
eindhoven is de laatste jaren ook echt kut geworden. eigenlijk is alles kut geworden en was vroeger alles beter.quote:Op zondag 14 december 2014 18:15 schreef artelligence het volgende:
Zo kwam ik de afgelopen 4 jaar met veel liefde naar Eindhoven. Lekker feesten op Stratum.
Het land gaat steeds meer naar de klote. Voor de duidelijkheid heb ik zelf wel in het buitenland gewoond, helaas kan ik wegens omstandigheden momenteel niet weg. Maar als dat wel weer kan blijf ik niet. Beetje lame om te roepen dat je dit land matig vindt en dan toch blijven.quote:Op zondag 14 december 2014 18:15 schreef perro. het volgende:
[..]
dit vind ik altijd zo'n suffe uitspraken. ik denk dat de meeste mensen niet beseffen hoe fijn dit land eigenlijk is.
en als het echt zo enorm kut was als altijd gesteld wordt, dan waren de emigratiecijfers veel en veel hoger, denk ik zo.
dan heb ik altijd zoiets van: "ga dan!" maar niemand gaat ooit. alleen de mensen die dit soort dingen niet roepen.
Jezelf uitkleden zonder te verliezen telt niet.quote:Op zondag 14 december 2014 18:15 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zou het eerste zonder kleren zitten gok ik
Niet in die setting.quote:Op zondag 14 december 2014 18:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wil je Straw en Samzz niet naakt zien?
Goed idee welquote:Op zondag 14 december 2014 18:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gewoon doen alsof je niet kunt pokeren en alleen voyeuren.
Ik wel. Zou met mijn boobies er tussenin woelen.quote:Op zondag 14 december 2014 18:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wil je Straw en Samzz niet naakt zien?
quote:Op zondag 14 december 2014 18:17 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jezelf uitkleden zonder te verliezen telt niet.
Kunnen we ook een tietenboks foto maken samen. Boobs en moobs.quote:Op zondag 14 december 2014 18:17 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik wel. Zou met mijn boobies er tussenin woelen.
ik denk dat dat niet zo is. de tijden veranderen gewoon enorm snel. en daarmee de politiek, en daarmee de regelgeving en sfeer in een land. de vs is bijvoorbeeld ook niet meer in staat de gemiddelde amerikaan the american dream te bieden.quote:Op zondag 14 december 2014 18:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Het land gaat steeds meer naar de klote. Voor de duidelijkheid heb ik zelf wel in het buitenland gewoond, helaas kan ik wegens omstandigheden momenteel niet weg. Maar als dat wel weer kan blijf ik niet. Beetje lame om te roepen dat je dit land matig vindt en dan toch blijven.
Tietenbotsquote:Op zondag 14 december 2014 18:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kunnen we ook een tietenboks foto maken samen. Boobs en moobs.
Ja, is weer 'goed'.quote:Op zondag 14 december 2014 18:18 schreef Tchock het volgende:
Zeg, ik heb geen tijd om alles terug te lezen maar ik was even nieuwsgierig of die vermiste user al weer terecht is.
Net doen doen of je yahtzee speelt. Three of a Kind, kleine en grote straat, Full Housequote:Op zondag 14 december 2014 18:18 schreef yats het volgende:
[..]Ik kan gewoon niet pokeren.De laatste keer strippoker verloor ik flink
En de mannen netjes in pak.quote:Op zondag 14 december 2014 18:18 schreef Samzz het volgende:
Ik weet niet, maar ik zie mezelf gewoon zitten in m'n Audrey, hoge zwarte lakpumps, haar opgestoken en zo'n sigaret op zo'n stokkie.
En ik rook niet eens.
Ik ben toch echt vertrokkenquote:Op zondag 14 december 2014 18:15 schreef perro. het volgende:
[..]
dit vind ik altijd zo'n suffe uitspraken. ik denk dat de meeste mensen niet beseffen hoe fijn dit land eigenlijk is.
en als het echt zo enorm kut was als altijd gesteld wordt, dan waren de emigratiecijfers veel en veel hoger, denk ik zo.
dan heb ik altijd zoiets van: "ga dan!" maar niemand gaat ooit. alleen de mensen die dit soort dingen niet roepen.
Dat is toch die serie met Bob Saget?quote:Op zondag 14 december 2014 18:18 schreef artelligence het volgende:
[..]
Net doen doen of je yahtzee speelt. Three of a Kind, kleine en grote straat, Full House
Och, ik ben niet vertrokken omdat Nederland zo slecht is hoor, zeker niet. Ik denk alleen dat ik er niet meer zou kunnen aarden nu.quote:Op zondag 14 december 2014 18:15 schreef perro. het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 december 2014 18:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kunnen we ook een tietenboks foto maken samen. Boobs en moobs.
Mja, natuurlijk heeft elk land z'n probleempjes, maar het is niet alsof het hier nou hosanna is. En Nederland kan natuurlijk ook matig zijn omdat er - naar mijn mening - weinig te beleven is. Ik hou sowieso van avontuur, dus ik zou liever wat meer van de wereld en andere culturen zien. Het is ook een mening natuurlijk, prima als anderen vinden dat het hier supertof is.quote:Op zondag 14 december 2014 18:18 schreef perro. het volgende:
[..]
ik denk dat dat niet zo is. de tijden veranderen gewoon enorm snel. en daarmee de politiek, en daarmee de regelgeving en sfeer in een land. de vs is bijvoorbeeld ook niet meer in staat de gemiddelde amerikaan the american dream te bieden.
is niet voor niks.
Dat verlies ook altijd. Ik win wel altijd met risk en monopoly. Ik denk dat karma me probeert te vertellen dat ik later ofwel louche vastgoedmagnaat ofwel geflipte dictator moet worden.quote:Op zondag 14 december 2014 18:18 schreef artelligence het volgende:
[..]
Net doen doen of je yahtzee speelt. Three of a Kind, kleine en grote straat, Full House
Nee dat is Funniest Home Videosquote:Op zondag 14 december 2014 18:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is toch die serie met Bob Saget?
Misschien wil je ze als boksballen gebruikenquote:Op zondag 14 december 2014 18:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom maakte ik er tietenboks van
Wat ik na een paar maandjes in het buitenland al merkte toen ik terugkwam was dat je je meteen ergert hier.quote:Op zondag 14 december 2014 18:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Och, ik ben niet vertrokken omdat Nederland zo slecht is hoor, zeker niet. Ik denk alleen dat ik er niet meer zou kunnen aarden nu.
*boks*quote:Op zondag 14 december 2014 18:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom maakte ik er tietenboks van
art, wat zeg je nou.quote:Op zondag 14 december 2014 18:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee dat is Funniest Home Videos
Oh my, dit klinkt echt zo bekendquote:Op zondag 14 december 2014 18:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wat ik na een paar maandjes in het buitenland al merkte toen ik terugkwam was dat je je meteen ergert hier.
tuurlijk zal dat heus wel gelden in sommige situaties, mensen en landen.quote:Op zondag 14 december 2014 18:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben toch echt vertrokken. De kans dat ik weer terug in Nederland ga wonen is klein
.
Je hebt permissiequote:Op zondag 14 december 2014 18:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik duw ze wel gewoon in je gezicht. Tietenduw.
Aan wat?quote:Op zondag 14 december 2014 18:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wat ik na een paar maandjes in het buitenland al merkte toen ik terugkwam was dat je je meteen ergert hier.
Damn, heb je gezien hoe Mary-Kate er tegenwoordig uitzietquote:
Belgie is ook niet alles merkte ik. En dan heb ik er maar kort gewoondquote:Op zondag 14 december 2014 18:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh my, dit klinkt echt zo bekend. Al vond ik het wel heerlijk dat alles in Nederland/België in no time geregeld is.
Mwah, valt wel mee. Het is vooral die Hollandse cultuur die je dan tegen het hoofd stoot, zeg maar. Ook qua verkeer e.d.quote:Op zondag 14 december 2014 18:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh my, dit klinkt echt zo bekend. Al vond ik het wel heerlijk dat alles in Nederland/België in no time geregeld is.
quote:Op zondag 14 december 2014 18:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik duw ze wel gewoon in je gezicht. Tietenduw.
Je hebt ook zeker gelijk, hoorquote:Op zondag 14 december 2014 18:21 schreef perro. het volgende:
[..]
tuurlijk zal dat heus wel gelden in sommige situaties, mensen en landen.
maar dat geroep: "nederland is een kutland en ik wil weg." kan ik niet serieus nemen. zo kut is nederland niet. en "het buitenland" is niet per definitie beter. ligt aan je doelen, het desbetreffende land, je opleiding, gezondheid, etc.
vandaar.
Ik zag een foto van haar in the fappening voorbijkomen.quote:Op zondag 14 december 2014 18:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Damn, heb je gezien hoe Mary-Kate er tegenwoordig uitziet?
Waar alle vrouwen op geilden.quote:Op zondag 14 december 2014 18:22 schreef artelligence het volgende:
[..]
Met die gekke 'forever alone' oom en de hippe oom met zwart haar.
het is nergens hosanna, dat is juist mijn punt. stellen dat het hier met de dag kutter wordt en ergens anders niet is gewoon veel te simpel gesteld.quote:Op zondag 14 december 2014 18:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mja, natuurlijk heeft elk land z'n probleempjes, maar het is niet alsof het hier nou hosanna is. En Nederland kan natuurlijk ook matig zijn omdat er - naar mijn mening - weinig te beleven is. Ik hou sowieso van avontuur, dus ik zou liever wat meer van de wereld en andere culturen zien. Het is ook een mening natuurlijk, prima als anderen vinden dat het hier supertof is.
Zeker niet. Ze kunnen niet rijden en als je praten lijkt het alsof je met een clown praat.quote:Op zondag 14 december 2014 18:21 schreef yats het volgende:
[..]
Belgie is ook niet alles merkte ik. En dan heb ik er maar kort gewoond
Het verkeer, bijvoorbeeld. Waar ik woonde stopte men al als je nog een paar meter van het zebrapad verwijderd was en nog niet eens aanstalten maakte om over te steken. Maar ook de bemoeienis hier soms.quote:
Jij nietquote:Op zondag 14 december 2014 18:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gelukkig. Wil niet bekend staan als de vrouwelijke 'aanrander van Zwolle'.
Het zal in andere landen ook niet per se beter worden. Of hosanna zijn. Uiteraard niet. Maar ik zie het sowieso al niet zitten om hier de rest van m'n leven te wonen.quote:Op zondag 14 december 2014 18:22 schreef perro. het volgende:
[..]
het is nergens hosanna, dat is juist mijn punt. stellen dat het hier met de dag kutter wordt en ergens anders niet is gewoon veel te simpel gesteld.
Vergeet ook alle achterlijke regels niet. Al heeft het ook voordelen. Het OV is tenminste goed betaalbaar.quote:Op zondag 14 december 2014 18:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeker niet. Ze kunnen niet rijden en als je praten lijkt het alsof je met een clown praat.
Ik weet even niet welke regels je bedoelt. En het OV is zeker goed betaalbaarquote:Op zondag 14 december 2014 18:24 schreef yats het volgende:
[..]
Vergeet ook alle achterlijke regels niet. Al heeft het ook voordelen. Het OV is tenminste goed betaalbaar.
Ach, ergeren kan overal. Malta is ook verre van perfect. Maar de sfeer hier past mij gewoon beter. Ik ken mensen die na 6 maanden hier wonen gillend gek het vliegtuig terug naar huis namenquote:Op zondag 14 december 2014 18:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Uhu, snap ik. Het ligt gewoon aan jezelf waar je het beste kunt aarden.quote:Op zondag 14 december 2014 18:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach, ergeren kan overal. Malta is ook verre van perfect. Maar de sfeer hier past mij gewoon beter. Ik ken mensen die na 6 maanden hier wonen gillend gek het vliegtuig terug naar huis namen
Wat is dat voor sfeer dan?quote:Op zondag 14 december 2014 18:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach, ergeren kan overal. Malta is ook verre van perfect. Maar de sfeer hier past mij gewoon beter. Ik ken mensen die na 6 maanden hier wonen gillend gek het vliegtuig terug naar huis namen
Ik moest mijn stufi om laten zetten omdat ik in België woonde. Damn, wat een regels hebben ze daarover.quote:Op zondag 14 december 2014 18:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet even niet welke regels je bedoelt. En het OV is zeker goed betaalbaar.
dat is wat anders natuurlijk.quote:Op zondag 14 december 2014 18:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Het zal in andere landen ook niet per se beter worden. Of hosanna zijn. Uiteraard niet. Maar ik zie het sowieso al niet zitten om hier de rest van m'n leven te wonen.
Ligt dat niet aan de Nederlandse regelgeving dan?quote:Op zondag 14 december 2014 18:25 schreef yats het volgende:
[..]
Ik moest mijn stufi om laten zetten omdat ik in België woonde. Damn, wat een regels hebben ze daarover.
Ook, alleen is België strenger dan Nederland en moet je allerlei formulieren invullen.quote:Op zondag 14 december 2014 18:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ligt dat niet aan de Nederlandse regelgeving dan?
Maar kut kan natuurlijk op vele manieren zijn. Je kan het hier ook kut vinden omdat je het gewoon saai vindt bijvoorbeeld. Natuurlijk zijn er hier goede dingen, maar het is wel redelijk 'saai' na 19 jaar hier.quote:Op zondag 14 december 2014 18:26 schreef perro. het volgende:
[..]
dat is wat anders natuurlijk.
en ik geef eerlijk toe, als ik gezond was geweest en alles was volgens de "standaard paden" gegaan was ik wellicht ook wel ergens anders gaan wonen. maar om dan als reden te geven dat nederland zo kut is, nee.
Dat is wel zo, ja.quote:Op zondag 14 december 2014 18:26 schreef yats het volgende:
[..]
Ook, alleen is België strenger dan Nederland en moet je allerlei formulieren invullen.
Dan ben je nog nooit in Appingedam geweest. En je weet net zo goed als ik dat Dokkum de bom is!quote:Op zondag 14 december 2014 18:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Maar kut kan natuurlijk op vele manieren zijn. Je kan het hier ook kut vinden omdat je het gewoon saai vindt bijvoorbeeld. Natuurlijk zijn er hier goede dingen, maar het is wel redelijk 'saai' na 19 jaar hier.
Ja, Dokkum is wel één groot feest.quote:Op zondag 14 december 2014 18:28 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dan ben je nog nooit in Appingedam geweest. En je weet net zo goed als ik dat Dokkum de bom is!
Ik ben een week op vakantie geweest in Appingedam. Spannender ga je het niet krijgen.quote:Op zondag 14 december 2014 18:28 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dan ben je nog nooit in Appingedam geweest. En je weet net zo goed als ik dat Dokkum de bom is!
Dikkerd.quote:
Friet.quote:
Op vakantie naar Appingedam? kan je dan niet beter gewoon thuis blijven?quote:Op zondag 14 december 2014 18:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben een week op vakantie geweest in Appingedam. Spannender ga je het niet krijgen.
quote:Op zondag 14 december 2014 18:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Op vakantie naar Appingedam? kan je dan niet beter gewoon thuis blijven?
quote:
Mediterraanse manana, manana. Reken erop dat als je bijvoorbeeld een internetaansluiting wilt hebben ze langskomen ergens tussen maandag en vrijdag. Een buschaufeur die gewoon zijn bus aan de kant zet voor 15 minute om koffie te gaan drinken. Patronage as hell.quote:
Heb me best vermaakt toen. Dagje naar Groningen enzo. Kanotocht door de polder daar, goede test voor je relatie, zeker als je daarvoor ook al samen een voortent opgezet hebt.quote:Op zondag 14 december 2014 18:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Op vakantie naar Appingedam? kan je dan niet beter gewoon thuis blijven?
viespeuk! Welk gebouw/school? VBO (vmbo dinges), mavo (vmbo T) of havo/vwo? Niet betrapt door de conciërges?quote:Op zondag 14 december 2014 18:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, Dokkum is wel één groot feest.
Vooral de wc-hokjes in het Dockinga.
Ik was nog wat jonger en zij ook, dus dat vies viel wel mee hoor.quote:Op zondag 14 december 2014 18:31 schreef artelligence het volgende:
[..]
viespeuk! Welk gebouw/school? VBO (vmbo dinges), mavo (vmbo T) of havo/vwo? Niet betrapt door de conciërges?
Ok.quote:
Een eckte Bear Gryllis hier, mensen.quote:Op zondag 14 december 2014 18:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb me best vermaakt toen. Dagje naar Groningen enzo. Kanotocht door de polder daar, goede test voor je relatie, zeker als je daarvoor ook al samen een voortent opgezet hebt.
Waarom zeggen mensen altijd gelijk Holland als ze afgeven op Nederland in het algemeen?quote:Op zondag 14 december 2014 18:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mwah, valt wel mee. Het is vooral die Hollandse cultuur die je dan tegen het hoofd stoot, zeg maar. Ook qua verkeer e.d.
ja, maar waarom dan zeggen dat het hier zo kut is of steeds meer wordt? saai is nogal subjectief namelijk.quote:Op zondag 14 december 2014 18:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Maar kut kan natuurlijk op vele manieren zijn. Je kan het hier ook kut vinden omdat je het gewoon saai vindt bijvoorbeeld. Natuurlijk zijn er hier goede dingen, maar het is wel redelijk 'saai' na 19 jaar hier.
Friet.quote:Op zondag 14 december 2014 18:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Kunnen jullie samen patatjes etenJij lust vast nog wel een beetje
Kanoën is leukquote:Op zondag 14 december 2014 18:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb me best vermaakt toen. Dagje naar Groningen enzo. Kanotocht door de polder daar, goede test voor je relatie, zeker als je daarvoor ook al samen een voortent opgezet hebt.
gecondoleerd met het puntenverlies.quote:Op zondag 14 december 2014 18:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Kunnen jullie samen patatjes etenJij lust vast nog wel een beetje
Geen idee.quote:Op zondag 14 december 2014 18:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom zeggen mensen altijd gelijk Holland als ze afgeven op Nederland in het algemeen?
Nou ja, het wordt er niet beter op met al die kopschoppertjes en crimineeltjes, politieke regeltjes (vuurwerk afsteken nu tussen 18.00-02.00 ipv 10.00-02.00 om maar wat te noemen)quote:Op zondag 14 december 2014 18:33 schreef perro. het volgende:
[..]
ja, maar waarom dan zeggen dat het hier zo kut is of steeds meer wordt? saai is nogal subjectief namelijk.
hoho, nog 5 minuten. wordt nog 3-2quote:Op zondag 14 december 2014 18:34 schreef perro. het volgende:
[..]
gecondoleerd met het puntenverlies.
Zo'n tent opzetten is normaal een eitje Barb.quote:Op zondag 14 december 2014 18:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een eckte Bear Gryllis hier, mensen.
Dank u.quote:Op zondag 14 december 2014 18:34 schreef perro. het volgende:
[..]
gecondoleerd met het puntenverlies.
Altijd weer die klote Hollanders op Opsporing Verzocht.quote:Op zondag 14 december 2014 18:35 schreef Chai het volgende:
[..]
'Hollanders' is tegenwoordig iig bijna een scheldwoord.
Jaloerse boertjesquote:Op zondag 14 december 2014 18:35 schreef Chai het volgende:
[..]
agressie heb je overal, en in nederland is dat denk ik nog relatief laag.quote:Op zondag 14 december 2014 18:34 schreef Toto69 het volgende:
Nou ja, het wordt er niet beter op met al die kopschoppertjes en crimineeltjes, politieke regeltjes (vuurwerk afsteken nu tussen 18.00-02.00 ipv 10.00-02.00 om maar wat te noemen)
KLB / Kerstboom op Facebook dit gezien?quote:Op zondag 14 december 2014 18:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik terecht. Vuurwerk is kut en zou alleen in shows door professionals afgestoken moeten worden.quote:Op zondag 14 december 2014 18:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Geen idee.
[..]
Nou ja, het wordt er niet beter op met al die kopschoppertjes en crimineeltjes, politieke regeltjes (vuurwerk afsteken nu tussen 18.00-02.00 ipv 10.00-02.00 om maar wat te noemen)
Hehequote:Op zondag 14 december 2014 18:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik was nog wat jonger en zij ook, dus dat vies viel wel mee hoor.![]()
Havo/vwo gebouw. Die voor de Sionsberg. Parklaan.
Gevaarlijk - als het in goede handen is natuurlijk niet. Legaal vuurwerk is niet gevaarlijk indien er niet mee gestunt wordt. Overlast kan ik nog enigszins inkomen maar dat ligt ook aan wie het afsteekt. Slecht voor het milieu is bijna alles wel tegenwoordig.quote:Op zondag 14 december 2014 18:36 schreef perro. het volgende:
[..]
agressie heb je overal, en in nederland is dat denk ik nog relatief laag.
vuurwerk mag van mij verboden worden. gevaarlijk, geeft overlast, rotzooi en is slecht voor het milieu. dus nee, niet mee eens.
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 14 december 2014 18:36 schreef perro. het volgende:
[..]
agressie heb je overal, en in nederland is dat denk ik nog relatief laag.
vuurwerk mag van mij verboden worden. gevaarlijk, geeft overlast, rotzooi en is slecht voor het milieu. dus nee, niet mee eens.
Ik wil zo graag eens bij jou komen eten, volgens mij kun jij heerlijk kokenquote:Op zondag 14 december 2014 18:38 schreef Myraela het volgende:
Ik ben een varkenshaas "wellington" aan het maken, om te oefenen voor kerst.Maar dan de budget variant nu. Hopelijk lukt die.
Nah.quote:Op zondag 14 december 2014 18:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik terecht. Vuurwerk is kut en zou alleen in shows door professionals afgestoken moeten worden.
Ah, die locaties zeggen me überhaupt niks eigenlijk. Ik weet alleen nog steeds dat ik in de kou van Dokkum naar Easternytsjerk moest lopen. Acht kilometer, zonder navigatie. 2 maart 2013, het leek wel gisteren.quote:Op zondag 14 december 2014 18:37 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hehedaar heb ik helaas niet op school gezeten. Na mijn tijd. Ik had, tijdens mijn twee jaar op de havo, les op 'De Finne' (naast sporthal De Doelstien) en zo nu en dan op de bovenbouw locatie 'Oostergo' op de Birdaarderstraatweg die nu niet meer bestaat. Daar staan nu huizen. Ach, sentiment
Mijn ouders wonen in die buurt. Ik was binnen 5 minuten lopen op school.
Dat is precies de reden dat ik altijd een 5-sterren hotel boek.quote:Op zondag 14 december 2014 18:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo'n tent opzetten is normaal een eitje Barb.
Maar niet met een vrouw er bij.
mochten jullie woensdag verliezen van ons dan gaat het nog moeilijk worden ben ik bang.quote:Op zondag 14 december 2014 18:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
2-2 is ook puntverlies, ondanks dat ik gelijkspel wel verwacht had.
meid verschrikkelijk, ik zou vandaag nog emigrerenquote:Op zondag 14 december 2014 18:34 schreef Toto69 het volgende:
(vuurwerk afsteken nu tussen 18.00-02.00 ipv 10.00-02.00 om maar wat te noemen)
Wowquote:Op zondag 14 december 2014 18:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nah.
[..]
Ah, die locaties zeggen me überhaupt niks eigenlijk. Ik weet alleen nog steeds dat ik in de kou van Dokkum naar Easternytsjerk moest lopen. Acht kilometer, zonder navigatie. 2 maart 2013, het leek wel gisteren.
Wat een onzin. Ik zet al sinds ik jong ben tenten opquote:Op zondag 14 december 2014 18:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo'n tent opzetten is normaal een eitje Barb.
Maar niet met een vrouw er bij.
En bij dat in goede handen gaat het dus fout. Teveel randdebielen hier die er niet mee om kunnen gaan.quote:Op zondag 14 december 2014 18:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gevaarlijk - als het in goede handen is natuurlijk niet. Legaal vuurwerk is niet gevaarlijk indien er niet mee gestunt wordt. Overlast kan ik nog enigszins inkomen maar dat ligt ook aan wie het afsteekt. Slecht voor het milieu is bijna alles wel tegenwoordig.
Oké.quote:Op zondag 14 december 2014 18:39 schreef bamibij het volgende:
[..]
meid verschrikkelijk, ik zou vandaag nog emigreren
Datquote:Op zondag 14 december 2014 18:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil zo graag eens bij jou komen eten, volgens mij kun jij heerlijk koken.
Doe eens normaal joh.quote:Op zondag 14 december 2014 18:39 schreef bamibij het volgende:
[..]
meid verschrikkelijk, ik zou vandaag nog emigreren
Dan nog zie ik het fout gaan als we dat samen doenquote:Op zondag 14 december 2014 18:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik zet al sinds ik jong ben tenten op.
Ik ben wel voor een soort certificaat. Dat alleen mensen die er verstandig mee omgaan vuurwerk af mogen steken. En verplicht een vuurwerkbril op.quote:Op zondag 14 december 2014 18:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En bij dat in goede handen gaat het dus fout. Teveel randdebielen hier die er niet mee om kunnen gaan.
en kopschoppers en crimineeltjesquote:
eens.quote:Op zondag 14 december 2014 18:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En bij dat in goede handen gaat het dus fout. Teveel randdebielen hier die er niet mee om kunnen gaan.
Verliezen hahaquote:Op zondag 14 december 2014 18:39 schreef perro. het volgende:
[..]
mochten jullie woensdag verliezen van ons dan gaat het nog moeilijk worden ben ik bang.
dat heb ik met kinderen maken..quote:Op zondag 14 december 2014 18:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ben wel voor een soort certificaat. Dat alleen mensen die er verstandig mee omgaan vuurwerk af mogen steken. En verplicht een vuurwerkbril op.
Ik vind het heerlijk nu de kerstdagen eraan komen dat ik een soort excuus heb om eens uit te pakken.quote:Op zondag 14 december 2014 18:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil zo graag eens bij jou komen eten, volgens mij kun jij heerlijk koken.
Ik niet. Ik weet namelijk heel goed wat ik doe. Samen de Albatros eens opzettenquote:Op zondag 14 december 2014 18:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan nog zie ik het fout gaan als we dat samen doen
Gewoon een feit, dat het niet minder maar meer wordt hier. Wat New York er dan mee te maken heeft zou ik niet weten. Overal heb je criminaliteit, neemt niet weg dat het hier erger wordt.quote:Op zondag 14 december 2014 18:40 schreef bamibij het volgende:
[..]
en kopschoppers en crimineeltjes
stap eens uit bij de verkeerde halte in Harlem. Het is allemaal relatief eh.
Volgend jaar ook maar Thanksgiving vieren dan.quote:Op zondag 14 december 2014 18:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk nu de kerstdagen eraan komen dat ik een soort excuus heb om eens uit te pakken.
Nodig mij eens uit, heb je nogmaals een reden om uit te pakkenquote:Op zondag 14 december 2014 18:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk nu de kerstdagen eraan komen dat ik een soort excuus heb om eens uit te pakken.
Soms, als ik vergeten ben dat er geen fiets op het station staat, moet ik ook 6km lopen naar mijn ouderlijk huisquote:Op zondag 14 december 2014 18:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nah.
[..]
Ah, die locaties zeggen me überhaupt niks eigenlijk. Ik weet alleen nog steeds dat ik in de kou van Dokkum naar Easternytsjerk moest lopen. Acht kilometer, zonder navigatie. 2 maart 2013, het leek wel gisteren.
Helaas is dat dan weer zo goed als onmogelijkquote:
En ik weet ook wat ik doe.quote:Op zondag 14 december 2014 18:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet. Ik weet namelijk heel goed wat ik doe. Samen de Albatros eens opzetten?
Was ik dit jaar ook van plan, maar mijn oven was kapot.quote:Op zondag 14 december 2014 18:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Volgend jaar ook maar Thanksgiving vieren dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |