Die gekke Yats.quote:Op zondag 14 december 2014 17:58 schreef yats het volgende:
[..]
Van mij bedoel je? Ik heb het weleens in andermans huis gehad ja
Hey jij. Even een uitstapje naar een andere sc?quote:
Small line between strange and crazy.quote:Op zondag 14 december 2014 18:05 schreef yats het volgende:
[..]
Hey jij. Even een uitstapje naar een andere sc?
Ow en...Ik ben niet gek, alleen wat vreemd
Ik kwam erachter dat bijna iedereen van de relatie SC hier ook komt dus de stap was niet zo groot.quote:Op zondag 14 december 2014 18:05 schreef yats het volgende:
[..]
Hey jij. Even een uitstapje naar een andere sc?
Ow en...Ik ben niet gek, alleen wat vreemd
welkom!quote:Op zondag 14 december 2014 18:20 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik kwam erachter dat bijna iedereen van de relatie SC hier ook komt dus de stap was niet zo groot.
Dankje.quote:
Daar heb je een punt. Welkom!quote:Op zondag 14 december 2014 18:20 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik kwam erachter dat bijna iedereen van de relatie SC hier ook komt dus de stap was niet zo groot.
wat gaan jullie doen?quote:Op zondag 14 december 2014 18:25 schreef yats het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Welkom!
p.s. moet ik de set dinsdag meenemen?
quote:Op zondag 14 december 2014 18:25 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb geen set nodig voor goede seks.quote:Op zondag 14 december 2014 18:25 schreef yats het volgende:
[..]
* VoornaamAchternaam geeft hosselpogingen opquote:Op zondag 14 december 2014 18:30 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik heb geen set nodig voor goede seks.
Gewoon doen, mij is het ook gelukt.quote:Op zondag 14 december 2014 18:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
* VoornaamAchternaam geeft hosselpogingen op
Waarom? Ik heb heel veel kwaliteiten hoor.quote:Op zondag 14 december 2014 18:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
* VoornaamAchternaam geeft hosselpogingen op
Ja maar als je door yats gehosseld bentquote:Op zondag 14 december 2014 18:33 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Waarom? Ik heb heel veel kwaliteiten hoor.
Jij geeft snel op.quote:Op zondag 14 december 2014 18:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja maar als je door yats gehosseld bent
Je bent ook gewoon veel te knapquote:
quote:Op zondag 14 december 2014 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niemand wil yats zijn sloppy seconds.
Je bent een knuffeltje.quote:Op zondag 14 december 2014 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar heb je een puntquote:Op zondag 14 december 2014 18:30 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik heb geen set nodig voor goede seks.
Sinds wanneer hossel ik?quote:Op zondag 14 december 2014 18:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja maar als je door yats gehosseld bent
Oh.quote:Op zondag 14 december 2014 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |