quote:Op zondag 14 december 2014 16:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kommetje opgeschept. Wat gebakken uitjes en kokos op gedaan.
Even orgasmisch genieten.
Jij met je zeewier muziekquote:
Het is zo lekkerquote:
It just triggers unexplored areas of the mind, my friendquote:Op zondag 14 december 2014 16:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij met je zeewier muziek
[..]
Het is zo lekker
Van de week ook al gegeten, maar ik gebruik maar een halve kool per keer.
Dus moet het altijd 2 keer eten.
Wat voor gerecht is het dan? want dat had ik even gemistquote:Op zondag 14 december 2014 16:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij met je zeewier muziek
[..]
Het is zo lekker
Van de week ook al gegeten, maar ik gebruik maar een halve kool per keer.
Dus moet het altijd 2 keer eten.
Ik vind de albumart meer doen voor mij op dat gebied.quote:Op zondag 14 december 2014 16:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
It just triggers unexplored areas of the mind, my friend
Geniaal in elkander gezet, die shiz
Tevens;
[ afbeelding ]
Geen idee hoe het heet.quote:Op zondag 14 december 2014 16:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat voor gerecht is het dan? want dat had ik even gemist
Ook, zekah, zekah :$quote:Op zondag 14 december 2014 16:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind de albumart meer doen voor mij op dat gebied.
[..]
Geen idee hoe het heet.
Chinese kool, ui en knoflook in een soort van pindasaus.
Oeh klinkt goed ..quote:Op zondag 14 december 2014 16:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind de albumart meer doen voor mij op dat gebied.
[..]
Geen idee hoe het heet.
Chinese kool, ui en knoflook in een soort van pindasaus.
Ziet er wel mooi uit, mooi geheel met de muziek, mooie details, mooie compositie.quote:Op zondag 14 december 2014 16:54 schreef Dqod het volgende:
Deze albumart is trouwens ook wel vet gedaan kaneel, moeje maar eens kijken als je zin hebt iig.
Right? Kan echt uren kijken naar die movements van de albumartquote:Op zondag 14 december 2014 17:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ziet er wel mooi uit, mooi geheel met de muziek, mooie details, mooie compositie.
Ik weet niet of ik dat kan. Heb niet zoveel geduld denk ik.quote:Op zondag 14 december 2014 17:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Right? Kan echt uren kijken naar die movements van de albumart
Op een lamme zondag hoort dat te kunnen :$quote:Op zondag 14 december 2014 17:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat kan. Heb niet zoveel geduld denk ik.
Maar ieder zijn ding.
Ga even tweede kommetje eten pakken
Ik ben nu vies opgeblazen. Ik rol mijn bed in met een film denk ikquote:Op zondag 14 december 2014 17:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Op een lamme zondag hoort dat te kunnen :$
enjoy, again
quote:Op zondag 14 december 2014 17:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben nu vies opgeblazen. Ik rol mijn bed in met een film denk ik
Awesome. Move overquote:Op zondag 14 december 2014 17:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Transformers the Movie uit 86.
Deze manquote:Op zondag 14 december 2014 17:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Transformers the Movie uit 86.
Ach, zolang het in je eigen huis is...quote:Op zondag 14 december 2014 17:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat moment waarop je zonder onderbroek de huiskamer binnenloopt om de film te pakken en vergeet dat je gordijnen openstaan.
there is a story herequote:Op zondag 14 december 2014 17:53 schreef yats het volgende:
[..]
Ach, zolang het in je eigen huis is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |