Right? Kan echt uren kijken naar die movements van de albumartquote:Op zondag 14 december 2014 17:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ziet er wel mooi uit, mooi geheel met de muziek, mooie details, mooie compositie.
Ik weet niet of ik dat kan. Heb niet zoveel geduld denk ik.quote:Op zondag 14 december 2014 17:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Right? Kan echt uren kijken naar die movements van de albumart
Op een lamme zondag hoort dat te kunnen :$quote:Op zondag 14 december 2014 17:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat kan. Heb niet zoveel geduld denk ik.
Maar ieder zijn ding.
Ga even tweede kommetje eten pakken
Ik ben nu vies opgeblazen. Ik rol mijn bed in met een film denk ikquote:Op zondag 14 december 2014 17:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Op een lamme zondag hoort dat te kunnen :$
enjoy, again
quote:Op zondag 14 december 2014 17:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben nu vies opgeblazen. Ik rol mijn bed in met een film denk ik
Awesome. Move overquote:Op zondag 14 december 2014 17:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Transformers the Movie uit 86.
Deze manquote:Op zondag 14 december 2014 17:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Transformers the Movie uit 86.
Ach, zolang het in je eigen huis is...quote:Op zondag 14 december 2014 17:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat moment waarop je zonder onderbroek de huiskamer binnenloopt om de film te pakken en vergeet dat je gordijnen openstaan.
there is a story herequote:Op zondag 14 december 2014 17:53 schreef yats het volgende:
[..]
Ach, zolang het in je eigen huis is...
Van mij bedoel je? Ik heb het weleens in andermans huis gehad jaquote:
Die gekke Yats.quote:Op zondag 14 december 2014 17:58 schreef yats het volgende:
[..]
Van mij bedoel je? Ik heb het weleens in andermans huis gehad ja
Hey jij. Even een uitstapje naar een andere sc?quote:
Small line between strange and crazy.quote:Op zondag 14 december 2014 18:05 schreef yats het volgende:
[..]
Hey jij. Even een uitstapje naar een andere sc?
Ow en...Ik ben niet gek, alleen wat vreemd
Ik kwam erachter dat bijna iedereen van de relatie SC hier ook komt dus de stap was niet zo groot.quote:Op zondag 14 december 2014 18:05 schreef yats het volgende:
[..]
Hey jij. Even een uitstapje naar een andere sc?
Ow en...Ik ben niet gek, alleen wat vreemd
welkom!quote:Op zondag 14 december 2014 18:20 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik kwam erachter dat bijna iedereen van de relatie SC hier ook komt dus de stap was niet zo groot.
Dankje.quote:
Daar heb je een punt. Welkom!quote:Op zondag 14 december 2014 18:20 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik kwam erachter dat bijna iedereen van de relatie SC hier ook komt dus de stap was niet zo groot.
wat gaan jullie doen?quote:Op zondag 14 december 2014 18:25 schreef yats het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Welkom!
p.s. moet ik de set dinsdag meenemen?
quote:Op zondag 14 december 2014 18:25 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb geen set nodig voor goede seks.quote:Op zondag 14 december 2014 18:25 schreef yats het volgende:
[..]
* VoornaamAchternaam geeft hosselpogingen opquote:Op zondag 14 december 2014 18:30 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik heb geen set nodig voor goede seks.
Gewoon doen, mij is het ook gelukt.quote:Op zondag 14 december 2014 18:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
* VoornaamAchternaam geeft hosselpogingen op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |