Ik hoop het haha. Wou het liefst nog meer bestellen maar heb mij maar ingehouden, nu weer 40 euro besteed aan kleur benodigdheden. Is eerst wel weer leuk geweest zoquote:Op vrijdag 19 december 2014 13:23 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dat boek is ook erg leuk met die butterflies
Dat! Vooral die laatstequote:
Wauw echt mooiquote:Op vrijdag 19 december 2014 16:58 schreef automatic_ het volgende:
Nog even wat platen die ik af had
Allemaal met promarkers en spectrum noir.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is waarquote:Op vrijdag 19 december 2014 20:12 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik vind dat wel tofIk heb het zelf grijs gedaan.. Zit al zoveel kleur in, kan best
quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:58 schreef automatic_ het volgende:
Nog even wat platen die ik af had
Allemaal met promarkers en spectrum noir.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk!quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:34 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
[ afbeelding ]
3 kleurplaten in 1
Juist mooi zo met dat zwart!quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:53 schreef Sarabi het volgende:
De papegaaien
[ afbeelding ]
Had geen leuke kleur meer voor de achtergrond dus dan maar zwart
gave plaat. Mooi resultaat!quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:00 schreef automatic_ het volgende:
Haha, dank jullie wel!
Ik heb er weer eentje af. Ik vond het eerst niks, maar nu vind ik hem wel oké.
Gemaakt met 6 tinten groen van Spectrum Noir.
[ afbeelding ]
Hihiquote:Op donderdag 18 december 2014 17:46 schreef gebakken-koekje het volgende:
Ja die zou ik scannen, ik heb alleen geen idee meer voor wie
Ik heb ook een laserprinter (maar dan thuis) en merk dat dat hele fijne lijntjes geeft om te kleuren! Zijn echt een soort barrières. Gaat beter dan in sommige kleurboeken, ook met de letrasetmarkersquote:Op zaterdag 20 december 2014 14:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mooie platen komen er weer voorbij.
Hm.. Ik had wat uitgedraaid op het werk, en die werden hartstikke mooi. En nu op hetzelfde papier thuis wat gekopieerd en de kleuren gaan veel meer lopen. Blijkbaar legt de laserprinter op het werk een laagje op hetpapier. Binnenkort toch maar m'n markerpapier aanbreken, want dit is irritant!
Hmm. M'n boeken maar een keer mee naar het werk danquote:Op zaterdag 20 december 2014 14:33 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik heb ook een laserprinter (maar dan thuis) en merk dat dat hele fijne lijntjes geeft om te kleuren! Zijn echt een soort barrières. Gaat beter dan in sommige kleurboeken, ook met de letrasetmarkers
Ja, mensen die het later ingekleurd hebben en het nu nog even willen laten zienquote:Op zaterdag 20 december 2014 17:08 schreef Sarabi het volgende:
Dat is toch de plaat van de vorige kleurronde?
Ow haha ja ik doe niet mee met die gezamenlijke kleurplaten, dus had geen ideequote:Op zaterdag 20 december 2014 17:37 schreef gebakken-koekje het volgende:
[..]
Ja, mensen die het later ingekleurd hebben en het nu nog even willen laten zien
Is dat niet net zoiets als die japanse puzzels in kleur ofzo? Nieuw jasje in de hoop dat mensen ze weer gaan kopen ofzo? Ik heb geen idee,niet in handen gehad verder, maar dat idee krijg ik erbij...quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:23 schreef Sylvana het volgende:
TIP!
Van Denksport is er nu nog wat nieuws: Logisch Kleuren en Tekenen
Ik heb geen idee, ik ken het zelf ook niet, maar kreeg het van een vriendin te horen dat dit er nu is.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:33 schreef Nijna het volgende:
[..]
Is dat niet net zoiets als die japanse puzzels in kleur ofzo? Nieuw jasje in de hoop dat mensen ze weer gaan kopen ofzo? Ik heb geen idee,niet in handen gehad verder, maar dat idee krijg ik erbij...
Dat had ik dus ook maar op de pagina van Sylvanas link heb e ook een knopje dat je een paar puzzels in pdf kan downloaden en het is wel echt anders (minder puzzelig) dan japanse puzzels. Ik ga ze in elk geval ff printen, geen idee of ik een heel boekje leuk vind maar wie weet...quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:33 schreef Nijna het volgende:
[..]
Is dat niet net zoiets als die japanse puzzels in kleur ofzo? Nieuw jasje in de hoop dat mensen ze weer gaan kopen ofzo? Ik heb geen idee,niet in handen gehad verder, maar dat idee krijg ik erbij...
Japanse puzzels in kleur?quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:33 schreef Nijna het volgende:
[..]
Ja, dan houd ik de scanner in de breedte, daarna een stukje bijsnijden.quote:Op zondag 21 december 2014 10:00 schreef -Bubseltje- het volgende:
Cygne, jou handscanner kom je daar wel in de hoekje mee? Als je een boek hebt zoals het enige echte?
Ja joh, die bestaan al jarenquote:
Welke moet ik hebben? Tien jaar geleden had ik alleen oog voor sudoku'squote:Op zondag 21 december 2014 12:08 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Ja joh, die bestaan al jarenik heb nog eenhele zooi vandie boekjes van 10 jaar geleden of zo. Best geinig om af en toe te doen.
Ja, die zijn leuk om te doen. Ik ken ze alleen met één en twee kleuren eigenlijk.quote:Op zondag 21 december 2014 12:08 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Ja joh, die bestaan al jarenik heb nog eenhele zooi vandie boekjes van 10 jaar geleden of zo. Best geinig om af en toe te doen.
Gaaf!quote:Op zondag 21 december 2014 13:53 schreef Nijna het volgende:
Mijn eerste plaat uit Dreamscapes:
[ afbeelding ]
tnx voor je antwoord.quote:Op zondag 21 december 2014 12:05 schreef Cygne het volgende:
[..]
Ja, dan houd ik de scanner in de breedte, daarna een stukje bijsnijden.
quote:
Dankjulliequote:
Haha ja same here ( nouja op 2.5 dag therapie na dan)quote:Op zondag 21 december 2014 16:30 schreef BrandX het volgende:
ik ben vanaf nu 2 weken vrij en kan dus lekker veel gaan kleuren (hoop ik)
Ow nee zeker niet. Of ik begin opnieuw of stop er mee als het te erg is.quote:Op zondag 21 december 2014 17:41 schreef Troel het volgende:
Ik ben de enige die foutjes maakt begrijp ik al
Ow haha sorry had hem wel gelezen. Maar ligt eraan. Soms kleur ik er over heen als het kan en soms verdwijnt hij ook wel bij het oud papierquote:Op zondag 21 december 2014 17:41 schreef Troel het volgende:
Ik ben de enige die foutjes maakt begrijp ik al
gaaf!quote:Op zondag 21 december 2014 13:53 schreef Nijna het volgende:
Mijn eerste plaat uit Dreamscapes:
[ afbeelding ]
nice!quote:Op zondag 21 december 2014 17:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ] eerste plaat snel gedaan met de promarkers
Dankjequote:
Gaat er wel uit in de wasquote:Op zondag 21 december 2014 20:26 schreef Pannenkoeken het volgende:
Ik heb met een promarker tegen mn nieuwe trui aangezeten
Mooi zo, ik vind het wel een leuk boek. Maar sommige platen ook wel wat hysterisch. Dat vind ik dan wel het nadeel van online bestellen, je kan het nooit even lekker helemaal inzien.quote:Op zondag 21 december 2014 14:08 schreef -Bubseltje- het volgende:
Mooi Nijna! Ik heb dat boek ook maar weet niet goed wat ik er mee moet. dit is goede inspiratie.
Haha terwijl dat boek duurder is dan die verzendkosten die je anders kwijt wasquote:Op zondag 21 december 2014 21:20 schreef Nijna het volgende:
[..]
Mooi zo, ik vind het wel een leuk boek. Maar sommige platen ook wel wat hysterisch. Dat vind ik dan wel het nadeel van online bestellen, je kan het nooit even lekker helemaal inzien.
Mijn wederhelft wilde een of andere dvd bestellen bij bol.com en we kwamen net 1 cent tekort voor gratis verzenden. Dat kon ik natuurlijk niet over mn hart verkrijgen...dus eh... er komt nog een boek deze kant op...
![]()
[ afbeelding ]
Ben benieuwd
Ja, maar toch...quote:Op zondag 21 december 2014 21:22 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Haha terwijl dat boek duurder is dan die verzendkosten die je anders kwijt was
Maar die ziet er wel leuk uit, ben ook benieuwd!
Ik had een enorme inktvlek in m'n favoriete alledaagse spijkerrok door een kapotte promarker. De vlek is er niet uitgekomen zag ik netquote:Op zondag 21 december 2014 20:26 schreef Pannenkoeken het volgende:
Ik heb met een promarker tegen mn nieuwe trui aangezeten
Wat een toffe plaatquote:Op zondag 21 december 2014 22:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]en nog eentje snel gekleurd
Wow <3quote:Op zondag 21 december 2014 22:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]en nog eentje snel gekleurd
Nohquote:Op zondag 21 december 2014 22:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik had een enorme inktvlek in m'n favoriete alledaagse spijkerrok door een kapotte promarker. De vlek is er niet uitgekomen zag ik net
zou je eenn paar foto's willen maken als je m hebt?quote:Op zondag 21 december 2014 21:20 schreef Nijna het volgende:
[..]
Mooi zo, ik vind het wel een leuk boek. Maar sommige platen ook wel wat hysterisch. Dat vind ik dan wel het nadeel van online bestellen, je kan het nooit even lekker helemaal inzien.
Mijn wederhelft wilde een of andere dvd bestellen bij bol.com en we kwamen net 1 cent tekort voor gratis verzenden. Dat kon ik natuurlijk niet over mn hart verkrijgen...dus eh... er komt nog een boek deze kant op...
![]()
[ afbeelding ]
Ben benieuwd
Dat wil ik wel, zou je me het nog even willen helpen onthouden?quote:Op maandag 22 december 2014 07:44 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
zou je eenn paar foto's willen maken als je m hebt?
quote:Op maandag 22 december 2014 21:26 schreef danic het volgende:
Whoehoe! Mijn stiften zijn onderweg! Hopelijk zijn ze er morgen. Maar anders toch wel woensdag.
Zal een gezellige kerst worden
Mooi!quote:Op maandag 22 december 2014 21:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Leuk Bubs
Sylvana
Danic, ben benieuwd hoe je markers gaan bevallen! Hier komt er morgen ook weer een zending binnen. Had nibs besteld en ineens zaten er nog 10 markers in m'n mandje
Gister en vanavond ook weer in de weer geweest.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 december 2014 21:31 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik krijg morgen mijn eerste kijker voor mijn dubbele markers
Ik ben echt benieuwd naar dat markerpapier. Als ik het niet voor Kerst krijg van de week dan ga ik hier bij de kunstwinkel wel gewoon een blok kopen. Daar hebben ze keuze uit 60-70-75 gram. Dus zal wel 1 van die laatste 2 worden dan denk ik. Die van 60 en 70 gram zijn van Letraset en die van 75 gram is van Art, maar dat merk ken ik niet. Hoop dat ik even mag testen in de winkelquote:Op maandag 22 december 2014 21:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Thnxvooral positief verrast door de papegaaien. Had er weinig van verwacht, maar werd echt netjes vind ik. De linker is gedaan op markerpapier. Idd bleedproof. Erg fijn! Maar.. Ik geloof toch dat ik iets dikker papier en geprint/gekopieerd met laserprinter minstens net zo fijn vindt. De papegaaien zijn op die manier geprint (niet gekopieerd dus, want uit de pdf van Burdie).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |