abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 december 2014 @ 19:26:55 #201
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_147777254
US claims Isis demoralised by heavy losses from air strikes
Air strikes since mid-November said to have killed senior and mid-level leaders as well as about 1,000 fighters

quote:
US officials claim Islamic State extremists have lost their momentum in fighting in Iraq and Syria and have been demoralised by heavy casualties inflicted by American air strikes.

The officials say air strikes since mid-November have killed senior and mid-level leaders as well as about 1,000 fighters, particularly around the fiercely contested Kurdish town of Kobani on the Syrian-Turkish border.

The most significant Isis figure to have been killed in recent strikes was identified as Haji Mutazz, also known as Abu Muslim al-Turkmani, a deputy to the movement’s leader, Abu Bakr al-Baghdadi. A Pentagon spokesman, Rear Admiral John Kirby, said the deaths had degraded its “command and control current operations”.

A senior US official said Isis had suffered particularly high casualties as a result of its determination to capture Kobani, sending many fighters to the border town, where they could easily be targeted by US planes. As a result, the official claimed, Isis fighters in the Isis Syrian stronghold of Raqqa were increasingly reluctant to go to Kobani and were growing disillusioned with the leadership.

“It was presenting itself as an unstoppable movement,” he said. “That kind of unstoppable momentum has been blunted, to say the least. We have killed over 1,000 of their fighters, particularly in Kobani, and that gets to Raqqa because they wanted to take Kobani and had been making the biggest flag they had ever made and they were going to put it up there because to them this is a war of flags.

“They were committed to this and we could see fighters flooding in from Raqqa and we saw that as an opportunity to attrit their manpower,” he said. “Fighters now don’t want to go to Kobani. There are similar accounts in Mosul, people not getting paid what they thought they’d get paid, not living the life they thought they’d promised … So the mood has changed.”

The official said it was too soon to tell whether the rate of attrition among Isis fighters had stemmed the flow of jihadi volunteers from abroad. The US is seeking to cut the flows from the home countries of the volunteers and at the main point of transit, the Turkish border.

The US is using Turkish bases for intelligence-gathering purposes but Ankara remains reluctant to allow its bases to be used for launching bombing sorties. However, Washington has persuaded the Turkish government to help train and equip moderate Syrian opposition groups, who would fight Isis as well as the regime of Bashar al-Assad. Turkey’s foreign minister, Mevlt avuşoğlu, said on Fridaythat the training programme for Syrian opposition groups should begin before March.

At the same time, US advisers are operating alongside Iraqi trainers in Anbar province, helping train and organise Sunni tribesmen into regular units to confront Isis. The senior US official said several of the major Sunni tribes were determined to take on the extremist group after recent massacres of civilians, including women and children. About 250 tribesmen have been trained so far as part of the programme, which is an echo of the Anbar Awakening about eight years ago, in which Anbari tribes defeated the al-Qaida in the Iraqi movement that preceded Isis.

This time, the Iraqi government will seek to absorb the Sunni units into the national security forces.

Kuwait has agreed to defer next year’s Iraqi reparations payment dating to Saddam Hussein’s 1991 invasion, which would reduce Baghdad’s costs by $4.6bn, helping compensate for the slump in oil prices and allowing more to spent on building up loyalist forces to combat Isis.

But Sunni mobilisation is likely to face greater obstacles than during the Anbar Awakening. “This is going to take time,” the senior American official said. “The entire state structure has disintegrated in Anbar province. The tribal structure is not the same as when we were there … Even a prominent tribal sheikh can issue an edict and not everyone, not the teenagers, are going to listen.”
Leugenachtige wolven: Op vrijdag 15 januari 2016 01:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Volgens berichten heeft het Turkse leger bombardementen uitgevoerd op Noord-Aleppo
12 jets vanuit Diyarbakir.
  zaterdag 20 december 2014 @ 16:45:34 #203
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_147777465
PetoLucem twitterde op zaterdag 20-12-2014 om 11:27:42 @Zarathoustra96 #YPG/#SAA are recapturing villages near #Hasakah from #IS for weeks now and will target border area in future ops for sure. reageer retweet
Het lot van jihadisten in het noorden Syri:

SPOILER: Waarschuwing: dode baardapen te zien
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Say what?
  zaterdag 20 december 2014 @ 16:54:04 #204
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_147777637
quote:
Het lijkt me ook best kut als je als strijder naar bijvoorbeeld Kobane of Deir-ez-Zor wordt gestuurd, wetende dat je wordt afgeknalt en achter op een vrachtwagen of pickup terecht komt.
Say what?
  zaterdag 20 december 2014 @ 17:10:19 #205
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_147777960
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 december 2014 16:54 schreef UpsideDown het volgende:

[..]

Het lijkt me ook best kut als je als strijder naar bijvoorbeeld Kobane of Deir-ez-Zor wordt gestuurd, wetende dat je wordt afgeknalt en achter op een vrachtwagen of pickup terecht komt.
Is toch hun droom?
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_147783662
IS staat niet toe dat strijders terugkeren naar mammie. Ah gossie.

'IS doodde honderd buitenlandse strijders'

quote:
Islamitische Staat (IS) heeft honderd buitenlandse strijders gedood die weg wilden uit de Syrische stad Raqqa, het hoofdkwartier van IS. Een Syrische opstandeling heeft dat zaterdag gezegd tegen de Britse krant Financial Times. De buitenlandse strijders wilden volgens de anonieme bron van de krant niet langer deelnemen aan de strijd van IS. Het is niet bekend of er Nederlanders onder de slachtoffers zijn.

Medio oktober werd al bekend dat IS vijf Britten, drie Fransen, twee Duiters en twee Belgen gevangen had genomen omdat ze terug wilden naar hun thuisland. Ze zouden dat hebben gewild omdat ze niet tegen de troepen van de Syrische president Bachar al-Assad streden, maar tegen Syrische opstandelingen.
Racist
pi_147787345
quote:
In a neighborhood not far from Mersin’s long seaside promenade, a whole street is lined with Syrian establishments: two barber shops, several groceries, a restaurant, a cafe and two elegant buildings housing a private school and a community center. The groceries sell Syrian foods, including the traditional bread, supplied by a nearby Syrian bakery. Ads in Arabic advertise a wide range of products and services — from shisha charcoal to preparatory courses for Syrians who wish to sit for Turkish university entrance exams.

Syrian students, like 21-year-old Meral from Manbij, a town near Aleppo now under Islamic State (IS) control, are already enrolled in the local university. “I plan to stay in Turkey,” she said. “What would I do in Syria, with [President Bashar al-] Assad in Aleppo and IS in Manbij?”

Read more: http://www.al-monitor.com(...)s.html#ixzz3MTRRwY00
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_147787476
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 20:15 schreef Toga het volgende:

[..]

ik vraag me af hoe hun internationale doelgroep reageert op dit soort berichten en uiteraard op de ladingen karkassen die isis levert aan de ongelovigen

http://www.liveleak.com/view?i=69c_1419077185
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_147787697
quote:

[..]

Kijk, gaat ISIS uiteindelijk toch voor ons werken.
pi_147789989
quote:
99s.gif Op zaterdag 20 december 2014 22:01 schreef Slayage het volgende:
ik vraag me af hoe hun internationale doelgroep reageert op dit soort berichten
leugens van de koeffaar om de mujahedin zwart te maken w/
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_147791701
quote:
99s.gif Op zaterdag 20 december 2014 22:01 schreef Slayage het volgende:

[..]

ik vraag me af hoe hun internationale doelgroep reageert op dit soort berichten en uiteraard op de ladingen karkassen die isis levert aan de ongelovigen

http://www.liveleak.com/view?i=69c_1419077185
Die zullen dit zien als Westerse propaganda.
Make my day!
pi_147791756
wat is deze ? sick bastards

lid van shaitat stam

SPOILER: NSFW
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
goed interview mbt de yazidi vervolging door isis

ontsnapt uit wadi deif

[ Bericht 33% gewijzigd door Slayage op 21-12-2014 02:41:27 ]
-Rabia Al-Basri
pi_147793644
quote:

quote:
Harald Doornbos @HaraldDoornbos 10 u 10 uur geleden
That story on "#ISIS has executed 100 of its own foreign fighters" is based on 1 anonymous source who is anti-ISIS. http://www.ft.com/intl/cm(...)0.html#axzz3MSsUZtB7
Blijft belangrijk nieuws verifieren. Ook wat ISIS betreft. Is niet de eerste keer namelijk dit.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_147800661
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 december 2014 18:13 schreef firefly3 het volgende:
Hier zie je nieuwe grad missiles en iemand die met een tablet bezig is. De fsa heeft flink wat nieuw spul gekregen. http://newzcard.com/event(...)continues-2014-11-29
Gaat ze niet helpen.

w/
pi_147803277
quote:
IS doodt 45 eigen strijders na nederlaag Sinjar

Islamitische Staat (IS) heeft opnieuw eigen strijders gexecuteerd, dit keer in Irak. In de Noord-Iraakse stad Mosul zouden 45 mensen om het leven zijn gebracht, meldden ooggetuigen. De jihadisten zouden daarmee zijn bestraft voor de nederlaag op de peshmerga's in het Sinjargebergte.
Redactie 21 december 2014, 12:48 Bron: ANP
6

Gisteren werd al bekend dat in Syri honderd buitenlandse strijders zijn omgebracht omdat ze wilden deserteren. Het is niet bekend of daar Nederlanders bij waren. Honderden anderen zouden gevangen genomen zijn.

IS veroverde in de zomer vrijwel heel Mosul en overliep daarna grote delen van Noord-Irak. Tienduizenden yezidi's, een Koerdische minderheid, verschansten zich in het Sinjargebergte, omsingeld door de IS-strijders. Hun lot was mede aanleiding voor de Amerikaanse president Barack Obama om IS te laten bombarderen.

In de afgelopen week hebben de peshmerga's het gebergte ontzet, waardoor IS moest vluchten.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
  zondag 21 december 2014 @ 15:43:59 #216
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_147804314
EjmAlrai twitterde op zondag 21-12-2014 om 15:07:56 #UK CreditCard found on a #IS #British citizen who was captured in #Kobane http://t.co/Qsj47bosH5 by @FredericHelbert v @green_lemonnn reageer retweet

ArmedResearch twitterde op zondag 21-12-2014 om 15:36:54 #ISIS fired 15 mortars west of #Kobane toward the refugee camp there. No word on casualties. via @RudawEnglish reageer retweet
De VS heeft de frequentie van luchtaanvallen in Kobane weer opgevoerd afgelopen dagen.

Half uurtje geleden:
Say what?
pi_147833149
BREAKING: #Nusra cut off supply route 4 Bashar's army 2 Idlib city in order 4 the release of 50 imprisoned female students in #Aleppo!
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_147833192
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_147833222
Bij Aleppo zijn ze in ieder geval goed bezig. Duurt niet lang meer of de stad is helemaal bevrijd ^O^
pi_147833427
quote:
16s.gif Op zondag 21 december 2014 14:22 schreef Peunage het volgende:

[..]

Gaat ze niet helpen.

w/
Zou je wat minder stalkerige en reactie uitlokkende posts zoals hierboven kunnen plaatsen? De rest van het forum heeft hier ook baat bij. Dit is geen wedstrijdje. Bij voorbaat dank.
pi_147833772
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 08:49 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Zou je wat minder stalkerige en reactie uitlokkende posts zoals hierboven kunnen plaatsen? De rest van het forum heeft hier ook baat bij. Dit is geen wedstrijdje. Bij voorbaat dank.
Wat nou stalkerig, ik reageer gewoon op iets wat jij typt :')
  maandag 22 december 2014 @ 09:42:07 #222
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_147834002
Jihadisten bij Aleppo krijgen klapjes van de VS.

Paradoxy13 twitterde op zondag 21-12-2014 om 13:24:24 Coalition jets have reportedly carried out airstrikes on ISIS positions in Dabeq, Ihtimalat, Hor al-Nahar & Mare’a in N. #Aleppo, #Syria reageer retweet
zaidbenjamin twitterde op zondag 21-12-2014 om 20:05:24 US-led coalition targets #IS positions in northern #Aleppo for the 1st time on the front confrontation lines with the opposition. reageer retweet
Say what?
pi_147838066
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 08:11 schreef Peunage het volgende:
Bij Aleppo zijn ze in ieder geval goed bezig. Duurt niet lang meer of de stad is helemaal bevrijd ^O^
belegerd kan idd snel, maar "bevrijd" kan lang duren, hoe lang heeft het met homs geduurd bv?
-Rabia Al-Basri
pi_147838109
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 09:42 schreef UpsideDown het volgende:
JihadistenDAESH bij Aleppo krijgen klapjes van de VS.

Paradoxy13 twitterde op zondag 21-12-2014 om 13:24:24 Coalition jets have reportedly carried out airstrikes on ISIS positions in Dabeq, Ihtimalat, Hor al-Nahar & Mare’a in N. #Aleppo, #Syria reageer retweet
zaidbenjamin twitterde op zondag 21-12-2014 om 20:05:24 US-led coalition targets #IS positions in northern #Aleppo for the 1st time on the front confrontation lines with the opposition. reageer retweet
;)
-Rabia Al-Basri
pi_147838323
Omdat er zoveel aanvoerroutes van assad worden geblokkeerd en hij mankracht tekort komt (plus dat hij geen miljardensteun krijgt van rusland en geen brandstof van de eu), kan het zo zijn dat binnenkort assads leger in de knel komt in Aleppo :)
pi_147838442
quote:
99s.gif Op maandag 22 december 2014 12:30 schreef Slayage het volgende:

[..]

belegerd kan idd snel, maar "bevrijd" kan lang duren, hoe lang heeft het met homs geduurd bv?
Ze hebben al delen van Aleppo in handen.
  maandag 22 december 2014 @ 12:42:55 #227
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_147838471
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 12:38 schreef firefly3 het volgende:
Omdat er zoveel aanvoerroutes van assad worden geblokkeerd en hij mankracht tekort komt (plus dat hij geen miljardensteun krijgt van rusland en geen brandstof van de eu), kan het zo zijn dat binnenkort assads leger in de knel komt in Aleppo :)
EjmAlrai twitterde op maandag 22-12-2014 om 12:09:07 #Iran offered $4 bn while #Russia offered $1.9 bn (despite embargo) to #Syria. More advance weapons are expected to reach #SAA. reageer retweet
Say what?
pi_147838480
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 12:42 schreef Peunage het volgende:

[..]

Ze hebben al delen van Aleppo in handen.
de helft idd
-Rabia Al-Basri
pi_147838526
quote:
13s.gif Op maandag 22 december 2014 09:24 schreef Peunage het volgende:

[..]

Wat nou stalkerig, ik reageer gewoon op iets wat jij typt :')
Dat doe jij veel te veel, vaak met aandachtvragende huilsmileys. Ik vraag je vriendelijk om minder op me te reageren voor het bevorderen van de kwaliteit van het topic. Een promotie video van rondrennende mannetjes als reactie slaat nergens op, dat weet je zelf ook wel.
pi_147838530
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 12:38 schreef firefly3 het volgende:
vooralsnog ziet het er voor assad bij aleppo goed uit, alleen is het zeker nog niet uitgespeeld, zoals je zegt
-Rabia Al-Basri
pi_147838577
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 12:42 schreef UpsideDown het volgende:

[..]

EjmAlrai twitterde op maandag 22-12-2014 om 12:09:07 #Iran offered $4 bn while #Russia offered $1.9 bn (despite embargo) to #Syria. More advance weapons are expected to reach #SAA. reageer retweet
hier is dus discussie over wat er precies gevraagd is door assad en wat er geleverd wordt door iran/rusland, de lage olieprijzen en de embargos tegen iran en rusland helpen assad niet wat dat betreft iig ;)
-Rabia Al-Basri
pi_147838605
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 12:42 schreef UpsideDown het volgende:

[..]

Hij vroeg meer dan 3 miljard aan Rusland, dat kreeg hij niet. Het bedrag is zo weer weg overigens.
  maandag 22 december 2014 @ 12:49:45 #233
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_147838687
De situatie waar Rusland in verkeerd is zeer ongunstig voor Syri, maar zolang de toevoer van wapens en munitie door kan gaan is er nog weinig aan de hand. Aleppo zal gewoon in handen van de regering vallen, de stad is veel te belangrijk om te laten vallen.
Say what?
  maandag 22 december 2014 @ 12:51:22 #234
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_147838747
quote:
goed dat hij zijn hoofd mocht houden 8}
-Rabia Al-Basri
pi_147838878
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 12:49 schreef UpsideDown het volgende:
De situatie waar Rusland in verkeerd is zeer ongunstig voor Syri, maar zolang de toevoer van wapens en munitie door kan gaan is er nog weinig aan de hand. Aleppo zal gewoon in handen van de regering vallen, de stad is veel te belangrijk om te laten vallen.
Assad heeft te weinig mankracht. Het zijn nu vooral syriers die tegen libanezen en iranezen vechten. :D
  maandag 22 december 2014 @ 13:02:12 #237
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_147839065
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 12:56 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Assad heeft te weinig mankracht. Het zijn nu vooral syriers die tegen libanezen en iranezen vechten. :D
Iranezen :') :')

Iranirs

En ga weg met je propaganda, de regering heeft nog altijd redelijk veel steun onder de bevolking. De SAA wordt gesteund door de NDF, pan-Arabische milities en Hezbollah. Deze groep is nog altijd in de meerderheid in Syri.
Say what?
pi_147839138
quote:
10s.gif Op maandag 22 december 2014 13:02 schreef UpsideDown het volgende:

[..]

Iranezen :') :')

Iranirs

En ga weg met je propaganda, de regering heeft nog altijd redelijk veel steun onder de bevolking. De SAA wordt gesteund door de NDF, pan-Arabische milities en Hezbollah. Deze groep is nog altijd in de meerderheid in Syri.
Hezbollah bestaat niet uit syriers...
pi_147839208
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 12:56 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Lul niet zo dom. Het zijn vooral buitenlanders die tegen Syrirs en een handvol Libanezen en Irakezen vechten. Je weet best dat de ''rebellen'' grotendeels uit het buitenland zijn geimporteerd.
  maandag 22 december 2014 @ 13:07:46 #240
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_147839212
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 13:05 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Hezbollah bestaat niet uit syriers...
Hezbollah moet eigenlijk wel te hulp schieten omdat Libanon ook genfecteerd is geraakt, jihadisten vallen vanuit Syri het land binnen.
Say what?
pi_147839354
-Rabia Al-Basri
  maandag 22 december 2014 @ 13:14:02 #242
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_147839408
Al vaker filmpjes van gezien, kneuzenprogramma in Irak. :')
Say what?
pi_147839586
quote:
Wat een bullshit zeg. Bij 9/10 van die gasten is op bewakingcamera's te zien wat zij doen :')

Hier kan ik mij zo kwaad om maken he. Dit is waar die mythe van de soennitische onderdrukking vandaan komt. Er staat gewoon op beeld, en soms filmen terroristen zelf hun acties, wat een terrorist gedaan heeft. Maar totdat hij zelf bekent is hij onschuldig :?

Dat werkt misschien in Nederland of Zwitserland, maar niet in een land dat in oorlog is met terrorisme.
pi_147839978

De Syrische Jackie Chan (ra) Brigade.
pi_147840081
quote:
10s.gif Op maandag 22 december 2014 13:30 schreef Peunage het volgende:
[ afbeelding ]

De Syrische Jackie Chan (ra) Brigade.
[ afbeelding ]
_O- _O- _O- _O- _O- _O-
pi_147840148
Eigenlijk een hele slechte grap, want dat lijken meer op Indonesirs.
pi_147840630
quote:
9s.gif Op maandag 22 december 2014 13:35 schreef Peunage het volgende:
Eigenlijk een hele slechte grap, want dat lijken meer op Indonesirs.
wat mij opvalt is, al die buitenlandse strijders, krijgen die geen eten ofzo? 9 v/d 10 lijdt aan een lichte vorm van anorexia. Alleen de leiders zijn dik, volgens mij eten die al hun voedselvoorraden op ofzo.
  maandag 22 december 2014 @ 13:54:41 #248
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_147840707
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 13:51 schreef mylamboisblack het volgende:

[..]

wat mij opvalt is, al die buitenlandse strijders, krijgen die geen eten ofzo? 9 v/d 10 lijdt aan een lichte vorm van anorexia. Alleen de leiders zijn dik, volgens mij eten die al hun voedselvoorraden op ofzo.
Zou me niet verbazen als die daesh aan het front gewoon omkomen van de honger en kou. Ik denk niet dat de Islamic State buitengewoon goed op hun strijders past ofzo.
Say what?
pi_147840746
quote:
10s.gif Op maandag 22 december 2014 13:54 schreef UpsideDown het volgende:

[..]

Zou me niet verbazen als die daesh aan het front gewoon omkomen van de honger en kou. Ik denk niet dat de Islamic State buitengewoon goed op hun strijders past ofzo.
Nou, ik zag eerst wel eens dat ze echt gewoon verpakt eten krijgen, best wel luxe, maar zal wel per locatie verschillen. Vooral in Irak lijkt men te lijden.
pi_147841337
quote:
8s.gif Op maandag 22 december 2014 13:19 schreef Peunage het volgende:

[..]

Wat een bullshit zeg. Bij 9/10 van die gasten is op bewakingcamera's te zien wat zij doen :')

Hier kan ik mij zo kwaad om maken he. Dit is waar die mythe van de soennitische onderdrukking vandaan komt. Er staat gewoon op beeld, en soms filmen terroristen zelf hun acties, wat een terrorist gedaan heeft. Maar totdat hij zelf bekent is hij onschuldig :?

Dat werkt misschien in Nederland of Zwitserland, maar niet in een land dat in oorlog is met terrorisme.
arme shia ziet niet dat er mensenrechten worden geschonden omdat de daders shia zijn 8}
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')