Ik heb whatsapp alleen voor Samzz tietenpicsquote:Op zaterdag 13 december 2014 19:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarom laat ik ze juist aanstaan. Mooie test om de neuroten uit je contactenlijst te ontdekken.
dat kan niet uitgeschakeld worden? of inmiddels wel?quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarom laat ik ze juist aanstaan. Mooie test om de neuroten uit je contactenlijst te ontdekken.
Waarschijnlijk reageert ze wel, maar niet naar jou.quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:50 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb whatsapp alleen voor Samzz tietenpicsHence the inb4 waaromreageerjenouniet?!?!?!
Inmiddels wel.quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:50 schreef perro. het volgende:
dat kan niet uitgeschakeld worden? of inmiddels wel?
Nu nog de daad bij het woord voegen.quote:
My life is empty and devoid of meaning now. Againquote:Op zaterdag 13 december 2014 19:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarschijnlijk reageert ze wel, maar niet naar jou.
Dat mag hier nietquote:Op zaterdag 13 december 2014 19:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu nog de daad bij het woord voegen.
Ik doe eigenwijs omdat het kan...quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:48 schreef perro. het volgende:
[..]
precies. dus niet zo eigenwijs doen, jongedame.
Wat deze man zegt.quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu nog de daad bij het woord voegen.
Ik begrijp dat perro. vervolgens al klaar staat om je te straffen.quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:53 schreef LovelyLady het volgende:
Ik doe eigenwijs omdat het kan...
Kan hij lang wachten....quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik begrijp dat perro. vervolgens al klaar staat om je te straffen.
quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:53 schreef Barbusse het volgende:
My life is empty and devoid of meaning now. Again
Er is zoiets als dm....quote:
hier niet. iphone. nouja, boeien. als ik niet meteen reageer, reageer ik niet meteen. ongeacht vinkje.quote:
tuurlijk.quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:53 schreef LovelyLady het volgende:
Ik doe eigenwijs omdat het kan...
quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohja stom dat ik daar zelf niet aan gedacht heb joh
Badassquote:Op zaterdag 13 december 2014 19:56 schreef perro. het volgende:
[..]
hier niet. iphone. nouja, boeien. als ik niet meteen reageer, reageer ik niet meteen. ongeacht vinkje.
Ik weet het. Ik ga even krassen. In een kroeg. Met een stel Finnen en een Indo.quote:
Glad to give you a small reminder, dear.quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohja stom dat ik daar zelf niet aan gedacht heb joh
Oh sorry was dat een verkapt verzoek oid?quote:
quote:
Krijg er stress van. Begin ineens terug te sturen zelfs al rij ik op de snelwegquote:Op zaterdag 13 december 2014 19:58 schreef perro. het volgende:
[..]
ofc.
en het is natuurlijk je reinste onzin om je opgejaagd oid te voelen door een vinkje ffs.
Is de chick in die rode jurk van afgelopen week er ook weer bij? Hoe dan ook, ik heb geen medelijden met je.quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:57 schreef Barbusse het volgende:
Ik weet het. Ik ga even krassen. In een kroeg. Met een stel Finnen en een Indo.
Waarom zou ik dat verkappen?quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh sorry was dat een verkapt verzoek oid?
Waar zijn je manieren?
als je serieus bent, is echt hartstikke gevaarlijk. maar dat wist je natuurlijk al wel. doe het niet!quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:59 schreef rival het volgende:
[..]
Krijg er stress van. Begin ineens terug te sturen zelfs al rij ik op de snelweg
Jij wordt zo al opgewarmdquote:Op zaterdag 13 december 2014 20:00 schreef rival het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat verkappen?
You know me
Ja beetje jammer.. gelukkig was er ABOquote:Op zaterdag 13 december 2014 20:01 schreef Samzz het volgende:
Die mogen hier niet onbedekt gepost worden. Toch een verlies voor het algehele FOK!beeld.
Is er nog steeds, toch?quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja beetje jammer.. gelukkig was er ABO
Ja maar straks denkt iemand nog dat ik diegene negeer ofzo.. Is er weer iemand boos!quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:01 schreef perro. het volgende:
[..]
als je serieus bent, is echt hartstikke gevaarlijk. maar dat wist je natuurlijk al wel. doe het niet!
Is dat zo'n groot tietenfestijn dan?quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:01 schreef LovelyLady het volgende:
Ja beetje jammer.. gelukkig was er ABO
Bwehehehe, je bedoelt mijn collega? Ja, die zal er zijn. Getrouwd en milf and all.quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is de chick in die rode jurk van afgelopen week er ook weer bij? Hoe dan ook, ik heb geen medelijden met je.
quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:02 schreef rival het volgende:
[..]
Ja maar straks denkt iemand nog dat ik diegene negeer ofzo.. Is er weer iemand boos!
Nee maar wel Sammie d'r boobsquote:Op zaterdag 13 december 2014 20:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is dat zo'n groot tietenfestijn dan?
Wachten duurt altijd langquote:
Dat is Doutzen Kroes ook. Het maakt haar er niet minder aantrekkelijk op.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:03 schreef Barbusse het volgende:
Bwehehehe, je bedoelt mijn collega? Ja, die zal er zijn. Getrouwd en milf and all.
Oh.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet lang meer.. volgende maand houdt mijn abo op
Ik sta op het punt om haar te appen na zoveel jaren.quote:
Dat is al wel echt heel lang geledenquote:Op zaterdag 13 december 2014 20:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee maar wel Sammie d'r boobs![]()
[..]
Wachten duurt altijd lang
Durf je niet.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik sta op het punt om haar te appen na zoveel jaren.
Ik ook zelden, en ik zit ook zelden nog op fokquote:Op zaterdag 13 december 2014 20:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh.
Nou ja, ik koop ook geen nieuwe meer als mijne afgelopen is. Post nooit meer in ABO.
Wat houdt je tegen?quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik sta op het punt om haar te appen na zoveel jaren.
Dat is gewoon een groot tietenfestijnquote:Op zaterdag 13 december 2014 20:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee maar wel Sammie d'r boobs![]()
Daar noem je dan ook iemand, damnquote:Op zaterdag 13 december 2014 20:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is Doutzen Kroes ook. Het maakt haar er niet minder aantrekkelijk op.
Met nadruk op groot jaquote:Op zaterdag 13 december 2014 20:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is gewoon een groot tietenfestijn
Heb je toch tieten gezien dit weekend.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:04 schreef Heeinz het volgende:
Spot ik tijdens het lurken bij R&P toch even een goede TT
Wrijf het er nog maar even in jaquote:Op zaterdag 13 december 2014 20:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je toch tieten gezien dit weekend.Letterlijk figuurlijk, of figuurlijk letterlijk of eigenlijk letterlijk letterlijk.
Je onderschat mij. Ik mis een echte aanleiding.quote:
True. Maar ik voel niet de behoefte om te gaan stoken, hetzij letterlijk, hetzij figuurlijk, in een goed huwelijkquote:Op zaterdag 13 december 2014 20:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is Doutzen Kroes ook. Het maakt haar er niet minder aantrekkelijk op.
Veel leuker dan die getrouwde milf in rode jurk.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is gewoon een groot tietenfestijn
hoe komt het?quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook zelden, en ik zit ook zelden nog op fok
op uitzondering van vandaag eigenlijk
quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je toch tieten gezien dit weekend.Letterlijk figuurlijk, of figuurlijk letterlijk of eigenlijk letterlijk letterlijk.
Ik ken ze alleen van de foto.quote:
Andere prioriteiten, plus weinig boeiends/gezelligsquote:
Het siert je als mens.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:06 schreef Barbusse het volgende:
True. Maar ik voel niet de behoefte om te gaan stoken, hetzij letterlijk, hetzij figuurlijk, in een goed huwelijk
Is ook dom. Jij bent hoe dan ook de pisang, of ze er nu op in gaat of niet.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
True. Maar ik voel niet de behoefte om te gaan stoken, hetzij letterlijk, hetzij figuurlijk, in een goed huwelijk
Onvergelijkbaar, want ik weet nu al dat ik aan die van haar nooit zal zitten.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Veel leuker dan die getrouwde milf in rode jurk.
En daarnaast, ze is een van mijn beste vrienden. It would simply fuck up everything. So. No. Never.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is ook dom. Jij bent hoe dan ook de pisang, of ze er nu op in gaat of niet.
Ach ja, dat ook nog eens.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En daarnaast, ze is een van mijn beste vrienden. It would simply fuck up everything. So. No. Never.
En ik zeg maar watquote:Op zaterdag 13 december 2014 20:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]!
[..]
Ik ken ze alleen van de foto.
[..]
It would!quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En daarnaast, ze is een van mijn beste vrienden. It would simply fuck up everything. So. No. Never.
I can be reasonable sometimes.quote:
Ik zou denken dat je vriendin reden één zou zijn, maar hé, wie ben ik.quote:
Ja, dat doe je wel vaker, what's with thatquote:
Nu maar hopen dat je op het werk nooit in zo'n situatie terecht komt.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:08 schreef Barbusse het volgende:
Onvergelijkbaar, want ik weet nu al dat ik aan die van haar nooit zal zitten.
Echt hequote:Op zaterdag 13 december 2014 20:14 schreef rival het volgende:
Waarom lijkt yolanthe op een lelijke Turk?
Dat is ook zo, maar dan kom ik hier minder alfa over. Mijn rep, wat doe je?quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou denken dat je vriendin reden één zou zijn, maar hé, wie ben ik.
quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:12 schreef Samzz het volgende:
Ik zou denken dat je vriendin reden één zou zijn, maar hé, wie ben ik.
Oh ja, sorry! Ik heb niks gezegd.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is ook zo, maar dan kom ik hier minder alfa over. Mijn rep, wat doe je?
Dat is zo grappigquote:Op zaterdag 13 december 2014 20:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat je op het werk nooit in zo'n situatie terecht komt.
[ afbeelding ]
Pas maar op met je rep, voor je het weet dumpt ze je via FOK!quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:14 schreef Barbusse het volgende:
Dat is ook zo, maar dan kom ik hier minder alfa over. Mijn rep, wat doe je?
heb ik soms zin inquote:Op zaterdag 13 december 2014 20:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat doe je wel vaker, what's with that.
Dat is wel wanneer voor de rest de lol meestal begintquote:Op zaterdag 13 december 2014 20:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pas maar op met je rep, voor je het weet dumpt ze je via FOK!
Helaas ga ik weg zo, dus ik hoop dat het nog ff aanblijft tot een moment dat ik er wel bij kan zijn.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:17 schreef rival het volgende:
Dat is wel wanneer voor de rest de lol meestal begint
Misschien moeten we haar een FOK!account geven.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:17 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is wel wanneer voor de rest de lol meestal begint
Ja, zo zwart en dikquote:Op zaterdag 13 december 2014 20:18 schreef rival het volgende:
[..]
Ja die vooral! Maar alleen al die wenkbrauwen
Pareltjes zijn er voorbij gekomen wat breakups betreftquote:Op zaterdag 13 december 2014 20:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Helaas ga ik weg zo, dus ik hoop dat het nog ff aanblijft tot een moment dat ik er wel bij kan zijn.
Ja dan kan ze der tieten postenquote:Op zaterdag 13 december 2014 20:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien moeten we haar een FOK!account geven.
[..]
Ja, zo zwart en dik. What's with that.
Ik weet de mijne nog wel, dat was ook niet fraaiquote:Op zaterdag 13 december 2014 20:20 schreef rival het volgende:
[..]
Pareltjes zijn er voorbij gekomen wat breakups betreft
Pfff, dat mag niet hier, dat weet je toch.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:20 schreef rival het volgende:
[..]
Ja dan kan ze der tieten posten
Its wrong
Yolanthe? God verhoede dat ze die dingen ook verpest heeft met chirurgische ingrepen.quote:
Toevallig, die herinner ik me ook nog welquote:Op zaterdag 13 december 2014 20:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet de mijne nog wel, dat was ook niet fraai.
[..]
Pfff, dat mag niet hier, dat weet je toch.
En ja, behoorlijk. Echt zo'n pafkop. Post de foto's eens?
Oh ik dacht dat we het over barbs vriendin haddenquote:Op zaterdag 13 december 2014 20:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yolanthe? God verhoede dat ze die dingen ook verpest heeft met chirurgische ingrepen.
En nu een Turkse travoquote:Op zaterdag 13 december 2014 20:23 schreef LovelyLady het volgende:
Je herkent haar gewoon niet meer terug...
Ze was zo mooi
Ja. Niet heel episch, maar heel netjes ook nietquote:Op zaterdag 13 december 2014 20:23 schreef rival het volgende:
[..]
Toevallig, die herinner ik me ook nog wel
Nee ik zit mobiel
Ik was het een beetje kwijt. FOK!ken en air drummen gaan niet goed samen.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:23 schreef rival het volgende:
Oh ik dacht dat we het over barbs vriendin hadden
Ik heb geen idee johquote:Op zaterdag 13 december 2014 20:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt he... What happened, serieus.
Lekker neukenquote:Op zaterdag 13 december 2014 20:26 schreef rival het volgende:
Nou ik ga maar even wat lekkers oppikken
Ik lig gewoon in bed, hoor.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:26 schreef rival het volgende:
Nou ik ga maar even wat lekkers oppikken
Dat maakt het des te makkelijker, toch...quote:
Ja, like a bed potatoquote:Op zaterdag 13 december 2014 20:29 schreef rival het volgende:
[..]
Ja zo zie ik dat ook wel voor me... Dat je er maar een beetje ligt
Afhankelijk van wat je wilt, ja of nee.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat maakt het des te makkelijker, toch...
Beetje verleidelijk ligt te zijn?quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:29 schreef rival het volgende:
Ja zo zie ik dat ook wel voor me... Dat je er maar een beetje ligt
Zoveel, maar desondanks ga ik mij toch maar even omkleden.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:29 schreef Samzz het volgende:
Afhankelijk van wat je wilt, ja of nee.
Succes daarmeequote:Op zaterdag 13 december 2014 20:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoveel, maar desondanks ga ik mij toch maar even omkleden.
Komt goed, shirt uit, overhemd aan en klaar.quote:
Oh. Zo makkelijk gaat dat bij mij nooit.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Komt goed, shirt uit, overhemd aan en klaar.
Man zijn heeft zo zijn voordelen. De mogelijke varianten zijn dan nog een pantalon of volledig in pak, maar gezien de gelegenheid waar ik straks naartoe ga volstaat mijn huidige broek.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:34 schreef Samzz het volgende:
Oh. Zo makkelijk gaat dat bij mij nooit.
Ach, ik vind het leuk om een vrouw te zijn. Jurkjes en hakken dragenquote:Op zaterdag 13 december 2014 20:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Man zijn heeft zo zijn voordelen. De mogelijke varianten zijn dan nog een pantalon of volledig in pak, maar gezien de gelegenheid waar ik straks naartoe ga volstaat mijn huidige broek.
Ik hou het bij rokjes en sneakersquote:Op zaterdag 13 december 2014 20:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, ik vind het leuk om een vrouw te zijn. Jurkjes en hakken dragen.
Ik vind het op mijn beurt weer fijn om daarmee aan mijn zij te lopen. Zo komt het uiteindelijk allemaal weer bij elkaar.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:37 schreef Samzz het volgende:
hoeveel paar heb je inmiddels, sammie?quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt mooi hoe God dat verzonnen heeftquote:Op zaterdag 13 december 2014 20:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vind het op mijn beurt weer fijn om daarmee aan mijn zij te lopen. Zo komt het uiteindelijk allemaal weer bij elkaar.
Stuk of 30 denk ik...quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:41 schreef perro. het volgende:
[..]
hoeveel paar heb je inmiddels, sammie?
Ik heb wel goede ideeën af en toe.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:41 schreef Samzz het volgende:
Echt mooi hoe God dat verzonnen heeft.
Sickoquote:Op zaterdag 13 december 2014 20:41 schreef artelligence het volgende:
Ik vind het wel leuk om hermafrodiet te zijn. Mezelf een beetje penetreren met mezelf.
App es een pic... Ow wacht...quote:
quote:
Ja, maar die draag ik nooit meerquote:
Je moest zelfs niet een klein beetje grinniken?quote:
Jawelquote:Op zaterdag 13 december 2014 20:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je moest zelfs niet een klein beetje grinniken?
jammer.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:47 schreef Samzz het volgende:
[..].
[..]
Ja, maar die draag ik nooit meer. Hak is kapot beyond repair.
En heb ik niet, tenzij je de jurk erbij wilt.
Dan is het goed.quote:
Ja, dat is wel het idee.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:48 schreef perro. het volgende:
[..]
jammer.
en ja, met jou erin voor de beeldvorming.
show me.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is wel het idee.
En ja, inderdaad jammer. Heb erom gehuild.
Ooit wil ik wel nieuwe, maar ze zijn zo duur... En ze staan netjes op een ereplaatsje op m'n kamerquote:Op zaterdag 13 december 2014 20:52 schreef perro. het volgende:
[..]
show me.
van plan nieuwe te halen? en heb je dit paar opgezet wel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ooit wil ik wel nieuwe, maar ze zijn zo duur... En ze staan netjes op een ereplaatsje op m'n kamer.
terecht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oeh nice. al zouden ze zwart nog veel sexier zijn geweest. jurk staat je goed trouwens.![]()
Eens en eens.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:56 schreef perro. het volgende:
terecht.
oeh nice. al zouden ze zwart nog veel sexier zijn geweest. jurk staat je goed trouwens.
Misschien. Ik was specifiek op zoek naar nudesquote:Op zaterdag 13 december 2014 20:56 schreef perro. het volgende:
[..]
terecht.
oeh nice. al zouden ze zwart nog veel sexier zijn geweest. jurk staat je goed trouwens.
ander merk dan.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien. Ik was specifiek op zoek naar nudes. Volgens mij zijn ze er niet in zwart, zelfs...
En thanks. I love it.
Ja, ik wil stiekem wel zwarte lakschoenen... Maar ik ben bang dat het dan zo hoerig wordtquote:Op zaterdag 13 december 2014 21:00 schreef perro. het volgende:
[..]
ander merk dan.![]()
begrijpelijk. mental image van jou in bruce almighty en de putdeksel.
After dinner dipquote:Op zaterdag 13 december 2014 21:06 schreef twi het volgende:
Ik ben een beetje moe en ik zit een beetje vol. Lekker burgerlijk gourmetten.
ik ben altijd bereid om te keuren.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik wil stiekem wel zwarte lakschoenen... Maar ik ben bang dat het dan zo hoerig wordt. Al kan ik dat denk ik wel hebben.
Ik heb vijf paar mat zwarte schoenenquote:Op zaterdag 13 december 2014 21:06 schreef perro. het volgende:
[..]
ik ben altijd bereid om te keuren.
mat kan ook nog.
En Harry Potter kijken.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:06 schreef twi het volgende:
Ik ben een beetje moe en ik zit een beetje vol. Lekker burgerlijk gourmetten.
i like you.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb vijf paar mat zwarte schoenen.
Één paar is echt supergaaf, die ga ik denk ik met kerst dragen onder de Audrey, dat paar is zwart suède met witte stikselsquote:
Jouw laatste aankoop?quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:14 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben een van die vrouwen die het niet snapt qua schoenen.
Gaaf, als je ze in het geel had genomen had je Katrien Duck kunnen zijn.quote:
Oh.quote:
quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:36 schreef zeefje het volgende:
Over schoenen gesproken. Ik heb vijf paar nike air max. Dat zijn de enige schoenen die ik heb + 1 paar hoge hakken
Ik vind ze wel fijn.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:39 schreef Lokasenna het volgende:
BH's zijn eigenlijk maar ondingen.
Als het weer minder koud is ga ik ze maar weer eens in de kast laten denk ik.
Ik ook wel. Maar dat is vooral omdat het alternatief gewoon een no go isquote:
Ik ookquote:Op zaterdag 13 december 2014 21:47 schreef Lokasenna het volgende:
Ik denk dat ik te weinig tieten heb om dat te begrijpen.
In plaats daarvan een strak hempje?quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:39 schreef Lokasenna het volgende:
BH's zijn eigenlijk maar ondingen.
Als het weer minder koud is ga ik ze maar weer eens in de kast laten denk ik.
Omdat het anders zwaar is.quote:
ook pics tegen die tijd heh, dat begrijp je wel natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Één paar is echt supergaaf, die ga ik denk ik met kerst dragen onder de Audrey, dat paar is zwart suède met witte stiksels.
Ja, ik heb het opgeschrevenquote:Op zaterdag 13 december 2014 21:56 schreef perro. het volgende:
[..]
ook pics tegen die tijd heh, dat begrijp je wel natuurlijk.
whehe.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
In plaats daarvan een strak hempje?
Ja ik vind altijd dat het zo gaat schuren over je tepels. Van die stickers zouden wel een optie kunnen zijn.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
In plaats daarvan een strak hempje?
Geen toegang tot KPD sorry.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:57 schreef artelligence het volgende:
[..]
Pics.
Nee grapjevan je billen mag wel
Hoi Kaneel! Ga jij je koeientong nog ergens insteken?quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hallo kaneel hier.
Ik zit vies vol gegeten met hanenpoten en koeientong.
Als je maar lekker bent toch.quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:02 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ook niet meer. Ik plaatste teveel naaktfoto's
In een lekker kopje thee.quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:03 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hoi Kaneel! Ga jij je koeientong nog ergens insteken?
Is dat een nieuwe delicatesse?quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In een lekker kopje thee.
Ik had trouwens verwacht dat die tong vies zou zijn, maar dat viel mee.
De hanenpoten waren wel extreem ranzg.
De klauwen? Valt toch niet te eten? Ik drink nu een Vedettjequote:Op zaterdag 13 december 2014 22:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In een lekker kopje thee.
Ik had trouwens verwacht dat die tong vies zou zijn, maar dat viel mee.
De hanenpoten waren wel extreem ranzg.
Deze snap ik niet.quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:03 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Als je maar lekker bent toch.
Geen idee, was bij de Chinees.quote:
Die klauwen, ja. In China wordt niks weggegooidquote:Op zaterdag 13 december 2014 22:09 schreef artelligence het volgende:
[..]
De klauwen? Valt toch niet te eten? Ik drink nu een Vedettje
Klinkt niet erg lekker. Was het gezellig?quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Geen idee, was bij de Chinees.
Ze smaken erg gelei-achtig.
Meh.quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Klinkt niet erg lekker. Was het gezellig?
Neejoh. Niks mis met een mooie kont of lekker gezichtje hoor, maar een goed paar tieten blijft toch het geilst.quote:
Ik vind het wel een leuk nummer.quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moet altijd een beetje huilen van dat nummer.
het blijft wel irritant in je hoofd hangenquote:Op zaterdag 13 december 2014 22:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moet altijd een beetje huilen van dat nummer.
Ik moest gniffelen. Sorryquote:Op zaterdag 13 december 2014 22:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik word gewoon uitgelachen door de politie
stelletje honden
Lol vanwege je baard?quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
stelletje honden
Nee.quote:
wat heb je gedaan?quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
stelletje honden
Waarom?quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
stelletje honden
quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
stelletje honden
heb je ze zelf niet?quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:05 schreef Koettie het volgende:
Mijn kans op boobs heeft afgezegd.
.... Weet je dat mensen mij vet vaak afzeggen bedenk ik me net
hmzzzquote:Op zaterdag 13 december 2014 23:13 schreef Koettie het volgende:
[..]
Jawol! Ik zeg mezelf gelukkig niet vaak af. Maar andere boobdragers wel
quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:53 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik moest gniffelen. Sorry
What happened?
quote:
quote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Praat je regelmatig met mlig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]That's fucked upSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]wat een eikelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hopelijk is er niets aan de hand
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Ik vind het een vrij logische reactie van de politie, eigenlijk.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
wat een eikelshopelijk is er niets aan de hand
Dat wel, maar dat hij gaat staan lachen vind ik abject.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het een vrij logische reactie van de politie, eigenlijk.
dat hoort idd nietquote:Op zaterdag 13 december 2014 23:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat wel, maar dat hij gaat staan lachen vind ik abject.
Dat gaat nergens over, inderdaad. Ik zou een klacht indienen.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat wel, maar dat hij gaat staan lachen vind ik abject.
Zie pmquote:
Eerst dat adres achterhalen, dan zien we wel weer.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat gaat nergens over, inderdaad. Ik zou een klacht indienen.
Oh, geleegd. Wist niet dat 'ie alweer vol was.quote:
Populairquote:Op zaterdag 13 december 2014 23:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, geleegd. Wist niet dat 'ie alweer vol was.
Ik denk dat het vrij lastig wordt...quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zie pm
[..]
Eerst dat adres achterhalen, dan zien we wel weer.
Ik kan toch niet slapen zo.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat het vrij lastig wordt...
Ik hoop dat je ze vindt... Ik zou geen andere manier weten iig.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan toch niet slapen zo.
Ik bel alle mensen met zijn achternaam in de regio waar ik weet dat zijn ouders wonen.
Als je dit overweegt moet t wel serieus zijn. Succes en sterkte ermee kerelquote:Op zaterdag 13 december 2014 23:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik bel alle mensen met zijn achternaam in de regio waar ik weet dat zijn ouders wonen.
DM mij ook even?quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
erbij lachen nietquote:Op zaterdag 13 december 2014 23:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het een vrij logische reactie van de politie, eigenlijk.
Het zit mij ook niet helemaal lekker nee, maar ineens dat berichtje op facebook was gewoon schokkend, helaas kan ik verder via zijn facebook pagina geen bekenden achterhalen, behalve een paar fokkers.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alles gewist en/of afgeschermd, ja.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:39 schreef kree het volgende:
[..]
Het zit mij ook niet helemaal lekker nee, maar ineens dat berichtje op facebook was gewoon schokkend, helaas kan ik verder via zijn facebook pagina geen bekenden achterhalen, behalve een paar fokkers.
De rest had ie namelijk al gewist.
Het is zaterdagavond, mensen blijven sws langer op, bovendien is het nog voor twaalven.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alles gewist en/of afgeschermd, ja.
Ik kan zijn ouders nog niet vinden en ik ben nu eigenlijk te bang geworden om te bellen naar random mensen midden in de nacht.
Ik weet het ook niet, heb nog geprobeerd te googlen op zn naam, maar ook daar vindt je verwijderde resultaten door google dus.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alles gewist en/of afgeschermd, ja.
Ik kan zijn ouders nog niet vinden en ik ben nu eigenlijk te bang geworden om te bellen naar random mensen midden in de nacht.
Enkel bij welke provider hij zit en de regio waar vandaan. Provider zelf weet uiteraard meer maar mag dit niet zomaar afstaan.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:43 schreef Samzz het volgende:
Kun je met een IP adres niet iets doen?
niet echt denk zonder hulp van de politie.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:43 schreef Samzz het volgende:
Kun je met een IP adres niet iets doen?
Op skype zag ik hem vanmiddag online, ik heb toen een bericht gestuurd of hij zo snel mogelijk contact met me wilde opnemen en dat ik hem probeerde te bereiken, daarna is zijn status op offline gegaan. Niets meer gehoord, ondanks veel pogingen tot contact met verschillende media.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:45 schreef kree het volgende:
[..]
niet echt denk zonder hulp van de politie.
Sowieso heb ik zijn adres niet, wel een nr want die stond nog op facebook.
Op whatsapp laatst online dinsdag in ieder geval
Ik heb ze nu allemaal gehad die ik kan vinden op internet. Niet zijn ouders gevonden.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het is zaterdagavond, mensen blijven sws langer op, bovendien is het nog voor twaalven.
Ik weet ongeveer waar hij woont. Langs welke weg. Alleen niet de exacte straat of huisnummer.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:43 schreef kree het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, heb nog geprobeerd te googlen op zn naam, maar ook daar vindt je verwijderde resultaten door google dus.
Geen idee het lijkt erop dat ie alvast zn sporen wilde wissen voordat ie dat bericht neer zette.
Ik weet zijn woonplaats ook niet, maar mss is er daar een soort lokale facebook pagina van 't dorp/stad.
Maar omdan dat er zo op te plempen vindt ik eigenlijk ook te ver gaan.
En mensen met dezelfde achternaam bellen ook.
Ja dat bericht op facebook was dus ook van vanmiddagquote:Op zaterdag 13 december 2014 23:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Op skype zag ik hem vanmiddag online, ik heb toen een bericht gestuurd of hij zo snel mogelijk contact met me wilde opnemen en dat ik hem probeerde te bereiken, daarna is zijn status op offline gegaan. Niets meer gehoord, ondanks veel pogingen tot contact met verschillende media.
Als een onbekend nummmer me zo laat nog zou bellen zou ik waarschijnlijk denken dat m'n moeder ergens op straat is neergevallen ofzo. Zou het niet heel fijn vinden in ieder geval. Zelfde als met heel vroeg bellen.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het is zaterdagavond, mensen blijven sws langer op, bovendien is het nog voor twaalven.
Ik zou het dan ook niet doen als ik geen ernstige vermoedens had. Dit is geen impuls actie.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:49 schreef bamibij het volgende:
[..]
Als een onbekend nummmer me zo laat nog zou bellen zou ik waarschijnlijk denken dat m'n moeder ergens op straat is neergevallen ofzo. Zou het niet heel fijn vinden in ieder geval. Zelfde als met heel vroeg bellen.
Misschien toch een lokale facebook pagina proberen?quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb ze nu allemaal gehad die ik kan vinden op internet. Niet zijn ouders gevonden.
[..]
Ik weet ongeveer waar hij woont. Langs welke weg. Alleen niet de exacte straat of huisnummer.
Google earth?quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb ze nu allemaal gehad die ik kan vinden op internet. Niet zijn ouders gevonden.
[..]
Ik weet ongeveer waar hij woont. Langs welke weg. Alleen niet de exacte straat of huisnummer.
Ja nee snap ik ook wel weer.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou het dan ook niet doen als ik geen ernstige vermoedens had. Dit is geen impuls actie.
Mjah dit stond er dus:quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:51 schreef bamibij het volgende:
Maar een FOKker heeft een raar/alarmerend bericht op facebook gepost om vervolgens van de radar te verdwijnen dus? Da's knap klote, succes ermee mensen. Gelukkig nog nooit zoiets meegemaakt maar kan me voorstellen dat het erg naar is
Geprobeerd, maar het is drie jaar geleden dat ik op de parkeerplaats bij zijn huis was, dus ik kan me niet meer herinneren waar het precies was. Heel klote voelt het nu dat ik dat niet onthouden heb.quote:
Ik wel af en toe. Laatst vroeg aan mij of ik een pijnloze methode wist van zelfdoding. Heb nog geprobeerd het uit zijn hoofd te praten.quote:
Better safe than sorry, imo.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:51 schreef kree het volgende:
[..]
Misschien toch een lokale facebook pagina proberen?
Hier hebben wij dat ook en met +- 5000 leden worden daar nog al wat dingen opgelost.
Iemand zal hem of bekenden van hem toch wel kennen.
Maar zoals ik al zei ik vindt dat wel wat ver gaan om er op te zetten
quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:53 schreef richard_prf het volgende:
[..]
[..]
Ik wel af en toe. Laatst vroeg aan mij of ik een pijnloze methode wist van zelfdoding. Heb nog geprobeerd het uit zijn hoofd te praten.Hopelijk is alles ok.
![]()
Ook Schenkstroop heb ik ooit nog een keer aan dag aan de telefoon gehad voordat hij vermoedelijk zelfmoord pleegde.
heftigquote:Op zaterdag 13 december 2014 23:52 schreef kree het volgende:
[..]
Mjah dit stond er dus:
Niemand kon het ooit gezellig met hem hebben.
Niemand wist van AL zijn problemen.
Niemand zal hem missen.
Hij is weg omdat dat beter is.
Misschien dat Kaneel het nog weet.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geprobeerd, maar het is drie jaar geleden dat ik op de parkeerplaats bij zijn huis was, dus ik kan me niet meer herinneren waar het precies was. Heel klote voelt het nu dat ik dat niet onthouden heb.
Hij is alleen meerdere keren bij mij geweest. Ik niet bij hem.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien dat Kaneel het nog weet.
Waar woont hij ongeveer? En wat voor auto's?quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij is alleen meerdere keren bij mij geweest. Ik niet bij hem.
Maar ik herken zijn auto's uit duizenden.
Ai, klinkt niet best. Vreemd dat de politie zo reageerde ook met deze tekst + onbereikbaar zijn.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:52 schreef kree het volgende:
[..]
Mjah dit stond er dus:
Niemand kon het ooit gezellig met hem hebben.
Niemand wist van AL zijn problemen.
Niemand zal hem missen.
Hij is weg omdat dat beter is.
Ik heb ook berichten van hem gekregen laatst, over slaappillen en een verhaal over de zelfmoord van Marilyn Monroe. Voel me zo schuldig dat ik daar niet genoeg in heb gezien om echt iets te doen, dat ik niet naar hem toe ben gegaan of zoiets.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:53 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik wel af en toe. Laatst vroeg aan mij of ik een pijnloze methode wist van zelfdoding. Heb nog geprobeerd het uit zijn hoofd te praten.Hopelijk is alles ok.
![]()
Ook Schenkstroop heb ik ooit nog een keer aan dag aan de telefoon gehad voordat hij vermoedelijk zelfmoord pleegde.
ik ben bang dat de politie wel meer van dat soort berichten krijgtquote:Op zaterdag 13 december 2014 23:55 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ai, klinkt niet best. Vreemd dat de politie zo reageerde ook met deze tekst + onbereikbaar zijn.
Ja, maar je weet nooit wanneer het wel serieus is, dus zo reageren is onprofessioneel.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben bang dat de politie wel meer van dat soort berichten krijgt
Maar ok jij weet de straat dus wel. Als je dat geeft aan de politie in combinatie met zn naam en verhaal over problemen die hij al had, dan kunnen ze op zn minst toch even gaan kijken daar lijkt me?quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij is alleen meerdere keren bij mij geweest. Ik niet bij hem.
Maar ik herken zijn auto's uit duizenden.
Helaas is de straat waar hij aan woont erg lang.quote:Op zondag 14 december 2014 00:00 schreef kree het volgende:
[..]
Maar ok jij weet de straat dus wel. Als je dat geeft aan de politie in combinatie met zn naam en verhaal over problemen die hij al had, dan kunnen ze op zn minst toch even gaan kijken daar lijkt me?
Zeker als je zn naam hebt icm type auto enzo.
Alleen daarop kunnen ze het adres al achterhalen.
Idd ik ook zoiets. Ik had er niet al teveel aandacht aan besteed omdat ik zelf ook nogal erg gestressed was.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb ook berichten van hem gekregen laatst, over slaappillen en een verhaal over de zelfmoord van Marilyn Monroe. Voel me zo schuldig dat ik daar niet genoeg in heb gezien om echt iets te doen, dat ik niet naar hem toe ben gegaan of zoiets.
Wilden ze niet doen totdat ik de straat gaf.quote:Op zondag 14 december 2014 00:00 schreef kree het volgende:
[..]
Maar ok jij weet de straat dus wel. Als je dat geeft aan de politie in combinatie met zn naam en verhaal over problemen die hij al had, dan kunnen ze op zn minst toch even gaan kijken daar lijkt me?
Zeker als je zn naam hebt icm type auto enzo.
Alleen daarop kunnen ze het adres al achterhalen.
Nouja er zullen er vast niet met dezelfde naam wonen in die straat.quote:Op zondag 14 december 2014 00:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Helaas is de straat waar hij aan woont erg lang.
Ok dus nu gaan ze erheen dan?quote:Op zondag 14 december 2014 00:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wilden ze niet doen totdat ik de straat gaf.
Ik heb de straat en huisnummer niet. Alleen de straat daar vlakbij. En die straat is erg lang.quote:
Nee, maar bedankt voor het aanbod.quote:Op zondag 14 december 2014 00:03 schreef bamibij het volgende:
En is het in omgeving Nijmegen want dan wil ik desnoods wel langsfietsen.
27.quote:
Het is voor de politie ook geen probleem om uit te zoeken, dat willen ze echter niet.quote:Op zondag 14 december 2014 00:03 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja er zullen er vast niet met dezelfde naam wonen in die straat.
Moet toch voor de politie geen probleem zijn om uit te vinden.
Dat heb ik ook. Ik was toen teveel met andere dingen bezig, en neem dat mezelf nu heel kwalijk.quote:Op zondag 14 december 2014 00:02 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Idd ik ook zoiets. Ik had er niet al teveel aandacht aan besteed omdat ik zelf ook nogal erg gestressed was.
Ben erg kwaad op mezelf en verdrietig hierdoor vandaag
De campus is ook vrij groot. Al gevonden op google maps?quote:Op zondag 14 december 2014 00:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb de straat en huisnummer niet. Alleen de straat daar vlakbij. En die straat is erg lang.
[..]
Nee, maar bedankt voor het aanbod.
[..]
27.
Of de GGD, gok haast dat ie daar ook wel bekend is, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op zondag 14 december 2014 00:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is voor de politie ook geen probleem om uit te zoeken, dat willen ze echter niet.
Die mogen geen van allen zomaar informatie verstrekken.quote:Op zondag 14 december 2014 00:05 schreef kree het volgende:
[..]
Of de GGD, gok haast dat ie daar ook wel bekend is, maar dat weet ik niet zeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |