Ik heb whatsapp alleen voor Samzz tietenpicsquote:Op zaterdag 13 december 2014 19:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarom laat ik ze juist aanstaan. Mooie test om de neuroten uit je contactenlijst te ontdekken.
dat kan niet uitgeschakeld worden? of inmiddels wel?quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarom laat ik ze juist aanstaan. Mooie test om de neuroten uit je contactenlijst te ontdekken.
Waarschijnlijk reageert ze wel, maar niet naar jou.quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:50 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb whatsapp alleen voor Samzz tietenpicsHence the inb4 waaromreageerjenouniet?!?!?!
Inmiddels wel.quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:50 schreef perro. het volgende:
dat kan niet uitgeschakeld worden? of inmiddels wel?
Nu nog de daad bij het woord voegen.quote:
My life is empty and devoid of meaning now. Againquote:Op zaterdag 13 december 2014 19:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarschijnlijk reageert ze wel, maar niet naar jou.
Dat mag hier nietquote:Op zaterdag 13 december 2014 19:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu nog de daad bij het woord voegen.
Ik doe eigenwijs omdat het kan...quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:48 schreef perro. het volgende:
[..]
precies. dus niet zo eigenwijs doen, jongedame.
Wat deze man zegt.quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu nog de daad bij het woord voegen.
Ik begrijp dat perro. vervolgens al klaar staat om je te straffen.quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:53 schreef LovelyLady het volgende:
Ik doe eigenwijs omdat het kan...
Kan hij lang wachten....quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik begrijp dat perro. vervolgens al klaar staat om je te straffen.
quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:53 schreef Barbusse het volgende:
My life is empty and devoid of meaning now. Again
Er is zoiets als dm....quote:
hier niet. iphone. nouja, boeien. als ik niet meteen reageer, reageer ik niet meteen. ongeacht vinkje.quote:
tuurlijk.quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:53 schreef LovelyLady het volgende:
Ik doe eigenwijs omdat het kan...
quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohja stom dat ik daar zelf niet aan gedacht heb joh
Badassquote:Op zaterdag 13 december 2014 19:56 schreef perro. het volgende:
[..]
hier niet. iphone. nouja, boeien. als ik niet meteen reageer, reageer ik niet meteen. ongeacht vinkje.
Ik weet het. Ik ga even krassen. In een kroeg. Met een stel Finnen en een Indo.quote:
Glad to give you a small reminder, dear.quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohja stom dat ik daar zelf niet aan gedacht heb joh
Oh sorry was dat een verkapt verzoek oid?quote:
quote:
Krijg er stress van. Begin ineens terug te sturen zelfs al rij ik op de snelwegquote:Op zaterdag 13 december 2014 19:58 schreef perro. het volgende:
[..]
ofc.
en het is natuurlijk je reinste onzin om je opgejaagd oid te voelen door een vinkje ffs.
Is de chick in die rode jurk van afgelopen week er ook weer bij? Hoe dan ook, ik heb geen medelijden met je.quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:57 schreef Barbusse het volgende:
Ik weet het. Ik ga even krassen. In een kroeg. Met een stel Finnen en een Indo.
Waarom zou ik dat verkappen?quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh sorry was dat een verkapt verzoek oid?
Waar zijn je manieren?
als je serieus bent, is echt hartstikke gevaarlijk. maar dat wist je natuurlijk al wel. doe het niet!quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:59 schreef rival het volgende:
[..]
Krijg er stress van. Begin ineens terug te sturen zelfs al rij ik op de snelweg
Jij wordt zo al opgewarmdquote:Op zaterdag 13 december 2014 20:00 schreef rival het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat verkappen?
You know me
Ja beetje jammer.. gelukkig was er ABOquote:Op zaterdag 13 december 2014 20:01 schreef Samzz het volgende:
Die mogen hier niet onbedekt gepost worden. Toch een verlies voor het algehele FOK!beeld.
Is er nog steeds, toch?quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja beetje jammer.. gelukkig was er ABO
Ja maar straks denkt iemand nog dat ik diegene negeer ofzo.. Is er weer iemand boos!quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:01 schreef perro. het volgende:
[..]
als je serieus bent, is echt hartstikke gevaarlijk. maar dat wist je natuurlijk al wel. doe het niet!
Is dat zo'n groot tietenfestijn dan?quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:01 schreef LovelyLady het volgende:
Ja beetje jammer.. gelukkig was er ABO
Bwehehehe, je bedoelt mijn collega? Ja, die zal er zijn. Getrouwd en milf and all.quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is de chick in die rode jurk van afgelopen week er ook weer bij? Hoe dan ook, ik heb geen medelijden met je.
quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:02 schreef rival het volgende:
[..]
Ja maar straks denkt iemand nog dat ik diegene negeer ofzo.. Is er weer iemand boos!
Nee maar wel Sammie d'r boobsquote:Op zaterdag 13 december 2014 20:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is dat zo'n groot tietenfestijn dan?
Wachten duurt altijd langquote:
Dat is Doutzen Kroes ook. Het maakt haar er niet minder aantrekkelijk op.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:03 schreef Barbusse het volgende:
Bwehehehe, je bedoelt mijn collega? Ja, die zal er zijn. Getrouwd en milf and all.
Oh.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet lang meer.. volgende maand houdt mijn abo op
Ik sta op het punt om haar te appen na zoveel jaren.quote:
Dat is al wel echt heel lang geledenquote:Op zaterdag 13 december 2014 20:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee maar wel Sammie d'r boobs![]()
[..]
Wachten duurt altijd lang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |