quote:Op zaterdag 13 december 2014 17:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ghibli films.Ik ben ook in het museum geweest.
Ja hoi. En als je er als een plank bij ligt zoals rival dan doei.quote:Op zaterdag 13 december 2014 17:58 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat is wel verdomde lekker ja, vrouwen die hun bekkenbodemspieren goed kunnen gebruiken
Dan zal ik de foto's van mijn Totoro, Chibi-Totoro en Chu-Totoro maar niet posten.quote:
Een plank kan zijn handen niet in zijn nek vouwenquote:Op zaterdag 13 december 2014 18:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja hoi. En als je er als een plank bij ligt zoals rival dan doei.
Cowgirlquote:Op zaterdag 13 december 2014 17:59 schreef Californium het volgende:
Ik bedoelde dat ik dan ook een orgasme kan krijgen
Missionaris of cowgirl
quote:Op zaterdag 13 december 2014 18:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Cowgirlquote:Op zaterdag 13 december 2014 17:59 schreef Californium het volgende:
Missionaris of cowgirl
Dan heb je toch ook iets hards en stijfs tussen je benen?quote:Op zaterdag 13 december 2014 18:00 schreef Samzz het volgende:
Gelukkig gaat dat bij mij een stuk makkelijkerquote:Op zaterdag 13 december 2014 17:59 schreef Californium het volgende:
Missionaris of cowgirl
quote:Op zaterdag 13 december 2014 18:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan zal ik de foto's van mijn Totoro, Chibi-Totoro en Chu-Totoro maar niet posten.
Dat is zo. Maar ik ben in de positie dat ik het harde en stijve ook nog kan kiezen, dus liever geen plankenquote:Op zaterdag 13 december 2014 18:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan heb je toch ook iets hards en stijfs tussen je benen?
Nog niemand, wordt aan gewerkt heb ik begrepen.quote:Op zaterdag 13 december 2014 18:03 schreef rhubarbje het volgende:
Beetje suf misschien, maar ik kom toch even vragen of iemand al met MLIG heeft gesproken?
Voor de afwisseling zeker leukquote:
FF zoeken....quote:
Hoeven er maar naar te kijken?quote:Op zaterdag 13 december 2014 18:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig gaat dat bij mij een stuk makkelijker. Mits je weet wat je doet kom ik altijd wel
.
Precies, je neemt ze in een klemhouding en stoten maar met dat onderlichaam.quote:Op zaterdag 13 december 2014 18:03 schreef rival het volgende:
Al kan je dat onderop natuurlijk ook gewoon overnemen
Nee, dat nu ook weer niet. Gewoon de juiste plek raken, het is geen rocket sciencequote:
Valt me op dat een klemhouding sowieso gewaardeerd wordtquote:Op zaterdag 13 december 2014 18:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies, je neemt ze in een klemhouding en stoten maar met dat onderlichaam.
Nog makkelijker? Ik kom ook heel makkelijk in vergelijking met veel vrouwenquote:Op zaterdag 13 december 2014 18:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig gaat dat bij mij een stuk makkelijker. Mits je weet wat je doet kom ik altijd wel
.
Jammer wel anders had ik er een studie in gedaanquote:Op zaterdag 13 december 2014 18:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat nu ook weer niet. Gewoon de juiste plek raken, het is geen rocket science.
Ik heb wel een buik als Buddha ja.quote:
Ja, heel makkelijk. Vooral als ik bovenop zitquote:Op zaterdag 13 december 2014 18:06 schreef Californium het volgende:
[..]
Nog makkelijker? Ik kom ook heel makkelijk in vergelijking met veel vrouwen. Maar ik heb de hoop dat het beter wordt. Tot nu toe leer ik per seksuele partner wat bij dus ja
Ik op het moment een baard als Zeus. Even scherenquote:Op zaterdag 13 december 2014 18:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb wel een buik als Buddha ja.
Ik doe kleine meisjes net als Mohammedquote:Op zaterdag 13 december 2014 18:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb wel een buik als Buddha ja.
Ganzenhoeders en boeren, houd u ganzen en stieren veilig want Zeus is in de buurt.quote:Op zaterdag 13 december 2014 18:08 schreef Barbusse het volgende:
Ik op het moment een baard als Zeus. Even scheren
Hue hue huequote:Op zaterdag 13 december 2014 18:08 schreef rival het volgende:
[..]
Ik doe kleine meisjes net als Mohammed
Was het maar zo'n feest.quote:
Jij toch?quote:
Nou neuh.quote:
Samzz D. Throat toch?quote:
Johquote:
Doe eens niet zo chagrijnig zijn. Hier: Een dikke knuffel van artelligencequote:Op zaterdag 13 december 2014 18:13 schreef Samzz het volgende:
Oh ja, chagrijnig. Pitch Perfect maar eens opzetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het feit dat je kan deapthroaten maakt je geen godin, lijkt me. Zo moeilijk is het niet.quote:
en dEEpthroaten dan?quote:Op zaterdag 13 december 2014 18:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het feit dat je kan deapthroaten maakt je geen godin, lijkt me. Zo moeilijk is het niet.
quote:Op zaterdag 13 december 2014 18:16 schreef artelligence het volgende:
[..]
Doe eens niet zo chagrijnig zijn. Hier: Een dikke knuffel van artelligenceJawelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Maar ik ben 't al aan 't wegkletsen. Hoop ik.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ik ben meer vrouwen tegen gekomen die het niet konden dan wel.quote:Op zaterdag 13 december 2014 18:16 schreef Samzz het volgende:
Het feit dat je kan deapthroaten maakt je geen godin, lijkt me. Zo moeilijk is het niet.
quote:Op zaterdag 13 december 2014 18:16 schreef artelligence het volgende:
[..]
Doe eens niet zo chagrijnig zijn. Hier: Een dikke knuffel van artelligenceVolgens mij ben jij zo schattig in het echt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Stuur ze maar langs.quote:Op zaterdag 13 december 2014 18:17 schreef rival het volgende:
[..]
Ken er een paar die je dat ff moet vertellen
ja, dit. maar ze zeiden allemaal dat pijpen de leukste bezigheid was die er bestond. en konden ze het uiteraard allemaal supergoed want nooit klachten.quote:Op zaterdag 13 december 2014 18:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben meer vrouwen tegen gekomen die het niet konden dan wel.
Schattig is inherent aan mijn lengte.quote:Op zaterdag 13 december 2014 18:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij zo schattig in het echt.
Wat doen die vrouwen verkeerd dan? Ik heb echt geen idee, he.quote:Op zaterdag 13 december 2014 18:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik krijg geen contact via Facebook in ieder geval.quote:Op zaterdag 13 december 2014 18:03 schreef rhubarbje het volgende:
Beetje suf misschien, maar ik kom toch even vragen of iemand al met MLIG heeft gesproken?
Ditquote:Op zaterdag 13 december 2014 18:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Denk het. Ik vind me daarin geen godin, hoorquote:
Geen idee, ze konden het gewoon niet.quote:Op zaterdag 13 december 2014 18:21 schreef Fascination het volgende:
Wat doen die vrouwen verkeerd dan? Ik heb echt geen idee, he.
Nee. Ik wil je niet nog chagrijniger makenquote:
Ik zou niet zeggen verkeerd, want ik geniet alsnog als een malle!quote:Op zaterdag 13 december 2014 18:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat doen die vrouwen verkeerd dan? Ik heb echt geen idee, he.
Nee hoor, je mag me rustig op mijn fouten wijzenquote:Op zaterdag 13 december 2014 18:23 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee. Ik wil je niet nog chagrijniger makenDus ik vergeef het je. Ik zal nu net doen alsof ik het niet heb gezien.
![]()
Dat niet direct. Maar wel vrouwen die er absoluut niks van konden. Wat betekent dat ik of een zeer lage standaard heb of dat ik de juiste vrouwen trefquote:Op zaterdag 13 december 2014 18:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maar je kunt dus niet aangeven wat er verkeerd was? Vreemd.quote:Op zaterdag 13 december 2014 18:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen idee, ze konden het gewoon niet.
Ja dat klinkt logischquote:Op zaterdag 13 december 2014 18:25 schreef Samzz het volgende:
Ik doe altijd dat waarvan ik zelf denk dat ik het lekker zou vinden als ik een penis zou hebben.
Klinkt dat logisch?
sterker nog, slechts een vrouw gehad die het echt fenomenaal goed kon.quote:Op zaterdag 13 december 2014 18:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen idee, ze konden het gewoon niet.
Dat doe ik ook met orale seksquote:Op zaterdag 13 december 2014 18:25 schreef Samzz het volgende:
Ik doe altijd dat waarvan ik zelf denk dat ik het lekker zou vinden als ik een penis zou hebben.
Klinkt dat logisch?
Los van het deepthroaten, want dan is voor mij geen vereiste. Denk aan zaken als: tanden in je eikel, de pik in onmogelijke hoeken proberen te bewegen, te hard knijpen als ze eraan rukken.quote:Op zaterdag 13 december 2014 18:24 schreef Fascination het volgende:
Maar je kunt dus niet aangeven wat er verkeerd was? Vreemd.
Ahh.quote:Op zaterdag 13 december 2014 18:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Los van het deepthroaten, want dan is voor mij geen vereiste. Denk aan zaken als: tanden in je eikel, de pik in onmogelijke hoeken proberen te bewegen, te hard knijpen als ze eraan rukken.
quote:Op zaterdag 13 december 2014 18:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Los van het deepthroaten, want dan is voor mij geen vereiste. Denk aan zaken als: tanden in je eikel, de pik in onmogelijke hoeken proberen te bewegen, te hard knijpen als ze eraan rukken.
Oh wow...quote:Op zaterdag 13 december 2014 18:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mooi. Volgens mij kan ik het ook wel redelijk goedquote:
quote:Op zaterdag 13 december 2014 18:28 schreef rival het volgende:
[..]
Ik gebruik de tips uit "beffen voor dummies"
Typisch is dat. Mannen mogen bij mij niet aan m'n clit komen, kunnen ze niks mee.quote:Op zaterdag 13 december 2014 18:28 schreef artelligence het volgende:
[..]
Oh wow...![]()
Rukken is wel vervelend trouwens. Heb weinig vrouwen meegemaakt die me lekker aftrokken.
En dan moeten we je maar op je woord geloven?quote:Op zaterdag 13 december 2014 18:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mooi. Volgens mij kan ik het ook wel redelijk goed.
En nu kan ik wel zeggen nooit klachten gehad, maar dat bewijst natuurlijk ook niks.
jij sowieso denk ik.quote:Op zaterdag 13 december 2014 18:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
En dan moeten we je maar op je woord geloven?
Nee, hoor. Misschien maak ik mezelf wel wat wijsquote:Op zaterdag 13 december 2014 18:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
En dan moeten we je maar op je woord geloven?
Ik krijg dingen te horen waar ik kapsones van krijgquote:Op zaterdag 13 december 2014 18:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mooi. Volgens mij kan ik het ook wel redelijk goed.
En nu kan ik wel zeggen nooit klachten gehad, maar dat bewijst natuurlijk ook niks.
Doe je 't beter dan ikquote:Op zaterdag 13 december 2014 18:31 schreef rival het volgende:
[..]
Ik krijg dingen te horen waar ik kapsones van krijg
quote:Op zaterdag 13 december 2014 18:28 schreef rival het volgende:
Ik gebruik de tips uit "beffen voor dummies"
Shots fired.quote:
Burnquote:
quote:Op zaterdag 13 december 2014 18:33 schreef perro. het volgende:
[..]
in deze context klinkt dat dubieus.
Volgens mij ben ik ook een faalhaas wat dat betreft. Geen vrouw is hetzelfde en wat bij de een werkte, is voor de ander vervelend. Geldt dus ook voor het aftrekken en pijpen van mannen. Als je een vaste scharrel hebt o.i.d. weet je vaak wel wat de ander lekker vindt of niet. Als er gecommuniceerd wordt tenminstequote:Op zaterdag 13 december 2014 18:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Typisch is dat. Mannen mogen bij mij niet aan m'n clit komen, kunnen ze niks mee.
Welkom bij les 1 van de cursus "Beffen voor FOK!kers".quote:
Ik kan dat niet hoorquote:
Het is net als pianospelen, je moet eerst 10.000 uur oefenen voor je er goed in bent.quote:
Godverquote:Op zaterdag 13 december 2014 18:35 schreef Fascination het volgende:
Als ik een man aftrek, stop ik altijd een smalle dildo in hun plasgat, vinden ze heerlijk. Nooit klachten over gehoord.
Klopt. Al zijn er over het algemeen wel dingen die altijd positief opgevangen wordenquote:Op zaterdag 13 december 2014 18:34 schreef artelligence het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik ook een faalhaas wat dat betreft. Geen vrouw is hetzelfde en wat bij de een werkte, is voor de ander vervelend. Geldt dus ook voor het aftrekken en pijpen van mannen. Als je een vaste scharrel hebt o.i.d. weet je vaak wel wat de ander lekker vindt of niet. Als er gecommuniceerd wordt tenminste
Is dat voor of nadat je een houten staak door hun hart jaagt?quote:Op zaterdag 13 december 2014 18:35 schreef Fascination het volgende:
Als ik een man aftrek, stop ik altijd een smalle dildo in hun plasgat, vinden ze heerlijk. Nooit klachten over gehoord.
Daarvoor.quote:Op zaterdag 13 december 2014 18:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is dat voor of nadat je een houten staak door hun hart jaagt?
Wanneer ga je me aftrekken?quote:Op zaterdag 13 december 2014 18:35 schreef Fascination het volgende:
Sorry, maar piano spelen kun je oefenen, maar je tong zo kunnen krullen is simpelweg fysiek onmogelijk.quote:Op zaterdag 13 december 2014 18:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is net als pianospelen, je moet eerst 10.000 uur oefenen voor je er goed in bent.
quote:Op zaterdag 13 december 2014 18:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welkom bij les 1 van de cursus "Beffen voor FOK!kers".
Wow.quote:
Jij bent écht gemeen.quote:
Dat is zoquote:Op zaterdag 13 december 2014 18:34 schreef artelligence het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik ook een faalhaas wat dat betreft. Geen vrouw is hetzelfde en wat bij de een werkte, is voor de ander vervelend. Geldt dus ook voor het aftrekken en pijpen van mannen. Als je een vaste scharrel hebt o.i.d. weet je vaak wel wat de ander lekker vindt of niet. Als er gecommuniceerd wordt tenminste
Dude.quote:
Jij snapt hetquote:Op zaterdag 13 december 2014 18:35 schreef Fascination het volgende:
Oh boehoe, arme jij.quote:Op zaterdag 13 december 2014 18:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sorry, maar piano spelen kun je oefenen, maar je tong zo kunnen krullen is simpelweg fysiek onmogelijk.
Ik ga wel weer verder met droogstaan dus
en er niet standaard vanuit gaan dat elk orgasme van de dame een echt oprecht intens orgasme was, maar wellicht wel een oscarnominatie.quote:Op zaterdag 13 december 2014 18:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is zo. Daarom ook goed opletten naar de reacties als je bezig bent
.
quote:Op zaterdag 13 december 2014 18:37 schreef Barbusse het volgende:
Sorry, maar piano spelen kun je oefenen, maar je tong zo kunnen krullen is simpelweg fysiek onmogelijk.
Ik ga wel weer verder met droogstaan dus
Nee hoor.quote:
Oh, bij mij weet je meteen of het echt is of nepquote:Op zaterdag 13 december 2014 18:39 schreef perro. het volgende:
[..]
en er niet standaard vanuit gaan dat elk orgasme van de dame een echt oprecht intens orgasme was, maar wellicht wel een oscarnominatie.
Gootjes van je tong maken en je tong naar links omdraaien of naar rechts omdraaienquote:
"My name is Leo"quote:Op zaterdag 13 december 2014 18:39 schreef perro. het volgende:
[..]
en er niet standaard vanuit gaan dat elk orgasme van de dame een echt oprecht intens orgasme was, maar wellicht wel een oscarnominatie.
de gever heeft een paraplu nodig? dat is wel onmiskenbaar idd.quote:Op zaterdag 13 december 2014 18:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, bij mij weet je meteen of het echt is of nep.
Als je je af moet drogen was het zeker een echtequote:Op zaterdag 13 december 2014 18:39 schreef perro. het volgende:
[..]
Jaquote:Op zaterdag 13 december 2014 18:41 schreef perro. het volgende:
[..]
de gever heeft een paraplu nodig? dat is wel onmiskenbaar idd.
Of je bent eigenlijk getrakteerd op een golden shower terwijl je in euforie de slaapkamer doormarcheert omdat er een hoop vocht vrijkwam.quote:Op zaterdag 13 december 2014 18:41 schreef rival het volgende:
Als je je af moet drogen was het zeker een echte![]()
Kloptquote:Op zaterdag 13 december 2014 18:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is zo. Daarom ook goed opletten naar de reacties als je bezig bent
.
quote:Op zaterdag 13 december 2014 18:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of je bent eigenlijk getrakteerd op een golden shower terwijl je in euforie de slaapkamer doormarcheert omdat er een hoop vocht vrijkwam.
Is wel het minste dat ze kan doen nadat ik op haar buik poep toch?quote:Op zaterdag 13 december 2014 18:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of je bent eigenlijk getrakteerd op een golden shower terwijl je in euforie de slaapkamer doormarcheert omdat er een hoop vocht vrijkwam.
Volgens mij is het ook een beetje hetzelfde idee als voorvocht bij mannen? Zoiets. Feit blijft dat ik na de tijd altijd moet pissen als een paardquote:Op zaterdag 13 december 2014 18:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geeneens in het gezicht? Boring!quote:Op zaterdag 13 december 2014 18:44 schreef rival het volgende:
Is wel het minste dat ze kan doen nadat ik op haar buik poep toch?
quote:Op zaterdag 13 december 2014 18:44 schreef rival het volgende:
[..]
FFSquote:Op zaterdag 13 december 2014 18:44 schreef rival het volgende:
[..]
Godver, Samzz.quote:Op zaterdag 13 december 2014 18:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook een beetje hetzelfde idee als voorvocht bij mannen? Zoiets. Feit blijft dat ik na de tijd altijd moet pissen als een paard.
Het is geur en smaakloos... Dus wat het is???quote:Op zaterdag 13 december 2014 18:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook een beetje hetzelfde idee als voorvocht bij mannen? Zoiets. Feit blijft dat ik na de tijd altijd moet pissen als een paard.
Een beetje, volgens mij is het bij mannen niet direct een aankondiging van klaarkomen.quote:Op zaterdag 13 december 2014 18:45 schreef Samzz het volgende:
quote:Op zaterdag 13 december 2014 18:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gdvquote:Op zaterdag 13 december 2014 18:44 schreef rival het volgende:
[..]
Haha mental image.quote:Op zaterdag 13 december 2014 18:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Na hoeveel keer proberen kwam je daarachter?quote:Op zaterdag 13 december 2014 18:49 schreef Barbusse het volgende:
Poep en plasseks is zeg maar niet echt mijn ding.
Gaan, anders zit je de hele avond weer hier te zwelgen.quote:
Nee.quote:
Geurloos wel, smaakloos volgens mij niet.quote:Op zaterdag 13 december 2014 18:46 schreef rival het volgende:
[..]
Het is geur en smaakloos... Dus wat het is???
Altijd scherpquote:Op zaterdag 13 december 2014 18:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Na hoeveel keer proberen kwam je daarachter?
Ik doe heel veel dingen heel graag maar dat deel ik dan liever met mijn bedpartner.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |