quote:Op zaterdag 13 december 2014 17:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ghibli films.Ik ben ook in het museum geweest.
Ja hoi. En als je er als een plank bij ligt zoals rival dan doei.quote:Op zaterdag 13 december 2014 17:58 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat is wel verdomde lekker ja, vrouwen die hun bekkenbodemspieren goed kunnen gebruiken
Dan zal ik de foto's van mijn Totoro, Chibi-Totoro en Chu-Totoro maar niet posten.quote:
Een plank kan zijn handen niet in zijn nek vouwenquote:Op zaterdag 13 december 2014 18:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja hoi. En als je er als een plank bij ligt zoals rival dan doei.
Cowgirlquote:Op zaterdag 13 december 2014 17:59 schreef Californium het volgende:
Ik bedoelde dat ik dan ook een orgasme kan krijgen
Missionaris of cowgirl
quote:Op zaterdag 13 december 2014 18:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Cowgirlquote:Op zaterdag 13 december 2014 17:59 schreef Californium het volgende:
Missionaris of cowgirl
Dan heb je toch ook iets hards en stijfs tussen je benen?quote:Op zaterdag 13 december 2014 18:00 schreef Samzz het volgende:
Gelukkig gaat dat bij mij een stuk makkelijkerquote:Op zaterdag 13 december 2014 17:59 schreef Californium het volgende:
Missionaris of cowgirl
quote:Op zaterdag 13 december 2014 18:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan zal ik de foto's van mijn Totoro, Chibi-Totoro en Chu-Totoro maar niet posten.
Dat is zo. Maar ik ben in de positie dat ik het harde en stijve ook nog kan kiezen, dus liever geen plankenquote:Op zaterdag 13 december 2014 18:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan heb je toch ook iets hards en stijfs tussen je benen?
Nog niemand, wordt aan gewerkt heb ik begrepen.quote:Op zaterdag 13 december 2014 18:03 schreef rhubarbje het volgende:
Beetje suf misschien, maar ik kom toch even vragen of iemand al met MLIG heeft gesproken?
Voor de afwisseling zeker leukquote:
FF zoeken....quote:
Hoeven er maar naar te kijken?quote:Op zaterdag 13 december 2014 18:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig gaat dat bij mij een stuk makkelijker. Mits je weet wat je doet kom ik altijd wel
.
Precies, je neemt ze in een klemhouding en stoten maar met dat onderlichaam.quote:Op zaterdag 13 december 2014 18:03 schreef rival het volgende:
Al kan je dat onderop natuurlijk ook gewoon overnemen
Nee, dat nu ook weer niet. Gewoon de juiste plek raken, het is geen rocket sciencequote:
Valt me op dat een klemhouding sowieso gewaardeerd wordtquote:Op zaterdag 13 december 2014 18:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies, je neemt ze in een klemhouding en stoten maar met dat onderlichaam.
Nog makkelijker? Ik kom ook heel makkelijk in vergelijking met veel vrouwenquote:Op zaterdag 13 december 2014 18:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig gaat dat bij mij een stuk makkelijker. Mits je weet wat je doet kom ik altijd wel
.
Jammer wel anders had ik er een studie in gedaanquote:Op zaterdag 13 december 2014 18:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat nu ook weer niet. Gewoon de juiste plek raken, het is geen rocket science.
Ik heb wel een buik als Buddha ja.quote:
Ja, heel makkelijk. Vooral als ik bovenop zitquote:Op zaterdag 13 december 2014 18:06 schreef Californium het volgende:
[..]
Nog makkelijker? Ik kom ook heel makkelijk in vergelijking met veel vrouwen. Maar ik heb de hoop dat het beter wordt. Tot nu toe leer ik per seksuele partner wat bij dus ja
Ik op het moment een baard als Zeus. Even scherenquote:Op zaterdag 13 december 2014 18:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb wel een buik als Buddha ja.
Ik doe kleine meisjes net als Mohammedquote:Op zaterdag 13 december 2014 18:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb wel een buik als Buddha ja.
Ganzenhoeders en boeren, houd u ganzen en stieren veilig want Zeus is in de buurt.quote:Op zaterdag 13 december 2014 18:08 schreef Barbusse het volgende:
Ik op het moment een baard als Zeus. Even scheren
Hue hue huequote:Op zaterdag 13 december 2014 18:08 schreef rival het volgende:
[..]
Ik doe kleine meisjes net als Mohammed
Was het maar zo'n feest.quote:
Jij toch?quote:
Nou neuh.quote:
Samzz D. Throat toch?quote:
Johquote:
Doe eens niet zo chagrijnig zijn. Hier: Een dikke knuffel van artelligencequote:Op zaterdag 13 december 2014 18:13 schreef Samzz het volgende:
Oh ja, chagrijnig. Pitch Perfect maar eens opzetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het feit dat je kan deapthroaten maakt je geen godin, lijkt me. Zo moeilijk is het niet.quote:
en dEEpthroaten dan?quote:Op zaterdag 13 december 2014 18:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het feit dat je kan deapthroaten maakt je geen godin, lijkt me. Zo moeilijk is het niet.
quote:Op zaterdag 13 december 2014 18:16 schreef artelligence het volgende:
[..]
Doe eens niet zo chagrijnig zijn. Hier: Een dikke knuffel van artelligenceJawelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Maar ik ben 't al aan 't wegkletsen. Hoop ik.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ik ben meer vrouwen tegen gekomen die het niet konden dan wel.quote:Op zaterdag 13 december 2014 18:16 schreef Samzz het volgende:
Het feit dat je kan deapthroaten maakt je geen godin, lijkt me. Zo moeilijk is het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |