Ach zo kom je langzaam van je voorraad af... Het probleem is alleen dat je altijd weer iets nieuws wilt kopen .. DUs eigenlijk krijg je steeds meer..quote:Op zaterdag 13 december 2014 01:23 schreef MadMaster het volgende:
Whisky avond is voorbij, de alcoholdampen zijn weer opgetrokken.
Net de laatste persoon met lichte drang de deur uit gebonjourd, zijn vrouw, tevens BOB, wilde naar bed.
En ik typ nog foutloos....
MM kan je daar het beste advies over geven... Gaat het nog vriezen dit jaar ? Kouwe whisky is voor blended whiskey... Single moet gewoon op kamer temperatuur toch ? MM?quote:Op zaterdag 13 december 2014 01:34 schreef golfer het volgende:
i.v.m. toekomstige schilderwerkzaamheden en een verbouwing staat mijn voorraad whisky-flessen nu op het balkon. Kan toch geen kwaad?
Als ze leeg zijn niet.quote:Op zaterdag 13 december 2014 01:34 schreef golfer het volgende:
i.v.m. toekomstige schilderwerkzaamheden en een verbouwing staat mijn voorraad whisky-flessen nu op het balkon. Kan toch geen kwaad?
In de open lucht?quote:Op zaterdag 13 december 2014 01:34 schreef golfer het volgende:
Alle whisky moet op kamertemperatuur, blend of single malt...quote:Op zaterdag 13 december 2014 01:40 schreef chufi het volgende:
[..]
MM kan je daar het beste advies over geven... Gaat het nog vriezen dit jaar ? Kouwe whisky is voor blended whiskey... Single moet gewoon op kamer temperatuur toch ? MM?
Blended whisky, gebotteld in jaren 60/70, Italiaanse markt.quote:
typequote:Op zaterdag 13 december 2014 01:23 schreef MadMaster het volgende:
Whisky avond is voorbij, de alcoholdampen zijn weer opgetrokken.
Net de laatste persoon met lichte drang de deur uit gebonjourd, zijn vrouw, tevens BOB, wilde naar bed.
En ik typ nog foutloos....
Hallo!quote:
quote:Hoe moet je het werkwoord typen vervoegen?
De juiste vervoeging is als volgt: tegenwoordige tijd: ik typ, jij/u typt, hij/zij typt, wij/jullie/zij typen ...
moet ik me aangesproken voelen?quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:33 schreef chufi het volgende:
Dames begonnen over iets .... Op FB ook al ,,, tis weer voorbij
Ergens vind ik dat woord zo mooi, ik weet ook niet waarom maar het heeft ietsquote:
Vanaf vandaag t/m maandag of dinsdag.quote:Op zaterdag 13 december 2014 01:45 schreef MadMaster het volgende:
In de open lucht?
Met deze temperaturen niet al te best. Hopelijk staan ze er niet te lang...
Dat overleeft het dan wel...quote:Op zaterdag 13 december 2014 11:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Vanaf vandaag t/m maandag of dinsdag.
Opzoek naar de piek of naar de ballen ?quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:51 schreef chufi het volgende:
Het verschilt per dag,,, Ik denk dat de meeste dames nu op de kerstmarkten rondhangen
Ik hang gewoon lekker thuisquote:Op zaterdag 13 december 2014 13:51 schreef chufi het volgende:
Het verschilt per dag,,, Ik denk dat de meeste dames nu op de kerstmarkten rondhangen
Moest onwillekeurig aan Anthony Kamerling denken.quote:
Jij spoort ook niet.quote:Op zaterdag 13 december 2014 15:59 schreef tong80 het volgende:
Moest onwillekeurig aan Anthony Kamerling denken.
Ik ben het leven nog niet zat hoorquote:Op zaterdag 13 december 2014 15:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Moest onwillekeurig aan Anthony Kamerling denken.
nee joh ik ben nog niet oud hèquote:
Zijn toch normale gedachten ? Dat hou je niet tegen.quote:
Ik weet niet eens hoe ie een einde aan zn leven had gemaakt ...quote:Op zaterdag 13 december 2014 17:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zijn toch normale gedachten ? Dat hou je niet tegen.
Niet? Dat weet toch iedereen!quote:Op zaterdag 13 december 2014 17:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe ie een einde aan zn leven had gemaakt ...
inkoppertjequote:Op zaterdag 13 december 2014 17:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Boeit me echt niet, dus het is niet bij me blijven hangen ....
Bij die eerdere post had ik er nog niet aan gedacht om iets in te koppen... Meestal gebeurt dat ook in de laatste minuutquote:
zou herman brood ook nog in zijn laatste minuut iets gedacht hebben?quote:Op zaterdag 13 december 2014 17:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij die eerdere post had ik er nog niet aan gedacht om iets in te koppen... Meestal gebeurt dat ook in de laatste minuut
Zoietsquote:Op zaterdag 13 december 2014 17:44 schreef just me het volgende:
[..]
zou herman brood ook nog in zijn laatste minuut iets gedacht hebben?
Ik moet er niet meer aan denken... Ik stond ooit eens, met een zatte kop, hoog over de reling van een brug te kijken .... Om 6 uur in de ochtend of zo ... Iets schakelde om in mn hoofd en sindsdien heb ik hoogtevrees....quote:
engurtquote:Op zaterdag 13 december 2014 17:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik moet er niet meer aan denken... Ik stond ooit eens, met een zatte kop, hoog over de reling van een brug te kijken .... Om 6 uur in de ochtend of zo ... Iets schakelde om in mn hoofd en sindsdien heb ik hoogtevrees....
quote:Op zaterdag 13 december 2014 18:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis niet altijd fijn hoor om hoogtevrees te hebben
Ik dus na dat voorval ... EN toen was ik nog in mn 20'squote:Op zaterdag 13 december 2014 18:23 schreef just me het volgende:
[..]ik weet het ik had er vroeger geen last van maar nu wel
ik kreeg het toen de Aap geboren werd en nu is het weer wegquote:Op zaterdag 13 december 2014 18:23 schreef just me het volgende:
[..]ik weet het ik had er vroeger geen last van maar nu wel
Zijn hoge stoelen idd ... en dan ook nog met de benen wijdquote:Op zaterdag 13 december 2014 18:27 schreef sacha het volgende:
[..]
ik kreeg het toen de Aap geboren werd en nu is het weer weg
grapjasquote:Op zaterdag 13 december 2014 18:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Zijn hoge stoelen idd ... en dan ook nog met de benen wijd
quote:Op zaterdag 13 december 2014 18:27 schreef sacha het volgende:
[..]
ik weet nog dat de kinderen in een zweefmolen aan het gillen waren en ik zei, het duurt nog maar eventjes... maar ze gilden helemaal niet van angstquote:Op zaterdag 13 december 2014 18:27 schreef sacha het volgende:
[..]
zo noemde ik hem ook toen ie nog klein was en ik over hem sprak in zijn bijzijnquote:Op zaterdag 13 december 2014 18:57 schreef just me het volgende:
hoe ben je eigenlijk op de naam Aap gekomen?
Volgens mij heeft ie die zelf bedacht...quote:Op zaterdag 13 december 2014 18:57 schreef just me het volgende:
hoe ben je eigenlijk op de naam Aap gekomen?
Arme jongen, met zo'n moeder is het logisch dat je de vloer gaat vernielen ...quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:01 schreef sacha het volgende:
[..]
zo noemde ik hem ook toen ie nog klein was en ik over hem sprak in zijn bijzijn
de Aap heeft de vloer niet vernieldquote:Op zaterdag 13 december 2014 19:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Arme jongen, met zo'n moeder is het logisch dat je de vloer gaat vernielen ...
Grappig hè dat soort dingen!quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:01 schreef sacha het volgende:
[..]
zo noemde ik hem ook toen ie nog klein was en ik over hem sprak in zijn bijzijn
De postbode dan ...quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:06 schreef sacha het volgende:
[..]
de Aap heeft de vloer niet vernield
Ik zie aap al in een bootje met een zakdoekje zwaaien naar sachaquote:Op zaterdag 13 december 2014 19:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Verbannen naar een ander eiland zou ik zeggen
Ik hoorde dat het altijd jouw schuld is.quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:06 schreef sacha het volgende:
[..]
de Aap heeft de vloer niet vernield
even zo goed mooi gefilmde gitaar-soloquote:
Maar daarvoor had je hem al in een music topic gepost....quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:52 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
even zo goed mooi gefilmde gitaar-solo
komt elk topic weerquote:Op zaterdag 13 december 2014 19:52 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik hoorde dat het altijd jouw schuld is.
Paar topics terug.
het moet niet gekker wordenquote:Op zaterdag 13 december 2014 20:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Sas geeft de schuld aan de postbode, ondertussen zit Aap al op de boot naar de molenwijk
Hoe werd jij vroeger genoemd ?quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb hem geen Aap genoemd terwijl ie gewoon ..... heet
Erik de Perikquote:
ja, dat zei de postbode ook toen ie 7 emmers water op de houten vloer had gegooidquote:Op zaterdag 13 december 2014 19:52 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik hoorde dat het altijd jouw schuld is.
Paar topics terug.
Is de nieuwe vloer ook al weer naar de kloten??quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:30 schreef sacha het volgende:
[..]
ja, dat zei de postbode ook toen ie 7 emmers water op de houten vloer had gegooid
neehee, ik had het over de oude vloerquote:Op zaterdag 13 december 2014 20:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Is de nieuwe vloer ook al weer naar de kloten??
Geen gleuven in de nieuwe vloer ... Netjesquote:Op zaterdag 13 december 2014 20:34 schreef sacha het volgende:
[..]
neehee, ik had het over de oude vloer
gleuven & postbodesquote:Op zaterdag 13 december 2014 20:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen gleuven in de nieuwe vloer ... Netjes
Dat je er dan nog gaat kijken...quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:49 schreef Kingstown het volgende:
Wat een smakeloos volkje zijn we toch als ik dat kerstboomtopic bekijk.![]()
Schaamteloos ook om gewoon open en bloot dat soort action-kitscherigheid te durven posten.
quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:49 schreef Kingstown het volgende:
Schaamteloos ook om gewoon open en bloot dat soort action-kitscherigheid te durven posten.
Mjah....het werkt zoals bij een ongeluk.quote:
oi.... ook ik heb een bonte boomquote:Op zaterdag 13 december 2014 20:49 schreef Kingstown het volgende:
In het paars?quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:58 schreef nikky het volgende:
[..]
oi.... ook ik heb een bonte boom.
nee ik hou het voor mezelf en voor die personen die het wel willen zienquote:
dan gaan we wel op kerstbomentopic kijken jaquote:Op zaterdag 13 december 2014 21:01 schreef just me het volgende:
[..]
nee ik hou het voor mezelf en voor die personen die het wel willen zien
alsof ik dat zou doen...quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:03 schreef chufi het volgende:
[..]
dan gaan we wel op kerstbomentopic kijken ja
Er zitten wel een aantal paarse ballen inquote:
Lach jij nu in je bed?quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:09 schreef Treehut362 het volgende:
o denneboom o denneboom what zijn je takke wonderschoon
nee iik luister naar de rolling stonesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Aap en de postbode doen het werk... Jij verzorgd de broodjes, koffie en fris en champi aan het einde? Wanneer jij de piek er tussen zet..quote:
neen.quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Aap en de postbode doen het werk... Jij verzorgd de broodjes, koffie en fris en champi aan het einde? Wanneer jij de piek er tussen zet..
Dan neem je zoiets.quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:24 schreef chufi het volgende:
Zonde van die bomen, ook al worden ze ervoor gekweekt..
Druppend kaarsvet en brandgevaar... Echt niet ..quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:33 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dan neem je zoiets.
[ afbeelding ]
Leg je er een asbest matje onder.quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Druppend kaarsvet en brandgevaar... Echt niet ..
Of een maagd...quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:34 schreef sig000 het volgende:
[..]
Leg je er een asbest matje onder.
Jij vind het gewoon niet leuk en dan kom je met zo'n opmerking dat het zo zielig voor de kerstboom is, nou jammer dan had ie maar niet als kerstboom geboren moeten worden!quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:24 schreef chufi het volgende:
Misschien 1 keer een boom in huis gehad de laatste 35 jaar dat ik op me zelf ben..
Zonde van die bomen, ook al worden ze ervoor gekweekt..
En hoop je niet weg te knikkebollen of er met een stoned hoofd tegen aan te lopen ...quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:34 schreef sig000 het volgende:
[..]
Leg je er een asbest matje onder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als die spuitgasten geweest zijn dan zijn ze geen maagd meerquote:
Geen idee, maar er is toch zo'n ritueel met maagden en brandende kaarsen?quote:
quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:37 schreef chufi het volgende:
[..]knikkebollen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
Oliebollen komen pas na de kerstquote:Op zaterdag 13 december 2014 22:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie ze regelmatig langskomen deze maand
het houdt niet op, niet vanzelfquote:Op zaterdag 13 december 2014 22:43 schreef chufi het volgende:
Ik doe niet aan tradities..
Ik ga op boxing day voetbal kijken
Als dat maar goed gaat.quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:46 schreef MadMaster het volgende:
Serious Request is coming to town...
[ afbeelding ]
sjoef moet een klap op zijn smoelwerk en peper in zijn reetquote:Op zaterdag 13 december 2014 22:49 schreef just me het volgende:
Chuuf heeft last van moodswings, hij is tegen alles.
quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:53 schreef sacha het volgende:
[..]
sjoef moet een klap op zijn smoelwerk en peper in zijn reet
Gember is nog leuker. Heeft ie geen elektrische fiets meer nodig.quote:
hoe lang houden ze Piet nog vast?quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:58 schreef sacha het volgende:
[..]
die bewaar ik voor Piet als ie ontslagen wordt uit de gesloten afdeling
Tot 2 Januari.quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:59 schreef just me het volgende:
[..]
hoe lang houden ze Piet nog vast?
ooo dan zal hij zwaar gestraft worden ben ik bang, kerstmis zonder flappiequote:Op zaterdag 13 december 2014 23:02 schreef sig000 het volgende:
Hij heeft een terugval en al 3 kerstbomen en 2 spychologen gesloopt.
Town? Je woont toch gewoon in Amsterdam? Of heb je een 2e huis daar?quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:46 schreef MadMaster het volgende:
Serious Request is coming to town...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de OP van het muziektopic.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:02 schreef sig000 het volgende:
Hij heeft een terugval en al 3 kerstbomen en 2 spychologen gesloopt.
4.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:03 schreef sacha het volgende:
om de verloting van de waardebon in FHF volledig eerlijk te laten verlopen, heb ik een getal nodig tussen 0 & 15
7,5.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:03 schreef sacha het volgende:
om de verloting van de waardebon in FHF volledig eerlijk te laten verlopen, heb ik een getal nodig tussen 0 & 15
Ik heb er niets mee met dit kerst gedoe .. Ik ben er niet tegen hoor.. Geniet ieder die er wel van houdt ..quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:49 schreef just me het volgende:
Chuuf heeft last van moodswings, hij is tegen alles.
quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:03 schreef sacha het volgende:
2quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:03 schreef sacha het volgende:
Het is sowieso een hoerending.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:06 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben niet zo van de kitsch enzo, maar een kerstboom mag wel wat hoerig zijn.
Ga jij me nu proberen over te halen om een kerstslinger om de piek te hangen ?quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:06 schreef Deisyy het volgende:
Welke piek?quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ga jij me nu proberen over te halen om een kerstslinger om de piek te hangen ?
Maar in dat topic heb ik al aardig wat bomen voorbij zien komen die zelfs boven de typering hoerending uitstijgen.quote:
Precies dit!quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:06 schreef Deisyy het volgende:
Ik begin over hoerig en jij voelt je aangesproken?quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ga jij me nu proberen over te halen om een kerstslinger om de piek te hangen ?
7quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:03 schreef sacha het volgende:
Ik hoorde gisteren dat het paarse vrijdag was, moest meteen aan jou denken.quote:
Voor wie doe je het anders ?quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik begin over hoerig en jij voelt je aangesproken?
Voor jou heb ik nu spijt dat ik er geen foto van gemaakt heb, maar als ik dat wel had gedaan was ik bang dat ik hier nu niet had gezeten.quote:
6quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:11 schreef sacha het volgende:
nog iemand een cijfer?
anders ga ik door naar de volgende ronde
Je moet ook eerst vertellen dat je voor model agency werkt.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor jou heb ik nu spijt dat ik er geen foto van gemaakt heb, maar als ik dat wel had gedaan was ik bang dat ik hier nu niet had gezeten.
Een hoer onder de kerstboom prima, maar een kerstboom waar je spontaan een epileptische aanval van krijgt mogen ze van mij in de fik steken. Overigens eens met chufi (jaja....lees je dit chufi!quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:06 schreef Deisyy het volgende:
Deze ga ik onthouden voor de volgende keer.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:15 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je moet ook eerst vertellen dat je voor model agency werkt.
Sommige zijn inderdaad iets too muchie.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een hoer onder de kerstboom prima, maar een kerstboom waar je spontaan een epileptische aanval van krijgt mogen ze van mij in de fik steken. Overigens eens met chufi (jaja....lees je dit chufi!). Zielig voor de bomen enzo.
FB-BNW. Stierenvechter weer in de bocht.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:15 schreef sig000 het volgende:
Je moet ook eerst vertellen dat je voor model agency werkt.
2e van links (nooit onevenquote:Op zaterdag 13 december 2014 23:16 schreef sacha het volgende:
[..]
oké![]()
2e van links of 3e van rechts?
Kan toch?quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
FB-BNW. Stierenvechter weer in de bocht.
Nu denkt men dat hij een vrouwelijk en mannelijk account heeft.
Het is zoveel makkelijker voor ons als je een linkje post.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
FB-BNW. Stierenvechter weer in de bocht.
Nu denkt men dat hij een vrouwelijk en mannelijk account heeft.
Tuurlijk wil ik jouw boom zien!quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:17 schreef Deisyy het volgende:
Sommige zijn inderdaad iets too muchie.
Heb jij zelf geen boom, wil je de mijne zien?
quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:20 schreef chufi het volgende:
Pik je gelukkige Sas .. Doe niet zo moeilijk, of weet je het gewoon al
Kerstavond ga ik altijd klassieke muziek draaien tot diep in de nacht, 1e kerstdag slapen, 2e kerstdag wandelaars vervelen.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:22 schreef Kingstown het volgende:
Heb helemaal niets met de kerst/feestdagen. Het is dat ik mijn ouders er een plezier mee doe om op eerste kerstdag langs te komen, maar afgezien daarvan doe ik er helemaal niets aan. Geen kaarten, geen versiering, geen lichtjes. Niets, nada, noppes.
http://imgur.com/ gebruiken!quote:
Je hebt er helemaal niets mee dus, wel lief dat je je ouders dan wel dat plezier doet, voor hen zal het wel belangrijk zijn.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Tuurlijk wil ik jouw boom zien!![]()
Heb helemaal niets met de kerst/feestdagen. Het is dat ik mijn ouders er een plezier mee doe om op eerste kerstdag langs te komen, maar afgezien daarvan doe ik er helemaal niets aan. Geen kaarten, geen versiering, geen lichtjes. Niets, nada, noppes.
En maar weer recht in mn raap... Ach ok tis ook je eigen schuld dat je geen keuzes kunt maken ..quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:23 schreef sacha het volgende:
[..]![]()
wat ben je ook een vreselijk vervelende sfeer verpestende meneer
Over dat soort posts kan je beter heen lezen.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:23 schreef sacha het volgende:
[..]![]()
wat ben je ook een vreselijk vervelende sfeer verpestende meneer
Kan jij niet beter een winterslaap gaan houden tot in 2017?quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:28 schreef chufi het volgende:
[..]
En maar weer recht in mn raap... Ach ok tis ook je eigen schuld dat je geen keuzes kunt maken ..
Moet altijd wel lachen met mensen die te grote kerstboom kopen.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:28 schreef Deisyy het volgende:
Vorig jaar had ik onze kerstboom tijdens het optuigen van ellende de tuin in geflikkerd.
Ik zal eens gaan testen. Bedankt voor de tip!quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
http://imgur.com/ gebruiken!
Tinypic is kut en wordt misbruikt met al die flauwe tagjes enzo plus Imgur is veel gebruiksvriendelijker. Als je wilt, dan kan ik je boom wel horizontaal krijgen, tenzij je het op deze manier leuker vindt offcourse.
Ja wat zal ik er van zeggen ... Mooi Dees .. Fijne Feestdagen Deisyyquote:Op zaterdag 13 december 2014 23:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt er helemaal niets mee dus, wel lief dat je je ouders dan wel dat plezier doet, voor hen zal het wel belangrijk zijn.
Vorig jaar had ik onze kerstboom tijdens het optuigen van ellende de tuin in geflikkerd en als alternatief de volgende dag toch maar anderhalf kerstlichtje opgehangen, dat wilde ik dit jaar niet meer en mijn stemming staat mij nu een grote boom, versieringen en lichtjes toe.
FEE / Show je kerstboom en andere kerstmeuk! #3
2 Januari is er weer een plekje vrij in de opvang waar Piet zit.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan jij niet beter een winterslaap gaan houden tot in 2017?
Als het een grote was geweest had ik hem de tuin niet in kunnen flikkerenquote:Op zaterdag 13 december 2014 23:30 schreef sig000 het volgende:
[..]
Moet altijd wel lachen met mensen die te grote kerstboom kopen.
Over een weekquote:Op zaterdag 13 december 2014 23:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan jij niet beter een winterslaap gaan houden tot in 2017?
Dank je dan maar, jij ook fijne dagen en sterkte!quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja wat zal ik er van zeggen ... Mooi Dees .. Fijne Feestdagen Deisyy
Ik overleef tot 2017 las ikquote:Op zaterdag 13 december 2014 23:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dank je dan maar, jij ook fijne dagen en sterkte!
Zolang als ik me al kan heugen komen we met de familie samen op eerste kerstdag (zelfs als ik weer eens in Oostenrijk of Duitsland zat) en ik weet dat m'n ouders het hartstikke leuk vinden en het is ook gezellig en leuk om m'n zusje te zien, maar goed....dat mag wmb ook allemaal op 24 maart. Dat hele kerstgevoel heb ik gewoon niet. Nooit gehad ook trouwens. Vind het ook meer een vrouwendingetje trouwens. Alles lekker gezellig maken enzo.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:28 schreef Deisyy het volgende:
Je hebt er helemaal niets mee dus, wel lief dat je je ouders dan wel dat plezier doet, voor hen zal het wel belangrijk zijn.
Vorig jaar had ik onze kerstboom tijdens het optuigen van ellende de tuin in geflikkerd en als alternatief de volgende dag toch maar anderhalf kerstlichtje opgehangen, dat wilde ik dit jaar niet meer en mijn stemming staat mij nu een grote boom, versieringen en lichtjes toe.
FEE / Show je kerstboom en andere kerstmeuk! #3
Blijft Piet tot 2 januari in de crisisopvang? Dan was het wel nodig zeg. Kan jij aan hem vragen zijn plek vrij te houden voor chufi?quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:31 schreef sig000 het volgende:
[..]
2 Januari is er weer een plekje vrij in de opvang waar Piet zit.
Kijk je er op uit of zo ?quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:34 schreef sig000 het volgende:
Op het parkeerterrein van zo'n kerstboomhandel is ook altijd amusement.
Kan er uren naar kijken hoe de mensen tobben om het ding in de auto proberen te krijgen en dan uiteindelijk vertrekken met kerstboom op het dak.
Doettie niet. Of doe ik iets fout?quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
http://imgur.com/ gebruiken!
Tinypic is kut en wordt misbruikt met al die flauwe tagjes enzo plus Imgur is veel gebruiksvriendelijker. Als je wilt, dan kan ik je boom wel horizontaal krijgen, tenzij je het op deze manier leuker vindt offcourse.
Die dip heeft ie elk jaar maar deze keer erger door de Pietendiscussie er nog overheen.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Blijft Piet tot 2 januari in de crisisopvang? Dan was het wel nodig zeg. Kan jij aan hem vragen zijn plek vrij te houden voor chufi?
Ik heb geen grote boom maar bewust een dikke boom gekocht, moet tussen de schuifdeuren. Hij was zo dik dat ze met 3 man hebben moeten trekken en duwen omdat ding in 'n netje te krijgen!quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:34 schreef sig000 het volgende:
Op het parkeerterrein van zo'n kerstboomhandel is ook altijd amusement.
Kan er uren naar kijken hoe de mensen tobben om het ding in de auto proberen te krijgen en dan uiteindelijk vertrekken met kerstboom op het dak.
Je moet de 1 na onderste code pakken (BBCode (message boards & forums)quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:35 schreef nikky het volgende:
Doettie niet. Of doe ik iets fout?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En die ga je er morgen in je eentje uitkrijgen?quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:37 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb geen grote boom maar bewust een dikke boom gekocht, moet tussen de schuifdeuren. Hij was zo dik dat ze met 3 man hebben moeten trekken en duwen omdat ding in 'n netje te krijgen!
quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je moet de 1 na onderste code pakken (BBCode (message boards & forums)Da's een nep boom, zie je zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik begrijp precies wat je bedoelt met die datum, ik vind het heel leuk om al mijn zussen met mannen, hun kinderen en hun kinderen te zien op 1e kerstdag, maar dat kan wat mij betreft net zo leuk zijn op elke willekeurige datum en dat gebeurt gelukkig af en toe ook nog wel.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zolang als ik me al kan heugen komen we met de familie samen op eerste kerstdag (zelfs als ik weer eens in Oostenrijk of Duitsland zat) en ik weet dat m'n ouders het hartstikke leuk vinden en het is ook gezellig en leuk om m'n zusje te zien, maar goed....dat mag wmb ook allemaal op 24 maart. Dat hele kerstgevoel heb ik gewoon niet. Nooit gehad ook trouwens. Vind het ook meer een vrouwendingetje trouwens. Alles lekker gezellig maken enzo.
Je hebt iig geen flikkerende boom....dat is al heel wat.
quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
En die ga je er morgen in je eentje uitkrijgen?
[..]
Je moet de 1 na onderste code pakken (BBCode (message boards & forums)Zo !! Nu al kadoos. ? Das al wel vroeg.. Mijn kado gisteren was 2 x groter dan al die pakjes samen... Maar OK veel lucht..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kadootjes moeten er zo vroeg mogelijk onder om degene voor wie ze zijn stiknieuwsgierig te maken.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo !! Nu al kadoos. ? Das al wel vroeg.. Mijn kado gisteren was 2 x groter dan al die pakjes samen... Maar OK veel lucht..
[..]
Je moet de 1 na onderste code pakken (BBCode (message boards & forums)Oooh ik zie het! Werk via mobiel en zag maar 1 linkje staan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank je wel voor je hulp.👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
Dank voor je aanbod maar mijn zoon komt helpen!quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
En die ga je er morgen in je eentje uitkrijgen?
Ik dacht juist andersom... Zo lang mogelijk wachten om iedereen wanhopig te maken dat er nog niets voor hun onder ligt..quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kadootjes moeten er zo vroeg mogelijk onder om degene voor wie ze zijn stiknieuwsgierig te maken.
1e kerstdag vier ik dus met mijn zussen en aanhang, zo'n 28 mensen en 2e kerstdag thuis met man, dochter en zoon. Dat vind ik wel heel gezellig, vooral omdat mijn dochter en ik samen een menu aan het samenstellen zijn en dat samen klaar gaan makenquote:Op zaterdag 13 december 2014 23:42 schreef Eska het volgende:
Hier ook de familie bij elkaar op 1e kerstdag. Voor mij hoeft het niet, eerlijk gezegd. Maar het wordt idd wel erg gewaardeerd dus da's voldoende om toch te gaan.
Sowieso hoeven al die extra's (kerstige kleding, kerst-diner, weet-ik-veel-wat) niet voor mij.
die hadden ze nodig om de stam smaller te makenquote:
Dat is natuurlijk ook een optiequote:Op zaterdag 13 december 2014 23:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik dacht juist andersom... Zo lang mogelijk wachten om iedereen wanhopig te maken dat er nog niets voor hun onder ligt..
Na und?quote:
Weet niet hoe het bij jullie vroeger was (als kind), maar bij ons was Sinterklaas hét feest. Keek ik ook enorm naar uit. Kerst deden we niet aan cadeautjes (wel een boom), maar was vooral lekker eten. Later is dat allemaal wat verschoven en is de nadruk veel meer op kerst komen te liggen. Aangezien mijn neefje ook nog jarig is tussen kerst en oud-en nieuw en ondertussen ook te oud is om nog in Sinterklaas te geloven is de focus helemaal op die dagen komen te liggen.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:39 schreef Deisyy het volgende:
Ik begrijp precies wat je bedoelt met die datum, ik vind het heel leuk om al mijn zussen met mannen, hun kinderen en hun kinderen te zien op 1e kerstdag, maar dat kan wat mij betreft net zo leuk zijn op elke willekeurige datum en dat gebeurt gelukkig af en toe ook nog wel.
Mijn kinderen vinden het natuurlijk ook heel leuk om thuis te komen in een huis in kerstsfeer, maar wat je zegt, het is vooral een vrouwending.
je hebt ook echte tieten en neptieten dus waarom kan dat niet bij kerstbomenquote:
Oi, 28 mensen?quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
1e kerstdag vier ik dus met mijn zussen en aanhang, zo'n 28 mensen en 2e kerstdag thuis met man, dochter en zoon. Dat vind ik wel heel gezellig, vooral omdat mijn dochter en ik samen een menu aan het samenstellen zijn en dat samen klaar gaan maken
Grappig maar ik las vandaag op FB dat iemand vandaag was wezen jagen op wilde eenden en dat is bij jou in de buurt , een natuurgebied.. 2 geschoten.. Andere dieren mochten niet ... Richting Rolde zalk maar zeggenquote:Op zaterdag 13 december 2014 23:45 schreef sig000 het volgende:
Ik moet nog steeds denken aan mijn schoonbroer die eend ging klaarmaken, geen idee waar ie die vandaan had, volgens mij uit een vijver in de buurt zoals het huis rook.
2 zelfsquote:
quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:45 schreef sig000 het volgende:
Ik moet nog steeds denken aan mijn schoonbroer die eend ging klaarmaken, geen idee waar ie die vandaan had, volgens mij uit een vijver in de buurt zoals het huis rook.
Daar heb je spuitbussen voor.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:48 schreef Deisyy het volgende:
en ik de geur van een echte boom ook weer wil ervaren.
Ja 2, omdat ik het niet zo best kon hebben dat de kinders zich gingen bemoeien met de versiering zoals ik het in gedachten had. Maar ik gunde hen toch ook die lol wel. Dus dan maar 2 bomen. Iedereen blij.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
2 zelfs![]()
Ik heb ook een nepperd, die heb ik voor 300 gulden bij Intratuin gekocht toen ik zwanger was van mijn zoon, dus hij is inmiddels 19 jaar oud. We hebben wel besloten dat dit zijn laatste jaar wordt omdat het best een joekel is en ik de geur van een echte boom ook weer wil ervaren.
En nepnagels, nephaar, nepwimpers, nepkarakters....quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:47 schreef just me het volgende:
[..]
je hebt ook echte tieten en neptieten dus waarom kan dat niet bij kerstbomen
quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:51 schreef Kingstown het volgende:
Ben ik nou de enige die tussen alle hoeren en tieten door de postings van just me over "een brede stam" opeens een hele andere lading geef?
quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:51 schreef Kingstown het volgende:
Ben ik nou de enige die tussen alle hoeren en tieten door de postings van just me over "een brede stam" opeens een hele andere lading geef?
Ik denk 't wel, ja.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:51 schreef Kingstown het volgende:
Het begon al met die topickiller.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:51 schreef Kingstown het volgende:
Ik heb een brede stam ik kan wel wat hebben hoorquote:Op zaterdag 13 december 2014 23:52 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het begon al met die topickiller.
Eten bij mn ouders als ik in het land was ... Maar geen kadoos met kerst ...quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Weet niet hoe het bij jullie vroeger was (als kind), maar bij ons was Sinterklaas hét feest. Keek ik ook enorm naar uit. Kerst deden we niet aan cadeautjes (wel een boom), maar was vooral lekker eten. Later is dat allemaal wat verschoven en is de nadruk veel meer op kerst komen te liggen.
Kan ik morgen m'n fantasie weer op hol laten slaan!quote:
quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:37 schreef just me het volgende:
Ik heb geen grote boom maar bewust een dikke boom, moet tussen de schuifdeuren.
die waren voor de maagden van Chufi en ik kan je vertellen dat ik geen maagd meer ben.quote:
Dat was bij ons vroeger thuis precies zo, kadootjes waren er met Sinterklaas en kerst was vooral voor gezellig samenzijn en lekker met elkaar eten. Toen ik zelf kinderen kreeg hebben we ook altijd uitgebreid met de familie Sinterklaas gevierd en met kerst voor de kinderen een kadootje onder de boom, maar ze daar niet nog eens een verhaal over op de mouw gespeld over de kerstman die kadootjes had gebracht, maar gewoon papa en mama die de kadootjes hadden gekocht.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Weet niet hoe het bij jullie vroeger was (als kind), maar bij ons was Sinterklaas hét feest. Keek ik ook enorm naar uit. Kerst deden we niet aan cadeautjes (wel een boom), maar was vooral lekker eten. Later is dat allemaal wat verschoven en is de nadruk veel meer op kerst komen te liggen. Aangezien mijn neefje ook nog jarig is tussen kerst en oud-en nieuw en ondertussen ook te oud is om nog in Sinterklaas te geloven is de focus helemaal op die dagen komen te liggen.
Lukt het samenvatten nog een beetje?quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:55 schreef Kingstown het volgende:
Kan ik morgen m'n fantasie weer op hol laten slaan!
Ik heb 5 zussen en die hebben samen met hun mannen weer kinderen en sommige van die kinderen hebben ook weer kinderen, dan kom je snel op zo'n aantal.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:48 schreef Eska het volgende:
[..]
Oi, 28 mensen?Bij ons zijn we met 15, en dat vind ik al zo veel.
Wel heel leuk dat je samen met je dochter gaat koken!
Zo je ook spuitbussen met gebakken koekjeslucht hebquote:
2 bomen is dan inderdaad wel een hendige oplossingquote:Op zaterdag 13 december 2014 23:50 schreef Eska het volgende:
[..]
Ja 2, omdat ik het niet zo best kon hebben dat de kinders zich gingen bemoeien met de versiering zoals ik het in gedachten had. Maar ik gunde hen toch ook die lol wel. Dus dan maar 2 bomen. Iedereen blij.
19 jaar joh? Dan is 'ie z'n geld ook wel waard geweest.
Viespeukquote:Op zaterdag 13 december 2014 23:51 schreef Kingstown het volgende:
Zou er al 1 zijn met vers gebakken oliebollen?quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo je ook spuitbussen met gebakken koekjeslucht heb
Ah ja, dat loopt dan vlot op zo. Ik heb 2 zusjes, plus hun mannen & kinders. Nog geen daaropvolgende generatie bij ons. (en dat duurt hopelijk ook nog wel even; oudste kind is 16quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb 5 zussen en die hebben samen met hun mannen weer kinderen en sommige van die kinderen hebben ook weer kinderen, dan kom je snel op zo'n aantal.
Dat is min of meer hetzelfde zoals het bij ons is gegaan. Inclusief een "rotdatum" zo vlak bij de kerstdagen. Sowieso heb ik het idee dat cadeautjes met kerst geven pas de laatste 15(?) jaar pas een beetje in aan het burgeren is en langzaam Sinterklaas aan het wegduwen is. Hoorde er vroeger bijna nooit iemand over.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was bij ons vroeger thuis precies zo, kadootjes waren er met Sinterklaas en kerst was vooral voor gezellig samenzijn en lekker met elkaar eten. Toen ik zelf kinderen kreeg hebben we ook altijd uitgebreid met de familie Sinterklaas gevierd en met kerst voor de kinderen een kadootje onder de boom, maar ze daar niet nog eens een verhaal over op de mouw gespeld over de kerstman die kadootjes had gebracht, maar gewoon papa en mama die de kadootjes hadden gekocht.
Best wel lastig omdat mijn zoon op 24 december is geboren, dus het was Sinterklaas, verjaardag, kerst en dan nog eens mijn dochter die op 14 januari jarig is.
Sinterklaas vieren we inmiddels een jaar of 6 niet meer en met kerst kopen we nu kadootjes voor elkaar.
Zekers. Heb de helft al klaar en toen had ik geen zin meer. Overkomt me wel vaker en als de lust weer terugkomt, dan maak ik het af. Is iedere dag weer anders en vandaag sowieso amper tijd gehad.quote:
quote:
Ja, dat idee heb ik ook wel. Ik herinner me dat wij wij vroeger gewoon sint bleven vieren, ook toen we al lang niet meer geloofden. Maar nu merkte dat ik het hele sint-gebeuren zelf wel zat was toen hier de jongste van z'n geloof af was. Ik vond het zo'n gedoe allemaal.quote:Op zondag 14 december 2014 00:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is min of meer hetzelfde zoals het bij ons is gegaan. Inclusief een "rotdatum" zo vlak bij de kerstdagen. Sowieso heb ik het idee dat cadeautjes met kerst geven pas de laatste 15(?) jaar pas een beetje in aan het burgeren is en langzaam Sinterklaas aan het wegduwen is. Hoorde er vroeger bijna nooit iemand over.
Ik maak weer heleboel mensen blij dit jaar, veel verkocht.quote:Op zondag 14 december 2014 00:14 schreef chufi het volgende:
Nooit aan Kadoos gedaan met Kerst op wat ik voor me zelf bestel na natuurlijk...Er moet nog een pakketje onderweg zijn
![]()
![]()
Hoe ziet jouw verkooplijst er uit dit jaar...quote:Op zondag 14 december 2014 00:19 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik maak weer heleboel mensen blij dit jaar, veel verkocht.
Die lijst ga ik hier niet neerzetten natuurlijk.quote:Op zondag 14 december 2014 00:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe ziet jouw verkooplijst er uit dit jaar...
De mijne:
0
Heb je er genoeg op verdient dan?quote:Op zondag 14 december 2014 00:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die lijst ga ik hier niet neerzetten natuurlijk.
Ja hopen dat de markt weer eens wat aantrekt..quote:Op zondag 14 december 2014 00:38 schreef sig000 het volgende:
[..]
Mijn berging ligt dan ook aardig vol.
Dat is dan wel weer leukquote:Op zondag 14 december 2014 00:42 schreef sig000 het volgende:
Voor mijn kleinzoon heb ik nog een gokkast en complete stereo staan alvast.
Lekker beeld op mijn netvlies als ik ga slapen!quote:Op zondag 14 december 2014 00:45 schreef chufi het volgende:
In Uto word weer eens iemand aangerand door een oerlijke hoer
Ik heb soms de streams nog draaien , maar het is echt een dooie fake boel geworden .. Maar soms wel vermakelijk om te lachen .. EN voor die 2 50 ..quote:Op zondag 14 december 2014 00:54 schreef just me het volgende:
[..]
Lekker beeld op mijn netvlies als ik ga slapen!
Ik volg dat al een tijdje niet meer en ben er wel blij om
Slaap lekkerquote:Op zondag 14 december 2014 01:05 schreef just me het volgende:
Niet veel geld voor veel vermaak maar ik vind er niets meer aan en dat is me zelfs geen 2,50 meer waardtijd om te gaan knikkebollen
knikkebill ze just me..quote:Op zondag 14 december 2014 01:05 schreef just me het volgende:
Niet veel geld voor veel vermaak maar ik vind er niets meer aan en dat is me zelfs geen 2,50 meer waardtijd om te gaan knikkebollen
Kusje en lekker slapen ..quote:Op zondag 14 december 2014 01:05 schreef just me het volgende:
Hij voelde zich niet lekker in zijn kast? Verkeerde behuizing bij het ontstaan?quote:
Heb weer wat anders gekocht en de huidige inhoud wordt verbannen naar een budget kast.quote:Op zondag 14 december 2014 01:18 schreef nikky het volgende:
[..]
Hij voelde zich niet lekker in zijn kast? Verkeerde behuizing bij het ontstaan?
Deze is echt te makkelijkquote:
Soms zijn de dingen simpel ... Laten we dat zo houden .. Blijven we allemaal blijquote:
Ja. Ja. Nee, nog net niet.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Town? Je woont toch gewoon in Amsterdam? Of heb je een 2e huis daar?
Gisteren genoeg markt gezien, meer dan me lief was.quote:Op zondag 14 december 2014 00:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja hopen dat de markt weer eens wat aantrekt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |