Zou het handig zijn voor een paar plekken idd? Zoals hoekjes bij de trap?quote:Op zondag 14 december 2014 00:12 schreef lichtknopje het volgende:
Gebruik je plakplinten niet om rond de deurposten te komen?
JA, want je moet eenmaal ruimte overhouden tussen muur en laminaat.quote:Op zondag 14 december 2014 00:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zou het handig zijn voor een paar plekken idd? Zoals hoekjes bij de trap?
Die meneer raadt mij aan om langs de gehele lengte plakplinten te nemen en daar boven op muurplinten.. ik dacht zelf aan muurplinten en zoals ik nu lees toch enkele plakplinten?quote:Op zondag 14 december 2014 00:14 schreef spoorrails het volgende:
neem aan dat de 1 muurplinten zijn en plakplinten om op laminaat te plakken.
de 1e vind je mooier, dus die neem je dan.
plakplinten zijn voor bij de deur en lage randjes.
dus niet naar Hans luisteren.
Dat is inderdaad onzin. tenzij je ruimte tussen muur en laminaat te groot is voor muurplinten, maar die heb je in vele maten.quote:Op zondag 14 december 2014 00:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Die meneer raadt mij aan om langs de gehele lengte plakplinten te nemen en daar boven op muurplinten.. ik dacht zelf aan muurplinten en zoals ik nu lees toch enkele plakplinten?
Nope, want plakplinten aan vloer zijn eigenlijk onzin, die zetten mooi mee uit met vloer en komen dan los, muurplinten zijn veel beter.quote:Op zondag 14 december 2014 00:20 schreef Stimorol- het volgende:
Nee, ruimte zou goed moeten zijnhij gaf het aan alsof het erg normaal was om beiden te doen.
Ik heb niks toe te voegen aan dit topic, ik wil gewoon even de waarheid achter deze post benadrukken.quote:Op zondag 14 december 2014 00:23 schreef spoorrails het volgende:
[..]
Nope, want plakplinten aan vloer zijn eigenlijk onzin, die zetten mooi mee uit met vloer en komen dan los, muurplinten zijn veel beter.
quote:Op zondag 14 december 2014 00:16 schreef Stimorol- het volgende:
Die meneer raadt mij aan om langs de gehele lengte plakplinten te nemen en daar boven op muurplinten
Laminaat leg je 10 mm van de kanten af en bij kozijnen zaag je een stukje kozijn af om het laminaat onder door te kunnen leggen. Waarom er in godsnaam een plakplint onder een muurplint moet komen is niks anders dan een goedkoop uiterst idiote verkoopmanier. Laat bij de bouwmarkt stroken mdf zagen en zet die een paar keer in de grondverf en lak ze af. Dan ben je voor een paar euro per strekkende meter klaar, als je tenminste van schilderen houdt.quote:Op zondag 14 december 2014 20:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Bedankt voor je constructieve bijdrage.
Ik doe muurplint op de begane verdieping bedacht ik mij. Rest doe ik dan die plak dingen.quote:Op zondag 14 december 2014 20:32 schreef betyar het volgende:
[..]
Laminaat leg je 10 mm van de kanten af en bij kozijnen zaag je een stukje kozijn af om het laminaat onder door te kunnen leggen. Waarom er in godsnaam een plakplint onder een muurplint moet komen is niks anders dan een goedkoop uiterst idiote verkoopmanier. Laat bij de bouwmarkt stroken mdf zagen en zet die een paar keer in de grondverf en lak ze af. Dan ben je voor een paar euro per strekkende meter klaar, als je tenminste van schilderen houdt.
Ik heb het ook nog nooit gezien, als er al plakplinten worden gebruikt is dit meestal tegen hoge plinten aan zodat de oude plinten kunnen blijven zitten. Nog nooit hoge plinten bovenop plakplinten gezien.quote:
Dat is inderdaad een goede budget-oplossing.quote:Op zondag 14 december 2014 20:32 schreef betyar het volgende:
Laat bij de bouwmarkt stroken mdf zagen en zet die een paar keer in de grondverf en lak ze af. Dan ben je voor een paar euro per strekkende meter klaar, als je tenminste van schilderen houdt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |