Gewoon wat het goed deed in de MT50 hoor.quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:50 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
tot nu toe veel niet grote hits
Stond op de keuzelijst en is nog niet geweest. Als het volk echt smaak had gehad had The War On Drugs, Royal Blood of De Staat (als het zo nodig iets Nederlands moet zijn) op één gestaan. Dus het zou me niks verbazen.quote:
The War on Drugsquote:Op vrijdag 12 december 2014 22:51 schreef 123poetertjes het volgende:
[..]
Stond op de keuzelijst en is nog niet geweest. Als het volk echt smaak had gehad had The War On Drugs, Royal Blood of De Staat (als het zo nodig iets Nederlands moet zijn) op één gestaan. Dus het zou kunnen.
Als ze An Ocean In Between The Waves volgend jaar nog op single uitbrengen, dan is er nog hoop voor de Song van het Jaar 2015.quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
The War on Drugsbij veel 3FM DJ's ook favoriet.
ik kende ze gewoon nog niet voor dit jaar, wat een kennismakingquote:Op vrijdag 12 december 2014 22:55 schreef 123poetertjes het volgende:
[..]
Als ze An Ocean In Between The Waves volgend jaar nog op single uitbrengen, dan is er nog hoop voor de Song van het Jaar 2015.
Secretly Canadian is ook een independent hequote:Op vrijdag 12 december 2014 22:58 schreef Qunix het volgende:
War on Drugs mag ook wel in mijn fictieve lijstje van top nummers van dit jaar. Net als de recent ontdekte Uptown Funk.
De rest zal toch van indie muziek komen.
https://soundcloud.com/therealyungbae/still
https://soundcloud.com/carparkrecords/fionacoyne
https://soundcloud.com/ke(...)-kc-volume-5-out-514
https://soundcloud.com/ke(...)rl-boogie-down-album
Bijvoorbeeld.
Aantal mooie namen op dat label. Suuns, Songs: Ohia, Damien Jurado...quote:
Ik ben verder aan het luisteren op hun Soundcloud accountquote:Op vrijdag 12 december 2014 23:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Aantal mooie namen op dat label. Suuns, Songs: Ohia, Damien Jurado...
In NL ook?quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:06 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Maar hoe kan Hozier dan van dit jaar zijn, wiki zegt: released 16 September 2013
Gewoon een goed nummerquote:
Arctic Monkeys, Thomas Azier, Franz Ferdinand, paar nummers van Jett Rebel... allemaal van 2013.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:06 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Maar hoe kan Hozier dan van dit jaar zijn, wiki zegt: released 16 September 2013
quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Aan het eind van dit uur gaat mijn radio uit het raam en dan lachen Pandaplint en wolfrolf iedereen uit.
Maar Dotan op 1, dat kan niet, dat mag niet. Please.... laat het Hozier zijn.
zo goed zijn ze ook nietquote:
Ja die noemde ik alquote:
Prima iddquote:Op vrijdag 12 december 2014 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja die noemde ik alWel svhj-waardig wat mij betreft.
Driequote:Op vrijdag 12 december 2014 23:30 schreef richolio het volgende:
Blijft een mooi nummertje hoor. Niet dat 'ie op 4 (? ofzo) hoort, maar alsnog
quote:Op zaterdag 6 december 2014 16:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Van muziek met de stofzuigersound naar muziek waar je stofzuiger niet genoeg herrie overheen kan maken
[..]
Van muziek met de stofzuigersound naar muziek waar je stofzuiger niet genoeg herrie overheen kan maken
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:
Dat zal wel de nummer 1 zijn. Leuk nummer vind ik.quote:
Vind ik ook Marije, niks mis mee!quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:44 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Dat zal wel de nummer 1 zijn. Leuk nummer vind ik.
Meer iets voor het MT50-jaaroverzicht.quote:
Moeilijk hoor.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:49 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
zo kan ik ook drummer worden!
Geen idee eigenlijk, ik hou niet van lijstjesquote:Op vrijdag 12 december 2014 23:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Meer iets voor het MT50-jaaroverzicht.
Philip Philips - Homequote:
quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:59 schreef Qunix het volgende:
[..]
Wat Dotan voor emoties doormaakt omdat hij nog niet wist dat hij nummer 1 was. Sure.
Ze moeten zich kapot schamen.quote:Home werd de soundtrack van het WK voetbal, het troostlied rond de MH17 en nu dus het beste liedje van 2014 volgens jullie.
Ik luister niet.quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:15 schreef Pandaplint het volgende:
Stelletje Masochisten zijn jullie. De hele dag bitchen en zuur doen over de SVHJ verkiezing. En juist de meest zure figuren gaan luisteren op hun vrijdagavond___________!
quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:15 schreef Pandaplint het volgende:
Stelletje Masochisten zijn jullie. De hele dag bitchen en zuur doen over de SVHJ verkiezing. En juist de meest zure figuren gaan luisteren op hun vrijdagavond___________!
Ik heb m de eerste vijf, zes uren goed vermaakt. Alleen het laatste uur had ik de radio inderdaad uit moeten zetten.quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:15 schreef Pandaplint het volgende:
quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:15 schreef Pandaplint het volgende:
Hoe kom je eropquote:Op vrijdag 12 december 2014 23:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb hier echt een broertje Dotan
Alles lekker horizontaal bij 3FM. Vindt Wilbert wel makkelijk. SVHJ op deze manier is verbodig als ze ook nog de mega top 100 van het jaar gaan uitzenden...quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb m de eerste vijf, zes uren goed vermaakt. Alleen het laatste uur had ik de radio inderdaad uit moeten zetten.
Ik heb overigens al vaker gezegd dat mijn probleem niet de muziek is die in de lijst staat, als je vaker naar 3fm luistert is dit representatief voor 3fm in 2014. Maar mijn probleem is dat de hele lijst zich niet onderscheidt van 3fm - wat ze vroeger wel deed.
baasquote:Op zaterdag 13 december 2014 00:15 schreef Pandaplint het volgende:
Dat is inderdaad mijn punt, het gaat zo weinig verschillen. Ja, de onderste 30-50.quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Alles lekker horizontaal bij 3FM. Vindt Wilbert wel makkelijk. SVHJ op deze manier is verbodig als ze ook nog de mega top 100 van het jaar gaan uitzenden...
Mhihiquote:Op zaterdag 13 december 2014 00:25 schreef Pandaplint het volgende:
Kusjekroel aan Mint
Nu kan Eend mij een negatieve note geven en geld verdienen![]()
Ik kom er aan!quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Mhihi![]()
![]()
Eend is een avond de deur uit en hij heeft waarschijnlijk geen tijd om terug te lezen morgen. Sorry
ik fiets ff dienkantnuitquote:Op zaterdag 13 december 2014 00:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Mhihi![]()
![]()
Eend is een avond de deur uit en hij heeft waarschijnlijk geen tijd om terug te lezen morgen. Sorry
quote:
Ik zit in m'n joggingpak en ga zo naar bed, liever een ander keertje!quote:
Eens, mits Megitsune.quote:
Er staat een interview met hem op de site. Je gaat me niet vertellen dat ze dit na de bekendmaking pas hebben gemaakt.quote:
wollah wazmetjouquote:Op zaterdag 13 december 2014 09:59 schreef alors het volgende:
heb ik nou een andere ui?
neee dus, vaag bij myat had ik net een andere
Nee, het is het themanummer. Dat is wat anders.quote:Op zaterdag 13 december 2014 12:49 schreef richolio het volgende:
Dus dat nummer van jacqueline govaert is het 2014 anthem huh? Mah
Wat is het verschil?quote:Op zaterdag 13 december 2014 12:51 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nee, het is het themanummer. Dat is wat anders.
Themanummer wordt speciaal geschreven voor SR en is de week voor SR MH, het anthem "ontstaat" tijdens de week zelf en is na de Top SR MH.quote:
Niet eensquote:
Ja, en hij naam dotan als winnaar niet geheel serieusquote:Op zaterdag 13 december 2014 13:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ok mensen, waarom was Rob Stenders gisteravond een held?
Iets met een sub #1 ofzo?
Volgens mij kwam dat nummer ook van niets op 1 binnen in de hitlijst van zijn eigen station, de Verleidelijke 14.quote:Op zaterdag 13 december 2014 17:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, en hij naam dotan als winnaar niet geheel serieus
Ik hoop niet.quote:
Domien krijgt nog wel wat nachtshifts erbij.quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:29 schreef GlennQuagmire het volgende:
Wat een rare shifts trouwens met SR. Coen heeft de schift van 22:00-02:00 en ook de shift van 02:00-06:00. Graveyard max dus
Alleen de eerste graveyard is voor Domien volgens het uitzendschema.quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Domien krijgt nog wel wat nachtshifts erbij.
Dat klopt dus niet he. Coen gaat echt geen 8u radio makenquote:Op zaterdag 13 december 2014 19:32 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Alleen de eerste graveyard is voor Domien volgens het uitzendschema.
scherp, +1quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat klopt dus niet he. Coen gaat echt geen 8u radio maken.
Ik vind t ook vreemd, maar kan nergens iets anders vinden wat het tegenspreektquote:Op zaterdag 13 december 2014 19:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat klopt dus niet he. Coen gaat echt geen 8u radio maken.
Hoitjesquote:Op zaterdag 13 december 2014 19:40 schreef GlennQuagmire het volgende:
Uitzendschema TopSR is trouwens als volgt:
6-9: Barend en WIjnand
9-12: Michiel
12-15: Paul
15-18: Roos
18-21: Hoogie
21-24: Hoitjes
0-3: Joram
3-6: Thijs/Jorien
Hij stopt met That's Live, dus heeft geen programma meer. Zal wel verbonden blijven met 3fm rondom Serious Request en festivalverslaggeving vermoed ik, maar niet meer als vaste DJ.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:09 schreef Qunix het volgende:
Dus Claudia is weg en nu ook Corton?
[twitter]https://twitter.com/michielveenstra/status/543840397383192576[/twitter]
Coen gaat toch naar die landen tegenwoordigquote:Op zaterdag 13 december 2014 20:11 schreef Qunix het volgende:
[..]
en wat nu met SR? Gaan we verplaats Corton Domien naar afrika sturen?
Waar zijn die handjes Afrika?!quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:17 schreef Paul het volgende:
[..]
Coen gaat toch naar die landen tegenwoordig
Jij bent een puike user Marijequote:Op zaterdag 13 december 2014 20:11 schreef MarijeH het volgende:
![]()
Vanmiddag bijna de hele middag op de kerstmarkt geweest om te helpen. We hadden geluk met het weer.
Een jaar geleden de laatste ekstra weekend. Het programma dat me deed overtuigen om meer muziek van oudere artiesten te luisteren.
en natuurlijk als de Stem van het stationquote:Op zaterdag 13 december 2014 20:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij stopt met That's Live, dus heeft geen programma meer. Zal wel verbonden blijven met 3fm rondom Serious Request en festivalverslaggeving vermoed ik, maar niet meer als vaste DJ.
Hij stopte een x aantal jaar natuurlijk met 3voor12quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:31 schreef Qunix het volgende:
Wel trouwens een déjà-vu moment... Was dit niet al een keer eerder het geval met Corton?
Dat was het! Thanksquote:Op zaterdag 13 december 2014 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij stopte een x aantal jaar natuurlijk met 3voor12
Dat is toch altijd van tevoren opgenomenquote:Op zaterdag 13 december 2014 19:23 schreef Pino112 het volgende:
Voor de fans van OliebolFM: 31 december van 20 tot 0u met Domien (als ie het overleefd heeft) en Roos.
oe, aangezien ik dan toch thuis ben is dat wel verleidelijk. jaren geleden met Michiel en Roos was echt hilarisch, al was het toen van 2 tot 4 geloof ik....quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:23 schreef Pino112 het volgende:
Voor de fans van OliebolFM: 31 december van 20 tot 0u met Domien (als ie het overleefd heeft) en Roos.
Vienettaquote:
iig een prutserquote:
aan de verkeerde iigquote:
slecht.....ik vind 1 vd beste nog steeds Haal me uit de doos in Raise your glass van P!nk. Daar hoor ik echt niet de originele tekst meer inquote:Op zondag 14 december 2014 12:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Soms vraag ik mij af hoe slecht het Engels is van de mensen die de mamma-appelsapjes doorgeven.
Volgens mij is dat er dus typisch eentje die ik er niet in hoor.quote:Op zondag 14 december 2014 12:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
slecht.....ik vind 1 vd beste nog steeds Haal me uit de doos in Raise your glass van P!nk. Daar hoor ik echt niet de originele tekst meer in
kan ook zijn omdat ik dat nr van P!nk voor het eerst bij mama appelsap hoorde, maar zelfs als ik heel goed luister haal ik All my underdogs er niet uit.....quote:Op zondag 14 december 2014 12:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Volgens mij is dat er dus typisch eentje die ik er niet in hoor.
Maarja ik ben dan ook meer Engels georiënteerd dan Nederlands op het gebied van taal. Zo heb ik tegenwoordig moeite met het lezen van Nederlandse boeken
Ik haal de engelse tekst er uit.quote:Op zondag 14 december 2014 12:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kan ook zijn omdat ik dat nr van P!nk voor het eerst bij mama appelsap hoorde, maar zelfs als ik heel goed luister haal ik All my underdogs er niet uit.....
jullie hebben nog niet betaald hoor ik ik ook niet, maar ik ken dat nummer dan ook al jaaaaaaren voor ik de mama appelsap hoorde. ik denk dat dat bij mij bepaald wat ik erin hoorquote:Op zondag 14 december 2014 12:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik haal de engelse tekst er uit.
Maar het zelfde met de "jullie hebben nog niet betaald" ik hoor toch duidelijk "you're never keep me down".
Ik zou hoogstens een andere engelse tekst horen ipv de oorspronkelijke, maar bijna nooit een Nederlandse.
ik kijk liever naar J-Lawquote:Op zondag 14 december 2014 12:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Leuk om een keer te horen dit, maar dat overdreven gehype... Nee.
hoi!quote:
quote:Op zondag 14 december 2014 13:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Dotan - Fall Song van het Jaar 2015
Nog niets nee. Gewoon niemandquote:Op zondag 14 december 2014 14:29 schreef Cee het volgende:
Is er eigenlijk al iets bekend over de slaapgasten tijdens SR? Of zijn die er dit keer niet, na de daverende successen van vorig jaar?
quote:Op zondag 14 december 2014 14:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Hoitjes gaat het overnemen.".
.
.
.
?quote:Op zondag 14 december 2014 15:19 schreef Pandaplint het volgende:
De SR Landrovers staan al bij de dealer hier
manmanmanquote:Op zondag 14 december 2014 15:51 schreef wolfrolf het volgende:
KLB / Gechanteerd door mijn moeder
Verdomme
IK HEB GEEN RECHTEN!!!quote:Op zondag 14 december 2014 15:51 schreef wolfrolf het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/2178708
Verdomme
Ik las vandaag dat er meisjes geboren worden in NL die de naam Mint krijgen.quote:
uh okequote:Op zondag 14 december 2014 17:29 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik ben er!
Nog 4 dagen tot Serious Request
Ik vind haar de Ravensburger van de muziek. Van die nietszeggende inkleurplaatjes. Wat dat betreft maakte ze 10 jaar geleden leukere nummers.quote:Op zondag 14 december 2014 15:39 schreef GlennQuagmire het volgende:
Dat nummer van Sjakkelien is nog best prima na een paar keer luisteren.
Ik lurk altijd wat mee in het topic en zo rond Serious Request begin ik hier wat mee te postenquote:
Top, gezelligheidquote:Op zondag 14 december 2014 19:20 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik lurk altijd wat mee in het topic en zo rond Serious Request begin ik hier wat mee te posten
Ik zit nu al klem onder m'n bureau.quote:Op zondag 14 december 2014 20:34 schreef Pino112 het volgende:
WEEKAGENDA
>>> MAANDAG: Rigby
>>> DINSDAG: JULIUS
>>> WOENSDAG: How To Throw A Christmas Party
>>> DONDERDAG: Alain Clark
ROEL!!! Alain donderdag
Plork & De Aannemers komen je wel even bevrijden.quote:Op zondag 14 december 2014 21:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zit nu al klem onder m'n bureau.
je zit in de foetushouding onder je bureau met oordopjes in je oren te rillen tot het vrijdag is?quote:Op zondag 14 december 2014 21:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zit nu al klem onder m'n bureau.
toen had Ekdom nog een lekkere dikke plofkopquote:Op zondag 14 december 2014 21:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Plork & De Aannemers komen je wel even bevrijden.
[ afbeelding ]
Zeg, waar blijf je nou? Ik heb deze week al gewerkt maar ik heb je nog niet gespot.quote:
Ik kom nooit in Delft. Sorryquote:Op zondag 14 december 2014 21:38 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zeg, waar blijf je nou? Ik heb deze week al gewerkt maar ik heb je nog niet gespot.![]()
haha denk je bij elke lelijke gast nu dat ik het ben?quote:Op zondag 14 december 2014 21:38 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zeg, waar blijf je nou? Ik heb deze week al gewerkt maar ik heb je nog niet gespot.![]()
Ik zag de quotemelding en ik zag alleen het eerste gedeelte van de quotequote:
quote:Op zondag 14 december 2014 21:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
haha denk je bij elke lelijke gast nu dat ik het ben?
Verkeerde account SC...quote:Op zondag 14 december 2014 21:47 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik zag de quotemelding en ik zag alleen het eerste gedeelte van de quote
Oeps.quote:
of bij elke klant die een GNARP set koopt denk jij hee is dit woflroflquote:
Daar moest ik wel aan denken toen ik 'm vanmiddag voorbij zag komen ja.quote:Op zondag 14 december 2014 22:06 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
of bij elke klant die een GNARP set koopt denk jij hee is dit woflrofl
Ik wist dat er iets leuks wat op tv op zondagavond, gemistquote:
Staat je plaat er niet tussen? Voeg hier een plaat toe.quote:Op zondag 14 december 2014 22:53 schreef jcdragon het volgende:
Kan je voor #sr14 geen liedjes aanvragen die niet op de lijst staan?
Ja, ik zie het.quote:Op zondag 14 december 2014 23:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Staat je plaat er niet tussen? Voeg hier een plaat toe.
Artiest
Titel
?
quote:
Foutje baas.quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:29 schreef GlennQuagmire het volgende:
Wat een rare shifts trouwens met SR. Coen heeft de schift van 22:00-02:00 en ook de shift van 02:00-06:00. Graveyard max dus
Bij mij kwam er net geen eind aan. Had minstens een halve rol wcpapier nodig. En natuurlijk de wc dan weer verstopt.quote:
Ik moest rennen nadat m'n eerste koffie op wasquote:Op maandag 15 december 2014 08:25 schreef Bronson het volgende:
[..]
Bij mij kwam er net geen eind aan. Had minstens een halve rol wcpapier nodig. En natuurlijk de wc dan weer verstopt.![]()
#Maandagochtendstruggles.
Heb ik ook last van. Dat is echt de hel wat ik dan produceer.quote:Op maandag 15 december 2014 08:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik moest rennen nadat m'n eerste koffie op was
Dat heeft er lang gestaan zegquote:Op maandag 15 december 2014 00:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Foutje baas.![]()
Heb 't zojuist even verbeterd. Domien en Coen doen de graveyardshifts om-en-om, omdat Gerard altijd 6-10 doet. Er zal sowieso nooit een DJ 8 uur achter elkaar radio maken. Alleen op de eerste en laatste dag hebben ze gezamenlijk een langere shift.
Inderdaad! hier idemquote:Op maandag 15 december 2014 08:31 schreef Bronson het volgende:
[..]
Heb ik ook last van. Dat is echt de hel wat ik dan produceer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
3FM betaalde niet genoeg.quote:Op maandag 15 december 2014 09:27 schreef themauster het volgende:
Hebben ze slaapgasten dit jaar afgeschaft?
Ik mag hopen van niet.quote:
Maar die heeft ome Wilbert al verkozen tot MH, dus dat kan niet.quote:Op maandag 15 december 2014 09:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik mag hopen van niet.
Ik ben team shut up and dance with me
Ik mag hopen dat het een onbekend nummer wordt. Maar dat zal wel weer niet.quote:Op maandag 15 december 2014 09:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik mag hopen van niet.
Ik ben team shut up and dance with me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |