SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zweer ik zit in zelfde positie maar dan met laarzen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:40 schreef Crip het volgende:
Ik zit al de hele tijd te piekeren over deze broek. Maatje kleiner of niet, kleiner of niet.
Hij zit perfect bij mijn dijen alleen bij mn buik veel te los en bij mijn kuiten ook ietsjes te los.
fok it ik ga kleiner bestellen zit hij maar strak in pak.
/dagboek ik zweer dit is laatste post over mijn leren broek
Dankjewel, vrouwmensch.quote:
Die bewaar ik voor als ik om 1 uur 's nachts thuiskom. Morgen is het weer zover.quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:39 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Matige quote, had er op zn minst 10 verwacht onder elkaar :c
vertel dan over je laarzen, had je ze zo snel binnen en wat bevalt er niet aanmquote:Op vrijdag 12 december 2014 20:44 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik zweer ik zit in zelfde positie maar dan met laarzen.
Ik heb blijkbaar dikke kuiten.quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
vertel dan over je laarzen, had je ze zo snel binnen en wat bevalt er niet aanm
moeten ze los danquote:Op vrijdag 12 december 2014 20:50 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik heb blijkbaar dikke kuiten.![]()
Ze passen er wel in maar zitten niet los zeg maar.
Zijn ze van leer?quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:50 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik heb blijkbaar dikke kuiten.![]()
Ze passen er wel in maar zitten niet los zeg maar.
ja is goed.quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:53 schreef Landysh het volgende:
Ja, losser iig.
Wil je een beetje van mijn kuiten overnemen?
(Dit zijn overigens de enige laarzen waarbij ik dit heb, nooit eerder gedacht dat ik dikke kuiten heb(
Neee, het is rubber. Maar Hunter heeft ook huntress laarzen, die zijn iets losser maar ook korter. Speciaal voor vrouwen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:55 schreef TheMagnificent het volgende:
Kan de schoenenmaker ze niet iets wijder maken of zoiets? Of hebben ze niet andere kuitmaten (weet niet of dat bestaat)?
gewoon net zo lang doorgaan met afvallen tot al je spieren ook verdwijnen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:01 schreef Landysh het volgende:
Als ik dadelijk verander in een skinny bitch, zullen mijn kuiten dan ook afslanken? Ik heb hier nog nooit over hoeven na te denken. Heb geen idee over dit deel van mijn lichaam.
En ik fiets veel.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:04 schreef TheMagnificent het volgende:
Misschien omdat je veel staat en lopend werk verricht de afgelopen paar jaar.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
gewoon net zo lang doorgaan met afvallen tot al je spieren ook verdwijnen.
grootste is dat ik door moeheid geen cizkek kon makenquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:10 schreef Landysh het volgende:
Toch wel de grootste #firstworldproblem van de week deze, of noo.
Moeheid is geen #firstwordproblemZ wat is dezequote:Op vrijdag 12 december 2014 21:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
grootste is dat ik door moeheid geen cizkek kon maken
çizkekquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
grootste is dat ik door moeheid geen cizkek kon maken
Je wordt moe van veel eten en dat doen ze in thirthworld niet tochtochhh ? Dus eigenlijk weer welquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:13 schreef Landysh het volgende:
[..]
Moeheid is geen #firstwordproblemZ wat is deze
oh, secondworldproblem dan?quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:13 schreef Landysh het volgende:
[..]
Moeheid is geen #firstwordproblemZ wat is deze
quote:
Begint een beetje pro-ana te worden dit.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
gewoon net zo lang doorgaan met afvallen tot al je spieren ook verdwijnen.
oh ja en hoe noem je jouw leefstijl dan pro-anab00l?quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:17 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Begint een beetje pro-ana te worden dit.
Haha, ik snap je. Goeie.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
oh ja en hoe noem je jouw leefstijl dan pro-anab00l?
#noeatquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:17 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Begint een beetje pro-ana te worden dit.
Staat als het goed is inmiddels op Netflix. Ik wil 't binnenkort eens proberen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kennen jullie de serie Marco polo?
quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:25 schreef Crip het volgende:
Soms ben ik wel tempted om gewoon mezelf te laten kotsen na elke maaltijd.
is netflix het waard? Heb je ook zo'n soort hola?quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:25 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Staat als het goed is inmiddels op Netflix. Ik wil 't binnenkort eens proberen.
Doe 'ns niet, oké.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:25 schreef Crip het volgende:
Crip, dit gaat wel een stapje verder. Hoop dat dit PMS is dat spreekt en niet jij.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:25 schreef Crip het volgende:
Goed dat je dat niet hebt gedaan. Mocht het niet iets eenmalig zijn, zoek dan svp hulp. Serieus.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:33 schreef Crip het volgende:
Hallo heb het toch niet gedaan, ben gewoon nog fat hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je te vaak mensen toegevoegd die je uitnodiging niet hebben geaccepteerd?quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb LinkedIn. Alleen ik kan mensen die geen suggestie zijn niet toevoegen, zonder hun emailadres in te voeren? Wat is dit?
Gewoon aanklikken van is een collega en dan hoeft dat niet.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb LinkedIn. Alleen ik kan mensen die geen suggestie zijn niet toevoegen, zonder hun emailadres in te voeren? Wat is dit?
Ligt het daaraan? Mensen uit de suggesties kan ik nog steeds toevoegen maar docenten en andere interessante personen die niet daartussen staan, kan ik niet toevoegen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:42 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Heb je te vaak mensen toegevoegd die je uitnodiging niet hebben geaccepteerd?
Als anderen steeds aangeven dat ze je niet kennen ofzo kan je op een gegeven moment wel worden gedwongen om het e-mailadres op te geven.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:42 schreef xminator het volgende:
[..]
Gewoon aanklikken van is een collega en dan hoeft dat niet.
Die optie zie ik niet op de mobiele site of app. Kijk morgen op mn laptop dan.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:42 schreef xminator het volgende:
[..]
Gewoon aanklikken van is een collega en dan hoeft dat niet.
Oh, ik dacht alleen als dat was als je iemand als friend oid. aangeeft in dat lijstje. Dan moet je wel e-mailadres opgeven.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:43 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als anderen steeds aangeven dat ze je niet kennen ofzo kan je op een gegeven moment wel worden gedwongen om het e-mailadres op te geven.
Met Hola Unblocker heb je inderdaad veel meer aanbod, vooral in de Amerikaanse versie.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
is netflix het waard? Heb je ook zo'n soort hola?
Oh op de echte website kun je wel uit meerdere opties kiezen hoe je iemand kent, ipv alleen emailadres opgeven van degene.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:45 schreef xminator het volgende:
[..]
Oh, ik dacht alleen als dat was als je iemand als friend oid. aangeeft in dat lijstje. Dan moet je wel e-mailadres opgeven.
Ideaal medium om te netwerken.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:53 schreef Mathemaat het volgende:
. Het duurde vijf minuten voordat ik het verwijderde...
Houden zo. Dat niet kotsen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:33 schreef Crip het volgende:
Hallo heb het toch niet gedaan, ben gewoon nog fat hoor.
advies vragen op fokquote:Op vrijdag 12 december 2014 22:09 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Houden zo. Dat niet kotsen.
Als je wilt afvallen zijn er op fok genoeg mensen die jou advies kunnen geven.
Bij deze woning zijn de ramen 2 meter helaas.quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:38 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Dat lijkt een moderne woning. Bij oudere woningen heb je ramen van bijna 3 meter hoog, super mooi.
Hoe ziet je kamer er nu uit?
Woon je weer bij je ouders?quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:42 schreef Weissman het volgende:
Ik vind die hoge plafonds wel mooi.
Jammer dat ik zelf dakloos ben.
Het zullen barre tijden voor me zijnquote:Op vrijdag 12 december 2014 16:48 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Was jij nog geen student? Hoe ga je dat betalen?
quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:58 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ze heeft een rijke vriend. Vrouwen doen ook echt alles voor het geld hè.
Kan best hoor. Uiteraard geen KLB topic openen en klagen over je hoe dik je vindt dat je wel niet bent.quote:
500+quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:53 schreef Mathemaat het volgende:
. Het duurde vijf minuten voordat ik het verwijderde...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |