grootste is dat ik door moeheid geen cizkek kon makenquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:10 schreef Landysh het volgende:
Toch wel de grootste #firstworldproblem van de week deze, of noo.
Moeheid is geen #firstwordproblemZ wat is dezequote:Op vrijdag 12 december 2014 21:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
grootste is dat ik door moeheid geen cizkek kon maken
çizkekquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
grootste is dat ik door moeheid geen cizkek kon maken
Je wordt moe van veel eten en dat doen ze in thirthworld niet tochtochhh ? Dus eigenlijk weer welquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:13 schreef Landysh het volgende:
[..]
Moeheid is geen #firstwordproblemZ wat is deze
oh, secondworldproblem dan?quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:13 schreef Landysh het volgende:
[..]
Moeheid is geen #firstwordproblemZ wat is deze
quote:
Begint een beetje pro-ana te worden dit.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
gewoon net zo lang doorgaan met afvallen tot al je spieren ook verdwijnen.
oh ja en hoe noem je jouw leefstijl dan pro-anab00l?quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:17 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Begint een beetje pro-ana te worden dit.
Haha, ik snap je. Goeie.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
oh ja en hoe noem je jouw leefstijl dan pro-anab00l?
#noeatquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:17 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Begint een beetje pro-ana te worden dit.
Staat als het goed is inmiddels op Netflix. Ik wil 't binnenkort eens proberen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kennen jullie de serie Marco polo?
quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:25 schreef Crip het volgende:
Soms ben ik wel tempted om gewoon mezelf te laten kotsen na elke maaltijd.
is netflix het waard? Heb je ook zo'n soort hola?quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:25 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Staat als het goed is inmiddels op Netflix. Ik wil 't binnenkort eens proberen.
Doe 'ns niet, oké.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:25 schreef Crip het volgende:
Crip, dit gaat wel een stapje verder. Hoop dat dit PMS is dat spreekt en niet jij.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:25 schreef Crip het volgende:
Goed dat je dat niet hebt gedaan. Mocht het niet iets eenmalig zijn, zoek dan svp hulp. Serieus.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:33 schreef Crip het volgende:
Hallo heb het toch niet gedaan, ben gewoon nog fat hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je te vaak mensen toegevoegd die je uitnodiging niet hebben geaccepteerd?quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb LinkedIn. Alleen ik kan mensen die geen suggestie zijn niet toevoegen, zonder hun emailadres in te voeren? Wat is dit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |