En ik fiets veel.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:04 schreef TheMagnificent het volgende:
Misschien omdat je veel staat en lopend werk verricht de afgelopen paar jaar.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
gewoon net zo lang doorgaan met afvallen tot al je spieren ook verdwijnen.
grootste is dat ik door moeheid geen cizkek kon makenquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:10 schreef Landysh het volgende:
Toch wel de grootste #firstworldproblem van de week deze, of noo.
Moeheid is geen #firstwordproblemZ wat is dezequote:Op vrijdag 12 december 2014 21:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
grootste is dat ik door moeheid geen cizkek kon maken
çizkekquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
grootste is dat ik door moeheid geen cizkek kon maken
Je wordt moe van veel eten en dat doen ze in thirthworld niet tochtochhh ? Dus eigenlijk weer welquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:13 schreef Landysh het volgende:
[..]
Moeheid is geen #firstwordproblemZ wat is deze
oh, secondworldproblem dan?quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:13 schreef Landysh het volgende:
[..]
Moeheid is geen #firstwordproblemZ wat is deze
quote:
Begint een beetje pro-ana te worden dit.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
gewoon net zo lang doorgaan met afvallen tot al je spieren ook verdwijnen.
oh ja en hoe noem je jouw leefstijl dan pro-anab00l?quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:17 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Begint een beetje pro-ana te worden dit.
Haha, ik snap je. Goeie.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
oh ja en hoe noem je jouw leefstijl dan pro-anab00l?
#noeatquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:17 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Begint een beetje pro-ana te worden dit.
Staat als het goed is inmiddels op Netflix. Ik wil 't binnenkort eens proberen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kennen jullie de serie Marco polo?
quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:25 schreef Crip het volgende:
Soms ben ik wel tempted om gewoon mezelf te laten kotsen na elke maaltijd.
is netflix het waard? Heb je ook zo'n soort hola?quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:25 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Staat als het goed is inmiddels op Netflix. Ik wil 't binnenkort eens proberen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |