Een FOK!'er die daadwerkelijk van z'n zolder af komt??quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
daar hebben we de boosdoener jongens, pak hem [ afbeelding ]
dat zal wel meevallenquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:46 schreef Wolflegion het volgende:
inb4. ban voor iedereen die terechte klacht heeft gezegd
whehehquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:46 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Een FOK!'er die daadwerkelijk van z'n zolder af komt??
Wat een eer.
ik denk dat netsplitter 10 tabjes heeft openstaan waarin hij voor iedereen maar 1 klik verwijderd is van een banquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:46 schreef Wolflegion het volgende:
inb4. ban voor iedereen die terechte klacht heeft gezegd
Ik ben sowieso allergisch voor mods die zomaar stukken tekst weggooien waar users tijd in hebben gestoken. In NWS zit ook een mod die me dat herhaaldelijk heeft geflikt. Mods moeten discussies sturen, niet om zeep helpen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:45 schreef Wolflegion het volgende:
[..]
Ja daar doelde ik ook op hoor, daarom noemde ik de mod niet bij naam![]()
Maar je kon zien dat de inhoud was gelezen, dus dan had ie kunnen zien dat de genummerde klachten nuttig waren.
Mods kunnen niet bannen, idiootquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik denk dat netsplitter 10 tabjes heeft openstaan waarin hij voor iedereen maar 1 klik verwijderd is van een ban
we kunnen allemaal foetsie zijn binnen 10 seconden
nouja soms snap ik het ook wel weer, mods moeten een oordeel hechten aan stukken tekst. Een subforum op orden houden is hun taak en daar hoort dat bij. Maar niet alle mods hechten dezelfde oordelen aan een stukje tekst als de user die het schrijft.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben sowieso allergisch voor mods die zomaar stukken tekst weggooien waar users tijd in hebben gestoken. In NWS zit ook een mod die me dat herhaaldelijk heeft geflikt. Mods moeten discussies sturen, niet om zeep helpen.
dat wist ik idd, was een garpjequote:Op vrijdag 12 december 2014 15:48 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Mods kunnen niet bannen, idioot
ik ga nu wel ff TR aanmachen, mensen een idioot noemen vind ik echt niet kunnen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:48 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Mods kunnen niet bannen, idioot
Dat.quote:
Doe wat je niet laten kuntquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ga nu wel ff TR aanmachen, mensen een idioot noemen vind ik echt niet kunnen.
Vanillius von Kwarkusquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
welke kunstenaar heb je betaald om dat meesterwerk te maken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |