Ik zou als subklacht kunnen zetten: KLB 2.0. Maar dat mag nietquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:27 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Nooit begrepen wat KLB 2.0 inhoudt?
Maar naamcomments mogen welquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:28 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Naamtopics mogen niet, dus die heb ik niet in de OP verwerkt
het is hem gegundquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:29 schreef Wolflegion het volgende:
[..]
Die ligt nu op tropische strandjes ons uit te lachen
Dat is pas klachtwaardig.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:27 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Nooit begrepen wat KLB 2.0 inhoudt?
quote:
nicequote:Op vrijdag 12 december 2014 15:32 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik ga er mijn best voor doen, beste kiezer!
je mocht het niets eens nummeren?quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:32 schreef Elfletterig het volgende:
Volledig eens met deze klacht.![]()
Ik heb laatst een rant geplaatst met meerdere klachten: KLB / Driedubbele facepalm: aangifte vanwege Zwarte Piet-bordje ziekenhuis
Moest ik vervolgens de tekst herschrijven, omdat ik klacht 1 t/m 8 had gebruikt. Anders was het topic dichtgegooid.
Ik vind dat echt complete waanzin. Wat mij betreft worden alle regels omtrent het aantal klachten per OP, subklachten en anti-klachten onmiddellijk afgeschaft. Mods moeten topics gewoon op inhoud beoordelen, niet op vorm.
Acht klachten is natuurlijk flink wat. Maar dan ligt het inderdaad aan de manier waarop het gebracht en onderbouwt wordt in mijn mening. Je hebt bagger, en dat kan gewoon weg. Maar mits het goed onderbouwd is, why the fuck not.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:32 schreef Elfletterig het volgende:
Volledig eens met deze klacht.![]()
Ik heb laatst een rant geplaatst met meerdere klachten: KLB / Driedubbele facepalm: aangifte vanwege Zwarte Piet-bordje ziekenhuis
Moest ik vervolgens de tekst herschrijven, omdat ik klacht 1 t/m 8 had gebruikt. Anders was het topic dichtgegooid.
Ik vind dat echt complete waanzin. Wat mij betreft worden alle regels omtrent het aantal klachten per OP, subklachten en anti-klachten onmiddellijk afgeschaft. Mods moeten topics gewoon op inhoud beoordelen, niet op vorm.
Dit. Maakt het ook wat overzichtelijker allemaal.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:33 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Acht klachten is natuurlijk flink wat. Maar dan ligt het inderdaad aan de manier waarop het gebracht en onderbouwt wordt in mijn mening. Je hebt bagger, en dat kan gewoon weg. Maar mits het goed onderbouwd is, why the fuck not.
Enige oplossing dan is acht topics openen, toch?quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je mocht het niets eens nummeren?___!
Mja dan zullen de mods wel komen met het argument dat ze geen tijd hebben om alle subklachten te lezen, en dat ze ze dus maar allemaal weg halen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:33 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Acht klachten is natuurlijk flink wat. Maar dan ligt het inderdaad aan de manier waarop het gebracht en onderbouwt wordt in mijn mening. Je hebt bagger, en dat kan gewoon weg. Maar mits het goed onderbouwd is, why the fuck not.
Dat zou toch wel extreem achterlijk zijn.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:34 schreef Wolflegion het volgende:
[..]
Mja dan zullen de mods wel komen met het argument dat ze geen tijd hebben om alle subklachten te lezen, en dat ze ze dus maar allemaal weg halen.
idd.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:34 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Enige oplossing dan is acht topics openen, toch?
ben ik koekoe of is je ui ineens wegquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:37 schreef Vanillekwark het volgende:
Antiklacht: Nu ff lekker douchen
wrm is je ui opeens wegquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:37 schreef Vanillekwark het volgende:
Antiklacht: Nu ff lekker douchen
Waar je nu opsommingstekens ziet staan, stond eerst klacht 1, klacht 2, klacht 3, etc.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je mocht het niets eens nummeren?___!
quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben ik koekoe of is je ui ineens weg
Verhip, de verkeerde verwijderdquote:
Nee, ik zie ook geen UI meer.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben ik koekoe of is je ui ineens weg
aub heel snel doen, ik kan niet goed tegen veranderingquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:38 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
[..]
Verhip, de verkeerde verwijderdDalijk ff fixen
ditquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
aub heel snel doen, ik kan niet goed tegen verandering
Dat heeft een mod gedaan omdat hij een antiklacht postte!quote:
quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:40 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Dat heeft een mod gedaan omdat hij een antiklacht postte!
In dit voorbeeld waren het 8 klachten over hetzelfde onderwerp. Het bericht riep op meerdere manieren irritatie bij me op.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:33 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Vooral ook lekker stom omdat de mod al aangaf je bericht te hebben gelezen door inhoudelijk te reageren enzo. Dan snapt ie toch wel dat die 8 klachten beter staan wssquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In dit voorbeeld waren het 8 klachten over hetzelfde onderwerp. Het bericht riep op meerdere manieren irritatie bij me op.
Verder, wat je in je OP ook al aangeeft: een anti-klacht kan ook een leuk, humoristisch effect hebben.
Het gaat me niet om de specifieke mod, het gaat me om de geldende regels hier en de starheid ervan. Wat ik net al zei: mods moeten naar de inhoud kijken, niet naar de vorm.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:42 schreef Wolflegion het volgende:
[..]
Vooral ook lekker stom omdat de mod al aangaf je bericht te hebben gelezen door inhoudelijk te reageren enzo. Dan snapt ie toch wel dat die 8 klachten beter staan wss
Ja daar doelde ik ook op hoor, daarom noemde ik de mod niet bij naamquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het gaat me niet om de specifieke mod, het gaat me om de geldende regels hier en de starheid ervan. Wat ik net al zei: mods moeten naar de inhoud kijken, niet naar de vorm.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |