Ik zou als subklacht kunnen zetten: KLB 2.0. Maar dat mag nietquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:27 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Nooit begrepen wat KLB 2.0 inhoudt?
Maar naamcomments mogen welquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:28 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Naamtopics mogen niet, dus die heb ik niet in de OP verwerkt
het is hem gegundquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:29 schreef Wolflegion het volgende:
[..]
Die ligt nu op tropische strandjes ons uit te lachen
Dat is pas klachtwaardig.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:27 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Nooit begrepen wat KLB 2.0 inhoudt?
quote:
nicequote:Op vrijdag 12 december 2014 15:32 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik ga er mijn best voor doen, beste kiezer!
je mocht het niets eens nummeren?quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:32 schreef Elfletterig het volgende:
Volledig eens met deze klacht.![]()
Ik heb laatst een rant geplaatst met meerdere klachten: KLB / Driedubbele facepalm: aangifte vanwege Zwarte Piet-bordje ziekenhuis
Moest ik vervolgens de tekst herschrijven, omdat ik klacht 1 t/m 8 had gebruikt. Anders was het topic dichtgegooid.
Ik vind dat echt complete waanzin. Wat mij betreft worden alle regels omtrent het aantal klachten per OP, subklachten en anti-klachten onmiddellijk afgeschaft. Mods moeten topics gewoon op inhoud beoordelen, niet op vorm.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |