Was jij er ook?quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Deze?
[ afbeelding ]
falende kankerplanner is het.
Ik kwam om 16:32 aan vanuit Delft en was van plan om die van 16:54 te nemen. Is uiteindelijk een Grossi Rundfahrt over Schiphol en Zwolle geworden. Dus 19:13 in Deventer, zomaar.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:32 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Was jij er ook?
Serieus ik was er 15.33 en ik heb tot facking 16.00 lopen dralen en kijken voordat ik besloot de 16.04 over Leiden te nemen.
Kan toch niet de bedoeling zijn?
WTF? Die banken in de eerste bak?quote:
Ja, dat wou ik dus ook doen, den haag inckecken (Eigenlijk overstappen, bredas ochtends ingetjekt, maar op Den haag CS niet uitgetjekt voor behoud van deggressie) en dan via Amstel mn vriendin ophalen, door naar breda, maar geen idee hoe strikt ze dat controleren....quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kwam om 16:32 aan vanuit Delft en was van plan om die van 16:54 te nemen. Is uiteindelijk een Grossi Rundfahrt over Schiphol en Zwolle geworden.
Gemiddeld controleren ze minder dan 1 keer in de 200 km. En als de pleuris uitbreekt zoals woensdag controleren ze helemaal nooit. Huu huu reizigers die vragen hebben, huuquote:Op vrijdag 12 december 2014 23:38 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ja, dat wou ik dus ook doen, den haag inckecken (Eigenlijk overstappen, bredas ochtends ingetjekt, maar op Den haag CS niet uitgetjekt voor behoud van deggressie) en dan via Amstel mn vriendin ophalen, door naar breda, maar geen idee hoe strikt ze dat controleren....
ik 2 keer. Op 418 km.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:50 schreef derLudolf het volgende:
Ik ben vandaag ook nog gecontroleerd bij NS, iemand die er netjes uit zag(zonder plakplaatjes, gouden ketting of piercings) en zelfs dat mooie ronde hoedje op. Noemde ook overal zo te horen zonder tegenzin alle treinen waarop overgestapt kan worden. Ze bestaan dus nog wel, wel willende conducteurs
Walgelijke instelling daar. Echt een zwaar mentaliteitsprobleem. En na een half jaar centen geharkt te hebben gaat Simon Snijbloem nu ook ergens aandacht aan besteden heb ik begrepen, dus we gaan maar vast op de knietjesquote:Op vrijdag 12 december 2014 23:55 schreef JDude het volgende:
Maar echt. Wat bezielt je om de hele dag naar het instrumentenpaneel van een trein te staren en dan nog te durven staken om werkdruk?
Iedereen die ik serieus neem noem ik bij zijn eigen naam, James.quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:14 schreef James1988 het volgende:
[..]
Jij bent wel van de bijnamen hč?
quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:57 schreef DeaDLocK2K het volgende:
En als Fles iemand serieus neemt dan eindigt het met bloedende lichaamsdelen.
Wat weet jij nou weerquote:Op zaterdag 13 december 2014 00:57 schreef DeaDLocK2K het volgende:
En als Fles iemand serieus neemt dan eindigt het met bloedende lichaamsdelen.
Houten kistje?quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:29 schreef JDude het volgende:
Vandaag voor het eerst ooit iets in de trein laten liggen trouwens. Gelukkig was het in de sprinter die keert op Tilburg universiteit zodat ik het daar alsnog uit het bagagerek kon plukken.
Ze hebben tweedeklas banken opnieuw bekleed voor de eerste klas enzo. Die bak is destijds ook nooit eerste klas geweest, originele banken voor de eerste klas zullen wel op geweest zijn. En helaas hebben deze DDAR'en in de tweede klas alleen maar planken, en niet meer één bak met banken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |