quote:
dat merken we zo wel Fannquote:Op donderdag 11 december 2014 22:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik hoop dat Chufi er ook om kan lachenwas een geintje
![]()
ik zou me verstoppen als ik jou wasquote:Op donderdag 11 december 2014 22:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ga ondertussen wel een koppie thee zetten
Nah... Chuf kan vast wel tegen een geintje en hij kent me een beetjequote:Op donderdag 11 december 2014 22:56 schreef just me het volgende:
[..]
ik zou me verstoppen als ik jou was
Hij zoekt nu uit waar die glitter in hemelsnaam kan zitten...quote:Op donderdag 11 december 2014 22:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... Chuf kan vast wel tegen een geintje en hij kent me een beetje
quote:Op donderdag 11 december 2014 22:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij zoekt nu uit waar die glitter in hemelsnaam kan zitten...
Ik moest lachen... Klidderquote:
quote:Op donderdag 11 december 2014 23:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor de kenners: Ik ken de broer van die kale links ....
Voor de kenners? Why?quote:Op donderdag 11 december 2014 23:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ahh vandaar het paars.... Prince ooit nog gezien in Valencia, Mestalla, met de meisjes Klemann in het voorprogramma en Candy met Princequote:
die met dat mutsje op zijn... hoofd?quote:Op donderdag 11 december 2014 23:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik moest lachen... Klidder
pfffffffffffff gelukkig!quote:
Ik word niet boos op jou....quote:Op donderdag 11 december 2014 23:11 schreef FANN het volgende:
[..]
pfffffffffffff gelukkig!
Ik was even bang dat je het niet leuk vond![]()
kan ik nu rustig mijn theetje drinken
Maar waarom moeten wij daarvoor kenners zijn?quote:Op donderdag 11 december 2014 23:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ooit mee gewerkt ... Lijkt er ook wel op ...
Als doorwinterde 40+ zijn jullie kenners van het feit dat ik weer iemand ken toch ... zoiets ..quote:Op donderdag 11 december 2014 23:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar waarom moeten wij daarvoor kenners zijn?
dat is zo'n schot voor open doelquote:Op donderdag 11 december 2014 23:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Als doorwinterde 40+ zijn jullie kenners van het feit dat ik weer iemand ken toch ... zoiets ..
Misschien iets van voor je tijd ...quote:Op donderdag 11 december 2014 23:22 schreef just me het volgende:
[..]
dat is zo'n schot voor open doel
Te makkelijkquote:Op donderdag 11 december 2014 23:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien iets van voor je tijd ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |