Zo weer overquote:Op donderdag 11 december 2014 20:40 schreef Samzz het volgende:
Oh yes, m'n dubbele nagel is eruit. Nu bloedt m'n duim
.
Ja weet ik veel ik kan dit ook niet meerquote:
Maar niks.quote:
Te spuiten? Met tuinslang?quote:Op donderdag 11 december 2014 20:42 schreef Samzz het volgende:
Meh, ik lig net zo lekker warm tv te kijken en een beetje te FOK!en, moet ik er straks uit om 't paard te spuiten en te voeren.
Nee, een spuit met een naald. Antibiotica.quote:
In zeefje. Die heeft ruimte genoeg!quote:
Ah ok.quote:Op donderdag 11 december 2014 20:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, een spuit met een naald. Antibiotica.
Alleen als het mag.quote:Op donderdag 11 december 2014 20:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
In zeefje. Die heeft ruimte genoeg!
O.quote:Op donderdag 11 december 2014 20:44 schreef rival het volgende:
[..]
Iets met paarden en spuiten ik zou me er maar buiten houden
Tenzij je ook graag antibiotica wil, dan moet je hier zijn.quote:
Ik ben een beetje bang van naaldenquote:
True.quote:
Op dit uur?quote:Op donderdag 11 december 2014 20:42 schreef Samzz het volgende:
Meh, ik lig net zo lekker warm tv te kijken en een beetje te FOK!en, moet ik er straks uit om 't paard te spuiten en te voeren.
Nee hoor dank je.quote:Op donderdag 11 december 2014 20:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tenzij je ook graag antibiotica wil, dan moet je hier zijn.
Ik was dat bij een vriendin van me vergeten, stuur ik haar een foto van mijn arm met naald erin tijdens eerste bloeddonatie. Was niet zo'n succes.quote:Op donderdag 11 december 2014 20:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben een beetje bang van naalden
Moet er ook niks van hebben...quote:Op donderdag 11 december 2014 20:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben een beetje bang van naalden
[..]
Gadverquote:Op donderdag 11 december 2014 20:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
In zeefje. Die heeft ruimte genoeg!
Zeg je nu dat je mij gadver vindt?quote:
Nee, dat je zegt dat ruimte genoeg heb..Zo dik ben ik nietquote:Op donderdag 11 december 2014 20:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Zeg je nu dat je mij gadver vindt?
Ho wacht, dat zei Thijs he.quote:Op donderdag 11 december 2014 20:55 schreef zeefje het volgende:
[..]
Nee, dat je zegt dat ruimte genoeg heb..Zo dik ben ik niet
quote:Op donderdag 11 december 2014 20:55 schreef artelligence het volgende:
Biertje, House of Cards en daarna lekker slapen.
Ik zeg doei!
goede serie! Trustequote:Op donderdag 11 december 2014 20:55 schreef artelligence het volgende:
Biertje, House of Cards en daarna lekker slapen.
Ik zeg doei!
Dat moet je even bij kaneel opvragen. Die heeft het schemaquote:
Het houdt je wel bezig he?quote:Op donderdag 11 december 2014 20:57 schreef zeefje het volgende:
[..]
Dat moet je even bij kaneel opvragen. Die heeft het schema
Niet echt. Jou wel?quote:Op donderdag 11 december 2014 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het houdt je wel bezig he?
Net gedaan. Paardje was weer braaf. Is toch 20 cc dat erin gaat.quote:
Braaf paardquote:Op donderdag 11 december 2014 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Net gedaan. Paardje was weer braaf. Is toch 20 cc dat erin gaat.
Ja. Als het een mens zou zijn zou hij een downie zijn, denk ik.quote:
Het is je vergeven.quote:
Penguins van Madagaskarquote:Op donderdag 11 december 2014 21:09 schreef Samzz het volgende:
Booooh, The Hobbit. Ik ben wel bang dat de film heel 'nep' gaat ogen, ergens
. Ik vond dat bij deel twee al een struikelpuntje...
Ja, die gaat baas zijn. Maar wat heeft dat met mijn post over the Hobbit te maken?quote:Op donderdag 11 december 2014 21:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Penguins van Madagaskar![]()
Zodra ik tijd heb, dan..
Benieuwd wat ze er allemaal bij verzinnen. Het boek was aan het eind van deel 2 al praktisch klaar....quote:Op donderdag 11 december 2014 21:09 schreef Samzz het volgende:
Ja, dat is ook nog eens zo...quote:Op donderdag 11 december 2014 21:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Benieuwd wat ze er allemaal bij verzinnen. Het boek was aan het eind van deel 2 al praktisch klaar....
Ik vergat een woordjequote:Op donderdag 11 december 2014 21:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, die gaat baas zijn. Maar wat heeft dat met mijn post over the Hobbit te maken?
Ach so! Als ik zou moeten kiezen... Denk ik dat ik stiekem voor de Penguins gaquote:Op donderdag 11 december 2014 21:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vergat een woordje![]()
Er moest nog "en" voor komen..
Draait ie al ja?quote:Op donderdag 11 december 2014 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is ook nog eens zo...
Misschien moet ik dit weekend maar eens naar de bios gaan.
Dat zegt wel veel jaquote:Op donderdag 11 december 2014 21:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach so! Als ik zou moeten kiezen... Denk ik dat ik stiekem voor de Penguins ga. En dat zeg ik als Tolkien fan
.
Gisteren gezien!quote:Op donderdag 11 december 2014 21:09 schreef Samzz het volgende:
psssst, het is ook nepquote:Op donderdag 11 december 2014 21:09 schreef Samzz het volgende:
10 december.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Draait ie al ja?
Ik ben deel 2 in m'n eentje wezen kijken
Ja!quote:Op donderdag 11 december 2014 21:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Draait ie al ja?
Ik ben deel 2 in m'n eentje wezen kijken
Ik vond het in deel twee heel erg opvallen wat wel en wat niet met de computer gedaan was. Zo zonde, want bij Lord of the Rings is het echt heel goed gedaan, vind ik.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat zegt wel veel ja![]()
Nouja, mij maakt het weinig uit.. Ben al een maand of 2 niet geweest, dus als ik nu dit weekend 2 of 3 films kan doen heb ik m'n Pathépas er deze maand weer uit
Ik heb deel 1 niet eens gezien geloof ik.. Alleen deel 2.. Maar ik moet bekennen dat ik niet echt aandachtig gekeken heb, dus dat is me eigenlijk niet opgevallen..quote:Op donderdag 11 december 2014 21:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vond het in deel twee heel erg opvallen wat wel en wat niet met de computer gedaan was. Zo zonde, want bij Lord of the Rings is het echt heel goed gedaan, vind ik.
Had ik je trouwens al gezegd dat die 2 Tolkienboeken waarvan ik niet zeker wist wat het verschil, beiden exact hetzelfde waren behalve de cover en het jaartal?quote:Op donderdag 11 december 2014 21:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach so! Als ik zou moeten kiezen... Denk ik dat ik stiekem voor de Penguins ga. En dat zeg ik als Tolkien fan
.
Special effects waren wel oke maar zag idd wel waar je het over hebt...quote:Op donderdag 11 december 2014 21:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vond het in deel twee heel erg opvallen wat wel en wat niet met de computer gedaan was. Zo zonde, want bij Lord of the Rings is het echt heel goed gedaan, vind ik.
Jaquote:Op donderdag 11 december 2014 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had ik je trouwens al gezegd dat die 2 Tolkienboeken waarvan ik niet zeker wist wat het verschil, beiden exact hetzelfde waren behalve de cover en het jaartal?
Voor zo'n productie vind ik de kwaliteit van de special effects eigenlijk helemaal niet okéquote:Op donderdag 11 december 2014 21:18 schreef rival het volgende:
[..]
Special effects waren wel oke maar zag idd wel waar je het over hebt...
Film zelf was eeeeeeerg lang...
Tis uiteindelijk maar een kinderfilm he!quote:Op donderdag 11 december 2014 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor zo'n productie vind ik de kwaliteit van de special effects eigenlijk helemaal niet oké.
Ik ga zo vaak in m'n eentje naar dingen, maar bios was de eerste keer voor me.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
10 december.
Niks mis met in je eentje, toch? Ik ging/ga regelmatig alleen naar de bios.
Nee.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:20 schreef Fylax het volgende:
ALARM ALARM
STEM ALLEN OP GUTTER FM IN
• De Paul Elstak award voor beste Radiostation in ONZ:
ONZ / De ONZ verkiezingen 2014 - Beta 2.1
Wat doet dat er toe? Met een dergelijk budget moet het toch mogelijk zijn betere special effects eruit te persen. Dat is met Lord of the Rings ook gelukt en dat is nota bene ruim 10 jaar geleden opgenomen.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:20 schreef rival het volgende:
[..]
Tis uiteindelijk maar een kinderfilm he!
The Neverending Storyquote:Op donderdag 11 december 2014 21:22 schreef Faxie het volgende:
Doe mij maar ouderwetse animatronicsVeel toffer
En hoe was het?quote:Op donderdag 11 december 2014 21:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ga zo vaak in m'n eentje naar dingen, maar bios was de eerste keer voor me.
Die radiozender bestaat niet enkel voor jou, muppet. En ga nu maar weer weg te spammen.quote:
johquote:Op donderdag 11 december 2014 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die radiozender bestaat niet enkel voor jou, muppet.
Zo slecht was het niet hoor...quote:Op donderdag 11 december 2014 21:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat doet dat er toe? Met een dergelijk budget moet het toch mogelijk zijn betere special effects eruit te persen. Dat is met Lord of the Rings ook gelukt en dat is nota bene ruim 10 jaar geleden opgenomen.
Oh, mij doet dat echt helemaal niksquote:Op donderdag 11 december 2014 21:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Voelde wel wat ongemakkelijk even. Was in de Metropolis he, niet een filmhuisje oid.
Dat zeg ik ook niet. Maar goede special effects zijn het ook niet. Smaug is echt supermooi gedaan, Gollum/Smeagól uiteraard ook. Maar wat ik zeg, tegenwoordig hoeft het niet meer op te vallen dat iets met een computer gemaakt is. En in The Hobbit zie je dat toch regelmatig wel.quote:
Bios is juist een van de geschiktste dingen om te doen in je eentjequote:Op donderdag 11 december 2014 21:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ga zo vaak in m'n eentje naar dingen, maar bios was de eerste keer voor me.
Geen Netflix/Popcorn?quote:Op donderdag 11 december 2014 21:27 schreef Samzz het volgende:
He verdorie, nu wil ik die film kijken. Maar ik heb 'm in Enschede liggen
.
The Neverending Story? The Hobbit? The Penguins of Madagascar?quote:
Maak je reclame lekker even ergens anders.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:20 schreef Fylax het volgende:
ALARM ALARM
STEM ALLEN OP GUTTER FM IN
• De Paul Elstak award voor beste Radiostation in ONZ:
ONZ / De ONZ verkiezingen 2014 - Beta 2.1
Daar heb ik wel om gelachen jaquote:Op donderdag 11 december 2014 21:31 schreef El_Thijs het volgende:
Ik zag dat Guardians of the Galaxy uit was op Blu Ray. Toch maar eens bestellen, heb genoten van die film
"Star Lord."quote:
Choleraquote:Op donderdag 11 december 2014 21:31 schreef Samzz het volgende:
Boete bij te weinig arbeidsgehandicapten
Wtf?
Ik heb een van de oude Star Lord verhalen in zwart-wit magazinequote:
Hoe verzinnen ze dit nu weer?quote:Op donderdag 11 december 2014 21:31 schreef Samzz het volgende:
Boete bij te weinig arbeidsgehandicapten
Wtf?
The hobbitquote:Op donderdag 11 december 2014 21:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
The Neverending Story? The Hobbit? The Penguins of Madagascar?
Jaquote:Op donderdag 11 december 2014 21:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Cholera
Was dit vroeger niet ook met allochtonen zo?
Classicquote:Op donderdag 11 december 2014 21:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb een van de oude Star Lord verhalen in zwart-wit magazine
True, niet verkeerd.quote:
Ja, ik ook hoor. Sta stiekem gewoon enorm te springen wat Tolkienquote:
Schiet mij maar lek, serieus. Want ik snap het ook niet.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoe verzinnen ze dit nu weer?
En dan ook nog schijnheilig zeggen dat ze 'hopen de boete nooit te hoeven innen'.
Ik heb 'm hier zo binnen hoorquote:Op donderdag 11 december 2014 21:27 schreef Samzz het volgende:
He verdorie, nu wil ik die film kijken. Maar ik heb 'm in Enschede liggen
.
Ik vond het eigenlijk niks.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:31 schreef El_Thijs het volgende:
Ik zag dat Guardians of the Galaxy uit was op Blu Ray. Toch maar eens bestellen, heb genoten van die film
Je bezorgt brandkasten?quote:Op donderdag 11 december 2014 21:27 schreef Lokasenna het volgende:
Net twee keer mijn eigen gewicht naar zes hoog gezuild
Leuke baan verder hoor.
Ja ik hou er ook van, maar die Hobbit films, ze doen me gewoon eigenlijk niets.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik ook hoor. Sta stiekem gewoon enorm te springen wat Tolkien. The Hobbit
.
Ja ik ookquote:Op donderdag 11 december 2014 21:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik ook hoor. Sta stiekem gewoon enorm te springen wat Tolkien. The Hobbit
.
Iedereen meezingen!quote:Op donderdag 11 december 2014 21:29 schreef rival het volgende:
Never ending story is een kutfilm
Zo dat is eruit!
Gewoon de droge humor... Is vermakelijk!quote:Op donderdag 11 december 2014 21:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk niks.
En ik baal daar van, want blijkbaar zie ik dus gewoon niet wat andere er zo tof aan vinden.
Smaken verschillenquote:Op donderdag 11 december 2014 21:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En ik baal daar van, want blijkbaar zie ik dus gewoon niet wat andere er zo tof aan vinden.
Leek mij typisch zo'n groepsuitje dingquote:Op donderdag 11 december 2014 21:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bios is juist een van de geschiktste dingen om te doen in je eentje
Ik wil ook nooit naast mensen die ik ken zitten tijdens de film
Ik vind het altijd tof om na te praten als de film is afgelopen, en dan ergens wat te gaan drinken ofzo.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Leek mij typisch zo'n groepsuitje ding
Dat, en ik vond het ook erg leuk hoe ze reageerden op Aardse gebruiken zeg maar. Veel lol mee gehadquote:Op donderdag 11 december 2014 21:38 schreef rival het volgende:
[..]
Gewoon de droge humor... Is vermakelijk!
Ik ook niet, was schijnbaar de enige in de zaal.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat heb ik met optredens, maar vaak staan mensen te beppenquote:Op donderdag 11 december 2014 21:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het altijd tof om na te praten als de film is afgelopen, en dan ergens wat te gaan drinken ofzo.
Maar tijdens de film moet niemand me storen
Ik vond het ook geen fantastische film, hoor. Vermakelijk, dat wel. Maar niet fantastisch.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik snap je wel, hoorquote:Op donderdag 11 december 2014 21:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja ik hou er ook van, maar die Hobbit films, ze doen me gewoon eigenlijk niets.
Ik heb droge humor normaal.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:38 schreef rival het volgende:
[..]
Gewoon de droge humor... Is vermakelijk!
Tijdens de film in de bios moet ook iedereen zijn muil houden en kijken ja.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het altijd tof om na te praten als de film is afgelopen, en dan ergens wat te gaan drinken ofzo.
Maar tijdens de film moet niemand me storen
Misschien ken ik de verkeerde mensen, maar vaak gaan ze toch soms dingen fluisteren en naar je kijken enzo tijdens de filmquote:Op donderdag 11 december 2014 21:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Tijdens de film in de bios moet ook iedereen zijn muil houden en kijken ja.
Heb jij de eerste paar comics met Groot gelezen?quote:Op donderdag 11 december 2014 21:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb droge humor normaal.
Maar dat jullie bijvoorbeeld nog steeds stukgaan om groot.
Ik vond dat leuk de eerste 5 seconden.
Ergens klinkt dat vrij dubieus, ware het niet dat ik weet dat je bent wezen sporten.quote:
Als ik met vrienden een film kijk thuis, praten we wel.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien ken ik de verkeerde mensen, maar vaak gaan ze toch soms dingen fluisteren en naar je kijken enzo tijdens de film
quote:Op donderdag 11 december 2014 21:42 schreef Samzz het volgende:
Baby Groot is wel. De volwassen Groot was... Meh.
Welterusten Samskequote:Op donderdag 11 december 2014 21:43 schreef Samzz het volgende:
Ik ga mijn bed opzoeken. Nog één dagje werken en dan weekend
.
Nee niet gelezenquote:Op donderdag 11 december 2014 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb jij de eerste paar comics met Groot gelezen?
Van die oude Tales to Astonish. Zo slecht
[ afbeelding ]
Onschuldige sportopmerking, en jullie denken meteen dat die arme jongen aan zelfbevlekking heeft gedaan.quote:
Welteruste Sammiequote:Op donderdag 11 december 2014 21:43 schreef Samzz het volgende:
.
quote:Op donderdag 11 december 2014 21:43 schreef Samzz het volgende:
.
Wij kennen yats, die kan daar heel goed tegenquote:Op donderdag 11 december 2014 21:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Onschuldige sportopmerking, en jullie denken meteen dat die arme jongen aan zelfbevlekking heeft gedaan.
'Jullie' whehehehquote:Op donderdag 11 december 2014 21:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Onschuldige sportopmerking, en jullie denken meteen dat die arme jongen aan zelfbevlekking heeft gedaan.
Nee, ik heb met gewichten gezeuld.quote:
Welterustenquote:Op donderdag 11 december 2014 21:43 schreef Samzz het volgende:
.
Dat doe ik sowieso weinig. Ik vind er geen fuck aan eerlijk gezegdquote:Op donderdag 11 december 2014 21:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
;Niet de linzensoep opgegeten die er nog was?quote:Op donderdag 11 december 2014 21:46 schreef Lokasenna het volgende:
Ik moet nog beginnen met koken
En dan moet het nog een uur in de oven
Ja gisteravond.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
;Niet de linzensoep opgegeten die er nog was?
Nu nog?quote:Op donderdag 11 december 2014 21:46 schreef Lokasenna het volgende:
Ik moet nog beginnen met koken
En dan moet het nog een uur in de oven
Als je pas om 11 uur eet, slaap je ook weer zo laat en allesquote:Op donderdag 11 december 2014 21:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja gisteravond.
Nu heb ik spullen voor een hartige taart, maar die kan ik ook morgen maken en vandaag gewoon een ei ofzo. Twijfels
Juist als die dan weer een tijdje niks zegt en je em ineens hoort... Ga ik goed opquote:Op donderdag 11 december 2014 21:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb droge humor normaal.
Maar dat jullie bijvoorbeeld nog steeds stukgaan om groot.
Ik vond dat leuk de eerste 5 seconden.
Grappiger juist dat niemand hem verstaat, behalve Rocket blijkbaar..quote:Op donderdag 11 december 2014 21:48 schreef rival het volgende:
[..]
Juist als die dan weer een tijdje niks zegt en je em ineens hoort... Ga ik goed op
Maar dat maakt niet uit, want ik moet morgenavond ook tot laat meequote:Op donderdag 11 december 2014 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je pas om 11 uur eet, slaap je ook weer zo laat en alles
Heerlijk iddquote:Op donderdag 11 december 2014 21:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Grappiger juist dat niemand hem verstaat, behalve Rocket blijkbaar..
Owja, dat was ik vergeten.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar dat maakt niet uit, want ik moet morgenavond ook tot laat mee
Ja precies. Sowieso waren de karakters in de film ook goed. Vooral Drax was toch veel meer dan een lompe spierbundel bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Grappiger juist dat niemand hem verstaat, behalve Rocket blijkbaar..
Nee, ik versta alleen dieren en geen planten.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:51 schreef rival het volgende:
[..]
Heerlijk idd
Maar verstond jij em niet dan?
Zo, das ook niet verkeerd!quote:Op donderdag 11 december 2014 21:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, ik versta alleen dieren en geen planten.
Wat treed je op?quote:Op donderdag 11 december 2014 22:23 schreef Californium het volgende:
HaaiIk moet morgen optreden en zie er behoorlijk tegenop!
Wat ga je doen?quote:Op donderdag 11 december 2014 22:23 schreef Californium het volgende:
Ik zal mijn lewde opmerkingen achterwege laten. Ik ben in een goede buiquote:Op donderdag 11 december 2014 22:23 schreef Californium het volgende:
Dat woord, waar komt het vandaan?quote:Op donderdag 11 december 2014 22:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal mijn lewde opmerkingen achterwege laten. Ik ben in een goede bui
Lewd, is een Engels woord.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat woord, waar komt het vandaan?
Jezus, wat een verwoording.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
aan je aap sleuren, de aap op zijn bakkes geven, een abrupt einde maken aan miljoenen levens, (af)beren, afjuinen, afkarnen, afrukken, aftrekken, de Duitse helm poetsen, de eenogige slang gedag zeggen, DIY, doe-het-zelvert, elleboog stomen, een-en-twintig-twee-en-twintig, er effe een haal aan geven, fappen, fierljeppen, flubberen, geilpompen, geiltrekken, handballen, handgymnastiek, handjiven, handneuken, heren enkelspel, je beste vriend verwennen, je broer een hand geven, je ponnie melken (West-Vlaams), jeux de boules, jossen, het kwaad der knapen, lekker jurren, lijn 5 nemen, losse flodders schieten, maandag josdag, masten, melken, met de handkar gaan, met de handkar over de zolder, mijn vriend de hand schudden, momentje-voor-jezelf, onaneren, paalhangen, paalwalsen, de paarse helm poetsen, pachen, de paling strippen, piemelen, het plafond witten, de president een hand geven, pols aerobics, roeiepoetsen, roppen, rukken, sausje maken, schudden, schwoengen (Limburgs), seks uit 't vuistje, sjorren, sjorsen, slingeren, snokken (Zeeuws en Vlaams), snukken, stengelzwengelen, stoksnokken, stroepen (Noord-Nederland), tirren, tsjoppen, trekken, vendelzwaaien met de korte stok, voorhuidjoggen, vuistjes dochter, vuistvogelen, wieksen (Limburgs), de yoghurtfles leegschudden, zich(zelf) melken, banaan pellen, stilletjes in een hoekje met jezelf spelenquote:Op donderdag 11 december 2014 22:30 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jezus, wat een verwoording.
Waarom maken ze je dan jury?quote:Op donderdag 11 december 2014 22:28 schreef Californium het volgende:
Theatersport voorstellingIk ben jury en ik heb vrijwel geen idee wat ik moet doen
Ik vond een zoute snor halen toch leuker.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
aan je aap sleuren, de aap op zijn bakkes geven, een abrupt einde maken aan miljoenen levens, (af)beren, afjuinen, afkarnen, afrukken, aftrekken, de Duitse helm poetsen, de eenogige slang gedag zeggen, DIY, doe-het-zelvert, elleboog stomen, een-en-twintig-twee-en-twintig, er effe een haal aan geven, fappen, fierljeppen, flubberen, geilpompen, geiltrekken, handballen, handgymnastiek, handjiven, handneuken, heren enkelspel, je beste vriend verwennen, je broer een hand geven, je ponnie melken (West-Vlaams), jeux de boules, jossen, het kwaad der knapen, lekker jurren, lijn 5 nemen, losse flodders schieten, maandag josdag, masten, melken, met de handkar gaan, met de handkar over de zolder, mijn vriend de hand schudden, momentje-voor-jezelf, onaneren, paalhangen, paalwalsen, de paarse helm poetsen, pachen, de paling strippen, piemelen, het plafond witten, de president een hand geven, pols aerobics, roeiepoetsen, roppen, rukken, sausje maken, schudden, schwoengen (Limburgs), seks uit 't vuistje, sjorren, sjorsen, slingeren, snokken (Zeeuws en Vlaams), snukken, stengelzwengelen, stoksnokken, stroepen (Noord-Nederland), tirren, tsjoppen, trekken, vendelzwaaien met de korte stok, voorhuidjoggen, vuistjes dochter, vuistvogelen, wieksen (Limburgs), de yoghurtfles leegschudden, zich(zelf) melken, banaan pellen, stilletjes in een hoekje met jezelf spelen
Omdat er genoeg spelers waren heb ik mezelf aangeboden, beetje improviseren dusquote:
Vanwaar heb jij dit gekopieerd ?quote:Op donderdag 11 december 2014 22:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
aan je aap sleuren, de aap op zijn bakkes geven, een abrupt einde maken aan miljoenen levens, (af)beren, afjuinen, afkarnen, afrukken, aftrekken, de Duitse helm poetsen, de eenogige slang gedag zeggen, DIY, doe-het-zelvert, elleboog stomen, een-en-twintig-twee-en-twintig, er effe een haal aan geven, fappen, fierljeppen, flubberen, geilpompen, geiltrekken, handballen, handgymnastiek, handjiven, handneuken, heren enkelspel, je beste vriend verwennen, je broer een hand geven, je ponnie melken (West-Vlaams), jeux de boules, jossen, het kwaad der knapen, lekker jurren, lijn 5 nemen, losse flodders schieten, maandag josdag, masten, melken, met de handkar gaan, met de handkar over de zolder, mijn vriend de hand schudden, momentje-voor-jezelf, onaneren, paalhangen, paalwalsen, de paarse helm poetsen, pachen, de paling strippen, piemelen, het plafond witten, de president een hand geven, pols aerobics, roeiepoetsen, roppen, rukken, sausje maken, schudden, schwoengen (Limburgs), seks uit 't vuistje, sjorren, sjorsen, slingeren, snokken (Zeeuws en Vlaams), snukken, stengelzwengelen, stoksnokken, stroepen (Noord-Nederland), tirren, tsjoppen, trekken, vendelzwaaien met de korte stok, voorhuidjoggen, vuistjes dochter, vuistvogelen, wieksen (Limburgs), de yoghurtfles leegschudden, zich(zelf) melken, banaan pellen, stilletjes in een hoekje met jezelf spelen
Ow je bent er zo ene die zich aanbiedt?quote:Op donderdag 11 december 2014 22:33 schreef Californium het volgende:
[..]
Omdat er genoeg spelers waren heb ik mezelf aangeboden, beetje improviseren dus
Dezelde site als d'r neuksynoniemen denk ikquote:Op donderdag 11 december 2014 22:33 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Vanwaar heb jij dit gekopieerd ?
Theatersport! Dat is improvisatiequote:Op donderdag 11 december 2014 22:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow je bent er zo ene die zich aanbiedt?![]()
Maar je acteert dus?
Wiki seksuele volkstaalquote:Op donderdag 11 december 2014 22:33 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Vanwaar heb jij dit gekopieerd ?
Geef eens een voorbeeldquote:Op donderdag 11 december 2014 22:34 schreef Californium het volgende:
[..]
Theatersport! Dat is improvisatie
Dus het heeft een lading van gene en waardering. Goed om te weten.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lewd, is een Engels woord.
Ik zie het iedere keer op /co/ staan als er plaatjes met blote lichamen missen of gespoilerd zijn wegens lewdness.
En Heppie gebruikt het ook iedere keer
quote:
Klopt wel.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dus het heeft een lading van gene en waardering. Goed om te weten.
Van urban dictionaire.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dus het heeft een lading van gene en waardering. Goed om te weten.
Ach, meerderjarige en minderjarige animemeisjes zijn allemaal van vergelijkbare ouderdomquote:Op donderdag 11 december 2014 22:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt wel.
Dus kijken naar minderjarige anime meisjes, is als lewd te beschouwen.
Ik ben niet zo thuis in anime.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach, meerderjarige en minderjarige animemeisjes zijn allemaal van vergelijkbare ouderdom
Heeft wel iets, maar ik vind het vaak zo'n overdreven gedoequote:Op donderdag 11 december 2014 22:40 schreef Lokasenna het volgende:
Sowieso animemeisjes.
[ afbeelding ]
Ik weet er ook niet zoveel van, heb maar iets van 5 animes gezien.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben niet zo thuis in anime.
Ik ken alleen een aantal van de begrippen zoals Senpai en baka.
Ze lijken allemaal zo op elkaar voor mij.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:40 schreef Lokasenna het volgende:
Sowieso animemeisjes.
[ afbeelding ]
Ik zou wel een serie kijken over Tsundere Sharksquote:Op donderdag 11 december 2014 22:43 schreef Lokasenna het volgende:
Dit meisje was zo cute, ze probeerde ze standvastig die jongen beter te maken
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 december 2014 22:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou wel een serie kijken over Tsundere Sharks
Eigenlijk maken anime ogen en die standaard zinnetjes iedere foto beterquote:
Waarom niet?quote:Op donderdag 11 december 2014 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Morgen feestje. Heb weinig zin
Moet dan helemaal naar Den Haag en moet ik waarschijnlijk vroeg weer naar huis met de trein.quote:
De jouwe?quote:Op donderdag 11 december 2014 22:59 schreef Californium het volgende:
Zaterdag verjaardag en heb superveel zin!
Dr Phil is wel lekkerquote:Op donderdag 11 december 2014 23:07 schreef Lokasenna het volgende:
Is dr Phil die op het podium zijn strak in overhemd gestoken teddybeerbody showt ook lewd?
Ik denk het wel. Als het strak zit.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:07 schreef Lokasenna het volgende:
Is dr Phil die op het podium zijn strak in overhemd gestoken teddybeerbody showt ook lewd?
Nee, daar heb ik nooit zin inquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 11 december 2014 23:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Als het strak zit.
This video is privatequote:Op donderdag 11 december 2014 23:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Oordeel zelf.
Het voorrecht van de snor hebben --> dat gebruiken.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zal ik wel snor houden?
Dan kan ik iedere keer opmerkingen maken over zoute snorren en befborstels
quote:Op donderdag 11 december 2014 23:20 schreef El_Thijs het volgende:
Mensen, ik wens jullie welterusten
Lekker klitten met het schaamhaarquote:Op donderdag 11 december 2014 23:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het voorrecht van de snor hebben --> dat gebruiken.
Even genietenquote:Op donderdag 11 december 2014 23:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
20:55 ongeveer.
Hottie is het hoor.
Dan laat ik hem met trots staanquote:Op donderdag 11 december 2014 23:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het voorrecht van de snor hebben --> dat gebruiken.
quote:Op donderdag 11 december 2014 23:21 schreef artelligence het volgende:
[..]
Lekker klitten met het schaamhaar
kuis?quote:Op donderdag 11 december 2014 23:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik niet zo kuis zou zijn zou ik nieuwsgierig zijn geweest
dat woord doet me altijd denken aan kuisheidsgordels etcquote:Op donderdag 11 december 2014 23:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je kent waarschijnlijk weinig kuisere mensen dan ik
Dr Philquote:Op donderdag 11 december 2014 23:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Doctor Phil is inderdaad wel lewd, Lokje. Wat een baasje.
Waar het celibaatleven verder gepromoot kan worden.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zie opties voor een nieuwe Fok SC
Ik vrees dat het een vrij rustige SC wordt.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waar het celibaatleven verder gepromoot kan worden.
heeft Fok geen zwarte kousen Veluwe corner?quote:Op donderdag 11 december 2014 23:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vrees dat het een vrij rustige SC wordt.
Zo lief en zacht en pluisig. Hij lijkt een bolletje.quote:
Neequote:Op donderdag 11 december 2014 23:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heeft Fok geen zwarte kousen Veluwe corner?
Nee, ik ben eenzame bible-belter hier.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heeft Fok geen zwarte kousen Veluwe corner?
Ach gossiepossiequote:Op donderdag 11 december 2014 23:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kijk trouwens dit poedelewoepsie
[ afbeelding ]
Zo schattig
Van Crackie.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ach gossiepossie![]()
Van een bekende?
quote:
zonder te merken op dat moment?quote:Op donderdag 11 december 2014 23:49 schreef aeque het volgende:
Godver... Ik zie nu pas dat ik de 10K aan posts heb aangetikt.
Ik 25 ofzoquote:Op donderdag 11 december 2014 23:49 schreef aeque het volgende:
Godver... Ik zie nu pas dat ik de 10K aan posts heb aangetikt.
Helaas wel anders natuurlijk een feestje gehouden.quote:
Ik heb een account uit 2005 en denk dat minstens 9000 posts van dit jaar zijn.quote:
ik heb tijdje terug de 100k gepasseerd, die heb ik wel afgeteldquote:Op donderdag 11 december 2014 23:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Helaas wel anders natuurlijk een feestje gehouden.
Misschien ooitquote:Op donderdag 11 december 2014 23:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kun je ooit gewoon eens niet aan dat soort dingen denken.
idd, damn, time fliesquote:Op donderdag 11 december 2014 23:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Alweer 12 uur? Voelt als 8 uur
quote:Op donderdag 11 december 2014 23:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kijk trouwens dit poedelewoepsie
[ afbeelding ]
Zo schattig
Jammer Fax, heb al terug gelezen.quote:
Je gaat niet in d'r broekje komen fax.quote:
Wat praten jullie allemaal vies. Niemand gaat in mijn broekje komen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Je gaat niet in d'r broekje komen fax.
Niet?quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Dave is lieverquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:20 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Jammer Fax, heb al terug gelezen.
Hey ik neem het op voor je ja.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:23 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Wat praten jullie allemaal vies. Niemand gaat in mijn broekje komen.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:20 schreef aeque het volgende:
[..]
fax - inolvidable 0-1quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:23 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dave is een schatquote:
quote:
Ik geef Fax niet graag gelijk maar hier heeft hij wel een punt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 9 juli 2015 14:53 schreef Yvie_lu: Gelukkig. Paniek om niks :)
Op donderdag 9 juli 2015 14:57 schreef HeatWave: Deze post is universeel toepasbaar bij haar B-).
Op woensdag 8 juli 2015 15:09 schreef El_Thijs:"Inolvidable. Staat voor duidelijkheid en directheid."
quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:25 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
[..]
Ik geef Fax niet graag gelijk maar hier heeft hij wel een punt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
*logt uit van FOK*quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:23 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:25 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
[..]
Ik geef Fax niet graag gelijk maar hier heeft hij wel een punt.
Een paarseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet?quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:23 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik haak ook af. Trusten allenquote:
Talk to the hand, maar niet in mijn broek in ieder geval.quote:
Nee, moet ik jou zeker ook aaien.quote:
quote:
Oh, nou ja alleen mac is ook lekker natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:30 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Talk to the hand, maar niet in mijn broek in ieder geval.
[..]
Nee, moet ik jou zeker ook aaien.
[..]
Mac.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh, nou ja alleen mac is ook lekker natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |