Zo weer overquote:Op donderdag 11 december 2014 20:40 schreef Samzz het volgende:
Oh yes, m'n dubbele nagel is eruit. Nu bloedt m'n duim
.
Ja weet ik veel ik kan dit ook niet meerquote:
Maar niks.quote:
Te spuiten? Met tuinslang?quote:Op donderdag 11 december 2014 20:42 schreef Samzz het volgende:
Meh, ik lig net zo lekker warm tv te kijken en een beetje te FOK!en, moet ik er straks uit om 't paard te spuiten en te voeren.
Nee, een spuit met een naald. Antibiotica.quote:
In zeefje. Die heeft ruimte genoeg!quote:
Ah ok.quote:Op donderdag 11 december 2014 20:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, een spuit met een naald. Antibiotica.
Alleen als het mag.quote:Op donderdag 11 december 2014 20:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
In zeefje. Die heeft ruimte genoeg!
O.quote:Op donderdag 11 december 2014 20:44 schreef rival het volgende:
[..]
Iets met paarden en spuiten ik zou me er maar buiten houden
Tenzij je ook graag antibiotica wil, dan moet je hier zijn.quote:
Ik ben een beetje bang van naaldenquote:
True.quote:
Op dit uur?quote:Op donderdag 11 december 2014 20:42 schreef Samzz het volgende:
Meh, ik lig net zo lekker warm tv te kijken en een beetje te FOK!en, moet ik er straks uit om 't paard te spuiten en te voeren.
Nee hoor dank je.quote:Op donderdag 11 december 2014 20:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tenzij je ook graag antibiotica wil, dan moet je hier zijn.
Ik was dat bij een vriendin van me vergeten, stuur ik haar een foto van mijn arm met naald erin tijdens eerste bloeddonatie. Was niet zo'n succes.quote:Op donderdag 11 december 2014 20:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben een beetje bang van naalden
Moet er ook niks van hebben...quote:Op donderdag 11 december 2014 20:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben een beetje bang van naalden
[..]
Gadverquote:Op donderdag 11 december 2014 20:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
In zeefje. Die heeft ruimte genoeg!
Zeg je nu dat je mij gadver vindt?quote:
Nee, dat je zegt dat ruimte genoeg heb..Zo dik ben ik nietquote:Op donderdag 11 december 2014 20:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Zeg je nu dat je mij gadver vindt?
Ho wacht, dat zei Thijs he.quote:Op donderdag 11 december 2014 20:55 schreef zeefje het volgende:
[..]
Nee, dat je zegt dat ruimte genoeg heb..Zo dik ben ik niet
quote:Op donderdag 11 december 2014 20:55 schreef artelligence het volgende:
Biertje, House of Cards en daarna lekker slapen.
Ik zeg doei!
goede serie! Trustequote:Op donderdag 11 december 2014 20:55 schreef artelligence het volgende:
Biertje, House of Cards en daarna lekker slapen.
Ik zeg doei!
Dat moet je even bij kaneel opvragen. Die heeft het schemaquote:
Het houdt je wel bezig he?quote:Op donderdag 11 december 2014 20:57 schreef zeefje het volgende:
[..]
Dat moet je even bij kaneel opvragen. Die heeft het schema
Niet echt. Jou wel?quote:Op donderdag 11 december 2014 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het houdt je wel bezig he?
Net gedaan. Paardje was weer braaf. Is toch 20 cc dat erin gaat.quote:
Braaf paardquote:Op donderdag 11 december 2014 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Net gedaan. Paardje was weer braaf. Is toch 20 cc dat erin gaat.
Ja. Als het een mens zou zijn zou hij een downie zijn, denk ik.quote:
Het is je vergeven.quote:
Penguins van Madagaskarquote:Op donderdag 11 december 2014 21:09 schreef Samzz het volgende:
Booooh, The Hobbit. Ik ben wel bang dat de film heel 'nep' gaat ogen, ergens
. Ik vond dat bij deel twee al een struikelpuntje...
Ja, die gaat baas zijn. Maar wat heeft dat met mijn post over the Hobbit te maken?quote:Op donderdag 11 december 2014 21:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Penguins van Madagaskar![]()
Zodra ik tijd heb, dan..
Benieuwd wat ze er allemaal bij verzinnen. Het boek was aan het eind van deel 2 al praktisch klaar....quote:Op donderdag 11 december 2014 21:09 schreef Samzz het volgende:
Ja, dat is ook nog eens zo...quote:Op donderdag 11 december 2014 21:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Benieuwd wat ze er allemaal bij verzinnen. Het boek was aan het eind van deel 2 al praktisch klaar....
Ik vergat een woordjequote:Op donderdag 11 december 2014 21:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, die gaat baas zijn. Maar wat heeft dat met mijn post over the Hobbit te maken?
Ach so! Als ik zou moeten kiezen... Denk ik dat ik stiekem voor de Penguins gaquote:Op donderdag 11 december 2014 21:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vergat een woordje![]()
Er moest nog "en" voor komen..
Draait ie al ja?quote:Op donderdag 11 december 2014 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is ook nog eens zo...
Misschien moet ik dit weekend maar eens naar de bios gaan.
Dat zegt wel veel jaquote:Op donderdag 11 december 2014 21:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach so! Als ik zou moeten kiezen... Denk ik dat ik stiekem voor de Penguins ga. En dat zeg ik als Tolkien fan
.
Gisteren gezien!quote:Op donderdag 11 december 2014 21:09 schreef Samzz het volgende:
psssst, het is ook nepquote:Op donderdag 11 december 2014 21:09 schreef Samzz het volgende:
10 december.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Draait ie al ja?
Ik ben deel 2 in m'n eentje wezen kijken
Ja!quote:Op donderdag 11 december 2014 21:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Draait ie al ja?
Ik ben deel 2 in m'n eentje wezen kijken
Ik vond het in deel twee heel erg opvallen wat wel en wat niet met de computer gedaan was. Zo zonde, want bij Lord of the Rings is het echt heel goed gedaan, vind ik.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat zegt wel veel ja![]()
Nouja, mij maakt het weinig uit.. Ben al een maand of 2 niet geweest, dus als ik nu dit weekend 2 of 3 films kan doen heb ik m'n Pathépas er deze maand weer uit
Ik heb deel 1 niet eens gezien geloof ik.. Alleen deel 2.. Maar ik moet bekennen dat ik niet echt aandachtig gekeken heb, dus dat is me eigenlijk niet opgevallen..quote:Op donderdag 11 december 2014 21:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vond het in deel twee heel erg opvallen wat wel en wat niet met de computer gedaan was. Zo zonde, want bij Lord of the Rings is het echt heel goed gedaan, vind ik.
Had ik je trouwens al gezegd dat die 2 Tolkienboeken waarvan ik niet zeker wist wat het verschil, beiden exact hetzelfde waren behalve de cover en het jaartal?quote:Op donderdag 11 december 2014 21:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach so! Als ik zou moeten kiezen... Denk ik dat ik stiekem voor de Penguins ga. En dat zeg ik als Tolkien fan
.
Special effects waren wel oke maar zag idd wel waar je het over hebt...quote:Op donderdag 11 december 2014 21:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vond het in deel twee heel erg opvallen wat wel en wat niet met de computer gedaan was. Zo zonde, want bij Lord of the Rings is het echt heel goed gedaan, vind ik.
Jaquote:Op donderdag 11 december 2014 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had ik je trouwens al gezegd dat die 2 Tolkienboeken waarvan ik niet zeker wist wat het verschil, beiden exact hetzelfde waren behalve de cover en het jaartal?
Voor zo'n productie vind ik de kwaliteit van de special effects eigenlijk helemaal niet okéquote:Op donderdag 11 december 2014 21:18 schreef rival het volgende:
[..]
Special effects waren wel oke maar zag idd wel waar je het over hebt...
Film zelf was eeeeeeerg lang...
Tis uiteindelijk maar een kinderfilm he!quote:Op donderdag 11 december 2014 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor zo'n productie vind ik de kwaliteit van de special effects eigenlijk helemaal niet oké.
Ik ga zo vaak in m'n eentje naar dingen, maar bios was de eerste keer voor me.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
10 december.
Niks mis met in je eentje, toch? Ik ging/ga regelmatig alleen naar de bios.
Nee.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:20 schreef Fylax het volgende:
ALARM ALARM
STEM ALLEN OP GUTTER FM IN
• De Paul Elstak award voor beste Radiostation in ONZ:
ONZ / De ONZ verkiezingen 2014 - Beta 2.1
Wat doet dat er toe? Met een dergelijk budget moet het toch mogelijk zijn betere special effects eruit te persen. Dat is met Lord of the Rings ook gelukt en dat is nota bene ruim 10 jaar geleden opgenomen.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:20 schreef rival het volgende:
[..]
Tis uiteindelijk maar een kinderfilm he!
The Neverending Storyquote:Op donderdag 11 december 2014 21:22 schreef Faxie het volgende:
Doe mij maar ouderwetse animatronicsVeel toffer
En hoe was het?quote:Op donderdag 11 december 2014 21:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ga zo vaak in m'n eentje naar dingen, maar bios was de eerste keer voor me.
Die radiozender bestaat niet enkel voor jou, muppet. En ga nu maar weer weg te spammen.quote:
johquote:Op donderdag 11 december 2014 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die radiozender bestaat niet enkel voor jou, muppet.
Zo slecht was het niet hoor...quote:Op donderdag 11 december 2014 21:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat doet dat er toe? Met een dergelijk budget moet het toch mogelijk zijn betere special effects eruit te persen. Dat is met Lord of the Rings ook gelukt en dat is nota bene ruim 10 jaar geleden opgenomen.
Oh, mij doet dat echt helemaal niksquote:Op donderdag 11 december 2014 21:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Voelde wel wat ongemakkelijk even. Was in de Metropolis he, niet een filmhuisje oid.
Dat zeg ik ook niet. Maar goede special effects zijn het ook niet. Smaug is echt supermooi gedaan, Gollum/Smeagól uiteraard ook. Maar wat ik zeg, tegenwoordig hoeft het niet meer op te vallen dat iets met een computer gemaakt is. En in The Hobbit zie je dat toch regelmatig wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |