SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik zit voor de verandering een keer eerste ringquote:Op donderdag 11 december 2014 17:07 schreef Dale__Cooper het volgende:
gewoon thuis mag Utrecht ook geen probleem zijn.![]()
![]()
twitter:pollem6 twitterde op donderdag 11-12-2014 om 17:49:53Mensen zijn niet klaar voor de nieuwe release van @kampseedorf x @FootballCulture x Pantelic. http://t.co/9RsUMkdINQ reageer retweet
Uitvinder van de biersmiley.![]()
Die moet ik hebbenquote:Op donderdag 11 december 2014 18:45 schreef dimmak het volgende:
twitter:pollem6 twitterde op donderdag 11-12-2014 om 17:49:53Mensen zijn niet klaar voor de nieuwe release van @kampseedorf x @FootballCulture x Pantelic. http://t.co/9RsUMkdINQ reageer retweet
![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 december 2014 18:45 schreef dimmak het volgende:
![]()
![]()
gisteren 413?quote:Op donderdag 11 december 2014 18:11 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik zit voor de verandering een keer eerste ring![]()
Was dit al bekend?
Martin degaard komt in januari naar Ajax
Door: Jeroen Geuijen - Bron: VI
Het vijftienjarige toptalent Martin degaard, waar de halve voetbalwereld achteraan zit, komt halverwege januari een weekje meetrainen met de A-selectie van Ajax. Vorige maand bracht hoofd opleiding Wim Jonk een bezoek aan diens ouders in Noorwegen.
Het talent van Strmsgodset IF, die al drie interlands voor zijn nationale ploeg speelde, maakt een rondje langs genteresseerde clubs. Onder andere Real Madrid, Bayern Mnchen, Liverpool en Arsenal hebben al een bezoek gehad van degaard. Borussia Dortmund krijgt de aanvallende middenvelder ook nog op visite.![]()
Groothuizen (A1) keept vrijdag aangezien nu alle keepers van Jong Ajax geblesseerd zijn.quote:Jong Ajax-doelman Norbert Alblas komt dit seizoen niet meer in actie. De keeper, die vrijdag zijn 20ste verjaardag viert, viel afgelopen maandag geblesseerd uit tijdens de competitiewedstrijd Jong Ajax - RKC (3-2). Uit onderzoek is inmiddels gebleken dat de voorste kruisband van zijn rechterknie is afgescheurd. Alblas wordt medio januari geopereerd aan zijn knie.
De verwachte hersteltijd van Alblas bedraagt 9 tot 12 maanden.![]()
Waarom heeft Bilbao de beschermde status gekregen boven ons? Zij zijn 3e geworden in een poule met Shaktar en Porto, terwijl Ajax 3e wordt in een poule met Bara en PSG.
Waar hebben we die coefficienties eigenlijk voor? Dit gaat echt helemaal nergens over.![]()
Geplaatste status:
Olympiakos (*)
Zenit (*)
Sporting Lissabon (*)
Athletic de Bilbao (*)
Red Bull Salzburg
Inter Milaan
Everton
Feyenoord
Dinamo Moskou
Fiorentina
Besiktas
Club Brugge
Borussia Monchengladbach
Napoli
Legia Warschau
Dinamo Kiev
Ongeplaatste status:
Liverpool (*)
Anderlecht (*)
AS Roma (*)
Ajax (*)
Villarreal
Torino
Celtic
PSV
Dnjepropetrovsk
Tottenham Hotspur
Trabzonspor
Aalborg
Sevilla
VfL Wolfsburg
BSC Young Boys
EA Guingamp![]()
omdat de behaalde resultaten in de CL het criterium zijn en daar heeft Bilbao beter gescoord. Overigens maakt het geen zak uit. Ik zie geen niveauverschil tussen de twee groepen:quote:Op donderdag 11 december 2014 23:00 schreef Brammess het volgende:
Waarom heeft Bilbao de beschermde status gekregen boven ons? Zij zijn 3e geworden in een poule met Shaktar en Porto, terwijl Ajax 3e wordt in een poule met Bara en PSG.
Waar hebben we die coefficienties eigenlijk voor? Dit gaat echt helemaal nergens over.
Geplaatste status:
Olympiakos (*)
Zenit (*)
Sporting Lissabon (*)
Athletic de Bilbao (*)
Red Bull Salzburg
Inter Milaan
Everton
Feyenoord
Dinamo Moskou
Fiorentina
Besiktas
Club Brugge
Borussia Monchengladbach
Napoli
Legia Warschau
Dinamo Kiev
Ongeplaatste status:
Liverpool (*)
Anderlecht (*)
AS Roma (*)
Ajax (*)
Villarreal
Torino
Celtic
PSV
Dnjepropetrovsk
Tottenham Hotspur
Trabzonspor
Aalborg
Sevilla
VfL Wolfsburg
BSC Young Boys
EA Guingamp![]()
Raar dat Ajax netwerk wel geplaatst is en Ajax zelf niet
Ah, was al gedit.Life is what you make it.![]()
Ik voorzie doemscenario's als we Red Bull Salzburg of Dinamo Moskou/Kiev of Zenit loten, rest ben ik optimistisch over. Ideale tegenstander is natuurlijk Club Brugge of Legia Warschau.![]()
Misschien is Salzburg juist 1 van de betere die we kunnen loten, mentaal in ieder geval wel.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:11 schreef AmaninFull het volgende:
Ik voorzie doemscenario's als we Red Bull Salzburg of Dinamo Moskou/Kiev of Zenit loten, rest ben ik optimistisch over. Ideale tegenstander is natuurlijk Club Brugge of Legia Warschau.
Hopen dat Ajax en Feyenoord allebei doorgaan, volgens mij heeft de UEFA ergens elke club ten aller tijden recht heb op minimaal 3% van het stadion voor uitfans![]()
![]()
Ik kan je n ding met zekerheid vertellen, we loten sowieso zo'n ploegquote:Op donderdag 11 december 2014 23:11 schreef AmaninFull het volgende:
Ik voorzie doemscenario's als we Red Bull Salzburg of Dinamo Moskou/Kiev of Zenit loten,![]()
Gladbach of Everton zijn wij gewoon de underdog hoor.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
Sporting Lissabon, Gladbach, Everton, Brugge ... graag uit dit rijtje
Sporting of Brugge zou ideaal zijn om een beetje in het toernooi te groeien.Oh.![]()
Al gepost?Die zien we nooit meer terugquote:Drama compleet voor doelman Jong Ajax
Van onze Telesportredactie
De vrees is waarheid geworden voor Norbert Alblas. De doelman van Jong Ajax viel maandagavond uit in het duel met RKC Waalwijk en zou wel eens 12 maanden aan de kant kunnen staan.
Alblas, die vrijdag zijn 20ste verjaardag viert, heeft de voorste kruisband van zijn rechterknie afgescheurd. Alblas wordt medio januari geopereerd aan zijn knie.
De verwachte hersteltijd van Alblas bedraagt 9 tot 12 maanden.
Alblas raakte geblesseerd toen hij verkeerd neerkwam na een redding. De doelman werd lange tijd in zijn eigen doel verzorgd voor hij per brancard werd afgevoerd. Indy Groothuizen was zijn vervanger.
hhhhh![]()
Wat betekent dat (*) in de lijst?
Ah CLWhen I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Wat een wedstrijd was dat in de Arena, zat ik langs het veldquote:Op donderdag 11 december 2014 23:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dynamo Kiev hebben we een paar jaar geleden gewoon verslagen![]()
Mounir en Suarez toen nog
hhhhh![]()
Die heb ik al een tijdje niet zien spelen maar lijkt me wel een leuke tegenstanderquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:09 schreef PicoMMP het volgende:
Everton speelt hotseknotsvoetbal, Ajax is echt wel beter dan die ploeg.![]()
Hij is keeper dus die heeft nog wel een kansquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:30 schreef DaveDave09 het volgende:
Al gepost?
[..]
Die zien we nooit meer terug![]()
Alblas staat niet echt te boek als een groot talent. Kans is groter dat van der hart of leeuwenburgh het haalt![]()
Hoe dan ook (ernstige) blessures zijn altijd jammer.quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alblas staat niet echt te boek als een groot talent. Kans is groter dat van der hart of leeuwenburgh het haalt![]()
Ik zie niet veel wedstrijden in het stadion, maar daar was ik toen bij. Hing ook een prima sfeertje in het stadion die avond.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:38 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Wat een wedstrijd was dat in de Arena, zat ik langs het veld![]()
Mounir en Suarez toen nog![]()
![]()
Red Bull kunnen we juist misschien als beste loten, voor het feit dat we ze niet meer kunnen onderschatten en dat er sowieso wel een gevoel van wraak bij zit.![]()
Op naar de finale:
R32: Everton
R16: Anderlecht
QF: Tottenham
SF: Napoli
F: Feyenoord (winst in 90+6, Klaassen)![]()
Zitten wel een paar hele interessante lotingen tussen
Wie we voetballend het beste kunnen loten, geen idee. De meeste van die ploegen zie ik zelden spelen![]()
![]()
De enige wedstrijd waar ik vorig jaar bij aanwezig was....quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:53 schreef Brammess het volgende:
Red Bull kunnen we juist misschien als beste loten, voor het feit dat we ze niet meer kunnen onderschatten en dat er sowieso wel een gevoel van wraak bij zit.![]()
![]()
De enige Europese thuiswedstrijd die ik de laatste jaren heb gemistquote:Op vrijdag 12 december 2014 10:58 schreef Sunshineboy het volgende:
[..]
De enige wedstrijd waar ik vorig jaar bij aanwezig was....![]()
![]()
Ik zag de 'voorwaarden' bij de loting, ze kunnen bijna net zo goed niet loten maar aanwijzen wie tegen wie speelt:quote:Ajax en PSV zijn niet geplaatst, maar kunnen niet tegen Feyenoord loten. Clubs uit hetzelfde land kunnen niet aan elkaar worden gekoppeld, net als ploegen die elkaar in de poule al troffen. Ook clubs uit Rusland en Oekrane komen vanwege de gespannen politieke situatie niet tegen elkaar uit.
Bron![]()
quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:25 schreef Afhaalchinees het volgende:
Op naar de finale:
R32: Everton
R16: Anderlecht
QF: Tottenham
SF: Napoli
F: Feyenoord (winst in 90+6, Klaassen)![]()
![]()
Al is een rondje PSVau tussendoor ook wel fijn.Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
[/quote]het is toch wat.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:17 schreef Karina het volgende:
Ik zag de 'voorwaarden' bij de loting, ze kunnen bijna net zo goed niet loten maar aanwijzen wie tegen wie speelt:
[..]
[/sub]
Zo werkt het al jaren.
Alleen van Rusland en Oekrane is nieuw dit jaar.![]()
Leuk man, Europees uit naar Eindhoven. Nee bedankt.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:18 schreef Bugno het volgende:
[..]![]()
![]()
Al is een rondje PSVau tussendoor ook wel fijn.![]()
True maar als je het zo allemaal bij elkaar ziet staan dan wordt het nog best puzzelen bij de loting.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:19 schreef Afhaalchinees het volgende:
Zo werkt het al jaren.
Alleen van Rusland en Oekrane is nieuw dit jaar.![]()
Mm. Een klassieke 0-4 oorwassing in een Europese halve finale, waarmee je de glorende hoop op eindelijk weer eens wat eremetaal genadeloos de grond in boort. Zou ik wel van kunnen genieten, op zichquote:Op vrijdag 12 december 2014 11:19 schreef S15 het volgende:
[..]
Leuk man, Europees uit naar Eindhoven. Nee bedankt.Fitter. Happier. More productive
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
Bruggequote:Op vrijdag 12 december 2014 11:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Brugge en Anderlecht achterelkaar zou een topshow zijn
Wordt uiteraard wel een combi![]()
![]()
Klopt, al valt het nu in vergelijking met de poulefase nog mee. Daar had je bijvoorbeeld dat de ploegen uit een land met 4 deelnemers nog verdeelt moeten worden over groep A/C, groep D/F, groep G/I en groep J/L.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:19 schreef Karina het volgende:
[..]
True maar als je het zo allemaal bij elkaar ziet staan dan wordt het nog best puzzelen bij de loting.![]()
Ik ben voorquote:Op vrijdag 12 december 2014 11:37 schreef PicoMMP het volgende:
Finale tegen Feyenoord in Warschau, dat zal een gezellige boel worden![]()
![]()
Laten we gewoon maar kampioen worden al lijkt ver in de EL me ook wel leuk maar finale is nog ver weg.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
met gemak.
op naar warschau en volgend jaar de sjempjuns liek![]()
Ben ik met je eens hoor. Laten we eerst maar hopen op een gunstige loting want er zitten steengoede ploegen blij die onze instabiele verdediging met gemak kunnen vloeren.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Laten we gewoon maar kampioen worden al lijkt ver in de EL me ook wel leuk maar finale is nog ver weg.![]()
Als het maar een beetje een naam is, als underdog zijn ze tenminste wakker vanaf het begin.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben ik met je eens hoor. Laten we eerst maar hopen op een gunstige loting want er zitten steengoede ploegen blij die onze instabiele verdediging met gemak kunnen vloeren.![]()
Zou het liefst FC Salzburg of Athletic willen zien.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als het maar een beetje een naam is, als underdog zijn ze tenminste wakker vanaf het begin.![]()
Doe mij maar Everton en erna Liverpoolquote:Op vrijdag 12 december 2014 12:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou het liefst FC Salzburg of Athletic willen zien.![]()
Ik vind Everton toch wel een aardig sterk ploegje. Als het even tegenzit, verlies je daar op Goodison met 0-3.quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Doe mij maar Everton en erna Liverpool![]()
Ik heb altijd het idee dat Ajax zich tegen dat soort tegenstanders naar een hoger niveau tilt en daarbij laten Engelsen tactisch altijd wat steekjes vallen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind Everton toch wel een aardig sterk ploegje. Als het even tegenzit, verlies je daar op Goodison met 0-3.![]()
maar wel het voordeel dat de media hoe dan ook Ajax in de underdog-rol gaan plaatsen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind Everton toch wel een aardig sterk ploegje. Als het even tegenzit, verlies je daar op Goodison met 0-3.![]()
Tegen Liverpool zie ik Ajax wel als favoriet.quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
maar wel het voordeel dat de media hoe dan ook Ajax in de underdog-rol gaan plaatsen.![]()
![]()
Die spelen zo slecht dit seizoenquote:Op vrijdag 12 december 2014 12:53 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Tegen Liverpool zie ik Ajax wel als favoriet.![]()
![]()
Ja het Suarez syndroomquote:Op vrijdag 12 december 2014 12:55 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Die spelen zo slecht dit seizoen![]()
quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:05 schreef WhateverWhatever het volgende:
Graag een Italiaanse ploeg, dat ligt ons meestal wel.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Milan alweer vergeten?quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:05 schreef WhateverWhatever het volgende:
Graag een Italiaanse ploeg, dat ligt ons meestal wel.![]()
Ben ik niet met je eensquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:16 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Nee, maar tegen Italiaanse clubs ligt ons spel wel..![]()
Nee dan gaan we er altijd uit terwijl we denken dat we beter zijn. Maar uiteindelijk winnen zij het door geslepen spel.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:16 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Nee, maar tegen Italiaanse clubs ligt ons spel wel..Oh.![]()
Niet altijd, zijn meestal wel gelijke uitslagen, dat klopt.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee dan gaan we er altijd uit terwijl we denken dat we beter zijn. Maar uiteindelijk winnen zij het door geslepen spel.![]()
Gelijkspelletjes, en zij gaan door op uitgoals. Zo gaat dat dan.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:21 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Niet altijd, zijn meestal wel gelijke uitslagen, dat klopt.
Nee doe dan maar een Engelse club zoals Tarado al zei. Ook nog leukere sfeer in de uitwedstrijd en die snappen er tactisch vaak niet zoveel van.Oh.![]()
http://nl.wikipedia.org/w(...)wedstrijden_van_Ajax
Wie er tijd over hebt, analyseer er maar op los...![]()
![]()
Tegen City gingen wij ook lekker.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelijkspelletjes, en zij gaan door op uitgoals. Zo gaat dat dan.
Nee doe dan maar een Engelse club zoals Tarado al zei. Ook nog leukere sfeer in de uitwedstrijd en die snappen er tactisch vaak niet zoveel van.
Heerlijke wedstrijd was dat!
http://www.fcupdate.nl/vo(...)jax-manchester-city/![]()
![]()
Hier verdiende Ajax eigenlijk om te winnen maar de arbitrage faalde. Je merkte hier duidelijk het gebrek aan technische hulpmiddelen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:25 schreef WhateverWhatever het volgende:
http://nl.wikipedia.org/w(...)wedstrijden_van_Ajax
Wie er tijd over hebt, analyseer er maar op los...
Oh.![]()
Matig team was dat ook maar eigenlijk.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:26 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Tegen City gingen wij ook lekker.
Heerlijke wedstrijd was dat!
http://www.fcupdate.nl/vo(...)jax-manchester-city/
Oh.![]()
Nee man, Engelse clubs daarentegenquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:16 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Nee, maar tegen Italiaanse clubs ligt ons spel wel..
Verder zie ik het wel, we kunnen van ze allemaal winnen, we kunnen ook tegen al die clubs eruit vliegen. Ligt helemaal aan Ajax zelf.![]()
Zolang we met elf tegen elf blijven staan en de bal nog steeds rond is na de winter valt er niks over te zeggen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:28 schreef S15 het volgende:
[..]
Nee man, Engelse clubs daarentegen
Verder zie ik het wel, we kunnen van ze allemaal winnen, we kunnen ook tegen al die clubs eruit vliegen. Ligt helemaal aan Ajax zelf.Oh.![]()
Mij boeit het niet zoveel hoor. Zo'n tegenstander zegt me niet zoveel, ik hoop op een mooi reisje n een vol uitvak in Amsterdam.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zolang we met elf tegen elf blijven staan en de bal nog steeds rond is na de winter valt er niks over te zeggen.![]()
Die Barry en Milner op het middenveld. Echt heel slecht.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Matig team was dat ook maar eigenlijk.![]()
Olympiakosquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:30 schreef S15 het volgende:
[..]
Mij boeit het niet zoveel hoor. Zo'n tegenstander zegt me niet zoveel, ik hoop op een mooi reisje n een vol uitvak in Amsterdam.![]()
![]()
Maar helaas stond er toen al niets meer op het spel.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:31 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Maar die 0-2 was toch wel ff heel geil![]()
Doe dan maar Wenen 95 ubergeilquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:31 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Maar die 0-2 was toch wel ff heel geil![]()
![]()
Geen woorden maar daden ja toggquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:53 schreef WhateverWhatever het volgende:
39 opzeggingen na sponsoring Ajax
HahahaWOW!
![]()
Het zoveelste staaltje gebrek aan realiteitsbesef bij Ajax.. zorg eerst maar eens dat je de volgende ronde haalt, was de afgelopen seizoenen al lastig genoeg.quote:Klaassen: 'Halve finale realistisch'
Van onze Telesportredactie
„Zeker na de uitschakeling door Red Bull Salzburg afgelopen seizoen willen we ver komen in de Europa League. En ik denk dat een kwartfinale of halve finale realistisch is”, zei Ajacied Davy Klaassen na de zege op Apoel Nicosia (4-0).
„Als je ons tegen Apoel zag spelen… Ook al is dat geen dreamteam. Maar met deze intentie, deze druk, denk ik dat we het heel veel ploegen moeilijk kunnen maken”, aldus Klaassen.
„Het blijft zonde dat we niet door zijn in de Champions League, maar dat wisten we voor het duel met Apoel al. We deden nu wat we moesten doen en hebben een goede wedstrijd gespeeld. Ons doel in de Europa League is verder te komen dan vorig jaar, want tegen Salzburg was het natuurlijk niet geweldig. Ik denk niet aan het winnen van de Europa League. Ik weet wel zeker dat zo’n uitschakeling ons niet meer snel zal overkomen."
De belasting van om de drie, vier dagen een wedstrijd spelen, is volgens Klaassen geen probleem. „We zijn het onderhand gewend om twee keer per week te spelen. Natuurlijk is het wat zwaarder dan alleen maar trainen. Maar ik teken voor de finale van de Europa League. Dat hoeft niet ten koste te gaan van de landstitel”, was hij optimistisch.![]()
![]()
Ik vind dat ook onzin. In februari natuurlijk in de VI een bericht dat we de EL kunnen winnen om in maart er door een pauperclub uitgegooid te worden.Oh.![]()
Laatste wedstrijd voor de winterstop toch? Ik ben benieuwd morgenquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Nouri & Van de beek spelen morgen niet mee met de A1. Langer weekend gekregen.![]()
![]()
Ik word ook een beetje moe van het geklets. Zo'n gelijkspel als tegen ADO zouden we ook nooit meer zien. Right....quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:43 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het zoveelste staaltje gebrek aan realiteitsbesef bij Ajax.. zorg eerst maar eens dat je de volgende ronde haalt, was de afgelopen seizoenen al lastig genoeg.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Jep. 16:00 in Kerkrade morgenmiddag.quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:53 schreef S15 het volgende:
[..]
Laatste wedstrijd voor de winterstop toch? Ik ben benieuwd morgen![]()
Dat is de laatste 6/7 jaar al zo.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:19 schreef RensAjacied het volgende:
Voor dit jaar:
EL winnaar > Eredivisie kampioen![]()
Nee, vanmiddag om 16u. Is dag naar voren gezet.quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jep. 16:00 in Kerkrade morgenmiddag.Gourmetten of steengrillen?![]()
Journalist: kunnen jullie ver komen in de Europa League?quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:43 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het zoveelste staaltje gebrek aan realiteitsbesef bij Ajax.. zorg eerst maar eens dat je de volgende ronde haalt, was de afgelopen seizoenen al lastig genoeg.
Klaassen kan hierop twee antwoorden geven:
* Nee, onmogelijk.
* Ja, als we net zo spelen als vandaag kunnen we het veel tegenstanders lastig maken.
Dat gezeur altijd als een speler iets zegt.
Gourmetten of steengrillen?![]()
Ze moeten wel wat te zeiken hebben he.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:05 schreef Silenus het volgende:
[..]
Journalist: kunnen jullie ver komen in de Europa League?
* Nee, onmogelijk.
* Ja, als we net zo spelen als vandaag kunnen we het veel tegenstanders lastig maken.
Ben het uiteraard met je eens. Waar maken ze zich druk om![]()
![]()
sowieso die kansloze journalistiek in Nederlandquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:05 schreef Silenus het volgende:
[..]
* Nee, onmogelijk.
Ook altijd dat vage gedoe van ver komen. Wanneer heeft Ajax het punt bereikt dat het ver gekomen is?Oh.![]()
Vorig seizoen hadden Feyenoorders er ook een handje van om in de pers van alles te roepen.. kampioen dit, kampioen dat.. maar geen moment zijn we echt in de buurt geweest. Ik snap ook wel dat al die bladen en sites moeten worden gevuld, maar voetballers lopen veel te vaak maar wat te lullen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:05 schreef Silenus het volgende:
[..]
* Nee, onmogelijk.
Dat gezeur altijd als een speler iets zegt.![]()
Idd, met WK ook zo. We willen de halve finale halen, maar misschien kom je volgende ronde wel de toernooiwinnaar tegen. Heb je dan gefaald? Enige juiste antwoorden zijn, we willen de EL winnen, of we proberen er het meeste uit te halen.Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:43 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het zoveelste staaltje gebrek aan realiteitsbesef bij Ajax.. zorg eerst maar eens dat je de volgende ronde haalt, was de afgelopen seizoenen al lastig genoeg.quote:Kishna sluit finale voor Ajax niet uit: ‘Barcelona en PSG lastig gemaakt’
Ricardo Kishna speelde woensdagavond een goede wedstrijd tegen APOEL Nicosia (4-0). De aanvaller is blij dat Ajax deelname aan de Europa League heeft afgedwongen, maar wil meer. Kishna sluit zelfs niet uit dat de ploeg van Frank de Boer de finale haalt.
“Waarom niet? We kunnen het Paris Saint-Germain en Barcelona toch ook lastig maken?”, verzekerde Kishna. De weg naar de finale is echter lang, zo weet ook de aanvaller. “Ik zou heel graag nog een keer op Anfield spelen. Kan dat nog niet? Dan graag een andere Engelse club.”
Kishna voelt de vorm groeien. “Ik heb de stijgende lijn te pakken en ben tevreden over mijn vorm. De sfeer was geweldig en ik heb geprobeerd het publiek te vermaken. Bij een ruime voorsprong mag dat ook. Ik raak bovendien steeds beter ingespeeld met Arek Milik.”![]()
Ik heb het hem live ook niet zien zeggen maar het kan zijn dat de Telegraaf hem nog apart genterviewd heeft, ik vind hem wel een serieuze jongen dus van hem verbaast me dit wel een beetje, van Kishna niet echtquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:43 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het zoveelste staaltje gebrek aan realiteitsbesef bij Ajax.. zorg eerst maar eens dat je de volgende ronde haalt, was de afgelopen seizoenen al lastig genoeg..
![]()
15 mei 2011 > winst Europa League.quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat is de laatste 6/7 jaar al zo.![]()
Denk dat iedereen het daar wel mee eens isquote:Op vrijdag 12 december 2014 16:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
15 mei 2011 > winst Europa League.![]()
![]()
als Ajax in de finale EL tegen Feyenoord moet en 90+4 scoort Klaassen via een scrimmage ben ik het niet met je eensquote:Op vrijdag 12 december 2014 16:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
15 mei 2011 > winst Europa League.![]()
![]()
Als dat gebeurt eet ik alle schoenen op die ik heb.quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:25 schreef Zocalo het volgende:
[..]
als Ajax in de finale EL tegen Feyenoord moet en 90+4 scoort Klaassen via een scrimmage ben ik het niet met je eens![]()
Voor mijn gevoel is 15 mei nog steeds een deel van datgene waar het allemaal mee begon. Dus nee, liever 15 meiquote:Op vrijdag 12 december 2014 16:25 schreef Zocalo het volgende:
[..]
als Ajax in de finale EL tegen Feyenoord moet en 90+4 scoort Klaassen via een scrimmage ben ik het niet met je eens![]()
![]()
ajax a1 nu 1-1 in kerkrade, gelijkmaker van el azzouzi
grim; dankerlui, mirani, bergsma, savastano; el mahdioui, vissers, cerny; dekker, el azzouzi, el idrissi![]()
Alleen iets met CL zou 15 mei kunnen overtreffen, EL zeker niet. Maar dat zeg ik nu, misschien dat de spanning toch anders is als Ajax ver komt![]()
Spelertje voor PSVquote:Op vrijdag 12 december 2014 17:21 schreef Brammess het volgende:
Elia op de transferlijst bij Bremen, hebben we niet meer nodig he?![]()
Lekker laten verrotten.quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:21 schreef Brammess het volgende:
Denkt dat er bar weinig clubs zitten te wachten op meneer Eliaquote:Op vrijdag 12 december 2014 17:21 schreef Brammess het volgende:
Om de een of andere reden komt die wel steeds bij een prima club terecht.. Dus er zal ongetwijfeld nog wel een club gek genoeg zijn om hem te halenquote:Op vrijdag 12 december 2014 17:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Denkt dat er bar weinig clubs zitten te wachten op meneer Elia![]()
Is dat jullie enige jeugd team? Hoor nooit wat over de anderen. Zal wel weer ouderwets kut zijn..quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
A1 wint van Roda JC A1 met 1-3, 2x El Azzouzi en een own goal![]()
De A1 staat eerstequote:Op vrijdag 12 december 2014 19:23 schreef koosfransoos het volgende:
[..]
Is dat jullie enige jeugd team? Hoor nooit wat over de anderen. Zal wel weer ouderwets kut zijn..
De A2 staat eerste
De B1 staat tweede
De B2 staat negende
De C1 staat tweede
De C2 staat eerste![]()
Gaat toch om individuele kwaliteiten bij jullie?quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
De A1 staat eerste
De A2 staat eerste
De B1 staat tweede
De B2 staat negende
De C1 staat tweede
De C2 staat eerste
Jullie B lichting is overigens erg matig.![]()
quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:29 schreef koosfransoos het volgende:
[..]
Gaat toch om individuele kwaliteiten bij jullie?
![]()
Haha nee A en B lichting zijn heel erg sterk, met de C ben ik niet zo bekend.quote:I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Ah, oke.quote:
Ik weet niet zo goed wat ik verder moet zeggen. Ik discussieer normaal gesproken met argumenten enzo.Jullie B2 is erg slecht (hoeven we het niet eens over te hebben) en van jullie B1 zijn de 3 beste spelers weggekocht. Voor de rest zitten er niet echt grote talenten in. Misschien een paar club voetballertjes, maar dat is het dan ook wel.quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:34 schreef Seam het volgende:
[..]
Haha nee A en B lichting zijn heel erg sterk, met de C ben ik niet zo bekend.
De B lichting van AZ is overigens best sterk, misschien kunnen jullie daar wat weg halen?![]()
Hahaha, alsof jij wel met argumenten komtquote:Op vrijdag 12 december 2014 19:37 schreef koosfransoos het volgende:
[..]
Ah, oke.
Ik weet niet zo goed wat ik verder moet zeggen. Ik discussieer normaal gesproken met argumenten enzo.Oke... Omdat? Zo zie je maar weer, pot verwijt de ketel dat ie zwart zietquote:Op vrijdag 12 december 2014 19:29 schreef koosfransoos het volgende:
[..]
Je houdt je wel erg veel met de Ajaxjeugd bezig zeg.quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:37 schreef koosfransoos het volgende:
[..]
Ah, oke.
Ik weet niet zo goed wat ik verder moet zeggen. Ik discussieer normaal gesproken met argumenten enzo.
[..]
Jullie B2 is erg slecht (hoeven we het niet eens over te hebben) en van jullie B1 zijn de 3 beste spelers weggekocht. Voor de rest zitten er niet echt grote talenten in. Misschien een paar club voetballertjes, maar dat is het dan ook wel.
De B lichting van AZ is overigens best sterk, misschien kunnen jullie daar wat weg halen?Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Omdat ze voetballend erg weinig kwaliteiten beschikken. Verder als je een beetje verder kijkt dan dat je neus lang is zie je dat ik er nog meer over gezegd hebt. Benieuwd of je instaat bent om daar wel argumenten uit te halen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hahaha, alsof jij wel met argumenten komt
[..]
Oke... Omdat? Zo zie je maar weer, pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet![]()
Jeugd voetbal is een hobby van me. Zeker.quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:42 schreef Reemi het volgende:
[..]
Je houdt je wel erg veel met de Ajaxjeugd bezig zeg.![]()
Ja, jij begint over andere teams, nu is het weer niet goed. Verder is vooral de a-lichting uitzonderlijk goed. De b-lichting is over de breedte niet zo sterk als de a-lichting, maar dat kun je ook niet jaar in jaar uit verwachten. Belangrijker is inderdaad dat er individueel wel een paar echte talenten tussenlopen en dat is ook het geval.quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:29 schreef koosfransoos het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:29 schreef koosfransoos het volgende:
[..]
![]()
Erg slecht gesteld dan met die lichting in Nederland aangezien Ajax al 2 jaar hofleverancier is voor die lichting bij Oranje en de gehele aanval uit Ajax spelers bestaat.quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:37 schreef koosfransoos het volgende:
Jullie B2 is erg slecht (hoeven we het niet eens over te hebben)![]()
quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:19 schreef j0rdiiii het volgende:
http://www.wiz1.net/channel33
Livestream Jong Ajax. Apart maar het werkt, zonder commentaar.
Fitter. Happier. More productive
Of gewoon met het selectie beleid van het Nederlands elftal onder 16quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Erg slecht gesteld dan met die lichting in Nederland aangezien Ajax al 2 jaar hofleverancier is voor die lichting bij Oranje en de gehele aanval uit Ajax spelers bestaat.![]()
![]()
KNJB allesquote:Op vrijdag 12 december 2014 20:28 schreef koosfransoos het volgende:
[..]
Of gewoon met het selectie beleid van het Nederlands elftal onder 16Fitter. Happier. More productive
Cameraman is wel een talentje trouwens. Moet wel minder drinken voor de wedstrijdFitter. Happier. More productive
Wat een kanjerveld zeg, niet normaal.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Gewoon een degelijke overwinning. Milik weer met wat goaltjes, niks mis mee.quote:Op zaterdag 13 december 2014 03:37 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Mag het hopen, anders krijg je dat gezeik weer met half 1, Utrecht, en na Europees duel enzoOh.![]()
Zie ik niet echt gebeuren.quote:Op zaterdag 13 december 2014 12:20 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Dit weekend weer wat inlopen op psv![]()
Zie jij PSV punten verspelen tegen FC Twente, ja? Hoogstens een gelijkspel daar, winnen zie ik ze niet doen.quote:![]()
ik hoop op een gelijkspelletjequote:Op zaterdag 13 december 2014 12:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zie jij PSV punten verspelen tegen FC Twente, ja? Hoogstens een gelijkspel daar, winnen zie ik ze niet doen.![]()
![]()
Ik hoop met je mee. Daarna wint Feyenoord van PSV en het is feest.quote:Op zaterdag 13 december 2014 12:25 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
ik hoop op een gelijkspelletje![]()
Nee, laat dat ook maar gelijk worden.quote:Op zaterdag 13 december 2014 12:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee. Daarna wint Feyenoord van PSV en het is feest.![]()
Lijkt me ook het bestequote:Op zaterdag 13 december 2014 12:37 schreef S15 het volgende:
[..]
Nee, laat dat ook maar gelijk worden.![]()
Kwam dit filmpje tegen van Kishna. Wat een stijl.
Had dit seizoen al minstens 10 assists moeten hebben. heerlijke voorzet. Blijf maar lekker tot 2020 ofzo.![]()
Die blijft nog maximaal twee jaar denk ik.quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:29 schreef Ramboetan het volgende:
Kwam dit filmpje tegen van Kishna. Wat een stijl.
Had dit seizoen al minstens 10 assists moeten hebben. heerlijke voorzet. Blijf maar lekker tot 2020 ofzo.Oh.![]()
Foto maken?quote:Op zaterdag 13 december 2014 15:27 schreef Tarado het volgende:
Leuk interview met Schone in het Parool vandaag, ik heb geen scanner.Oh.![]()
Gewoon gratis account aanmaken op Blendle en dan krijg je 2 euro 50 gratis. Kan je makkelijk artikelen lezen.quote:![]()
We hebben geduld, maar laat het niet te lang duren.quote:Op zaterdag 13 december 2014 15:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Goed idee wel maar ben even bezig met andere dingen.![]()
Als je maar lang genoeg wacht lossen problemen zich vanzelf op, top wieisboosquote:Op zaterdag 13 december 2014 15:39 schreef Tyron het volgende:
[..]
We hebben geduld, maar laat het niet te lang duren.![]()
![]()
Wel leuk verhaal, maar wel tijd dat hij vertrekt. Speelt helemaal niet zo goed dit seizoen als dat stukje wil doen geloven.![]()
Dat is een beetje scorebord journalistiek, naar hem op basis van dit seizoen weg willen hebben is mij ook wat te simpel. Ook al komt hij op een gegeven moment wellicht wat meer in een reserverol, het blijft een prima speler voor de breedte.quote:Op zaterdag 13 december 2014 17:33 schreef PicoMMP het volgende:
Wel leuk verhaal, maar wel tijd dat hij vertrekt. Speelt helemaal niet zo goed dit seizoen als dat stukje wil doen geloven.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Klopt hij heeft alleen een hoog rendement.quote:Op zaterdag 13 december 2014 17:33 schreef PicoMMP het volgende:
Wel leuk verhaal, maar wel tijd dat hij vertrekt. Speelt helemaal niet zo goed dit seizoen als dat stukje wil doen geloven.
Zou het liefst toch een aanval Kishna-Milik-El Ghazi zien.Oh.![]()
Niet op basis van dit seizoen, maar op basis van zijn kwaliteiten. Het is en blijft een ideale reservespeler, maar is echt geen niveau waar Ajax naar moet streven.quote:Op zaterdag 13 december 2014 17:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is een beetje scorebord journalistiek, naar hem op basis van dit seizoen weg willen hebben is mij ook wat te simpel. Ook al komt hij op een gegeven moment wellicht wat meer in een reserverol, het blijft een prima speler voor de breedte.![]()
Eerst is het de ideale reservespeler, maar vervolgens is het niet het niveau dat Ajax moet nastreven?quote:Op zaterdag 13 december 2014 17:43 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Niet op basis van dit seizoen, maar op basis van zijn kwaliteiten. Het is en blijft een ideale reservespeler, maar is echt geen niveau waar Ajax naar moet streven.
Ik zie niet in waarom er voor ideale reservespelers geen plaats zou zijn bij Ajax. Wedstrijden win je uiteindelijk met doelpunten en niet met mooi voetbal. Dan is het soms best handig dat je ook wat effectieve spelers hebt voor de stugge tegenstanders.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ja, Fischer moet zijn plek overnemen straks.quote:Op zaterdag 13 december 2014 17:33 schreef PicoMMP het volgende:
Wel leuk verhaal, maar wel tijd dat hij vertrekt. Speelt helemaal niet zo goed dit seizoen als dat stukje wil doen geloven.![]()
Denk je dat hij reservespeler wil zijn? Als hij zich schikt in een reserverol mag hij van mij nog jaren blijvenquote:Op zaterdag 13 december 2014 17:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Eerst is het de ideale reservespeler, maar vervolgens is het niet het niveau dat Ajax moet nastreven?
Ik zie niet in waarom er voor ideale reservespelers geen plaats zou zijn bij Ajax. Wedstrijden win je uiteindelijk met doelpunten en niet met mooi voetbal. Dan is het soms best handig dat je ook wat effectieve spelers hebt voor de stugge tegenstanders.![]()
Ik lees een beetje uit zijn opmerking over Ooijer en Poulsen dat hij daar niet direct bezwaar tegen heeft.quote:Op zaterdag 13 december 2014 17:49 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Denk je dat hij reservespeler wil zijn? Als hij zich schikt in een reserverol mag hij van mij nog jaren blijvenVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Niet als basisspeler! Hij is gehaald omdat hij transfervrij was en een prima reserverol kon vervullen. Ondertussen is hij uitgegroeid naar een basisspeler, op een positie die niet de zijne is en dat hij af en toe een vrije trap erin schiet is mooi meegenomen, maar dat kunnen wel meer spelers (of die zouden dat moeten kunnen).quote:Op zaterdag 13 december 2014 17:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Eerst is het de ideale reservespeler, maar vervolgens is het niet het niveau dat Ajax moet nastreven?
Ik zie niet in waarom er voor ideale reservespelers geen plaats zou zijn bij Ajax. Wedstrijden win je uiteindelijk met doelpunten en niet met mooi voetbal. Dan is het soms best handig dat je ook wat effectieve spelers hebt voor de stugge tegenstanders.
El Ghazi begint hem al in te halen, heeft ook een hoog rendement, en is in potentie veel beter dan Schne. Kishna idem dito.
En Schne wil weg omdat hij toch wel op de bank belandt. En dat wil hij niet, dat is logisch. Dan kun je beter ergens anders op de bankzitten, waar je vier keer meer verdient.![]()
Ik lees niet direct uit het interview dat hij weg wil als hij geen rol in de basis blijft behouden.quote:Op zaterdag 13 december 2014 17:53 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Niet als basisspeler! Hij is gehaald omdat hij transfervrij was en een prima reserverol kon vervullen. Ondertussen is hij uitgegroeid naar een basisspeler, op een positie die niet de zijne is en dat hij af en toe een vrije trap erin schiet is mooi meegenomen, maar dat kunnen wel meer spelers (of die zouden dat moeten kunnen).
El Ghazi begint hem al in te halen, heeft ook een hoog rendement, en is in potentie veel beter dan Schne. Kishna idem dito.
En Schne wil weg omdat hij toch wel op de bank belandt. En dat wil hij niet, dat is logisch. Dan kun je beter ergens anders op de bankzitten, waar je vier keer meer verdient.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ooijer en Poulsen waren wel een stukje ouder. Schne is 28, die wil en moet gewoon spelen. Denk dat hij in Engeland bij een Sunderland wel terecht kan. Of in Nederland bij AZ oid.quote:Op zaterdag 13 december 2014 17:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik lees een beetje uit zijn opmerking over Ooijer en Poulsen dat hij daar niet direct bezwaar tegen heeft.![]()
Er staat zoveel niet in het interview. Daar baseer ik verder ook geen meningen op, want het is een mooi praatje, maar uiteindelijk draait het bij voetballers toch om geld en speeltijd.quote:Op zaterdag 13 december 2014 17:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik lees niet direct uit het interview dat hij weg wil als hij geen rol in de basis blijft behouden.
Die jongen gaat echt niet op zijn 28ste (in principe je beste voetbaljaren), voor een relatief laag salaris op de bank bij Ajax zitten.![]()
De vraag is of hij dat wil. Ik lees nergens dat hij geen genoegen zal nemen met een rol als reserve. Wellicht dat hij dat enkel niet hardop uitspreekt, maar dat is enkel speculatie.quote:Op zaterdag 13 december 2014 17:54 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ooijer en Poulsen waren wel een stukje ouder. Schne is 28, die wil en moet gewoon spelen. Denk dat hij in Engeland bij een Sunderland wel terecht kan. Of in Nederland bij AZ oid.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Vreselijk jaquote:Op zondag 14 december 2014 02:17 schreef Heeinz het volgende:
Half 1 wedstrijden, lekker vroeg uit bed
Oh.![]()
heerlijk man.quote:Op zondag 14 december 2014 02:17 schreef Heeinz het volgende:
Half 1 wedstrijden, lekker vroeg uit bed
op een zondag ochtend om 6:45 de wekker horen afgaan voor een voetbalwedstrijd![]()
![]()
Gaat gvd toch nergens over. Laat hardwerkende burgers hun slaap inhalen in het weekend.Gourmetten of steengrillen?![]()
6:45?quote:Op zondag 14 december 2014 06:59 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
heerlijk man.
op een zondag ochtend om 6:45 de wekker horen afgaan voor een voetbalwedstrijd![]()
![]()
Het zou leuk zijn als hij blijft en ook op de bank beland, het is een speler die nooit echt door de ondergrens zakt, intelligent maar wel beperkt qua actieradius en snelheid, anders had je nog Klaassen op CVM kunnen doen en hem als rechtermiddenvelder. Over een heel seizoen bepaalt toch je bank hoe sterk je team is dus van mij mag hij blijven.quote:Op zaterdag 13 december 2014 17:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
De vraag is of hij dat wil. Ik lees nergens dat hij geen genoegen zal nemen met een rol als reserve. Wellicht dat hij dat enkel niet hardop uitspreekt, maar dat is enkel speculatie.![]()
tja zuid-Limburg je zal er maar wonenquote:![]()
En uitgerekend dit weekend ook nog werkzaamheden aan het spoor op mijn route
Hopelijk maakt de wedstrijd vandaag veel goed![]()
![]()
Wat een onzin, lekker de rest napraten of niet? Wie is op DIT moment van het niveau wat Ajax naar moet streven dan?quote:Op zaterdag 13 december 2014 17:43 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Niet op basis van dit seizoen, maar op basis van zijn kwaliteiten. Het is en blijft een ideale reservespeler, maar is echt geen niveau waar Ajax naar moet streven.![]()
Wel respect dat je dat op kan brengen, of heb je gewoon een kreng van een wijf thuis zitten?quote:Op zondag 14 december 2014 09:56 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
tja zuid-Limburg je zal er maar wonen![]()
Hopelijk maakt de wedstrijd vandaag veel goed![]()
Ai dat is wel kut, met de auto niet makkelijker dan?quote:Op zondag 14 december 2014 09:56 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
tja zuid-Limburg je zal er maar wonen![]()
Hopelijk maakt de wedstrijd vandaag veel goed
Wedstrijden tegen Utrecht lijken altijd kut te zijn dus ik verwacht er niet te veel van![]()
![]()
Mickey zag er ook niet heel best uit bij de afgekeurde goal gisteren.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
quote:Op zondag 14 december 2014 10:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wel respect dat je dat op kan brengen, of heb je gewoon een kreng van een wijf thuis zitten?
Godverdomme ik verslikte me in mn koffie
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Nee, Andersen gaat vandaag scoren.quote:Op zondag 14 december 2014 12:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Andersen scoort niet. Wel Thuli Wonderboy.![]()
Stijnquote:Op zondag 14 december 2014 12:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Andersen scoort niet. Wel Thuli Wonderboy.![]()
![]()
denk het niet. Hij raakte de bal denk ik niet.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Oh ik dacht van wel, maar was niet zo heel goed te zienquote:Op zondag 14 december 2014 12:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
denk het niet. Hij raakte de bal denk ik niet.![]()
Eerst zien dan geloven... Mja wie wil je daar neerzetten dan? Denswil en die ex utrecht speler zijn allebij bagger. En Viergever is ook niet echt een goede verdedigerquote:![]()
Serero is sowieso een baasje.
Andersen en Kishna vandaag nog niet echt in vorm, maar hopelijk komt dat in de tweede helft
Oh.![]()
Ach LitmanenAFCA gaat zijn ongelijk toch nooit toegeven.quote:Op zondag 14 december 2014 13:19 schreef Heeinz het volgende:
Begin was wel aardig
SereroLitmanenAFCA schrok zich dood
Oh.![]()
Jammer dat het na de 2-0 zo matig was. Schne is niet best, Kishna en Andersen idem. Viergever is het niet, vlees noch vis. En defensief zijn we zo kwetsbaar![]()
Serero kan niet schieten. BAM.![]()
Retweet, share, like dit dat allesquote:Op zondag 14 december 2014 13:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Moisander moet echt gewoon opdonderen.
Moisander![]()
![]()
![]()
Moisander doet niks goed. Alleen maar foute ballen geven en kut verdedigen.quote:Op zondag 14 december 2014 13:29 schreef nickhguitar het volgende:
Haha alle mensen die hier moisander de schuld geven en 'hun' veltman beschermenOh.![]()
Er mag wel wat meer felheid en druk op de tegenstander. Als je Utrecht zo laat voetballen zit de gelijkmaker er ook nog wel in.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Nee het is Veltman die zoveel verkeerde passes geeft, Het is Veltman die verkeerd stapt bij de 2-1. Ja inderdaad. Moisander staat er alleen nog in omdat het de captain is en omdat Denswil toch nog niet zover is.quote:Op zondag 14 december 2014 13:29 schreef nickhguitar het volgende:
Haha alle mensen die hier moisander de schuld geven en 'hun' veltman beschermen![]()
Als je nu weer geen drie punten pakt terwijl PSV paar lastige potten in het verschiet heeft...
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 14-12-2014 13:42:33 ]![]()
quote:Op zondag 14 december 2014 13:42 schreef PicoMMP het volgende:
Wachten op de 2-2 op deze manier. Zo onnodig.![]()
Zeker had gehoopt dat El Ghazi erin kwam voor Schnequote:Op zondag 14 december 2014 13:53 schreef PicoMMP het volgende:
Wel jammer dat Schne weer door mag klooienOh.![]()
Jezus die was slecht hquote:Op zondag 14 december 2014 13:54 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dat kan ie vergeten na die foute pass![]()
Het is verre van solide inderdaadquote:Op zondag 14 december 2014 13:55 schreef PicoMMP het volgende:
Tijd voor 4-1, want nog steeds billenknijpen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: