SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik zit voor de verandering een keer eerste ringquote:Op donderdag 11 december 2014 17:07 schreef Dale__Cooper het volgende:
gewoon thuis mag Utrecht ook geen probleem zijn.![]()
![]()
twitter:pollem6 twitterde op donderdag 11-12-2014 om 17:49:53Mensen zijn niet klaar voor de nieuwe release van @kampseedorf x @FootballCulture x Pantelic. http://t.co/9RsUMkdINQ reageer retweet
Uitvinder van de biersmiley.![]()
Die moet ik hebbenquote:Op donderdag 11 december 2014 18:45 schreef dimmak het volgende:
twitter:pollem6 twitterde op donderdag 11-12-2014 om 17:49:53Mensen zijn niet klaar voor de nieuwe release van @kampseedorf x @FootballCulture x Pantelic. http://t.co/9RsUMkdINQ reageer retweet
![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 december 2014 18:45 schreef dimmak het volgende:
![]()
![]()
gisteren 413?quote:Op donderdag 11 december 2014 18:11 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik zit voor de verandering een keer eerste ring![]()
Was dit al bekend?
Martin Ødegaard komt in januari naar Ajax
Door: Jeroen Geuijen - Bron: VI
Het vijftienjarige toptalent Martin Ødegaard, waar de halve voetbalwereld achteraan zit, komt halverwege januari een weekje meetrainen met de A-selectie van Ajax. Vorige maand bracht hoofd opleiding Wim Jonk een bezoek aan diens ouders in Noorwegen.
Het talent van Strømsgodset IF, die al drie interlands voor zijn nationale ploeg speelde, maakt een rondje langs geïnteresseerde clubs. Onder andere Real Madrid, Bayern München, Liverpool en Arsenal hebben al een bezoek gehad van Ødegaard. Borussia Dortmund krijgt de aanvallende middenvelder ook nog op visite.![]()
Groothuizen (A1) keept vrijdag aangezien nu alle keepers van Jong Ajax geblesseerd zijn.quote:Jong Ajax-doelman Norbert Alblas komt dit seizoen niet meer in actie. De keeper, die vrijdag zijn 20ste verjaardag viert, viel afgelopen maandag geblesseerd uit tijdens de competitiewedstrijd Jong Ajax - RKC (3-2). Uit onderzoek is inmiddels gebleken dat de voorste kruisband van zijn rechterknie is afgescheurd. Alblas wordt medio januari geopereerd aan zijn knie.
De verwachte hersteltijd van Alblas bedraagt 9 tot 12 maanden.![]()
Waarom heeft Bilbao de beschermde status gekregen boven ons? Zij zijn 3e geworden in een poule met Shaktar en Porto, terwijl Ajax 3e wordt in een poule met Barça en PSG.
Waar hebben we die coefficienties eigenlijk voor? Dit gaat echt helemaal nergens over.![]()
Geplaatste status:
Olympiakos (*)
Zenit (*)
Sporting Lissabon (*)
Athletic de Bilbao (*)
Red Bull Salzburg
Inter Milaan
Everton
Feyenoord
Dinamo Moskou
Fiorentina
Besiktas
Club Brugge
Borussia Monchengladbach
Napoli
Legia Warschau
Dinamo Kiev
Ongeplaatste status:
Liverpool (*)
Anderlecht (*)
AS Roma (*)
Ajax (*)
Villarreal
Torino
Celtic
PSV
Dnjepropetrovsk
Tottenham Hotspur
Trabzonspor
Aalborg
Sevilla
VfL Wolfsburg
BSC Young Boys
EA Guingamp![]()
omdat de behaalde resultaten in de CL het criterium zijn en daar heeft Bilbao beter gescoord. Overigens maakt het geen zak uit. Ik zie geen niveauverschil tussen de twee groepen:quote:Op donderdag 11 december 2014 23:00 schreef Brammess het volgende:
Waarom heeft Bilbao de beschermde status gekregen boven ons? Zij zijn 3e geworden in een poule met Shaktar en Porto, terwijl Ajax 3e wordt in een poule met Barça en PSG.
Waar hebben we die coefficienties eigenlijk voor? Dit gaat echt helemaal nergens over.
Geplaatste status:
Olympiakos (*)
Zenit (*)
Sporting Lissabon (*)
Athletic de Bilbao (*)
Red Bull Salzburg
Inter Milaan
Everton
Feyenoord
Dinamo Moskou
Fiorentina
Besiktas
Club Brugge
Borussia Monchengladbach
Napoli
Legia Warschau
Dinamo Kiev
Ongeplaatste status:
Liverpool (*)
Anderlecht (*)
AS Roma (*)
Ajax (*)
Villarreal
Torino
Celtic
PSV
Dnjepropetrovsk
Tottenham Hotspur
Trabzonspor
Aalborg
Sevilla
VfL Wolfsburg
BSC Young Boys
EA Guingamp![]()
Raar dat Ajax netwerk wel geplaatst is en Ajax zelf niet
Ah, was al geëdit.Life is what you make it.![]()
Ik voorzie doemscenario's als we Red Bull Salzburg of Dinamo Moskou/Kiev of Zenit loten, rest ben ik optimistisch over. Ideale tegenstander is natuurlijk Club Brugge of Legia Warschau.![]()
Misschien is Salzburg juist 1 van de betere die we kunnen loten, mentaal in ieder geval wel.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:11 schreef AmaninFull het volgende:
Ik voorzie doemscenario's als we Red Bull Salzburg of Dinamo Moskou/Kiev of Zenit loten, rest ben ik optimistisch over. Ideale tegenstander is natuurlijk Club Brugge of Legia Warschau.
Hopen dat Ajax en Feyenoord allebei doorgaan, volgens mij heeft de UEFA ergens elke club ten aller tijden recht heb op minimaal 3% van het stadion voor uitfans![]()
![]()
Ik kan je één ding met zekerheid vertellen, we loten sowieso zo'n ploegquote:Op donderdag 11 december 2014 23:11 schreef AmaninFull het volgende:
Ik voorzie doemscenario's als we Red Bull Salzburg of Dinamo Moskou/Kiev of Zenit loten,![]()
Gladbach of Everton zijn wij gewoon de underdog hoor.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
Sporting Lissabon, Gladbach, Everton, Brugge ... graag uit dit rijtje
Sporting of Brugge zou ideaal zijn om een beetje in het toernooi te groeien.Oh.![]()
Al gepost?Die zien we nooit meer terugquote:Drama compleet voor doelman Jong Ajax
Van onze Telesportredactie
De vrees is waarheid geworden voor Norbert Alblas. De doelman van Jong Ajax viel maandagavond uit in het duel met RKC Waalwijk en zou wel eens 12 maanden aan de kant kunnen staan.
Alblas, die vrijdag zijn 20ste verjaardag viert, heeft de voorste kruisband van zijn rechterknie afgescheurd. Alblas wordt medio januari geopereerd aan zijn knie.
De verwachte hersteltijd van Alblas bedraagt 9 tot 12 maanden.
Alblas raakte geblesseerd toen hij verkeerd neerkwam na een redding. De doelman werd lange tijd in zijn eigen doel verzorgd voor hij per brancard werd afgevoerd. Indy Groothuizen was zijn vervanger.
hhhhh![]()
Wat betekent dat (*) in de lijst?
Ah CLWhen I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Wat een wedstrijd was dat in de Arena, zat ik langs het veldquote:Op donderdag 11 december 2014 23:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dynamo Kiev hebben we een paar jaar geleden gewoon verslagen![]()
Mounir en Suarez toen nog
hhhhh![]()
Die heb ik al een tijdje niet zien spelen maar lijkt me wel een leuke tegenstanderquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:09 schreef PicoMMP het volgende:
Everton speelt hotseknotsvoetbal, Ajax is echt wel beter dan die ploeg.![]()
Hij is keeper dus die heeft nog wel een kansquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:30 schreef DaveDave09 het volgende:
Al gepost?
[..]
Die zien we nooit meer terug![]()
Alblas staat niet echt te boek als een groot talent. Kans is groter dat van der hart of leeuwenburgh het haalt![]()
Hoe dan ook (ernstige) blessures zijn altijd jammer.quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alblas staat niet echt te boek als een groot talent. Kans is groter dat van der hart of leeuwenburgh het haalt![]()
Ik zie niet veel wedstrijden in het stadion, maar daar was ik toen bij. Hing ook een prima sfeertje in het stadion die avond.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:38 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Wat een wedstrijd was dat in de Arena, zat ik langs het veld![]()
Mounir en Suarez toen nog![]()
![]()
Red Bull kunnen we juist misschien als beste loten, voor het feit dat we ze niet meer kunnen onderschatten en dat er sowieso wel een gevoel van wraak bij zit.![]()
Op naar de finale:
R32: Everton
R16: Anderlecht
QF: Tottenham
SF: Napoli
F: Feyenoord (winst in 90+6, Klaassen)![]()
Zitten wel een paar hele interessante lotingen tussen
Wie we voetballend het beste kunnen loten, geen idee. De meeste van die ploegen zie ik zelden spelen![]()
![]()
De enige wedstrijd waar ik vorig jaar bij aanwezig was....quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:53 schreef Brammess het volgende:
Red Bull kunnen we juist misschien als beste loten, voor het feit dat we ze niet meer kunnen onderschatten en dat er sowieso wel een gevoel van wraak bij zit.![]()
![]()
De enige Europese thuiswedstrijd die ik de laatste jaren heb gemistquote:Op vrijdag 12 december 2014 10:58 schreef Sunshineboy het volgende:
[..]
De enige wedstrijd waar ik vorig jaar bij aanwezig was....![]()
![]()
Ik zag de 'voorwaarden' bij de loting, ze kunnen bijna net zo goed niet loten maar aanwijzen wie tegen wie speelt:quote:Ajax en PSV zijn niet geplaatst, maar kunnen niet tegen Feyenoord loten. Clubs uit hetzelfde land kunnen niet aan elkaar worden gekoppeld, net als ploegen die elkaar in de poule al troffen. Ook clubs uit Rusland en Oekraïne komen vanwege de gespannen politieke situatie niet tegen elkaar uit.
Bron![]()
quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:25 schreef Afhaalchinees het volgende:
Op naar de finale:
R32: Everton
R16: Anderlecht
QF: Tottenham
SF: Napoli
F: Feyenoord (winst in 90+6, Klaassen)![]()
![]()
Al is een rondje PSVau tussendoor ook wel fijn.Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
[/quote]het is toch wat.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:17 schreef Karina het volgende:
Ik zag de 'voorwaarden' bij de loting, ze kunnen bijna net zo goed niet loten maar aanwijzen wie tegen wie speelt:
[..]
[/sub]
Zo werkt het al jaren.
Alleen van Rusland en Oekraïne is nieuw dit jaar.![]()
Leuk man, Europees uit naar Eindhoven. Nee bedankt.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:18 schreef Bugno het volgende:
[..]![]()
![]()
Al is een rondje PSVau tussendoor ook wel fijn.![]()
True maar als je het zo allemaal bij elkaar ziet staan dan wordt het nog best puzzelen bij de loting.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:19 schreef Afhaalchinees het volgende:
Zo werkt het al jaren.
Alleen van Rusland en Oekraïne is nieuw dit jaar.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: