abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 januari 2015 @ 23:43:28 #201
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_148529344
Hij is prachtig spuug O+ _O_

Op verzoek heb ik een Hello kitty setje gemaakt
De wantjes kunnen opengeklapt worden en er zit elastiek in de boordjes :)

It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  zaterdag 10 januari 2015 @ 14:11:46 #202
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_148539936
Ik heb wat bollen garen ter overname. Alles mag weg tegen verzendkosten. Op mijn Instagram staan foto's en meer info.
http://instagram.com/mrskeunings
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  zaterdag 10 januari 2015 @ 18:03:40 #203
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_148545612
Je kunt ze ook naar een bejaardenhuis brengen, of een school.
in de haak.
  zaterdag 10 januari 2015 @ 18:09:21 #204
147091 janeway
live long and prosper
pi_148545715
Hallo meiden...

Ik haak ook weer aan.. Ik haak al een tijdje maar geen kunstwerkjes alla krukkert. Ik ben meer van de dekens en omslagdoeken, sjaals, wanten enz..
Maar goed ik zit even in een impasse ik weet niet wat ik nu wil gaan maken..
Ik heb wol liggen (mijn man zucht er elke keer van hahaha) en ik kan ook nog 2 dekens afmaken.. De cal 2014 (ik liep voor toen kreeg ik last van mijn ellebogen en laten liggen) en nog een granny square.. Die ik in elkaar moet zetten. En dat valt vet tegen hahaha.. Mijn laatst afgewerkte omslag doek was een penelope met een nordic afwerk randje.. Die vind ik wel heel gaaf geworden maar daar heb ik nog geen foto's van om te showen haha..

Omslag doek voor mijn moedertje patroon southbay

Voor kleumende dochter. Echtstudio patroon

Voor jongste dochter.. Patroon Road Trip

Voor een vriendin die wat warme knuffels kan gebruiken

Recht sjaaltje voor dochter..

En een katniss kol

Verder nog een variatie gemaakt op een echt studio, en een roadtrip. Waarvan ik de foto's niet zo kan vinden..
En wow sorry de foto's vallen een beetje groot uit.. .

edit2.. Was ik nog vergeten te zeggen dat ik hier mooie dingen voorbij heb zien komen.. Die kerststal wow wat leuk. En die dekens de ene van stone washed denk ik.. Erg mooi zo met die kleuren en die met die zonnen ook zo mooi.. Het hello Kitty setje ook zo lief..

[ Bericht 6% gewijzigd door janeway op 10-01-2015 22:45:29 ]
pi_148546312
Leuke dingen Janeway!
Kwak
pi_148547942
Was hier de haakathon van de leprastichting al onder de aandacht gebracht? Deze is op zondag 25 januari in Amsterdam.
Er worden nog steeds deelnemers gezocht, dus heb je zin in een dagje lekker haken voor een goed doel en wil je DenDennis ontmoeten, dan is dit je kans.
Het patroon van de rode kater blijft in eerste instantie voorbehouden aan de deelnemers van de haakathon (vanuit huis mee doen is voor dit evenement even niet de bedoeling)
Voor info en opgave: https://www.leprastichting.nl/haken

pi_148548732
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 23:43 schreef Muck het volgende:
Hij is prachtig spuug O+ _O_

Op verzoek heb ik een Hello kitty setje gemaakt
De wantjes kunnen opengeklapt worden en er zit elastiek in de boordjes :)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Die zijn lief O+

En Janeway ook al zo goed bezig.
pi_148550832
Leuk spul Janeway! Die road trip sjaal is erg leuk zeg O+

Muck :D laat mn meiden het maar niet zien, anders kan ik weer mutsen haken, ik heb net 2 van deze afgemaakt

en mn deken is eindelijk klaar *O* en met dank aan de tip van Trui nu ook met awesome nette randjes :7
Hij is ongeveer 1.70x2 en heerlijk warm O+

:)
pi_148554229
Nou.. ik heb gewoon nergens zin in.... haken, breien, schilderen, photoshoppen, klussen etc etc :D

mja wie weet is het gewoon effe een langere periode van komt wel weer ^^,

Mooie dekens voorbij zien komen O+
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
  zondag 11 januari 2015 @ 01:10:19 #210
277627 Seven.
We are Borg.
pi_148557643
Ik ben begonnen met t-shirt garen, project numero uno eindelijk onderweg. Wat een gedoe. Na 4 uur heb ik het idee van een rond mandje opgegeven :') want mijn werk wewrd niet rond, wat mij doet denken dat ik domweg niet goed geteld heb :+ . Rechthoekig = niet tellen, gewoon doen. Gaat me heel wat beter af. En wie zei ook alweer dat je er spierballen van krijgt? Niet alleen dat, ook kramp in je vingers :P . Maar ik begin er lol in te krijgen!

Verder even allemaal jullie mooiste werk posten in het 'show je beste werk topic' want vrijwel alles wat hier voorbij komt is showwaardig. ^O^
Resistance is futile.
pi_148573411
Wat een mooie dingen weer allemaal!

Ik heb tussendoor een muts gehaakt, waar ik redelijk tevreden over ben. Nu weer verder met granny's voor de deken van dochter B.

Om ze op te spannen heb ik gaatjes geboord in een plank die ik overhad, en daar met houtlijm satéprikkers in gezet:

En zo komen ze eruit:

(Kleuren zijn feller in het echt, slecht licht op de zolder waar ze liggen)
  zondag 11 januari 2015 @ 18:23:58 #212
147091 janeway
live long and prosper
pi_148575441
De deken is super gaaf,. en de minionmuts is altijd leuk.. Blokken van squares heb ik nooit gedaan hahaha,.. Ik heb er nog een stuk of 300 liggen voor een deken.. Ze moeten nog aan elkaar gemaakt.. Al 2 jaar.. Dit jaar gaat ie af beloof ik mijzelf.. Net zoals de cal van 2014.
Dat grove haken lijkt mij ook zwaar.. Pijnlijk voor je vingers.. Ik ben benieuwd naar je project hoor..

Dit is mijn laatste omslag doek.. Patroon penelope met nordic shawl randje. 2,20 breed..

ps het lijkt heel vlekkerig maar het was even wat zonnig en de vlekken zijn de schaduwen van een boompje.
pi_148575675
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 21:25 schreef mignonne het volgende:
Leuk spul Janeway! Die road trip sjaal is erg leuk zeg O+

Muck :D laat mn meiden het maar niet zien, anders kan ik weer mutsen haken, ik heb net 2 van deze afgemaakt

[ afbeelding ]

en mn deken is eindelijk klaar *O* en met dank aan de tip van Trui nu ook met awesome nette randjes :7
Hij is ongeveer 1.70x2 en heerlijk warm O+

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Erg mooi die deken en een goed gelukte rand ook! O+
pi_148575696
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 18:23 schreef janeway het volgende:
De deken is super gaaf,. en de minionmuts is altijd leuk.. Blokken van squares heb ik nooit gedaan hahaha,.. Ik heb er nog een stuk of 300 liggen voor een deken.. Ze moeten nog aan elkaar gemaakt.. Al 2 jaar.. Dit jaar gaat ie af beloof ik mijzelf.. Net zoals de cal van 2014.
Dat grove haken lijkt mij ook zwaar.. Pijnlijk voor je vingers.. Ik ben benieuwd naar je project hoor..

Dit is mijn laatste omslag doek.. Patroon penelope met nordic shawl randje. 2,20 breed..
[ afbeelding ]

ps het lijkt heel vlekkerig maar het was even wat zonnig en de vlekken zijn de schaduwen van een boompje.

Prachtige omslagdoek zeg! _O_
pi_148578668
Wauw! Veel moois voorbij gekomen!

Vrienden van me verwachten binnenkort hun eerste kindje, dus ik deed een poging tot het haken van een mutsje. Ohhh. Wat klein! Ben er nog niet helemaal tevreden over, maar voor een eerste poging is het prima. Volgens dit patroon. Alleen het laatste randje weggelaten.

pi_148598072
Hoi! Wat een prachtige deken en ook heel erg mooie sjaals en mutsen allemaal :)

Ik wilde graag nog even laten zien wat ik voor Kerst heb gemaakt. Het zijn allemaal patroontjes van Ravelry en Garnstudio. Een deel heb ik gemaakt voor in onze kerstboom:

Linksboven was de eerste keer dat ik stokjes haakte en dat was nogal mislukt, rechtsboven heb ik denk ik een Amerikaans patroon Engels gelezen of andersom, die is ook totaal niet zoals hij zou moeten zijn. Maar nou ja, ik heb er wel van geleerd :)
Met 6 andere haaksels heb ik kaarten gemaakt. Ik had nog kerststempels en daar heb ik het mee versierd en de kaarten heb ik toen opgestuurd.

En nu ga ik weer breien :) Ik heb dik garen voor een muts of sjaal of sloffen :)
  maandag 12 januari 2015 @ 17:30:40 #217
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_148610674
Wauw,mooie haaksels weer allemaal. Ga ze niet stuk voor stuk benoemen, allemaal prachtig O+

Ik heb ook eindelijk eens iets afgerond. Soort van stola...het zou namelijk eerst een poncho worden uit simply haken 2013, maar toen het aan elkaar moest stond het voor geen meter. Aangezien ik ook nog bezig ben met een stola uit simply haken van augustus 2014, dacht ik dat ik er dat maar van moest maken. Om het niet te saai te maken een randje gehaakt en een bloem.
Gehaakt met Stylecraft Merry go round. Resultaat:

Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_148610880
Ik ben gevraagd om een mutsje voor een baby te haken.
Nu vroeg ik me af of ik dit patroon kan aanpassen voor babyformaat (en minder baggy):
http://www.appeltjessap.nl/diy/baggy-muts-haken/

Of is het slimmer om een ander patroon te zoeken?
  maandag 12 januari 2015 @ 21:21:45 #219
147091 janeway
live long and prosper
pi_148620553
Hoe oud zou de baby zijn want baggy is niet prettig als het een babytje is wat alleen maar kan liggen. Ik denk dat je beter iets gerichter kan zoeken op een baby mutsje..
Dan heb je over het algemeen ook gelijk de omvang van het hoofd goed.
  Moderator/colorchick maandag 12 januari 2015 @ 23:10:53 #220
382129 crew  Donna
pi_148626250
Wie weet een leuk motor (motorfiets) ami patroon?? *)
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 13 januari 2015 @ 00:46:48 #221
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_148629944
Ik heb m'n deken maar weer eens uit de kast gehaald om verder aan te haken.

Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 13 januari 2015 @ 00:48:24 #222
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_148629995
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 10:35 schreef Tele6 het volgende:
Hoi! Wat een prachtige deken en ook heel erg mooie sjaals en mutsen allemaal :)

Ik wilde graag nog even laten zien wat ik voor Kerst heb gemaakt. Het zijn allemaal patroontjes van Ravelry en Garnstudio. Een deel heb ik gemaakt voor in onze kerstboom:
[ afbeelding ]
Linksboven was de eerste keer dat ik stokjes haakte en dat was nogal mislukt, rechtsboven heb ik denk ik een Amerikaans patroon Engels gelezen of andersom, die is ook totaal niet zoals hij zou moeten zijn. Maar nou ja, ik heb er wel van geleerd :)
Met 6 andere haaksels heb ik kaarten gemaakt. Ik had nog kerststempels en daar heb ik het mee versierd en de kaarten heb ik toen opgestuurd.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
En nu ga ik weer breien :) Ik heb dik garen voor een muts of sjaal of sloffen :)
leuk geworden
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_148631840
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2015 23:10 schreef DonnaRush het volgende:
Wie weet een leuk motor (motorfiets) ami patroon?? *)
Ik heb voor je het zoekwoord "motor bike" ingetypt in Ravelry :7
http://www.ravelry.com/patterns/library/marlon-the-biker-dog maar dan zonder de hond (is wel een kooppatroon)
en nog eentje:
http://www.ravelry.com/pa(...)rumi-crochet-pattern
Wel leuk idee trouwens, een motorfiets
  Moderator/colorchick dinsdag 13 januari 2015 @ 09:01:31 #224
382129 crew  Donna
pi_148632546
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 07:47 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ik heb voor je het zoekwoord "motor bike" ingetypt in Ravelry :7
http://www.ravelry.com/patterns/library/marlon-the-biker-dog maar dan zonder de hond (is wel een kooppatroon)
en nog eentje:
http://www.ravelry.com/pa(...)rumi-crochet-pattern
Wel leuk idee trouwens, een motorfiets
Ja die laatste had ik ook gevonden. Die eerste is ook erg leuk, die vond ik gisteren niet. Thanks!

M`n vriend zijn oom en tante krijgen een baby en zij zijn motor gek, dus vandaar. O+
  Moderator/colorchick dinsdag 13 januari 2015 @ 09:04:10 #225
382129 crew  Donna
pi_148632582
Ynske wat een mooie deken!

Janeway wat een mooie omslagdoeken en sjaawls. Vooral die van je dochter vind ik erg mooi!

Lekker warm zo`n grote deken Mignonne. :*

Tele6, wat leuk die kaartjes en ornamentjes. Mooi gedaan.

Susie, lekker kleurrijk die stola/omslagdoek. Pretty!
  Moderator/colorchick dinsdag 13 januari 2015 @ 10:53:17 #226
382129 crew  Donna
pi_148634546
Ik heb die eerste gekocht Tele6, bedankt!
pi_148635876
Ik heb een poncho gemaakt voor mn kleuterdochter. :)

pi_148636140
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 11:42 schreef -Spring het volgende:
Ik heb een poncho gemaakt voor mn kleuterdochter. :)

[ link | afbeelding ]
Oh ik kan niet wachten totdat mijn dochter lopen kan.
Dan ga ik zeker poncho's voor haar maken :Y
Vind het zo leuk.
pi_148687077
Hoihoi, ik ben sinds twee weken ook begonnen met haken, maar heel vaak loop ik nog vast. Patronen snap ik nog niet goed, maar die cursus van de NTR is wel heel handig. Nu wou ik een granny square maken, maar dit filmpje gaat me echt even te snel.
http://ntracademie.nl/cur(...)us-haken/stap/9.html
Na die stokjes zegt ze: nu ga je meteen de hoek om, en daarna gaat het allemaal super snel. Wat bedoelt ze precies met de hoek om gaan? De andere kant op gaan haken? En kan ik dan meteen door of eerst weer een losse ertussen? Ik snap het allemaal niet meer. Dit snap ik nu
Als iemand het een beetje in kindertaal kan uitleggen, graag..

Zodra ze met rood gaat werken lukt het me niet meer omdat ze zegt 'nu werk je in dit gaatje verder' en vervolgens kan ik niet zien welk gaatje het is.

[ Bericht 11% gewijzigd door PluisigNijntje op 14-01-2015 20:49:44 ]
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_148689793
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 20:05 schreef PluisigNijntje het volgende:
Hoihoi, ik ben sinds twee weken ook begonnen met haken, maar heel vaak loop ik nog vast. Patronen snap ik nog niet goed, maar die cursus van de NTR is wel heel handig. Nu wou ik een granny square maken, maar dit filmpje gaat me echt even te snel.
http://ntracademie.nl/cur(...)us-haken/stap/9.html
Na die stokjes zegt ze: nu ga je meteen de hoek om, en daarna gaat het allemaal super snel. Wat bedoelt ze precies met de hoek om gaan? De andere kant op gaan haken? En kan ik dan meteen door of eerst weer een losse ertussen? Ik snap het allemaal niet meer. Dit snap ik nu
Als iemand het een beetje in kindertaal kan uitleggen, graag..

Zodra ze met rood gaat werken lukt het me niet meer omdat ze zegt 'nu werk je in dit gaatje verder' en vervolgens kan ik niet zien welk gaatje het is.
Het idee van een granny square is dat je de volgende toer maakt op de gaten die in de vorige toer zijn gevallen.
Dus je clusters van stokjes haak je in de lege blokken van de vorige ronde, snap je het zo wel? :@
Mokkel met stuntstok
pi_148690705
Ja ik snap hem nu, opeens viel het kwartje :D
Maar ik vind dat die muts van de NTR het niet zo duidelijk uitlegt.. Het is een beginnerscursus, maar ja misschien ben ik ook gewoon een beetje een mongooltje :+
pi_148694000
Mijn eerste granny square is bij deze geboren :D Die vrouw doet het in 6 minuten en ik in drie kwartier, haha.. Maar oefening baart kunst hoop ik! Nu nog mooie haakgarens scoren want acryl werkt voor geen meter :(

Bleie, kan jij uitleggen hoe je jouw granny maakt? Het verschil is dat ik in het midden een 'plusje' heb en jij een bloemetje. Doe je dat met halve vasten?
pi_148698470
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 22:55 schreef PluisigNijntje het volgende:
Mijn eerste granny square is bij deze geboren :D Die vrouw doet het in 6 minuten en ik in drie kwartier, haha.. Maar oefening baart kunst hoop ik! Nu nog mooie haakgarens scoren want acryl werkt voor geen meter :(

Bleie, kan jij uitleggen hoe je jouw granny maakt? Het verschil is dat ik in het midden een 'plusje' heb en jij een bloemetje. Doe je dat met halve vasten?
Volgens mij ligt dat aan de hoeveelheid clusters die je maakt, hoe meer clusters je in het midden maakt, hoe minder het op een plusje lijkt, en meer en meer op een bloem (met steeds meer bloemblaadjes ;)
pi_148700558
Om te leren haken werkt katoen wel heel fijn. Niet heel duur, makkelijk te hanteren. Catania, Phildar, Drops..
Deze site heeft mij geholpen toen ik net begon: http://www.allesoverhaken.nl/haaksteken.html en misschien is het een idee ook andere filmpjes te gebruiken en daarnaast te leren patronen op papier te lezen. Dan ben je wat flexibeler. :)

Acryl van goede kwaliteit haakt heerlijk maar als je nog aan het oefenen bent is het wat bewerkelijker.. :)
pi_148701726
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 22:55 schreef PluisigNijntje het volgende:

Ik volg dit patroon: http://attic24.typepad.co(...)re/comments/page/10/.

Voor nieuwe steken en patronen werkt voor mij de combinatie van foto's en tekst altijd goed, en ik kan inmiddels redelijk goed patronen lezen, al doe ik dat niet zo vaak. Lastig is wel, dat ik linkshandig ben, en dus altijd alles moet spiegelen. Maar ook daar wen je aan.
pi_148701773
quote:
Haar site heeft ook erg goede foto-uitleggen :Y ^O^
pi_148701817
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 09:43 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Haar site heeft ook erg goede foto-uitleggen :Y ^O^
Ja, heel fijne site. Mijn allereerste haakproject (een grannystripedeken) heb ik ook van haar site.
pi_148702614
Thanks voor de tips! Heb ook een granny met katoen gemaakt, dat werkte beter maar het is heel dun. Vandaag hebben ze trouwens bij de Lidl een setje dikker katoen in de aanbieding, die wil ik gaan scoren.
  vrijdag 16 januari 2015 @ 12:11:02 #239
112545 Muck
pi_148743562
Dames, hebben jullie al gezien dat erdeze week bij de Lidl verschillende soorten garen in de aanbieding zijn?

En ook allerlei brei- en haakaccesoires. Ik heb zelf een aantal rondbreinaalden en lekkere dikke kabelnaalden meegenomen :9
pi_148743890
Ja, dat zei ik in de post boven je :D
Mijn vriend heeft voor mij een paar setjes opgehaald omdat ik geen tijd had, ben benieuwd wat hij voor me heeft gekozen.
  vrijdag 16 januari 2015 @ 12:41:57 #241
112545 Muck
pi_148744366
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 12:25 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ja, dat zei ik in de post boven je :D
Mijn vriend heeft voor mij een paar setjes opgehaald omdat ik geen tijd had, ben benieuwd wat hij voor me heeft gekozen.
Ik ga mijn bril even oppoetsen :@
pi_148753364
Oh, goeie, Muck! Morgen ff kijken voor dat dikkere katoen.

Ik ben bevallen van een deken. Hij is 1 bij 1,50 meter en gemaakt van Scheepjes Sammy. :)

pi_148753611
Mooi spring! Geweldige steek.
  Moderator/colorchick vrijdag 16 januari 2015 @ 17:56:40 #244
382129 crew  Donna
pi_148753780
Erg mooi!
pi_148753855
Mooi!
  vrijdag 16 januari 2015 @ 18:18:55 #246
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_148754311
Mooie deken Spring.

Ik heb mijn halve (stief)familie aangestoken in het haken van een basket weave deken :D Ik haakte er een voor mijn stiefzus, waarna haar tante er ook een wilde maken (en er ondertussen al twee af heeft) en nu heeft mijn stiefmoedee het haken ook weer opgepakt om eenzelfde deken te maken.
Afgelopen zondag hadden we een heuse haakmiddag bij oma O+ :D
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  vrijdag 16 januari 2015 @ 18:20:33 #247
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_148754341
Heel mooi, Spring! ^O^
  zaterdag 17 januari 2015 @ 00:05:17 #248
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_148766016
inderdaad, prachtig!!
in de haak.
pi_148782545
Prachtige deken!

Hele mooie steek ook, heb er een tijdje terug een mandje mee gemaakt :)

"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_148785918
Help! :D ik wil een pixel yoshideken voor mn zoontje maken, welk materiaal kan ik het beste gebruiken dat het niet te zwaar word en wat makkelijk te wassen is?? (En welke merken zijn aan te raden qua kosten?)
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
  zondag 18 januari 2015 @ 08:45:36 #251
413105 MarSuSt
de Haakster
pi_148798440
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 20:27 schreef JaleesaJoia het volgende:
Help! :D ik wil een pixel yoshideken voor mn zoontje maken, welk materiaal kan ik het beste gebruiken dat het niet te zwaar word en wat makkelijk te wassen is?? (En welke merken zijn aan te raden qua kosten?)
Scheepjes Softfun, misschien. Of Stylecraft acryl? Mooie steek, die basket weave!
pi_148842102
Voor:

Na:

Ben niet helemaal tevreden, het aannaaien van de poten was echt een klus, paar keer los gehaald en weer opnieuw, maar goed, het is redelijk gelukt!
  maandag 19 januari 2015 @ 15:39:22 #253
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_148842629
wat een schatje!
in de haak.
  Moderator/colorchick maandag 19 januari 2015 @ 15:40:33 #254
382129 crew  Donna
pi_148842677
Leuk! Ja die poten zijn bij sommige beestjes echt rot!
  maandag 19 januari 2015 @ 15:45:44 #255
413105 MarSuSt
de Haakster
pi_148842862
Leuk die geit, dat sikje!
pi_148886204

Mijn eerste FF beer klaar!

Ben niet helemaal tevreden. De neus zit iets te hoog en de oogjes kloppen niet helemaal. Dochterlief is superblij De 2e is in de maak :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_148886331
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 20:32 schreef Vicky het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ben niet helemaal tevreden. De neus zit iets te hoog en de oogjes kloppen niet helemaal. Dochterlief is superblij De 2e is in de maak :D
Ik zie je puntjes maar vind hem toch superschattig.
pi_148886370
Hij kijkt anders super schattig!! O+
  dinsdag 20 januari 2015 @ 22:01:46 #259
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_148890597
Ubercute gewoon O+
pi_148892725
quote:
1s.gif Op zondag 18 januari 2015 08:45 schreef MarSuSt het volgende:

[..]

Scheepjes Softfun, misschien. Of Stylecraft acryl? Mooie steek, die basket weave!
Dankjewel! Ik ga eens kijken. Moet 3200 pixels haken |:(

Waar ben ik aan begonnen.... Haha
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
  woensdag 21 januari 2015 @ 07:58:16 #261
413105 MarSuSt
de Haakster
pi_148899282
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 22:45 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

Dankjewel! Ik ga eens kijken. Moet 3200 pixels haken |:(

Waar ben ik aan begonnen.... Haha
Is wel leuk, zo'n pixeldeken. Ik heb in mijn webshop nog Softfun te koop, de laatste kleuren met een leuke aanbieding. Stylecraft gebruik ik nu zelf voor een deken, ook heel prettig. Die heb ik bij wolplein gekocht. Wel foto's plaatsen straks!
  woensdag 21 januari 2015 @ 08:01:23 #262
413105 MarSuSt
de Haakster
pi_148899308
Ik ben trouwens even helemaal into de Lalylala's.
Foto lukt even niet, dat kan niet vanuit facebook?
  woensdag 21 januari 2015 @ 08:42:22 #263
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_148899779
Ik geloof dat linken naar een facebook foto niet gaat nee. Je kunt wel linken naar een foto die je op ravelry hebt staan, of anders is photobucket ook een bruikbare site.
in de haak.
  woensdag 21 januari 2015 @ 08:47:51 #264
413105 MarSuSt
de Haakster
pi_148899876
Daar plaats ik geen foto's. Ik haal ze meestal van mijn blog. Jullie houden hem tegoed!
pi_148900132
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 20:32 schreef Vicky het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

O+
  Moderator/colorchick woensdag 21 januari 2015 @ 09:24:48 #266
382129 crew  Donna
pi_148900436
Leuk beertje!!
  woensdag 21 januari 2015 @ 09:29:24 #267
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_148900527
Netjes gedaan, Vicky!
in de haak.
pi_148902873
quote:
1s.gif Op woensdag 21 januari 2015 07:58 schreef MarSuSt het volgende:

[..]

Is wel leuk, zo'n pixeldeken. Ik heb in mijn webshop nog Softfun te koop, de laatste kleuren met een leuke aanbieding. Stylecraft gebruik ik nu zelf voor een deken, ook heel prettig. Die heb ik bij wolplein gekocht. Wel foto's plaatsen straks!
Het word een Yoshi voor mijn zoontje! Hij is er zo enthousiast over :D

Ik heb in je webwinkel gekeken voor de kleuren die ik nodig heb, maar helaas heb je er een aantal niet op voorraad. het liefst wil ik alles in 1 keer bestellen. Krijg je binnekort nog meer op voorraad?
pi_148903072
Ben benieuwd Jaleesa!

Ik heb het oogje en de neus iets aangepast... Dochterlief was zo blij. Beer moest vanmorgen mee naar school.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 21 januari 2015 @ 11:39:48 #270
413105 MarSuSt
de Haakster
pi_148903588
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 11:10 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

Het word een Yoshi voor mijn zoontje! Hij is er zo enthousiast over :D

Ik heb in je webwinkel gekeken voor de kleuren die ik nodig heb, maar helaas heb je er een aantal niet op voorraad. het liefst wil ik alles in 1 keer bestellen. Krijg je binnekort nog meer op voorraad?
Je bedoelt Softfun? Nee, ik stop met de verkoop daarvan, dus die krijg ik niet meer binnen. Sorry!
  Moderator/colorchick woensdag 21 januari 2015 @ 14:39:19 #271
382129 crew  Donna
pi_148909120
Ik wil het nieuwe boekje van DenDennis

woensdag 21 januari 2015 @ 14:45:20 #272
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_148909311
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 11:18 schreef Vicky het volgende:
Ben benieuwd Jaleesa!

Ik heb het oogje en de neus iets aangepast... Dochterlief was zo blij. Beer moest vanmorgen mee naar school.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lief! en groter dan ik dacht!
in de haak.
  Moderator/colorchick woensdag 21 januari 2015 @ 14:50:01 #273
382129 crew  Donna
pi_148909458
Wauw, die beer is groot inderdaad. Echt heel leuk!
pi_148909547
Hihi iedereen denkt dat ie kleiner is. Gehaakt met tweed van zeeman en naald 5
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_148910232
Ik heb ook weer eens wat gemaakt hoor :D :+

Frosty en zijn vriendje:

Een patroon van Wollytunes. Ik heb het mutsje van scheepjes stonewash gemaakt ipv catania. Leek me leuk.. :)
  woensdag 21 januari 2015 @ 15:11:44 #276
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_148910279
zo, die is echt reusachtig geloof ik he? mooi!
in de haak.
pi_148910576
Ja zo'n 60cm hoog geloof ik..
pi_148910865
Gaaf Sunny!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 21 januari 2015 @ 16:00:51 #280
413105 MarSuSt
de Haakster
pi_148911710
Lief die beer, en die sneeuwman is heel leuk!
pi_148915955
Ah, veel te leuk allemaal. O+
  woensdag 21 januari 2015 @ 19:11:05 #282
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_148917768
Wat gaaf Sunny! En een werk ook zo te zien. ^O^
  vrijdag 23 januari 2015 @ 00:39:23 #283
264694 blanket
its human nature
pi_148966690
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 15:26 schreef Koningin het volgende:
Voor:
[ afbeelding ]

Na:
[ afbeelding ]

Ben niet helemaal tevreden, het aannaaien van de poten was echt een klus, paar keer los gehaald en weer opnieuw, maar goed, het is redelijk gelukt!
Superleuk :D
How does it feel..when you're alone and you're cold inside.
  vrijdag 23 januari 2015 @ 00:41:48 #284
264694 blanket
its human nature
pi_148966763

Ook nog bezig met CAL2015 en de Holland deken...en nog een pixeldeken en en en en en nog 10 andere dingen... _O-
  vrijdag 23 januari 2015 @ 00:42:42 #285
264694 blanket
its human nature
pi_148966797
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 15:10 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb ook weer eens wat gemaakt hoor :D :+

Frosty en zijn vriendje:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Een patroon van Wollytunes. Ik heb het mutsje van scheepjes stonewash gemaakt ipv catania. Leek me leuk.. :)
Zo leuk O+ Heb patroon ook liggen *O*
  † In Memoriam † vrijdag 23 januari 2015 @ 08:33:52 #286
37843 lady-wrb
kortaf
pi_148969690
als ik haak, krijg ik ontzettende last van mijn pols.
hebben jullie dat ook wel eens?
ik moet vandaag weer haken (het laatste deel van het patroon van sophie's garden komt vandaag uit)
maar ik zie er ondertussen gewoon tegenop om weer te moeten haken.
gelukkig is het dan klaar en hoef ik m alleen nog maar op de kussenhoes te naaien en dan kan hij naar zijn nieuwe eigenares. :)

ik heb nog zoveel leuks liggen dat ik wil maken :{
  vrijdag 23 januari 2015 @ 08:49:36 #287
149959 SQ
snelle trees
pi_148969866
Heb ik ook gehad Lady. Bleek een peesontsteking te zijn. Heb daarvoor een hormooninjectie gehad, daarna was het over.
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Syndroom_van_De_Quervain

Sowieso alles met mate, dagelijks uren en uren haken is echt funest voor je polsen ;)
disclaimer
  vrijdag 23 januari 2015 @ 08:57:11 #288
413105 MarSuSt
de Haakster
pi_148969958
Leuk, blanket. Ik moest lachen om die op-zijn-kop foto van dat uiltje😄
  Moderator/colorchick vrijdag 23 januari 2015 @ 09:04:44 #289
382129 crew  Donna
pi_148970041
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 08:57 schreef MarSuSt het volgende:
Leuk, blanket. Ik moest lachen om die op-zijn-kop foto van dat uiltje😄
Haha ik ook.

Erg leuk blanket!
  † In Memoriam † vrijdag 23 januari 2015 @ 09:24:06 #290
37843 lady-wrb
kortaf
pi_148970357
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 08:49 schreef Stormqueen het volgende:
Heb ik ook gehad Lady. Bleek een peesontsteking te zijn. Heb daarvoor een hormooninjectie gehad, daarna was het over.
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Syndroom_van_De_Quervain

Sowieso alles met mate, dagelijks uren en uren haken is echt funest voor je polsen ;)
neeeeee neeeee geen prikken :o
dat gaat m met mijn naaldenfobie echt niet worden :{w

minder haken dan maar
en ik wou nog wel de CAL 2014 gaan maken. die ligt uitgeprint op me te wachten.
  † In Memoriam † vrijdag 23 januari 2015 @ 09:25:35 #291
37843 lady-wrb
kortaf
pi_148970381
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 00:41 schreef blanket het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ook nog bezig met CAL2015 en de Holland deken...en nog een pixeldeken en en en en en nog 10 andere dingen... _O-
wat gaaf als je dat kan _O_
pi_148970382
Leuk blanket!

Lady: geen ervaring mee, maar uitkijken met overbelasten van je polsen hoor, voor je het weet, kan je niets meer.
  † In Memoriam † vrijdag 23 januari 2015 @ 09:30:23 #293
37843 lady-wrb
kortaf
pi_148970466
maar dat kussen moet af hoor! ik wil m morgen mee naar mijn moeder nemen. dus dat wordt nog even aanpoten. vanmiddag komen de laatste 4 toeren uit.
ik had in december een kussen met poezenkoppen voor haar gehaakt, maar daar ging haar kat helemaal van over de zeik, dus dat ligt nu in de slaapkamer. nu krijgt ze sophies garden van me gehaakt in rustige kleuren, in de hoop dat minoes deze creatie wel kan waarderen.
  vrijdag 23 januari 2015 @ 12:00:18 #294
264694 blanket
its human nature
pi_148974060
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 08:33 schreef lady-wrb het volgende:
ik moet vandaag weer haken (het laatste deel van het patroon van sophie's garden komt vandaag uit)
gelukkig is het dan klaar en hoef ik m alleen nog maar op de kussenhoes te naaien en dan kan hij naar zijn nieuwe eigenares. :)

Andere houding aannemen...niet te lang doorhaken...andere haaknaald? Ik lig altijd onderuit op de bank...daarom ben ik gaan haken...kon niet met breien _O-
  vrijdag 23 januari 2015 @ 12:06:12 #295
264694 blanket
its human nature
pi_148974184
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 08:33 schreef lady-wrb het volgende:

Je kan ook zo'n polsbrace nemen dat jeje pols niet raar draait...Maar meestal is het toch overbelasting. Kan ook Carpaal tunnel zijn...heb ik ook gehad (niet door haken).
  Moderator/colorchick vrijdag 23 januari 2015 @ 12:31:00 #296
382129 crew  Donna
pi_148974772
Gisteren m`n katoenkast even bekeken. Heb toch wel veel 'restjes' zonder label, waar ik niks mee doe. Wat doen jullie daar mee?

Ik loop er nu tegenaan dat ik bijvoorbeeld 70 gram van een bepaalde kleur nodig heb en dan heb ik 2 'halve' bolletjes die ik wel vind passen, maar dan net niet genoeg. Het liefst zou ik dan gewoon nieuwe bestellen, in de exacte kleur.

Steeds heb ik weer zoiets. Zit er aan te denken om die 'halve' bollen zonder label maar weg te geven aan iemand die wel restjes gebruikt. Ik hou me vaak aan patroon kleuren, ben niet zo`n freestyler.
pi_148974817
Ik heb nog een dekentje gemaakt.

En een knuffelpopje. :)
  vrijdag 23 januari 2015 @ 12:38:21 #298
264694 blanket
its human nature
pi_148974967
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 12:31 schreef DonnaRush het volgende:
Gisteren m`n katoenkast even bekeken. Heb toch wel veel 'restjes' zonder label, waar ik niks mee doe. Wat doen jullie daar mee?

Ik loop er nu tegenaan dat ik bijvoorbeeld 70 gram van een bepaalde kleur nodig heb en dan heb ik 2 'halve' bolletjes die ik wel vind passen, maar dan net niet genoeg. Het liefst zou ik dan gewoon nieuwe bestellen, in de exacte kleur.

Steeds heb ik weer zoiets. Zit er aan te denken om die 'halve' bollen zonder label maar weg te geven aan iemand die wel restjes gebruikt. Ik hou me vaak aan patroon kleuren, ben niet zo`n freestyler.
Ik maak vaak van die amigurumi's en daar gebruik ik veel restjes bij. Maar er zijn er ook die sparen het op en maken er een deken of tas van. Van die driehoekslingers zijn ook leuk.
  vrijdag 23 januari 2015 @ 12:39:05 #299
264694 blanket
its human nature
pi_148974986
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 12:32 schreef -Spring het volgende:
Ik heb nog een dekentje gemaakt.

[ link | afbeelding ]

En een knuffelpopje. :)
[ link | afbeelding ]
Heel mooi :Y
  Moderator/colorchick vrijdag 23 januari 2015 @ 12:40:51 #300
382129 crew  Donna
pi_148975032
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 12:38 schreef blanket het volgende:

[..]

Ik maak vaak van die amigurumi's en daar gebruik ik veel restjes bij. Maar er zijn er ook die sparen het op en maken er een deken of tas van. Van die driehoekslingers zijn ook leuk.
Ja amigurumi's haak ik ook vooral en daar kom ik dus het probleem tegen dat ik het liefst de 'echte' kleur gebruik of in ieder geval een kleur met een label zodat ik eventueel bij kan kopen haha. Onderzetters of slingers er van maken is wel een leuk idee. M`n oma vroeg laatst ook nog om meer onderzetters :P.

Erg leuk weer _Spring!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')