abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 januari 2015 @ 23:43:28 #201
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_148529344
Hij is prachtig spuug O+ _O_

Op verzoek heb ik een Hello kitty setje gemaakt
De wantjes kunnen opengeklapt worden en er zit elastiek in de boordjes :)

It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  zaterdag 10 januari 2015 @ 14:11:46 #202
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_148539936
Ik heb wat bollen garen ter overname. Alles mag weg tegen verzendkosten. Op mijn Instagram staan foto's en meer info.
http://instagram.com/mrskeunings
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  zaterdag 10 januari 2015 @ 18:03:40 #203
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_148545612
Je kunt ze ook naar een bejaardenhuis brengen, of een school.
in de haak.
  zaterdag 10 januari 2015 @ 18:09:21 #204
147091 janeway
live long and prosper
pi_148545715
Hallo meiden...

Ik haak ook weer aan.. Ik haak al een tijdje maar geen kunstwerkjes alla krukkert. Ik ben meer van de dekens en omslagdoeken, sjaals, wanten enz..
Maar goed ik zit even in een impasse ik weet niet wat ik nu wil gaan maken..
Ik heb wol liggen (mijn man zucht er elke keer van hahaha) en ik kan ook nog 2 dekens afmaken.. De cal 2014 (ik liep voor toen kreeg ik last van mijn ellebogen en laten liggen) en nog een granny square.. Die ik in elkaar moet zetten. En dat valt vet tegen hahaha.. Mijn laatst afgewerkte omslag doek was een penelope met een nordic afwerk randje.. Die vind ik wel heel gaaf geworden maar daar heb ik nog geen foto's van om te showen haha..

Omslag doek voor mijn moedertje patroon southbay

Voor kleumende dochter. Echtstudio patroon

Voor jongste dochter.. Patroon Road Trip

Voor een vriendin die wat warme knuffels kan gebruiken

Recht sjaaltje voor dochter..

En een katniss kol

Verder nog een variatie gemaakt op een echt studio, en een roadtrip. Waarvan ik de foto's niet zo kan vinden..
En wow sorry de foto's vallen een beetje groot uit.. .

edit2.. Was ik nog vergeten te zeggen dat ik hier mooie dingen voorbij heb zien komen.. Die kerststal wow wat leuk. En die dekens de ene van stone washed denk ik.. Erg mooi zo met die kleuren en die met die zonnen ook zo mooi.. Het hello Kitty setje ook zo lief..

[ Bericht 6% gewijzigd door janeway op 10-01-2015 22:45:29 ]
pi_148546312
Leuke dingen Janeway!
Kwak
pi_148547942
Was hier de haakathon van de leprastichting al onder de aandacht gebracht? Deze is op zondag 25 januari in Amsterdam.
Er worden nog steeds deelnemers gezocht, dus heb je zin in een dagje lekker haken voor een goed doel en wil je DenDennis ontmoeten, dan is dit je kans.
Het patroon van de rode kater blijft in eerste instantie voorbehouden aan de deelnemers van de haakathon (vanuit huis mee doen is voor dit evenement even niet de bedoeling)
Voor info en opgave: https://www.leprastichting.nl/haken

pi_148548732
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 23:43 schreef Muck het volgende:
Hij is prachtig spuug O+ _O_

Op verzoek heb ik een Hello kitty setje gemaakt
De wantjes kunnen opengeklapt worden en er zit elastiek in de boordjes :)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Die zijn lief O+

En Janeway ook al zo goed bezig.
pi_148550832
Leuk spul Janeway! Die road trip sjaal is erg leuk zeg O+

Muck :D laat mn meiden het maar niet zien, anders kan ik weer mutsen haken, ik heb net 2 van deze afgemaakt

en mn deken is eindelijk klaar *O* en met dank aan de tip van Trui nu ook met awesome nette randjes :7
Hij is ongeveer 1.70x2 en heerlijk warm O+

:)
pi_148554229
Nou.. ik heb gewoon nergens zin in.... haken, breien, schilderen, photoshoppen, klussen etc etc :D

mja wie weet is het gewoon effe een langere periode van komt wel weer ^^,

Mooie dekens voorbij zien komen O+
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
  zondag 11 januari 2015 @ 01:10:19 #210
277627 Seven.
We are Borg.
pi_148557643
Ik ben begonnen met t-shirt garen, project numero uno eindelijk onderweg. Wat een gedoe. Na 4 uur heb ik het idee van een rond mandje opgegeven :') want mijn werk wewrd niet rond, wat mij doet denken dat ik domweg niet goed geteld heb :+ . Rechthoekig = niet tellen, gewoon doen. Gaat me heel wat beter af. En wie zei ook alweer dat je er spierballen van krijgt? Niet alleen dat, ook kramp in je vingers :P . Maar ik begin er lol in te krijgen!

Verder even allemaal jullie mooiste werk posten in het 'show je beste werk topic' want vrijwel alles wat hier voorbij komt is showwaardig. ^O^
Resistance is futile.
pi_148573411
Wat een mooie dingen weer allemaal!

Ik heb tussendoor een muts gehaakt, waar ik redelijk tevreden over ben. Nu weer verder met granny's voor de deken van dochter B.

Om ze op te spannen heb ik gaatjes geboord in een plank die ik overhad, en daar met houtlijm satéprikkers in gezet:

En zo komen ze eruit:

(Kleuren zijn feller in het echt, slecht licht op de zolder waar ze liggen)
  zondag 11 januari 2015 @ 18:23:58 #212
147091 janeway
live long and prosper
pi_148575441
De deken is super gaaf,. en de minionmuts is altijd leuk.. Blokken van squares heb ik nooit gedaan hahaha,.. Ik heb er nog een stuk of 300 liggen voor een deken.. Ze moeten nog aan elkaar gemaakt.. Al 2 jaar.. Dit jaar gaat ie af beloof ik mijzelf.. Net zoals de cal van 2014.
Dat grove haken lijkt mij ook zwaar.. Pijnlijk voor je vingers.. Ik ben benieuwd naar je project hoor..

Dit is mijn laatste omslag doek.. Patroon penelope met nordic shawl randje. 2,20 breed..

ps het lijkt heel vlekkerig maar het was even wat zonnig en de vlekken zijn de schaduwen van een boompje.
pi_148575675
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 21:25 schreef mignonne het volgende:
Leuk spul Janeway! Die road trip sjaal is erg leuk zeg O+

Muck :D laat mn meiden het maar niet zien, anders kan ik weer mutsen haken, ik heb net 2 van deze afgemaakt

[ afbeelding ]

en mn deken is eindelijk klaar *O* en met dank aan de tip van Trui nu ook met awesome nette randjes :7
Hij is ongeveer 1.70x2 en heerlijk warm O+

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Erg mooi die deken en een goed gelukte rand ook! O+
pi_148575696
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 18:23 schreef janeway het volgende:
De deken is super gaaf,. en de minionmuts is altijd leuk.. Blokken van squares heb ik nooit gedaan hahaha,.. Ik heb er nog een stuk of 300 liggen voor een deken.. Ze moeten nog aan elkaar gemaakt.. Al 2 jaar.. Dit jaar gaat ie af beloof ik mijzelf.. Net zoals de cal van 2014.
Dat grove haken lijkt mij ook zwaar.. Pijnlijk voor je vingers.. Ik ben benieuwd naar je project hoor..

Dit is mijn laatste omslag doek.. Patroon penelope met nordic shawl randje. 2,20 breed..
[ afbeelding ]

ps het lijkt heel vlekkerig maar het was even wat zonnig en de vlekken zijn de schaduwen van een boompje.

Prachtige omslagdoek zeg! _O_
pi_148578668
Wauw! Veel moois voorbij gekomen!

Vrienden van me verwachten binnenkort hun eerste kindje, dus ik deed een poging tot het haken van een mutsje. Ohhh. Wat klein! Ben er nog niet helemaal tevreden over, maar voor een eerste poging is het prima. Volgens dit patroon. Alleen het laatste randje weggelaten.

pi_148598072
Hoi! Wat een prachtige deken en ook heel erg mooie sjaals en mutsen allemaal :)

Ik wilde graag nog even laten zien wat ik voor Kerst heb gemaakt. Het zijn allemaal patroontjes van Ravelry en Garnstudio. Een deel heb ik gemaakt voor in onze kerstboom:

Linksboven was de eerste keer dat ik stokjes haakte en dat was nogal mislukt, rechtsboven heb ik denk ik een Amerikaans patroon Engels gelezen of andersom, die is ook totaal niet zoals hij zou moeten zijn. Maar nou ja, ik heb er wel van geleerd :)
Met 6 andere haaksels heb ik kaarten gemaakt. Ik had nog kerststempels en daar heb ik het mee versierd en de kaarten heb ik toen opgestuurd.

En nu ga ik weer breien :) Ik heb dik garen voor een muts of sjaal of sloffen :)
  maandag 12 januari 2015 @ 17:30:40 #217
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_148610674
Wauw,mooie haaksels weer allemaal. Ga ze niet stuk voor stuk benoemen, allemaal prachtig O+

Ik heb ook eindelijk eens iets afgerond. Soort van stola...het zou namelijk eerst een poncho worden uit simply haken 2013, maar toen het aan elkaar moest stond het voor geen meter. Aangezien ik ook nog bezig ben met een stola uit simply haken van augustus 2014, dacht ik dat ik er dat maar van moest maken. Om het niet te saai te maken een randje gehaakt en een bloem.
Gehaakt met Stylecraft Merry go round. Resultaat:

Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_148610880
Ik ben gevraagd om een mutsje voor een baby te haken.
Nu vroeg ik me af of ik dit patroon kan aanpassen voor babyformaat (en minder baggy):
http://www.appeltjessap.nl/diy/baggy-muts-haken/

Of is het slimmer om een ander patroon te zoeken?
  maandag 12 januari 2015 @ 21:21:45 #219
147091 janeway
live long and prosper
pi_148620553
Hoe oud zou de baby zijn want baggy is niet prettig als het een babytje is wat alleen maar kan liggen. Ik denk dat je beter iets gerichter kan zoeken op een baby mutsje..
Dan heb je over het algemeen ook gelijk de omvang van het hoofd goed.
  Moderator / Colorchick maandag 12 januari 2015 @ 23:10:53 #220
382129 crew  Donna
pi_148626250
Wie weet een leuk motor (motorfiets) ami patroon?? *)
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 13 januari 2015 @ 00:46:48 #221
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_148629944
Ik heb m'n deken maar weer eens uit de kast gehaald om verder aan te haken.

Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 13 januari 2015 @ 00:48:24 #222
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_148629995
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 10:35 schreef Tele6 het volgende:
Hoi! Wat een prachtige deken en ook heel erg mooie sjaals en mutsen allemaal :)

Ik wilde graag nog even laten zien wat ik voor Kerst heb gemaakt. Het zijn allemaal patroontjes van Ravelry en Garnstudio. Een deel heb ik gemaakt voor in onze kerstboom:
[ afbeelding ]
Linksboven was de eerste keer dat ik stokjes haakte en dat was nogal mislukt, rechtsboven heb ik denk ik een Amerikaans patroon Engels gelezen of andersom, die is ook totaal niet zoals hij zou moeten zijn. Maar nou ja, ik heb er wel van geleerd :)
Met 6 andere haaksels heb ik kaarten gemaakt. Ik had nog kerststempels en daar heb ik het mee versierd en de kaarten heb ik toen opgestuurd.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
En nu ga ik weer breien :) Ik heb dik garen voor een muts of sjaal of sloffen :)
leuk geworden
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_148631840
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2015 23:10 schreef DonnaRush het volgende:
Wie weet een leuk motor (motorfiets) ami patroon?? *)
Ik heb voor je het zoekwoord "motor bike" ingetypt in Ravelry :7
http://www.ravelry.com/patterns/library/marlon-the-biker-dog maar dan zonder de hond (is wel een kooppatroon)
en nog eentje:
http://www.ravelry.com/pa(...)rumi-crochet-pattern
Wel leuk idee trouwens, een motorfiets
  Moderator / Colorchick dinsdag 13 januari 2015 @ 09:01:31 #224
382129 crew  Donna
pi_148632546
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 07:47 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ik heb voor je het zoekwoord "motor bike" ingetypt in Ravelry :7
http://www.ravelry.com/patterns/library/marlon-the-biker-dog maar dan zonder de hond (is wel een kooppatroon)
en nog eentje:
http://www.ravelry.com/pa(...)rumi-crochet-pattern
Wel leuk idee trouwens, een motorfiets
Ja die laatste had ik ook gevonden. Die eerste is ook erg leuk, die vond ik gisteren niet. Thanks!

M`n vriend zijn oom en tante krijgen een baby en zij zijn motor gek, dus vandaar. O+
  Moderator / Colorchick dinsdag 13 januari 2015 @ 09:04:10 #225
382129 crew  Donna
pi_148632582
Ynske wat een mooie deken!

Janeway wat een mooie omslagdoeken en sjaawls. Vooral die van je dochter vind ik erg mooi!

Lekker warm zo`n grote deken Mignonne. :*

Tele6, wat leuk die kaartjes en ornamentjes. Mooi gedaan.

Susie, lekker kleurrijk die stola/omslagdoek. Pretty!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')