Die zijn liefquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:43 schreef Muck het volgende:
Hij is prachtig spuug![]()
![]()
Op verzoek heb ik een Hello kitty setje gemaakt
De wantjes kunnen opengeklapt worden en er zit elastiek in de boordjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Erg mooi die deken en een goed gelukte rand ook!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:25 schreef mignonne het volgende:
Leuk spul Janeway! Die road trip sjaal is erg leuk zeg![]()
Mucklaat mn meiden het maar niet zien, anders kan ik weer mutsen haken, ik heb net 2 van deze afgemaakt
[ afbeelding ]
en mn deken is eindelijk klaaren met dank aan de tip van Trui nu ook met awesome nette randjes
![]()
Hij is ongeveer 1.70x2 en heerlijk warm
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prachtige omslagdoek zeg!quote:Op zondag 11 januari 2015 18:23 schreef janeway het volgende:
De deken is super gaaf,. en de minionmuts is altijd leuk.. Blokken van squares heb ik nooit gedaan hahaha,.. Ik heb er nog een stuk of 300 liggen voor een deken.. Ze moeten nog aan elkaar gemaakt.. Al 2 jaar.. Dit jaar gaat ie af beloof ik mijzelf.. Net zoals de cal van 2014.
Dat grove haken lijkt mij ook zwaar.. Pijnlijk voor je vingers.. Ik ben benieuwd naar je project hoor..
Dit is mijn laatste omslag doek.. Patroon penelope met nordic shawl randje. 2,20 breed..
[ afbeelding ]
ps het lijkt heel vlekkerig maar het was even wat zonnig en de vlekken zijn de schaduwen van een boompje.
leuk gewordenquote:Op maandag 12 januari 2015 10:35 schreef Tele6 het volgende:
Hoi! Wat een prachtige deken en ook heel erg mooie sjaals en mutsen allemaal
Ik wilde graag nog even laten zien wat ik voor Kerst heb gemaakt. Het zijn allemaal patroontjes van Ravelry en Garnstudio. Een deel heb ik gemaakt voor in onze kerstboom:
[ afbeelding ]
Linksboven was de eerste keer dat ik stokjes haakte en dat was nogal mislukt, rechtsboven heb ik denk ik een Amerikaans patroon Engels gelezen of andersom, die is ook totaal niet zoals hij zou moeten zijn. Maar nou ja, ik heb er wel van geleerd
Met 6 andere haaksels heb ik kaarten gemaakt. Ik had nog kerststempels en daar heb ik het mee versierd en de kaarten heb ik toen opgestuurd.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
En nu ga ik weer breienIk heb dik garen voor een muts of sjaal of sloffen
Ik heb voor je het zoekwoord "motor bike" ingetypt in Ravelryquote:Op maandag 12 januari 2015 23:10 schreef DonnaRush het volgende:
Wie weet een leuk motor (motorfiets) ami patroon??![]()
Ja die laatste had ik ook gevonden. Die eerste is ook erg leuk, die vond ik gisteren niet. Thanks!quote:Op dinsdag 13 januari 2015 07:47 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik heb voor je het zoekwoord "motor bike" ingetypt in Ravelry![]()
http://www.ravelry.com/patterns/library/marlon-the-biker-dog maar dan zonder de hond (is wel een kooppatroon)
en nog eentje:
http://www.ravelry.com/pa(...)rumi-crochet-pattern
Wel leuk idee trouwens, een motorfiets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |