Waar en hoe laat, en of we nog naar een feestje gaan oid..quote:Op woensdag 10 december 2014 22:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat moet je nog meer plannen behalve met wie je het gaat vieren dan?
Allemaal wat lekkers bakken ofzoquote:Op woensdag 10 december 2014 22:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wel lief van ze.
Als er nog meer mensen het willen vieren lijkt het me wel leuk om er een kleine meet van te maken.
Niet al te veel mensen ivm blijven slapen. Maar afgelopen jaren heb ik het met Morrigan gevierd. Was wel fijn.
Kunnen we allemaal wat meenemen.
Klinkt leukquote:Op woensdag 10 december 2014 22:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wel lief van ze.
Als er nog meer mensen het willen vieren lijkt het me wel leuk om er een kleine meet van te maken.
Niet al te veel mensen ivm blijven slapen. Maar afgelopen jaren heb ik het met Morrigan gevierd. Was wel fijn.
Als je plek voor me hebt lijkt het me leuk om langs te komen.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wel lief van ze.
Gourmetten met je mannetje?quote:Op woensdag 10 december 2014 22:52 schreef qwerty789 het volgende:
Of laat maar ik kom er net achter dat ik al wat hebderp.
Wij weten ook nog niet echt wat we willen doen.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Haha
Zijn er nog meer mensen zonder leven dan?
Niet echt we hadden al afgesproken met wat vriendenquote:
Er kunnen (naast mij) denk ik 4 mensen blijven slapen. Ik denk dat dat dan lukt.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:51 schreef yats het volgende:
[..]
Als je plek voor me hebt lijkt het me leuk om langs te komen.
Oké, top. Genoteerd.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Allemaal wat lekkers bakken ofzo
Ik vind het wel een leuk idee.
Jullie zouden uiteraard welkom zijn.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Wij weten ook nog niet echt wat we willen doen.
Ik weet alleen nog niet hoe dat zal zijn met Bogie.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er kunnen (naast mij) denk ik 4 mensen blijven slapen. Ik denk dat dat dan lukt.
[..]
Oké, top. Genoteerd.
[..]
Jullie zouden uiteraard welkom zijn.
Begrijpelijk. Laat het me maar weten.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet alleen nog niet hoe dat zal zijn met Bogie.Hij is een beetje bang voor vuurwerk.
Ik kan hem wel bij m'n moeder later denk ik, maar ergens vind ik dat zielig.
Sinds de dood van mijn oma is het sowieso voor mij geen blijde dag, maar een verdrietige..quote:Op woensdag 10 december 2014 22:57 schreef Fascination het volgende:
Vind oud & nieuw nooit zo geweldig eigenlijk. Alsof je het leuk móét hebben en dan wordt het dat meestal niet.
Is goed. Sowieso even Hep vragen.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Laat het me maar weten.
Baksels.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Allemaal wat lekkers bakken ofzo
Ik vind het wel een leuk idee.
Het is natuurlijk wel een avond die in het teken staat van het leuk hebben. Het landelijk afsluiten van een jaar. Ik vond het nooit boeiend om met familie te doen, behalve toen ik 6 was ofzo en sterretjes af mocht steken.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:57 schreef Fascination het volgende:
Vind oud & nieuw nooit zo geweldig eigenlijk. Alsof je het leuk móét hebben en dan wordt het dat meestal niet.
Ik heb ook wel eens in mijn eentje thuis gezeten maar dat voelde toch wel een beetje eenzaam als buiten iedereen het leuk aan het hebben wasquote:Op woensdag 10 december 2014 22:57 schreef Fascination het volgende:
Ik ben er ook niet van. Het is dan ook een grote commercie. Als je het leuk wilt hebben kun je wel iets plannen op je eigen manierquote:Op woensdag 10 december 2014 22:57 schreef Fascination het volgende:
Oh oké..quote:Op woensdag 10 december 2014 22:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel een avond die in het teken staat van het leuk hebben. Het landelijk afsluiten van een jaar. Ik vond het nooit boeiend om met familie te doen, behalve toen ik 6 was ofzo en sterretjes af mocht steken.
Maar met mensen die je sowieso mag, kan het denk ik moeilijk mis gaan.
Ik liet het in een iets verwarmde magnetron rijzen. Ging prima.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:38 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Gewoon in kamertemperatuur laten liggen helpt het best. Alhoewel het met dit weer bijna richting de 12 graden gaat
.
Lijkt mij ook niet fijn neequote:Op woensdag 10 december 2014 22:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens in mijn eentje thuis gezeten maar dat voelde toch wel een beetje eenzaam als buiten iedereen het leuk aan het hebben was
Het is meer dat ik echt niet thuis wil zitten met ouders en opa, want dat is wel verschrikkelijk. Elke andere optie is dan goed.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:57 schreef Fascination het volgende:
Het is maar wat je leuk vindtquote:Op woensdag 10 december 2014 23:00 schreef Fera het volgende:
Ik heb het altijd thuis met familie gevierd. En dan niet de hele familie, maar gewoon het gezin. En vroeger nog wel eens met de buren samen.Dat vond ik wel fijn. Gewoon lekker knus binnen met hapjes, drankjes en gezelligheid.
Ik hoef niet echt naar een party of zo.
Is het echt zo ergquote:Op woensdag 10 december 2014 23:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is meer dat ik echt niet thuis wil zitten met ouders en opa, want dat is wel verschrikkelijk. Elke andere optie is dan goed.
Vorig jaar heb ik 12 uur gemist door de partyquote:Op woensdag 10 december 2014 23:00 schreef Fera het volgende:
Ik heb het altijd thuis met familie gevierd. En dan niet de hele familie, maar gewoon het gezin. En vroeger nog wel eens met de buren samen.Dat vond ik wel fijn. Gewoon lekker knus binnen met hapjes, drankjes en gezelligheid.
Ik hoef niet echt naar een party of zo.
Ja, zelfde met kerst, hangt ook zo'n sfeer omheen.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens in mijn eentje thuis gezeten maar dat voelde toch wel een beetje eenzaam als buiten iedereen het leuk aan het hebben was
quote:Op woensdag 10 december 2014 23:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vorig jaar heb ik 12 uur gemist door de party
Eens maar nooit weer
Ik heb 12 uur wel eens gemist omdat ik zat te schijtenquote:Op woensdag 10 december 2014 23:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vorig jaar heb ik 12 uur gemist door de party
Eens maar nooit weer
Dit jaar gaat iedereen met andere vriendengroepen wat doen ofzo, mag ik van hun best bij aanschuiven maar ik vind het leuker als er wat meer mensen zijn die ik ken.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:02 schreef bamibij het volgende:
Lokasenna je studeert en zit op kamers, hoe kan je geen feestje hebben met oud en nieuw?
Dat had ik afgelopen week dus ook. Vandaar dat Keulen niet door gaat.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Baksels.
Ik heb wel plannen maar ik opperde vandaag om de kaartjes alvast te halen en daar werd niet heel enthausiast op gereageerd.
Met kerst zou ik er minder moeite mee hebben, maar dat heb ik ook nooit echt gevierd.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, zelfde met kerst, hangt ook zo'n sfeer omheen.
Begrijpelijk, dat heb ik hier met mijn vader en jongste zusje. Ga je naar een feest?quote:Op woensdag 10 december 2014 23:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is meer dat ik echt niet thuis wil zitten met ouders en opa, want dat is wel verschrikkelijk. Elke andere optie is dan goed.
Idem. Al was die van vorig jaar wel erg triest.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Met kerst zou ik er minder moeite mee hebben, maar dat heb ik ook nooit echt gevierd.
Wat was er vorig jaar?quote:Op woensdag 10 december 2014 23:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Idem. Al was die van vorig jaar wel erg triest.
quote:Op woensdag 10 december 2014 23:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kerstdiner van de new york pizza in bushokje.
[..]
[..]
Ja dat dus.quote:
Ik snap dat dat wel eens kan vervelen jaquote:Op woensdag 10 december 2014 23:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja. En na 20 jaar van hetzelfde heb ik de laatste jaren sowieso liever wat anders...
Ik ga er gewoon van uit dat ze wel willen maar druk zijn met andere dingen. Uitverkocht zal het voorlopig nog niet zijn hoop ik.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:03 schreef yats het volgende:
[..]
Dat had ik afgelopen week dus ook. Vandaar dat Keulen niet door gaat.
[..]
Ahw...quote:Op woensdag 10 december 2014 23:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Awh ;/quote:Op woensdag 10 december 2014 23:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |