Excuses aanvaard,quote:Op maandag 15 december 2014 17:53 schreef methodmich het volgende:
De Panda Bear en het Animal Collective hebben mij ook nooit echt kunnen grijpen. Sommige stukken werken inderdaad meer op mijn zenuwen dan dat ik het mooi vind. Sorry, DO2.
Want Amerika en kwaliteitspop hoort er nu eenmaal bij, als grootste muzikale stroming. Toen dat en nog niet in stond, werden daar altijd opmerkingen over gemaakt.quote:Op maandag 15 december 2014 17:59 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Die lijstjes van Pitchfork vind ik altijd maar redelijk kut, nu ook weer. Staan echt maar een paar leuke artiesten bij. Snap ook niet waarom ze altijd met zoveel hip-hop en rap komen.
Hehequote:Op maandag 15 december 2014 16:34 schreef Z het volgende:
[..]
De jeugd toch. Van tegenwoordig.
https://twitter.com/middleclassprob
Zeker. Vorig jaar of was het alweer langer geleden nog Wild Flag, met dezelfde zangeres/gitariste (Mary Timony, Ex-Helium). Dus goed.quote:Op maandag 15 december 2014 19:20 schreef DO2 het volgende:
Plaatje van Ex Hex is ook alleraardigst. Drie vrolijke meiden die er heerlijk op los rocken. Ranja zal tevreden zijn.
Vind hem opzich wel gelijk hebben dat het een kutlijst is zo met dat 3FM gepeupel erbij. Maar hij is echt heel lang van stof en veel slaat ook nergens op.quote:Op maandag 15 december 2014 19:57 schreef Tourniquet het volgende:
https://www.facebook.com/(...)15866656?pnref=story
Scheepmaker
Ik vind die PC Music / hyperpop wel leuk.quote:Op maandag 15 december 2014 19:42 schreef Beregd het volgende:
Met dit nummer op 14 te zetten, is heel die lijst van pitchfork weer erg relatief
Heeft een enorm sterk punt. Wat dat betreft missen we in Nederland echt iets als een Jools Holland inclusief tv-show.quote:Op maandag 15 december 2014 19:57 schreef Tourniquet het volgende:
https://www.facebook.com/(...)15866656?pnref=story
Scheepmaker
Nee joh. Elke band van formaat komt er langs, in uiteenlopende genres en stijlen. Van pure pop tot jazz tot wereldmuziek.quote:Op maandag 15 december 2014 20:48 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Jools Holland heeft toch ook gewoon meestal shit muziek in de show?
Ja, krijg je weer coldplay of hurts ofzoquote:Op maandag 15 december 2014 20:48 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Jools Holland heeft toch ook gewoon meestal shit muziek in de show?
Dat ligt denk ik toch aan jou.quote:Op maandag 15 december 2014 20:52 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Meestal als ik het langs zie komen staat er iets ongeinspireerds.
quote:Op maandag 15 december 2014 20:19 schreef Z het volgende:
[..]
Ik vind die PC Music / hyperpop wel leuk.
Enzovoorts.
Denk dat het gros ook in een tijdsbestek van slechts een paar jaar is uitgebracht eind jaren '70.quote:Op zondag 14 december 2014 20:29 schreef ranja het volgende:
[..]
het nieuwste nummer is denk ik zo'n jaar of 20 oud?
Ik krijg juist weer ontzettende jeuk van die PC Music hoek. Uiteraard staat het halve internet weer vol met essays over hoe die muziek eigenlijk een satire is op overgeproduceerde mainstream popmuziek met een diepere laag maatschappijkritiek, maar ik koester m'n glazuur toch iets te veel om dit echt te kunnen waarderen.quote:Op maandag 15 december 2014 21:07 schreef Apostrof het volgende:
[..]![]()
Was al bang dat niemand in dit topic dit leuk vond, werd uitgelachen toen ik nummer 14 van de almachtige P4K lijst postte toen die uitkwam.
Goed nummer, maar kabbelt wel een beetje voort vind ik vooralsnog. Maar Mr. Noah (en de hele EP) is een pareltje en ik kijk in tegenstelling tot de meesten erg uit naar het albumquote:Op maandag 15 december 2014 15:39 schreef DO2 het volgende:
Voor de fans; tweede officiele track ( +video ) van het komende album van Pandabeertje:
Dat hebben ze juist voor op andere sites die dat veelal links laten liggen.quote:Op maandag 15 december 2014 17:59 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Die lijstjes van Pitchfork vind ik altijd maar redelijk kut, nu ook weer. Staan echt maar een paar leuke artiesten bij. Snap ook niet waarom ze altijd met zoveel hip-hop en rap komen.
Dat is een fijne lijst zegquote:Op maandag 15 december 2014 22:19 schreef Beregd het volgende:
En mijn favoriete blog heeft ook zijn jaarlijstje klaar.
http://www.aquariumdrunka(...)2014-year-in-review/
Een heel jaar door posten ZE oude muziek, maar dit overzichtje mag er zijn
Ja, ik had netzogoed voor Arn0 kunnen zeggen.quote:Op maandag 15 december 2014 22:15 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Goed nummer, maar kabbelt wel een beetje voort vind ik vooralsnog. Maar Mr. Noah (en de hele EP) is een pareltje en ik kijk in tegenstelling tot de meesten erg uit naar het album
Echt een superblog. Ik dubbel er nu al 13 mee in mijn voorlopige top 35, maar ik ga hier zeker nog iets uithalen.quote:Op maandag 15 december 2014 22:25 schreef Moody het volgende:
[..]
Dat is een fijne lijst zegMorby, Ryley Walker, Strand of Oaks, Woods, Ty Segall, Thurston Moore, Ariel Pink.....nog niet eerder in 1 lijst gezien
Wat ik ken, staat bijna allemaal in mijn lijst. Wat ik niet ken, zet ik nu op de downloadlijst(behalve wat hiphop, dance e.d.)
Eens, erger ik me bij pitchfork ook altijd aan.quote:Alleen die re-issues mogen er wel uit. Voegen geen donder toe.
Black Messiah man wat een plaatquote:Op maandag 15 december 2014 21:39 schreef richolio het volgende:
J. Cole gaat ook wel in mijn jaarlijstje denk ik. Sbtrkt, Mac Demarco, Jungle, Temples ook. En misschien D'Angelo, Black Messiah klonk goed.Maar nog even goed luisteren.
Neen.quote:Op maandag 15 december 2014 23:05 schreef Kerftminister het volgende:
Die nieuwe Ariel Pink krijg ik trouwens ook de zenuwen van, wat een irritante hyperactieve plaat.
Jep, hier sluit ik me bij aanquote:Op maandag 15 december 2014 23:05 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Black Messiah man wat een plaatHopelijk ontketent het een nieuwe Soul-movement waar we al jaren op wachten, de kwaliteit heeft het
Gisternacht op laptopspeakers even geluisterd, maar nu op fatsoenlijke stereo komt het nog beter tot zijn recht. Tof nummer.quote:Op dinsdag 16 december 2014 10:12 schreef Maxerazzi het volgende:
Eerste track van de nieuwe Modest Mouse:
Zola Jesus vind ik altijd wat lastig te plaatsen. Is ze nou wel of niet gothic en is het nou wel of niet te electronisch? Wel een goede zangeres natuurlijk.quote:Op maandag 15 december 2014 21:03 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Zou zo op zon 3FM lijst kunnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |