Zeker. Vorig jaar of was het alweer langer geleden nog Wild Flag, met dezelfde zangeres/gitariste (Mary Timony, Ex-Helium). Dus goed.quote:Op maandag 15 december 2014 19:20 schreef DO2 het volgende:
Plaatje van Ex Hex is ook alleraardigst. Drie vrolijke meiden die er heerlijk op los rocken. Ranja zal tevreden zijn.
Vind hem opzich wel gelijk hebben dat het een kutlijst is zo met dat 3FM gepeupel erbij. Maar hij is echt heel lang van stof en veel slaat ook nergens op.quote:Op maandag 15 december 2014 19:57 schreef Tourniquet het volgende:
https://www.facebook.com/(...)15866656?pnref=story
Scheepmaker
Ik vind die PC Music / hyperpop wel leuk.quote:Op maandag 15 december 2014 19:42 schreef Beregd het volgende:
Met dit nummer op 14 te zetten, is heel die lijst van pitchfork weer erg relatief
Heeft een enorm sterk punt. Wat dat betreft missen we in Nederland echt iets als een Jools Holland inclusief tv-show.quote:Op maandag 15 december 2014 19:57 schreef Tourniquet het volgende:
https://www.facebook.com/(...)15866656?pnref=story
Scheepmaker
Nee joh. Elke band van formaat komt er langs, in uiteenlopende genres en stijlen. Van pure pop tot jazz tot wereldmuziek.quote:Op maandag 15 december 2014 20:48 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Jools Holland heeft toch ook gewoon meestal shit muziek in de show?
Ja, krijg je weer coldplay of hurts ofzoquote:Op maandag 15 december 2014 20:48 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Jools Holland heeft toch ook gewoon meestal shit muziek in de show?
Dat ligt denk ik toch aan jou.quote:Op maandag 15 december 2014 20:52 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Meestal als ik het langs zie komen staat er iets ongeinspireerds.
quote:Op maandag 15 december 2014 20:19 schreef Z het volgende:
[..]
Ik vind die PC Music / hyperpop wel leuk.
Enzovoorts.
Denk dat het gros ook in een tijdsbestek van slechts een paar jaar is uitgebracht eind jaren '70.quote:Op zondag 14 december 2014 20:29 schreef ranja het volgende:
[..]
het nieuwste nummer is denk ik zo'n jaar of 20 oud?
Ik krijg juist weer ontzettende jeuk van die PC Music hoek. Uiteraard staat het halve internet weer vol met essays over hoe die muziek eigenlijk een satire is op overgeproduceerde mainstream popmuziek met een diepere laag maatschappijkritiek, maar ik koester m'n glazuur toch iets te veel om dit echt te kunnen waarderen.quote:Op maandag 15 december 2014 21:07 schreef Apostrof het volgende:
[..]![]()
Was al bang dat niemand in dit topic dit leuk vond, werd uitgelachen toen ik nummer 14 van de almachtige P4K lijst postte toen die uitkwam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |