die black hole zou ik wel van de binnekant wille bekijken met me sterrekijker hehehehequote:Op woensdag 10 december 2014 18:50 schreef Sapstengel het volgende:
Hey GRS hoe zit jouw black hole eruit? nomsayin
Whahaha uitschuifbare telescoop toch?quote:Op woensdag 10 december 2014 18:52 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
die black hole zou ik wel van de binnekant wille bekijken met me sterrekijker hehehehe
Waarom post je deze dan?quote:Op woensdag 10 december 2014 18:52 schreef Sapstengel het volgende:
Had net een goede gym chick uitgezocht
[ afbeelding ]
als je hard traint verdwijnt het vet, dus ook die tits.quote:Op woensdag 10 december 2014 18:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ze is d'r tieten thuis vergeten.
Dat is hier niet echt het geval....quote:Op woensdag 10 december 2014 18:58 schreef THEFXR het volgende:
[..]
als je hard traint verdwijnt het vet, dus ook die tits.
Mwa, zo droog is ze niet.quote:Op woensdag 10 december 2014 18:58 schreef THEFXR het volgende:
[..]
niet altijd en niet bij elke vrouwquote:Op woensdag 10 december 2014 18:58 schreef THEFXR het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Technologische_singulariteitquote:Op woensdag 10 december 2014 18:51 schreef G.R.S. het volgende:
Hahaha, ik wil daar niet eens antwoord op geven, Sap
Word spontaan zeeziek hier.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:12 schreef G.R.S. het volgende:
https://www.facebook.com/video.php?v=608138452601965&fref=nf
hey sap en deuce
heerlijk swek maatjequote:Op woensdag 10 december 2014 20:06 schreef Dimachaerus het volgende:
tanktop maatje s binnen
staat gruwelijk en strakke fit
maar nu vind eigenlijk die cuts te hoog
wil nu stringer met diepe cut
kan dat inmiddels wel hebben denk ik
lijkt me nog meer gruwelijk
standaard tanktop beetje saai eigenlijk als ik zo kijk
ja strak plan broerquote:Op woensdag 10 december 2014 20:21 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
heerlijk swek maatje
gewoon lekker doen
kk sicke swek moet je hebbe
zaterdag kksick stappe in die tank?
sicke wijve pulle
en daarna
volblaffen?
ja schoedquote:Op woensdag 10 december 2014 20:22 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja strak plan broer
gaan we weer naar de escape ??
wtf no thanksquote:Op woensdag 10 december 2014 20:12 schreef G.R.S. het volgende:
hey sap en deuce
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-12-2014 21:47:26 ]
gwn hierheen halen met de familie lekker al die soebsidies opstrijkenquote:Op woensdag 10 december 2014 21:52 schreef Sapstengel het volgende:
tfw Roemeense chick vraagt "are you married" en ik zeg "lol no" en zij "oh, good to know"
inb4 from Romania with love
inb4 oplichters ontmaskerd
inb4 zigeunervloek
Idd zou wel raken sowiesoquote:Op woensdag 10 december 2014 21:53 schreef Weissman het volgende:
Zo´n roemeens chick vind ik wel bij je passen Sap.
Hey Tim
Hey Dennis
Hey Miroslav
Ik vind dat ze er altijd zo muf uitzien, zoals die Dita von Teese, ziet er echt uit alsof ze naar een kringloopwinkel ruikt.quote:
Al ruikt ze naar een bejaardentehuis, zou haar pompen totdat ze rollator nodig heeft snap jequote:Op woensdag 10 december 2014 22:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik vind dat ze er altijd zo muf uitzien, zoals die Dita von Teese, ziet er echt uit alsof ze naar een kringloopwinkel ruikt.
Dita is helemaal niet zo knap, op zich. Maar nee man, if anything, ruiken die vrouwen naar een overvloed van parfum. Fiftiesquote:Op woensdag 10 december 2014 22:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik vind dat ze er altijd zo muf uitzien, zoals die Dita von Teese, ziet er echt uit alsof ze naar een kringloopwinkel ruikt.
32quote:Op woensdag 10 december 2014 22:17 schreef Sapstengel het volgende:
Dima welke length heb je? Serieuze vraag
Jeggings wellicht een optie?quote:Op woensdag 10 december 2014 22:49 schreef Klokov het volgende:
Pas van mijn leven niet in skinny jeans crew
De laatste echte mannen generatie crewquote:Op woensdag 10 december 2014 22:49 schreef Klokov het volgende:
Pas van mijn leven niet in skinny jeans crew
Zou raken. Denk dat dr ook wel een ontbijtje voor dr inzit.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Hier zou jij je neus wel insteken hoor Sapje.
[ afbeelding ]
nee joh, mankeer je wat aan je ogen?quote:Op woensdag 10 december 2014 19:04 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
lelijk wijf foi
maar zou haar kut wel een keer stompen
Wauw.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:01 schreef G.R.S. het volgende:
http://pennystocks.la/warren-buffett/
![]()
![]()
How long did it take super-investor Warren Buffett to earn your annual income last year?
Ik heb ook 32, heb manlet benen denk ik.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:38 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
32
kleiner heb je ze niet volgens mij, ze zijn dan net paar cm te lang vaak
had spijkerbroek ook gekocht maar die was ook te klein rondom taille maar lengte maat was precies goed
wow lolquote:Op woensdag 10 december 2014 23:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik heb ook 32, heb manlet benen denk ik.
Inb4 Klokov met lengtemaat 40 en 6'4 masterrace
Gewoon 36 of 34, hangt van de broek af.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik heb ook 32, heb manlet benen denk ik.
Inb4 Klokov met lengtemaat 40 en 6'4 masterrace
Als je jouw 34 vergelijkt met mijn 32 is het dus nog niet zo gek, jij bent toch 8 cm langer oid.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:35 schreef Klokov het volgende:
[..]
Gewoon 36 of 34, hangt van de broek af.
~quote:Op woensdag 10 december 2014 23:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Als je jouw 34 vergelijkt met mijn 32 is het dus nog niet zo gek, jij bent toch 8 cm langer oid.
zoek even op youtube "event horizon black hole"quote:Op woensdag 10 december 2014 18:37 schreef G.R.S. het volgende:
[..]![]()
Ik had exact dezelfde reactie.
[..]
En het gegeven dat, als je in het zwart gat wordt getrokken, er geen sprake meer is van ruimte en tijd.![]()
Mijn hoofd doet pijn als ik er aan denk
Ha..haar ene lip is groter dan het anderequote:
quote:Op woensdag 10 december 2014 23:55 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ha..haar ene lip is groter dan het andere
Ze is gewoon linksdragend.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:55 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ha..haar ene lip is groter dan het andere
Dacht ik ook al ja. Wat hebben we veel gemeen.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien zijn t een soort haiku's?
Die rechter heeft wel een mooi hourglass figuur.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:12 schreef G.R.S. het volgende:
hey sap en deuce
quote:Op woensdag 10 december 2014 21:45 schreef Weissman het volgende:
[ afbeelding ]Zag ik toen ik vanmorgen zat de fappen op Tumblr. Dacht eerst dat het juist een oude foto was ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En gevoel voor ritme. Alleen blijft alles bewegen als zij al een tijdje stilstaat.quote:Op donderdag 11 december 2014 00:59 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Die rechter heeft wel een mooi hourglass figuur.
Hoe is dat bij jou? Je mag zelf een filmpje inzenden om het de demonstreren.quote:Op donderdag 11 december 2014 01:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En gevoel voor ritme. Alleen blijft alles bewegen als zij al een tijdje stilstaat.
Geen ritmegevoel. Dans als een whiteboy.quote:Op donderdag 11 december 2014 01:03 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Hoe is dat bij jou? Je mag zelf een filmpje inzenden om het de demonstreren.
Ik ben een whiteboy. Wat hebben we veel gemeen.quote:Op donderdag 11 december 2014 01:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Geen ritmegevoel. Dans als een whiteboy.
Doe niet zo desperatequote:Op donderdag 11 december 2014 01:15 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik ben een whiteboy. Wat hebben we veel gemeen.![]()
Kom daten.
Gister met 35 km/h over de Maas in een open boot. Zwemvest maar aangetrokken. Hier is 't nu betrekkelijk rustig. Veel minder wind dan gisteren.quote:Op donderdag 11 december 2014 08:33 schreef RaymondK het volgende:
knappe turbulentie buiten hier op de 10e
ja dat geloof ik. welk ziekenhuis is dat?quote:Op donderdag 11 december 2014 09:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Lekker weertje idd. Hier op de 16e gaat het ook flink los.
damn. haha.quote:Op donderdag 11 december 2014 09:08 schreef fathank het volgende:
[..]
Gister met 35 km/h over de Maas in een open boot. Zwemvest maar aangetrokken. Hier is 't nu betrekkelijk rustig. Veel minder wind dan gisteren.
EMC. Zit nu ff in de onderzoekstoren tho. Ziekenhuis gaat maar tot 12.quote:Op donderdag 11 december 2014 09:11 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja dat geloof ik. welk ziekenhuis is dat?
[..]
damn. haha.
Zijn stem doet me een beetje denken aan Till Lindemannquote:Op donderdag 11 december 2014 09:16 schreef clumsy_clown het volgende:
FEE / Christopher Lee (92) komt met heavy metal-kerstsingle
Wat een baas is het toch.
Ken ik niet. Ff opzoeken.quote:Op donderdag 11 december 2014 09:18 schreef Champy het volgende:
[..]
Zijn stem doet me een beetje denken aan Till Lindemann
Rammsteinquote:
Echt hè. Kwam zo dichtbij...quote:Op donderdag 11 december 2014 08:11 schreef Questular het volgende:
Nu cockblock je hem een beetje...
Ik zie het. Ja snap wel dat het je eraan doet denken. Christopher lee is gewoon een held. Sowieso heb je een zooi oudere acteurs die gewoon iconisch zijn op hun manier. George Takei, Ian McKellen en z'n bestie Stewart, Bill fucking Murrayquote:
Long lost nohomo twinbrother form another mother ... is that you?quote:Op donderdag 11 december 2014 00:58 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dacht ik ook al ja. Wat hebben we veel gemeen.![]()
no homo
Dat is i.c.m. regelafstand 1,5 nog een instelling voor het maken van opdrachten.quote:
M.a.w. ze weten dus niet wat ze zelf nu eigenlijk doen.quote:Op donderdag 11 december 2014 10:40 schreef Ang3l het volgende:
Oke, ik vind bol.com toch weer iets liever (en raarder) dan gisteren.
Gisteren hier zitten mopperen dat ze weer die "voor 23 besteld, morgen in huis" niet hadden gehaald omdat de helft maar verzonden was. Bestelstatus stond ook op uitgesteld. Zie ik vanochtend een excuses mail in m'n mailbox dat ze t niet hebben kunnen halen. Prima.
Maar het rare is: Het lag gister wel gewoon in de brievenbus toen ik thuis kwamSay whut?
Nice.quote:Op donderdag 11 december 2014 09:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
EMC. Zit nu ff in de onderzoekstoren tho. Ziekenhuis gaat maar tot 12.
quote:Op woensdag 10 december 2014 18:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ze is d'r tieten thuis vergeten.
kan een aantal hoge torens van Rotterdam zien liggen als het echt helder is.quote:Op donderdag 11 december 2014 10:57 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Nice.
@Ray: probeer je zaklantaarn nog eens: het is wel helder weer, misschien lukt het.
Probeer maatje 164 anders eens.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:06 schreef Dimachaerus het volgende:
tanktop maatje s binnen
staat gruwelijk en strakke fit
maar nu vind eigenlijk die cuts te hoog
wil nu stringer met diepe cut
kan dat inmiddels wel hebben denk ik
lijkt me nog meer gruwelijk
standaard tanktop beetje saai eigenlijk als ik zo kijk
'k pak wel ff een 5Watt handlaser uit het lab. Dat red Rotterdam welquote:Op donderdag 11 december 2014 10:57 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Nice.
@Ray: probeer je zaklantaarn nog eens: het is wel helder weer, misschien lukt het.
haha. dit soort handlasers (Bloed link) zijn wel ala dat LOL.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:11 schreef Questular het volgende:
Hebben jullie ook lightsabers? The force en zo?
Ik wil die dubbele van Darth Maulquote:Op donderdag 11 december 2014 11:11 schreef Questular het volgende:
Hebben jullie ook lightsabers? The force en zo?
quote:Op donderdag 11 december 2014 11:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wil die dubbele van Darth Maul
quote:Op donderdag 11 december 2014 11:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wil die dubbele van Darth Maul
Wat moet ik met beavis?quote:
Tweelingbroer van een andere moeder? Hoe werkt dat?quote:Op donderdag 11 december 2014 10:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Long lost nohomo twinbrother form another mother ... is that you?![]()
Euy, science!quote:Op donderdag 11 december 2014 12:08 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Tweelingbroer van een andere moeder? Hoe werkt dat?
Embryo gesplitst en 2e helft bij een tweelingdraagmoeder ingebracht.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:08 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Tweelingbroer van een andere moeder? Hoe werkt dat?
Ik denk dat je even aan de jongelui hier uit moet leggen wie dat is.quote:
Die komen uit te tijd dat MTV nog muziek uitzond toch?quote:Op donderdag 11 december 2014 12:47 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik denk dat je even aan de jongelui hier uit moet leggen wie dat is.
Inderdaad, zal rond 1917 zijn geweest.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:48 schreef Champy het volgende:
[..]
Die komen uit te tijd dat MTV nog muziek uitzond toch?
Ja, t jaar dat ik afstudeerdequote:Op donderdag 11 december 2014 12:50 schreef Questular het volgende:
[..]
Inderdaad, zal rond 1917 zijn geweest.
Lol typisch miscquote:Hi misc, please read this entire story as it was a once-in-a-lifetime experience.
So the BB misc user JNoble92 gave an open invite to all London miscers for his birthday and I decided to PM him as I was FA on a saturday night and I lived a short tube ride away. Through PM he gave me his number, we texted a bit and then eventually he gave me his address and I met him, his housemates and his friends for pre-drinks at his place.
I can honestly say that out of everybody who I have met in my age-group, JNoble92 is the nicest, most-welcoming, loving person that I have ever seen. He welcomed me into his home not judging me for being a 235 obese FA, introduced me to all his friends, we had a giggle over chat about the misc, and he really wasn't joking about when he said he spent $500 on alcohol for the party for him and his friends including champagne, classy vodka, whiskeys, bourbons, beers, ciders, and other spirits. On the misc I have seen some of his posts about his CEO-mentality but speaking to him in real-life, I had complete respect for how generous and humble he is given the career that he has lined up (which is why he was splashing out). In all honesty, he is a really facially-aesthetic guy and would be potentially hitting 9+/10 in all aspects if he was <10% BF. Pics of the drinks and both of us holding expensive bottles shown below:
....
After we ate the cake, JNoble92's Nigerian housemate just decided to strip off in the middle of the living room and one of his rugby friends joined in. Suddenly, they just started Naked Wrestling whilst everyone was watching. These guys aren't even miscers btw lmao...
Another one of JNoble92's closest friend who was an ex-roommate decided it was an appropriate moment to 'come out' as gay. Like genuinely he openly declared that he is homosexual. Though he didn't join in the naked wrestling, his other housemates did and I felt too drunk to do anything but take a ninja pic for the misc and I went to sleep after JNoble92 gave me a mattress and a sleeping bag.
volgens mij vergis je je in een voornaamquote:Op donderdag 11 december 2014 14:53 schreef Champy het volgende:
Hey Raymond
http://www.dumpert.nl/med(...)_de_sportschool.html
Oh sorry,quote:Op donderdag 11 december 2014 14:57 schreef RaymondK het volgende:
[..]
volgens mij vergis je je in een voornaam
LOL
ik ben 121kg, die andere is/was 160kg![]()
haha die zag ik net idd.quote:Op donderdag 11 december 2014 14:58 schreef Champy het volgende:
[..]
Oh sorry,
hier nog 1tje om het goed te maken
http://www.dumpert.nl/med(...)rayed_wc_papier.html
Lijkt me wel echt, fuck manquote:Op donderdag 11 december 2014 14:59 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha die zag ik net idd.
als dit echt is dan is dat echt een teef.
godvr![]()
![]()
![]()
Habanero pepertje in de poes en dichtnaaien zonder verdoving. ZO!quote:Op donderdag 11 december 2014 15:09 schreef MsMessy het volgende:
Sta je dan vervolgens met je dollo in een pak volle melkAls ik die vent was zou die bitch vloeren voor die kutstreek en overgebleven pleepapier in die grot van d'r rammen. Janken zal ze.
Ik moest wel even lachen toen bleek dat ze die ijsklontjes ook had gesprayedquote:
uiteindelijk zit hij met z'n arie onder de douchquote:Op donderdag 11 december 2014 15:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb 'm af moeten zetten, werd te boos. Heb zonder geluid gekeken, zegt ze nog waarom ze het doet? In dit geval had een gebroken kaak en een paar gebroken ribben meer dan gerechtvaardigd geweest, wat mij betreft. Had gvd nog fout af kunnen lopen ook.
Waz met jouquote:Op donderdag 11 december 2014 15:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Bitch heeft ook crazy eyes, dat is dr zo een die haar initialen in je pik snijdt zodra ze je vastgebonden heeft voor wat kinky seks.
Te makkelijk. Marteling en ander huiselijk geweld zijn hier geoorloofd en goed toepasbaar. Net zo lang tot bloederige onherkenbare pulp, zodat ze haar in haar kist moeten scheppen i.p.v. van leggen.quote:
echt een stoere post ditquote:Op donderdag 11 december 2014 16:38 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Te makkelijk. Marteling en ander huiselijk geweld zijn hier geoorloofd en goed toepasbaar. Net zo lang tot bloederige onherkenbare pulp, zodat ze haar in haar kist moeten scheppen i.p.v. van leggen.
(Het houdt niet op, niet vanzelf)
Yo faceless man!quote:Op donderdag 11 december 2014 15:54 schreef JaqenHghar het volgende:
Hey Gaingel (gayngel?)
Hey Sjampie
Hey OnhandigeClown
Hey GainmondKa
Hey Mevrouw Rommelkont
Hey GeeEhrEs #fitchick
riem en soms gooi ik de afstandbediening naar haarquote:Op donderdag 11 december 2014 16:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Met je pantoffel of vlakke hand?
En ik maar denken dat dat voorspel wasquote:Op donderdag 11 december 2014 16:49 schreef Weissman het volgende:
[..]
riem en soms gooi ik de afstandbediening naar haar
Dat laatste is wel een beetje dom he, de macht uit handen geven.quote:Op donderdag 11 december 2014 16:49 schreef Weissman het volgende:
[..]
riem en soms gooi ik de afstandbediening naar haar
MTWquote:Op donderdag 11 december 2014 16:56 schreef clumsy_clown het volgende:
QI. Jimmy carr
. Stephen Fry
. Mock the Week
. Engeland
Nee valt best mee. Alleen als ze de biefstuk verneukt.quote:Op donderdag 11 december 2014 16:55 schreef Weissman het volgende:
Henk lijkt me ook wel iemand die zijn vriendin slaat, als ie weer een keer helemaal stijf staat van de pillen, en dan losgaan op dat wijf van hem.
Weet je haar naam eigenlijk?quote:Op donderdag 11 december 2014 17:06 schreef Dimachaerus het volgende:
aaahhhhhhhh, treingurl vriendin vind me leuk volgens mij. ik nam zo plaats bij zo'n rij pc's, de 3e pc rechts van de tafel. Komt die hosselaar van die treingurl vriendin bij de allereerste pc zitten met zijn laptop, er was dus een pc vrij tussen ons in. Ondertussen kwam treingurl vriendin aangelopen en stopte ze bij de pc tussen hosselaar en mij, je zag haar zo twijfelen waar ze zou gaan zitten, loopt ze door en gaat bij de pc links van me zitten lol. Verder was er niemand, we zaten toen met zijn 3en. Zegt die gozer: "ohhh ga je daar zitten, zal ik daar naar toe komen dan". Treingurl vriendin: "hmm nee hoor hoeft niet", my feels when... Heb nog wel 1-2x korte vraag/opmerking gedaan naar haar.
Hossel dr met je motor (je hebt een motor toch?). Wel jammer dat 't kutweer is.quote:
ik word ook niet opgewonden van negersquote:Op donderdag 11 december 2014 17:17 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
SEX / Ik word niet opgewonden van Negers!
Michelle mag altijd gepost worden.quote:Op donderdag 11 december 2014 17:19 schreef Deuce92 het volgende:
Hey Beach.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tering dat is een lange haiku!quote:Op donderdag 11 december 2014 17:06 schreef Dimachaerus het volgende:
aaahhhhhhhh, treingurl vriendin vind me leuk volgens mij. ik nam zo plaats bij zo'n rij pc's, de 3e pc rechts van de tafel. Komt die hosselaar van die treingurl vriendin bij de allereerste pc zitten met zijn laptop, er was dus een pc vrij tussen ons in. Ondertussen kwam treingurl vriendin aangelopen en stopte ze bij de pc tussen hosselaar en mij, je zag haar zo twijfelen waar ze zou gaan zitten, loopt ze door en gaat bij de pc links van me zitten lol. Verder was er niemand, we zaten toen met zijn 3en. Zegt die gozer: "ohhh ga je daar zitten, zal ik daar naar toe komen dan". Treingurl vriendin: "hmm nee hoor hoeft niet", my feels when... Heb nog wel 1-2x korte vraag/opmerking gedaan naar haar.
Even later kwam zo goeie gozer naast mij zitten. Ik zat gedraaid op mijn stoel beetje meekijken/helpen bij hem. Komt zij naast me staan, tussen ons in. Iemand wilde achterlangs haar lopen dus ze stapt iets naar voren komt ze vol in contact met mijn rechterdijbeen, ik schrok beetje en deed mijn benen beetje meer naar links draaien, maar we hadden nog steeds lichaamscontact. Die benen, zo warm voelde ze aan wow.
"Once you go black... you in a wheelchair honey!"quote:Op donderdag 11 december 2014 17:17 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/2177960
Waarom pakt ze gvd niet een korset die niét 3 maten te klein is, waardoor ze onnodig hard op een zeug lijkt. Ugh. Vrouwen.quote:Op donderdag 11 december 2014 17:20 schreef Deuce92 het volgende:
Hey McStengel.
[ afbeelding ]
Wie zou nog meer?
Ik vind dat ze er lekker uitziet.quote:Op donderdag 11 december 2014 17:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Waarom pakt ze gvd niet een korset die niét 3 maten te klein is, waardoor ze onnodig hard op een zeug lijkt. Ugh. Vrouwen.
Zeg niet dat ze er niet lekker uitziet, zeg dat het nog beter zou zijn als ze een korsetje groter zou pakken. Dat het past betekent niet dat het de juiste maat is enzo. bekend probleem bij de chubsters.quote:Op donderdag 11 december 2014 17:46 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik vind dat ze er lekker uitziet.
Maar je mag gerust pics van jezelf delen om te laten zien hoe het volgens jou zou moeten.
Je bent de staldeur vergeten af te sluitenquote:
Je hebt gelijk. Zo kan het namelijk ook.quote:Op donderdag 11 december 2014 17:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zeg niet dat ze er niet lekker uitziet, zeg dat het nog beter zou zijn als ze een korsetje groter zou pakken. Dat het past betekent niet dat het de juiste maat is enzo. bekend probleem bij de chubsters.
Mijn favoriete zin.quote:
nog steeds een zeugquote:Op donderdag 11 december 2014 18:08 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Zo kan het namelijk ook.
[ afbeelding ]
quote:
ik zou deze wel tietneukenquote:Op donderdag 11 december 2014 18:08 schreef MsMessy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, dat zou je niet, lieve dima. Je zou d'r aanstaren en 's avonds jezelf huilend in slaap rukken.quote:
De standupshows van Dara o'Briain zijn echt briljant. Craic dealer staat op youtube. Extra bonustip: Russell Howard's stand up shows en z'n eigen seriequote:
Die rooie met die gitzwarte humor vond ik altijd geweldig. Kan zo even niet op de naam komen, zit er al een paar seizoenen niet meer in. Blijkbaar te grof voor de BBC.quote:Op donderdag 11 december 2014 18:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
De standupshows van Dara o'Briain zijn echt briljant. Craic dealer staat op youtube. Extra bonustip: Russell Howard's stand up shows en z'n eigen serie.
Frankie Boylequote:Op donderdag 11 december 2014 18:39 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Die rooie met die gitzwarte humor vond ik altijd geweldig. Kan zo even niet op de naam komen, zit er al een paar seizoenen niet meer in. Blijkbaar te grof voor de BBC.
Lol ja dat geloof ik zo, vooral die grappen over Richard Hammond haha.quote:Op donderdag 11 december 2014 18:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Frankie BoyleOok zijn shows zijn goud waard. Maar inderdaad, die heeft de nodige dreigbrieven gehad
Liever een zeug, dan een wandelende xylofoon met een thigh gap. Terwijl ze zich te pletter traint omdat ze zich altijd dik voelt, maar wel aangekochte tieten en kont heeft. En in een permanente cut zit al dan niet met scheermesjes.quote:
quote:Op donderdag 11 december 2014 18:43 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Lol ja dat geloof ik zo, vooral die grappen over Richard Hammond haha.
de jaloezie straalt van deze post afquote:Op donderdag 11 december 2014 18:46 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Liever een zeug, dan een wandelende xylofoon met een thigh gap. Terwijl ze zich te pletter traint omdat ze zich altijd dik voelt, maar wel aangekochte tieten en kont heeft. En in een permanente cut zit al dan niet met scheermesjes.
seri...quote:Op donderdag 11 december 2014 18:46 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Liever een zeug, dan een wandelende xylofoon met een thigh gap. Terwijl ze zich te pletter traint omdat ze zich altijd dik voelt, maar wel aangekochte tieten en kont heeft. En in een permanente cut zit al dan niet met scheermesjes.
Ja klopt, ook erg leuk. Zeker als ze Countdown doen. Maar Jamelia is zo dom als het achterend van een varken manquote:Op donderdag 11 december 2014 18:57 schreef Sapstengel het volgende:
8 out of 10 cats is ook leuk, vooral Sean Lock is een baas. En Jamelia is er ook vaak
Haha, sorry jochie maar ik zit wel goed in mijn vel.quote:Op donderdag 11 december 2014 18:50 schreef seto het volgende:
[..]
de jaloezie straalt van deze post af
Want dat is het enige alternatiefquote:Op donderdag 11 december 2014 18:46 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Daarom is ze juist leuk, omdat ze altijd zo dom/onnozel uit de hoek kan komenquote:Op donderdag 11 december 2014 19:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja klopt, ook erg leuk. Zeker als ze Countdown doen. Maar Jamelia is zo dom als het achterend van een varken man.
InB4 voel je niets van
Ja die is asociaal leuk hequote:Op donderdag 11 december 2014 19:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Daarom is ze juist leuk, omdat ze altijd zo dom/onnozel uit de hoek kan komenEn tieten.
Maar mijn nieuwe crush is Aisling Bea.
Juist lekker toch, zou die proana chicks wel raken, kun je zo je piemel onderhuids zien bewegen omdat ze zo dun zijnquote:Op donderdag 11 december 2014 18:46 schreef MsMessy het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 december 2014 19:05 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Haha, sorry jochie maar ik zit wel goed in mijn vel.![]()
Kan ik van veel van die dames niet zeggen.#thinspo #no eat #pro ana enz. ellende en bullshit.
Op Fok! wel toch?quote:Op donderdag 11 december 2014 19:08 schreef fathank het volgende:
[..]
Want dat is het enige alternatief
Inderdaad, helemaal als je haar op bewegend beeld ziet. Zou echt hard whiteknighten zo'n chick als haar.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja die is asociaal leuk he. Blauwe ogen, donker haar, Iers accent, en genuinely funny.
Ik heb een crush op Russell Howard. Ondanks z'n mongolenkop. Al is hij tegenwoordig wel moeilijk buffed
.
je komt meer onzeker over nu, mjaquote:Op donderdag 11 december 2014 19:05 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Haha, sorry jochie maar ik zit wel goed in mijn vel.![]()
Kan ik van veel van die dames niet zeggen.#thinspo #no eat #pro ana enz. ellende en bullshit.
Zij heeft geen WK nodig, bitchslapt je verbaal kapotquote:Op donderdag 11 december 2014 19:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Inderdaad, helemaal als je haar op bewegend beeld ziet. Zou echt hard whiteknighten zo'n chick als haar.
Hij heeft idd een beetje een mongolenkopwist niet dat hij lifte.
Oh nou jammer dan, liever voor schut dan een ordinaire meeprater.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:12 schreef seto het volgende:
[..]
je komt meer onzeker over nu, mja
echt voor schut
QFTquote:Op donderdag 11 december 2014 19:08 schreef fathank het volgende:
[..]
Want dat is het enige alternatief
hey fantakut, hoe is het?quote:Op donderdag 11 december 2014 19:13 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik moet een beetje schijten van het onderwerp weer.
Van mij mag zequote:Op donderdag 11 december 2014 19:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zij heeft geen WK nodig, bitchslapt je verbaal kapot.
Kijk de laatste Good News maar, die armen zijn een stuk minder ielig. En hij is zo vrolijk en blij en lief dat hij het luie oog goedmaakt.
Enorme jetsers ook. Jaar of 50 is ze denk ik wel. Sarah Pascoe is ook leuk trouwens. Jij mag haar knuffelen, doe ik Josh Widdecombe aaien.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:22 schreef Sapstengel het volgende:
Zou Carol Vorderman ook wel doen btw, goede milf dat. Die komt ook regelmatig langs bij 8 out of 10 cats.
quote:Op donderdag 11 december 2014 18:42 schreef JaqenHghar het volgende:
Vanmiddag pre-workout gehad, gvd nooit weer tyfus wat een rommel.
Echt he, zo'n pornomilf is het. Die Sarah ziet er wel een beetje lesbisch uit, maar zou eventueel wel doen.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Enorme jetsers ook. Jaar of 50 is ze denk ik wel. Sarah Pascoe is ook leuk trouwens. Jij mag haar knuffelen, doe ik Josh Widdecombe aaien.
Nu. Ga die shit nu kijken.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:36 schreef Sapstengel het volgende:
Nee nog nooit, moet ik nog doen.
Kan nu niet moet zo WoW spelenquote:Op donderdag 11 december 2014 19:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nu. Ga die shit nu kijken.
Shit wat een bagger, nog steeds strontmisselijkquote:
Yoga torture timequote:Op donderdag 11 december 2014 19:29 schreef RaymondK het volgende:
Net weer stiff legged deadlifts gedaan. Je kon gitaar spelen op mn hammies, en nu kun je er munten op slaan zo hard. Gdvr
Nerdstruggles.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Kan nu niet moet zo WoW spelen
quote:Op donderdag 11 december 2014 22:24 schreef Klokov het volgende:
• De Jaap Stobbe award voor het beste ONZ topic van 2014 gaat naar: Topicreeks: De gym
• De Arnold Schwarzenegger award voor meest gespierde Fok!ker gaat naar: Jahr00n
• De Oscar Pistorius award voor de user die een lange ban zou moeten krijgen gaat naar: Clumsy_Clown
• De Onno Hoes award voor de mod die vanwege ontucht met diverse dolfijnen af zou moeten treden gaat naar: Hean82
• De Luis Suarez award voor meest agressieve user gaat naar: RaymondK
• De Frans Timmermans award voor de kwaliteitsuser van het jaar gaat naar: Awesome_
• De Wilders award voor de user met de meest achterlijke uitspraken/topics: Clumsy_Clown
• The fappening award voor de FOK!ster waar jij je lauwe koksroom wel in zou willen deponeren gaat naar: She
• De monstertruck award voor de user die vaak 'kort door de bocht' is gaat naar: No1uknow
• De Benno L. award voor de user die het eerst een bezoekje kan verwachten van de AIVD gaat naar: Sapstengel
• De zwarte Piet award voor de vreemde, ongewenste user die toch mocht blijven gaat naar: Ang3l (no homo)
• De Paul Elstak award voor beste Radiostation in ONZ: Fylax
lol lekker boeiend die gaye inlik kliekjes shitquote:Op donderdag 11 december 2014 22:24 schreef Klokov het volgende:
ONZ / De ONZ verkiezingen 2014 - Beta 2.1
[..]
quote:Op donderdag 11 december 2014 22:24 schreef Klokov het volgende:
[..]
1. A la mattiequote:Op donderdag 11 december 2014 22:30 schreef Beach het volgende:
• De Jaap Stobbe award voor het beste ONZ topic van 2014 gaat naar: alle Turken van het Turkentopic
• De Arnold Schwarzenegger award voor meest gespierde Fok!ker gaat naar: Dimachaerus
• De Oscar Pistorius award voor de user die een lange ban zou moeten krijgen gaat naar: Stimorol-
• De Onno Hoes award voor de mod die vanwege ontucht met diverse dolfijnen af zou moeten treden gaat naar: Zargon
• De Luis Suarez award voor meest agressieve user gaat naar: Klinkerbotsing
• De Frans Timmermans award voor de kwaliteitsuser van het jaar gaat naar: Dimachaerus
• 1. De Wilders award voor de user met de meest achterlijke uitspraken/topics. Klokov
• The fappening award voor de FOK!ster waar jij je lauwe koksroom wel in zou willen deponeren gaat naar: Crip
• 2. De monstertruck award voor de user die vaak 'kort door de bocht' is gaat naar: No1uknow
• De Benno L. award voor de user die het eerst een bezoekje kan verwachten van de AIVD gaat naar: Deuce92heymcstapstengelweissman
• De zwarte Piet award voor de vreemde, ongewenste user die toch mocht blijven gaat naar: LompeHork
• De Paul Elstak award voor beste Radiostation in ONZ: geen
thx maat hier train ik voorquote:Op donderdag 11 december 2014 22:24 schreef Klokov het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 december 2014 22:35 schreef Klokov het volgende:
[..]
1. A la mattie
2.[ afbeelding ]
Whahahquote:
Wat was de aanleiding?quote:Op donderdag 11 december 2014 22:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whahah![]()
Ik ben laatst nog gescreened door de AIVD en goedgekeurd dus zal wel meevallen gelukkig
Ik was vandaag ook nog op een politiebureau, dus ben gew clean.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whahah![]()
Ik ben laatst nog gescreened door de AIVD en goedgekeurd dus zal wel meevallen gelukkig
Had niet verwacht dat de beveiliging zo serieus was. Ze zijn vast niet achter je internethistorie gekomenquote:Op donderdag 11 december 2014 23:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Moest in de buurt van leden van het koningshuis komen voor werk.
Als ze je fokaccount hadden gevonden, dan was het een heel ander verhaal geweest:Pquote:Op donderdag 11 december 2014 22:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whahah![]()
Inderdaad jaquote:Op donderdag 11 december 2014 23:05 schreef Klokov het volgende:
[..]
Had niet verwacht dat de beveiliging zo serieus was. Ze zijn vast niet achter je internethistorie gekomen
LOL beter hebben ze die troep van laatst niet gelezenquote:Op donderdag 11 december 2014 23:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Moest in de buurt van leden van het koningshuis komen voor werk.
Dat je nu het verschil tussen debet en credit nog niet niet weet... Zodra je rood staat heb je een schuld aan de bank en komt de rc credit te staan.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:02 schreef Dimachaerus het volgende:
hey klokov
je mag toch geen negatieve post liquide middelen op je balans hebben
ik financier dat tekort dan gewoon dmv van bank rekening courant ofzo? zet ik het daarbij en dan liq.m = 0
Wow.quote:Op donderdag 11 december 2014 18:08 schreef MsMessy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Miscquote:My sister used to have a drop-dead gorgeous 10/10 HBB come over, I once turned off the water in the bathroom and when she went to go pee I went and drank her pee water..
quote:When I was in high school, I used to take photos with my phone of girls' feet under the science table when they were wearing flip flops/sandals. I would get home from school and jerk off to the pictures. Two summers ago I had a female friend borrow a pair of socks and at the end of the night she gave me back the socks. Once she left I jerked off while sniffing them. Still haven't washed them yet.
Klokkie je gaat er aan! Ik agressief. Tsss. Godveredomme 26kg ketelball in je arschlog ken je krijgehquote:Op donderdag 11 december 2014 22:24 schreef Klokov het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mogeh
[ Bericht 6% gewijzigd door RaymondK op 12-12-2014 07:53:09 ]
"Dat kankerwijf met die kankerhond"quote:Op vrijdag 12 december 2014 07:42 schreef RaymondK het volgende:
http://worldunity.me/dit-(...)komen-in-de-ochtend/
"Kanker – 180 dagen"
"Diabetes – 30 dagen"
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een bullshit. Ook nergens een linkje naar een onderzoek ofzoquote:Op vrijdag 12 december 2014 07:42 schreef RaymondK het volgende:
"Kanker – 180 dagen"
"Diabetes – 30 dagen"
![]()
![]()
![]()
![]()
lolquote:Op vrijdag 12 december 2014 07:48 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
"Dat kankerwijf met die kankerhond"
nee precies, en hele volksstammen die liken op facebook.quote:Op vrijdag 12 december 2014 07:49 schreef Champy het volgende:
[..]
Wat een bullshit. Ook nergens een linkje naar een onderzoek ofzo
Jesse pls goquote:Op vrijdag 12 december 2014 07:42 schreef RaymondK het volgende:
"Kanker – 180 dagen"
"Diabetes – 30 dagen"
![]()
![]()
![]()
![]()
Je doet een simulatie als ik het begrijp. Gewoon goed al je keuzes motiveren.quote:Op vrijdag 12 december 2014 01:34 schreef Dimachaerus het volgende:
ik weet het verschil wel ?
maar ik ga het onder langlopende schuld boeken (minder rente betalen) omdat ik sowieso een flink bedrag moet bijlenen omdat mijn activa veel te hoog is door de posten voorraad en debiteuren. die waren eerst 0 en die zijn het jaar daarop erg gestegen
Gewoon een oppervlakkig antecedenten onderzoek. Als daar niks uitkomt laten ze je verder wel met rust.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:05 schreef Klokov het volgende:
[..]
Had niet verwacht dat de beveiliging zo serieus was. Ze zijn vast niet achter je internethistorie gekomen
En terecht.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:20 schreef Ang3l het volgende:
Mijn werk classificeert uberhaubt heel dumpert als NSFW.
quote:• De Jaap Stobbe award voor het beste ONZ topic van 2014 gaat naar: ONZ / [PAINT] Obama in The Netherlands.....
• De Arnold Schwarzenegger award voor meest gespierde Fok!ker gaat naar: RaymondK
• De Oscar Pistorius award voor de user die een lange ban zou moeten krijgen gaat naar: McNulty
• De Onno Hoes award voor de mod die vanwege ontucht met diverse dolfijnen af zou moeten treden gaat naar: LompeHork
• De Luis Suarez award voor meest agressieve user gaat naar: Mapima
• De Frans Timmermans award voor de kwaliteitsuser van het jaar gaat naar: Klokov
• De Wilders award voor de user met de meest achterlijke uitspraken/topics: Mapima
• The fappening award voor de FOK!ster waar jij je lauwe koksroom wel in zou willen deponeren gaat naar: Clumsy_Clown
• De monstertruck award voor de user die vaak 'kort door de bocht' is gaat naar: McNulty
• De Benno L. award voor de user die het eerst een bezoekje kan verwachten van de AIVD gaat naar: Dimachaerus
• De zwarte Piet award voor de vreemde, ongewenste user die toch mocht blijven gaat naar: Smegmanus
• De Paul Elstak award voor beste Radiostation in ONZ:
Oh, doen ze dat niet meer dan?quote:Op donderdag 11 december 2014 12:48 schreef Champy het volgende:
[..]
Die komen uit te tijd dat MTV nog muziek uitzond toch?
quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:28 schreef Deuce92 het volgende:
Heb dringend hulp nodig.
Ik ben in mei begonnen met bulken. Vier maanden lang heb ik rond de 3000 kcal per dag gegeten, en ik kwam tijdens die periode geleidelijk aan in gewicht, zo'n 400 gram per week, zelfs tijdens de laatste week.
Een maand later kwam ik er (vrij laat) achter dat mijn gewichttoename al een maand daarvoor opeens gestopt was. Ik kwam niet langzamer bij zoals ik verwachtte, het was van de ene op de andere week helemaal gestopt, en na enkele weken begon ik zelfs af te vallen. Ik at nog steeds rond de 3000 kcal. Ik heb toen mijn inname verhoogd naar 3500 kcal, waarna ik enekele weken weer leek aan te komen.
De afgelopen weken heb ik rond de 3700 kcal per dag binnengekregen, en ik ben de afgelopen tweede weken weer niet aangekomen.
Lang verhaal kort:
Drie maanden geleden kwam ik nog ~400g per week aan van 3000 kcal per dag, inmiddels ben ik slechts 2,5kg zwaarder, maar kom ik helemaal niet aan van 3700 kcal per dag.
Mijn vraag:
Wat is dit?
Mijn maintenance kan toch niet in drie maanden tijd en met 2,5kg extra lichaamsgewicht met meer dan 1000 kcal omhoog zijn gegaan?
Lintworm een optie?
Je hebt gewoon je naturelle max behaald, enige manier nu is roids. Ik zou ff een accountje maken op DBBquote:
Er was laatst een onderzoek over dat mannen in de zomer aanzienlijk meer vet verbranden dan in de winter, en dat het effect groter was bij mannen met laag vetpercentage. Kan het alleen niet terugvinden. Op zich klinkt het niet onlogisch. Maar of dat je probleem is, geen ideequote:
Mar ik probeer juist aan te komen, en het is winter. En mijn vetpercentage is niet zo laag.quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Er was laatst een onderzoek over dat mannen in de zomer aanzienlijk meer vet verbranden dan in de winter, en dat het effect groter was bij mannen met laag vetpercentage. Kan het alleen niet terugvinden. Op zich klinkt het niet onlogisch. Maar of dat je probleem is, geen idee
Ohja, zou betekenen dat je nu dus meer verbrandt dan in de zomer, duh. Ehm. Ja. Dan lintworm. Of je bent stervende.quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:46 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Mar ik probeer juist aan te komen, en het is winter. En mijn vetpercentage is niet zo laag.
Bedankt, nu heb ik informatie over wormen en aarsmaden gelezen en ga ik niet kunnen slapen vannachtquote:Op vrijdag 12 december 2014 12:47 schreef Deuce92 het volgende:
C_c jij hebt een medische achtergrond, en houdt van vieze dingen. Weet je iets af van lintwormen?
Ja, ik dacht: gewoon over beginnen, en als ze er niks over weet dan zoekt ze het waarschijnlijk wel even op.quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Bedankt, nu heb ik informatie over wormen en aarsmaden gelezen en ga ik niet kunnen slapen vannacht. Blijkbaar komt het bij 3/1000 mensen per jaar voor, een worm/made-infectie
. Maar zolang je anus niet jeukt, je geen buikpijn hebt, en je ontlasting er niet raar uitziet/beweegt
ben je veilig
. Komt door rauw rund/varkensvlees. Kunnen 10 meter lang worden, blijkbaar.
Als je twijfelt moet je blijkbaar 's ochtends direct na het opstaan een stukje plakband op het perineum en de anus plakken, en dat bij de huisarts inleveren. Wordt onderzocht op eitjes onder de microscoop.quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:55 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ja, ik dacht: gewoon over beginnen, en als ze er niks over weet dan zoekt ze het waarschijnlijk wel even op.
Kan ik er net zo goed meteen een harsstrip opplakken.quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als je twijfelt moet je blijkbaar 's ochtends direct na het opstaan een stukje plakband op het perineum en de anus plakken, en dat bij de huisarts inleveren. Wordt onderzocht op eitjes onder de microscoop.
Dacht ik ook ja.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:00 schreef Sapstengel het volgende:
Lol klinkt meer als een soort inside joke van artsen dat, zitten ze je straks uit te lachen omdat je met een stukje anustape naar binnen komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |