abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147636756
quote:
17s.gif Op dinsdag 16 december 2014 14:25 schreef Dottey het volgende:

[..]

Nog iets minder dan 4,5 maand en dan kan ik die van mijn kleine zusje friemelen en kroelen en en en O+

:@ trotse tante hier :@
Gefeliciteerd! Wat spannend :D Wat wordt het?
pi_147636886
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 14:27 schreef KapiteinCupcake het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! Wat spannend :D Wat wordt het?
Het wordt gelukkig een baby _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_147636929
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 14:30 schreef Dottey het volgende:

[..]

Het wordt gelukkig een baby _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bijdehand :D :+
pi_147636982
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 14:31 schreef KapiteinCupcake het volgende:

[..]

Bijdehand :D :+
Sorry :@ :D
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
  Moderator dinsdag 16 december 2014 @ 14:59:16 #205
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_147637864
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 14:15 schreef Dottey het volgende:

[..]

Drop in de navel stoppen :D Whuuuuuuuuuuuuuuuuuuut? :D
in de snavel ;) las het eerst ook verkeerd :')

Dottey ik vind het altijd zo leuk als je post *O*

En welkom Zoë!
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  Moderator dinsdag 16 december 2014 @ 15:55:39 #206
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_147639763
Ik kom net terug van de diëtist en ik ben een kilo aangekomen in 3 weken -O- Dacht dat ik zo goed bezig was, maar de Sinterklaas lekkernijen zullen zijn effect hebben gehad :') En toen dacht ik... of zou het toch wat anders zijn? :o Maar nee, net getest en spierwit. Had het eigenlijk ook niet verwacht want totaal onlogisch, maar dan kon ik het aankomen aan iets anders wijten zeg maar :@ :')
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_147640162
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 13:11 schreef Lushes het volgende:

[..]

Ik heb precies hetzelfde, zal wel met de hormonen te maken hebben, want het slaat echt nergens op.
Zodra ik weer zo'n gevoel krijg stop ik acuut drop in mijn snavel. Dat helpt. Ik heb nu dus altijd en overal drop bij me.
En dit werkt? Wel zo'n rond dropje neem ik aan :9
bij mij is het de stress er om heen en de teleurstelling als ik ongesteld ben geworden
pi_147640208
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 15:55 schreef MaJo het volgende:
Ik kom net terug van de diëtist en ik ben een kilo aangekomen in 3 weken -O- Dacht dat ik zo goed bezig was, maar de Sinterklaas lekkernijen zullen zijn effect hebben gehad :') En toen dacht ik... of zou het toch wat anders zijn? :o Maar nee, net getest en spierwit. Had het eigenlijk ook niet verwacht want totaal onlogisch, maar dan kon ik het aankomen aan iets anders wijten zeg maar :@ :')
Of die printen van de kerstmarkt. Maar ben je bezig met afvallen?
  Moderator dinsdag 16 december 2014 @ 16:21:22 #209
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_147640612
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 december 2014 16:09 schreef Daui het volgende:

[..]

Of die printen van de kerstmarkt. Maar ben je bezig met afvallen?
Ik ben bezig met gezonder eten en hopelijk raak ik daarbij wat kilo's kwijt. Het is niet de bedoeling dat ik aankom in ieder geval :D

Van die "printen" heb ik nog maar een klein stukje op. Ik denk meer aan de 3 chocoladeletters en pepernoten in de afgelopen weken :@ Komende weken maar weer extra opletten, maar ja kerst en oud en nieuw helpen ook niet mee dan :')

Ik ben trouwens bijna een jaar gestopt met roken *O* Heb er totaal geen behoefte meer aan maar ik moet zeggen dat ik toen ik aan oud en nieuw dacht ik meteen aan roken moest denken :o Dat zit blijkbaar zo in mijn systeem. Maar gaat goedkomen hoor, dit jaar is het me verder ook gewoon gelukt.

Hoe lang zijn jullie gestopt?
pi_147640714
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 december 2014 16:08 schreef Daui het volgende:

[..]

En dit werkt? Wel zo'n rond dropje neem ik aan :9
bij mij is het de stress er om heen en de teleurstelling als ik ongesteld ben geworden
Drop helpt bij mij omdat ik een keer een sigaret heb gerookt nadat ik salmiakdrop had gegeten. Ik ging toen zowat over mijn nek.
Ik zal wel een mooie pavlov reactie hebben veroorzaakt.

Verder snap ik je helemaal, ook als je gestopt bent blijf je een roker. Althans, zo ervaar ik het wel. Ik denk er nog heel vaak aan tijdens hormonale buien, stress of verdriet.
Gelukkig blijft het bij denken.
  dinsdag 16 december 2014 @ 16:58:30 #211
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_147641890
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 16:21 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik ben bezig met gezonder eten en hopelijk raak ik daarbij wat kilo's kwijt. Het is niet de bedoeling dat ik aankom in ieder geval :D

Van die "printen" heb ik nog maar een klein stukje op. Ik denk meer aan de 3 chocoladeletters en pepernoten in de afgelopen weken :@ Komende weken maar weer extra opletten, maar ja kerst en oud en nieuw helpen ook niet mee dan :')

Ik ben trouwens bijna een jaar gestopt met roken *O* Heb er totaal geen behoefte meer aan maar ik moet zeggen dat ik toen ik aan oud en nieuw dacht ik meteen aan roken moest denken :o Dat zit blijkbaar zo in mijn systeem. Maar gaat goedkomen hoor, dit jaar is het me verder ook gewoon gelukt.

Ik heb ook ooit gerookt, maar ben ruim 7 jaar geleden gestopt. Ik was er toen ook zo klaar mee, dat ik naderhand nooit meer de behoefte heb gehad om nog eens te roken. Daar ben ik wel heel blij mee. Ik vind het nu eigenlijk alleen maar heel erg stinken, maar dat mag je als ex-roker nooit hardop zeggen volgens mij, dus ik hou het meestal maar gewoon voor me :@
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
  dinsdag 16 december 2014 @ 17:02:29 #212
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_147642009
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 14:22 schreef Dottey het volgende:

[..]

Ik vind het denk ik het lastigste om geen/weinig paté op mijn boterham te smeren :{ want dat at ik eigenlijk super graag de laatste tijd.
En mijn bakken koffie vervangen.. nou las ik iets vaags over soorten thee waar je ook weer moeilijk moeilijk moeilijk over kan doen :') Eieren eet ik toch niet vaak, want die willen nog wel eens verkeerd vallen :')

Zo is er overal wel over te vallen.... we zien wel hoe dat gaat.

In ieder geval drink ik geen alcohol, rook niet, gebruik geen drugs/medicatie en klok geen blikken energiedrank naar binnen :+

Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrr wat leuk van de kraamvisite. Babykroelen O+
Super leuk en dood eng natuurlijk dat het eindelijk zover is dat jullie de stap zetten om het te proberen. Heel veel succes en geduld toe gewenst. Ik hoop dat je krampen een beetje mee gaan vallen :*
Dankjewel! Na een paracetamolletje had ik verder geen last meer ;) Nu moet het alleen nog wat gaan doorzetten en hopelijk snel voorbij zijn!

Hmm, pate vind ik dan weer wel heel lekker. Maar ik eet het eigenlijk nooit omdat ik er niet aan denk dat dat ook bestaat :')

En koffie :9 Ik dronk ooit redelijk veel koffie, maar ben ik inmiddels al terug gegaan naar 2 a 3 kopjes per dag. Dat moet volgens mij tijdens een zwangerschap ook wel mogen.
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
pi_147642034
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 16:21 schreef MaJo het volgende:

[..]

al 13 jaar ..
:D

en ja! Sigaretten (en rook en asbak!) stinken :D
Schudden voor gebruik
pi_147642353
Vanochtend om 8 uur had ik zo'n trek in een zoute haring!
Mijn temperatuur bleef hoog en het bloed bleef weg, dus heb ik een test gedaan. En nog een, en nog een!

:o *O* *O* :'( :) *O*
pi_147642382
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 16:58 schreef Zoe_Hart het volgende:

[..]

Ik heb ook ooit gerookt, maar ben ruim 7 jaar geleden gestopt. Ik was er toen ook zo klaar mee, dat ik naderhand nooit meer de behoefte heb gehad om nog eens te roken. Daar ben ik wel heel blij mee. Ik vind het nu eigenlijk alleen maar heel erg stinken, maar dat mag je als ex-roker nooit hardop zeggen volgens mij, dus ik hou het meestal maar gewoon voor me :@
Jemig al weer vier jaar. Maar als er iets heftigs is gebeurd dan eentje met een flinke borrel.
pi_147642445
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 december 2014 17:13 schreef coccinelle het volgende:
Mijn temperatuur bleef hoog en het bloed bleef weg, dus heb ik een test gedaan. En nog een, en nog een!

Gefeliciteerd!!! Streepjes uit 'moeilijk zwanger' zijn extra mooi! O+ *O*
  dinsdag 16 december 2014 @ 17:20:20 #217
327807 Mariposas
יה&#14
pi_147642551
Gefeliciteerd coci!! Was dus een innestelingbloeding ofzo? Wat fijn!! *O* *O*
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_147642697
quote:

*O* *O*
S. 2014
J. 2016
pi_147642748
Cocci wat AWESOME!! O+ O+ :*
pi_147642883
Cocci *O* geweldig!
  dinsdag 16 december 2014 @ 17:32:42 #221
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_147642932
quote:

Gefeliciteerd!! *O*
pi_147642973
Cocci!!!! *O* *O* *O*
pi_147642984
quote:

O+ *O* wat leuk! Gefeliciteerd! En zoute haring.. Really? :D
pi_147643117
quote:

Gefeliciteerd! Meteen haring gekocht om het te vieren?
of heb jij het ook al over dropjes
  Moderator dinsdag 16 december 2014 @ 17:44:16 #225
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_147643306
Gefeliciteerd coccinelle! :o *O* Jij was toch juist ongesteld worden en baalde daar zo van? Zo zie je maar dat je lichaam je dus echt voor de gek kan houden. Wat een top nieuws O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')