Gefeliciteerd! Wat spannendquote:Op dinsdag 16 december 2014 14:25 schreef Dottey het volgende:
[..]
Nog iets minder dan 4,5 maand en dan kan ik die van mijn kleine zusje friemelen en kroelen en en en![]()
trotse tante hier
Het wordt gelukkig een babyquote:Op dinsdag 16 december 2014 14:27 schreef KapiteinCupcake het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Wat spannendWat wordt het?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:30 schreef Dottey het volgende:
[..]
Het wordt gelukkig een baby
BijdehandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
in de snavelquote:Op dinsdag 16 december 2014 14:15 schreef Dottey het volgende:
[..]
Drop in de navel stoppenWhuuuuuuuuuuuuuuuuuuut?
En dit werkt? Wel zo'n rond dropje neem ik aanquote:Op dinsdag 16 december 2014 13:11 schreef Lushes het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde, zal wel met de hormonen te maken hebben, want het slaat echt nergens op.
Zodra ik weer zo'n gevoel krijg stop ik acuut drop in mijn snavel. Dat helpt. Ik heb nu dus altijd en overal drop bij me.
Of die printen van de kerstmarkt. Maar ben je bezig met afvallen?quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:55 schreef MaJo het volgende:
Ik kom net terug van de diëtist en ik ben een kilo aangekomen in 3 wekenDacht dat ik zo goed bezig was, maar de Sinterklaas lekkernijen zullen zijn effect hebben gehad
En toen dacht ik... of zou het toch wat anders zijn?
Maar nee, net getest en spierwit. Had het eigenlijk ook niet verwacht want totaal onlogisch, maar dan kon ik het aankomen aan iets anders wijten zeg maar
![]()
Ik ben bezig met gezonder eten en hopelijk raak ik daarbij wat kilo's kwijt. Het is niet de bedoeling dat ik aankom in ieder gevalquote:Op dinsdag 16 december 2014 16:09 schreef Daui het volgende:
[..]
Of die printen van de kerstmarkt. Maar ben je bezig met afvallen?
Drop helpt bij mij omdat ik een keer een sigaret heb gerookt nadat ik salmiakdrop had gegeten. Ik ging toen zowat over mijn nek.quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:08 schreef Daui het volgende:
[..]
En dit werkt? Wel zo'n rond dropje neem ik aan![]()
bij mij is het de stress er om heen en de teleurstelling als ik ongesteld ben geworden
Ik heb ook ooit gerookt, maar ben ruim 7 jaar geleden gestopt. Ik was er toen ook zo klaar mee, dat ik naderhand nooit meer de behoefte heb gehad om nog eens te roken. Daar ben ik wel heel blij mee. Ik vind het nu eigenlijk alleen maar heel erg stinken, maar dat mag je als ex-roker nooit hardop zeggen volgens mij, dus ik hou het meestal maar gewoon voor mequote:Op dinsdag 16 december 2014 16:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben bezig met gezonder eten en hopelijk raak ik daarbij wat kilo's kwijt. Het is niet de bedoeling dat ik aankom in ieder geval
Van die "printen" heb ik nog maar een klein stukje op. Ik denk meer aan de 3 chocoladeletters en pepernoten in de afgelopen wekenKomende weken maar weer extra opletten, maar ja kerst en oud en nieuw helpen ook niet mee dan
Ik ben trouwens bijna een jaar gestopt met rokenHeb er totaal geen behoefte meer aan maar ik moet zeggen dat ik toen ik aan oud en nieuw dacht ik meteen aan roken moest denken
Dat zit blijkbaar zo in mijn systeem. Maar gaat goedkomen hoor, dit jaar is het me verder ook gewoon gelukt.
Hoe lang zijn jullie gestopt?
Dankjewel! Na een paracetamolletje had ik verder geen last meerquote:Op dinsdag 16 december 2014 14:22 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik vind het denk ik het lastigste om geen/weinig paté op mijn boterham te smerenwant dat at ik eigenlijk super graag de laatste tijd.
En mijn bakken koffie vervangen.. nou las ik iets vaags over soorten thee waar je ook weer moeilijk moeilijk moeilijk over kan doenEieren eet ik toch niet vaak, want die willen nog wel eens verkeerd vallen
![]()
Zo is er overal wel over te vallen.... we zien wel hoe dat gaat.
In ieder geval drink ik geen alcohol, rook niet, gebruik geen drugs/medicatie en klok geen blikken energiedrank naar binnen![]()
Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrr wat leuk van de kraamvisite. Babykroelen![]()
Super leuk en dood eng natuurlijk dat het eindelijk zover is dat jullie de stap zetten om het te proberen. Heel veel succes en geduld toe gewenst. Ik hoop dat je krampen een beetje mee gaan vallen
al 13 jaar ..quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben bezig met gezonder eten en hopelijk raak ik daarbij wat kilo's kwijt. Het is niet de bedoeling dat ik aankom in ieder geval
Van die "printen" heb ik nog maar een klein stukje op. Ik denk meer aan de 3 chocoladeletters en pepernoten in de afgelopen wekenKomende weken maar weer extra opletten, maar ja kerst en oud en nieuw helpen ook niet mee dan
Ik ben trouwens bijna een jaar gestopt met rokenHeb er totaal geen behoefte meer aan maar ik moet zeggen dat ik toen ik aan oud en nieuw dacht ik meteen aan roken moest denken
Dat zit blijkbaar zo in mijn systeem. Maar gaat goedkomen hoor, dit jaar is het me verder ook gewoon gelukt.
Jemig al weer vier jaar. Maar als er iets heftigs is gebeurd dan eentje met een flinke borrel.quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:58 schreef Zoe_Hart het volgende:
[..]
Ik heb ook ooit gerookt, maar ben ruim 7 jaar geleden gestopt. Ik was er toen ook zo klaar mee, dat ik naderhand nooit meer de behoefte heb gehad om nog eens te roken. Daar ben ik wel heel blij mee. Ik vind het nu eigenlijk alleen maar heel erg stinken, maar dat mag je als ex-roker nooit hardop zeggen volgens mij, dus ik hou het meestal maar gewoon voor me
Gefeliciteerd!!! Streepjes uit 'moeilijk zwanger' zijn extra mooi!quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:13 schreef coccinelle het volgende:
Vanochtend om 8 uur had ik zo'n trek in een zoute haring!
Mijn temperatuur bleef hoog en het bloed bleef weg, dus heb ik een test gedaan. En nog een, en nog een!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:13 schreef coccinelle het volgende:
Mijn temperatuur bleef hoog en het bloed bleef weg, dus heb ik een test gedaan. En nog een, en nog een!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd!!quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:13 schreef coccinelle het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd! Meteen haring gekocht om het te vieren?quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:13 schreef coccinelle het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vind ik ookquote:Op dinsdag 16 december 2014 18:15 schreef Jagärtrut het volgende:
gefeliciteerd Coccinelle!
Het werd ook tijd voor streepjes in dit topic!
Afgelopen vrijdag een test gedaan,die was negatief! Hoelang moet ik dan weer wachten tot het weer kan?quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:03 schreef Stormqueen het volgende:
Coccinelle, gefeliciteerd!!
Pinklady, ik zou gewoon ff testen, dan weet je het zeker
Met eten afvallen lukt mijzelf nooit zo. Meer sporten en uit kleinere kom eten en niet dezelfde portie als mijn vriend wegwerken. Hoeveel wil je kwijtraken?quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bewegen is voor mij wat lastig vanwege ME, ik kan daarom niet intensief sporten. Ik probeer nu wat vaker te wandelen in de hoop zo mijn conditie wat op te bouwenquote:Op dinsdag 16 december 2014 19:58 schreef Daui het volgende:
[..]
Met eten afvallen lukt mijzelf nooit zo. Meer sporten en uit kleinere kom eten en niet dezelfde portie als mijn vriend wegwerken. Hoeveel wil je kwijtraken?
Irritant is dat. Dat je niet intensief kan sporten. En simpele buik oefeningen?jackknives ofzo? Iemand had hier een hoepel. Moet je wel de juiste muziek bij opzetten.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bewegen is voor mij wat lastig vanwege ME, ik kan daarom niet intensief sporten. Ik probeer nu wat vaker te wandelen in de hoop zo mijn conditie wat op te bouwen
Ik wil zo'n 10 kilo kwijtraken. Het liefst zou ik 20 kwijtraken, dan weeg ik wat ik tot mijn 25ste heb gewogen maar ik denk dat dat niet realistisch is. Doel is nu vooral om het buikvet weg te krijgen, zodat mensen zien dat ik zwanger ben tegen de tijd dat het zover is. Het wordt nu al vaak gedacht namelijk, is elke keer weer pijnlijk
Ik weet het nu 2 jaar. Ik had altijd al wel last van vermoeidheid maar het werd steeds erger en er werd nooit een oorzaak gevonden. Uiteindelijk bij het vermoeidheidscentrum in Lelystad terecht gekomen en daar de diagnose gekregen. Toen 2 jaar doorgelopen en niks mee gedaan, nu onder behandeling bij het Radboud in Nijmegen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:50 schreef Daui het volgende:
[..]
Irritant is dat. Dat je niet intensief kan sporten. En simpele buik oefeningen?jackknives ofzo? Iemand had hier een hoepel. Moet je wel de juiste muziek bij opzetten.
Hoe lang weet je dat je ME hebt en hoe kwam je daarachter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |