abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147611388
Stom van de negatieve test Stoel, maar nog geen bloed?
Ik heb ook mn zitkussen op het wachtbankje neergelegd. Picknick mand erbij. Toastje worstje, glaasje siroop :')
pi_147612543
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2014 00:30 schreef Cygne het volgende:
We hebben een datum. *O*
13 januari naar de geneticus.
Wat snel zeg! Fijn! *O*

Welkom Zoë :W

Shit, GS. Stom die onzekerheid. :(
pi_147612562
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 19:29 schreef Hilzillah het volgende:
Stom van de negatieve test Stoel, maar nog geen bloed?
Ik heb ook mn zitkussen op het wachtbankje neergelegd. Picknick mand erbij. Toastje worstje, glaasje siroop :')
WORSTJE IS VERBOTEN!!111!!
pi_147612899
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 20:01 schreef Limone het volgende:

[..]

HEMA worst ook? ;(
pi_147613249
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2014 20:10 schreef Daui het volgende:

[..]

HEMA worst ook? ;(
Die mag wel. :Y)

Ik ga ervan uit dat je tijdens de wachtweken het zelfde mag (=niets) als tijdens de zwangerschap en dan mag salami niet. Verder was die uitspraak nergens op gestoeld hoor. :@
  maandag 15 december 2014 @ 20:31:15 #156
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_147613887
quote:
10s.gif Op maandag 15 december 2014 20:18 schreef Limone het volgende:

[..]

Die mag wel. :Y)

Ik ga ervan uit dat je tijdens de wachtweken het zelfde mag (=niets) als tijdens de zwangerschap en dan mag salami niet. Verder was die uitspraak nergens op gestoeld hoor. :@
Salami mag niet? Waarom niet? Ik heb nogal wat te leren!
pi_147614107
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2014 20:31 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:

[..]

Van salami ga je stinken

Serieus mijn collega had het pas mij op zijn brood voor ontbijt :r
  Moderator maandag 15 december 2014 @ 21:07:51 #158
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_147615934
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2014 01:12 schreef deadly_kiss het volgende:

[..]

He daar ga ik dinsdag heen :P
Nooit geweest..nog tips? Haha!
Ja hoor! Verwacht van de kerstmarkt niet al te veel, deze is voor Duitse begrippen vrij klein. Aan de andere kant zijn de kraampjes vaak toch veel van hetzelfde dus zo erg is dat niet ;) Ga in ieder geval op zoek naar Nobis (heeft meerdere filialen en ook een kraam op de markt), deze verkoopt de zogenaamde "Akense Printen", een lekkere peperkoek met kaneel :9 Ze delen ook stukjes uit dus dan kan je alvast voorproeven.
Naast de Markt is vooral de Dom een aanrader, die is erg mooi van binnen! Als je foto's wil zien kunnen we Facebookvriendjes worden, daar staan wat foto's op :) Als je dat wil DM je naam dan even.

Cygne wat fijn dat er een datum is! En nog best snel inderdaad. Door de afleiding van kerst en oud & nieuw is het binnen no time 13 januari :s)

Hier verder weinig te melden, dag 16 dus het duurt nog eeuwen tot mijn eisprong :')
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_147616113
Hill, jij maakt t wachten wel heel gezellig! ;)

Hier idd geen bloed en heb ook niet t idee dat er nu aankomt.. :?

Salami.. Heb ik destijds wel s gehad hoor.

Nog nooit naar een kerstmarkt in Duitsland geweest.
  Moderator maandag 15 december 2014 @ 21:21:33 #160
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_147616731
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2014 21:10 schreef gestreeptestoel het volgende:
Hill, jij maakt t wachten wel heel gezellig! ;)

Hier idd geen bloed en heb ook niet t idee dat er nu aankomt.. :?

Salami.. Heb ik destijds wel s gehad hoor.

Nog nooit naar een kerstmarkt in Duitsland geweest.
Dit was mijn derde keer kerstmarkt en vind het erg gezellig! Beetje rondslenteren, glühwein drinken (al was ik nu de Bob), allemaal kraampjes met eten. Ik hou er wel van!

Van salami wist ik ook niet, maar ik ben ook niet zo iemand die zich daar gigantisch mee bezighoudt (nog). Wanneer ik zwanger ben ga ik daar wel meer op letten maar ik word niet zo iemand die helemaal niks meer gaat eten. Vind al die dingen juist zo lekker :@ :')
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_147616750
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2014 20:31 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:

[..]

Omdat het bereidingsproces de kans op toxoplasmose niet helemaal wegneemt. Ik heb het wel gegeten trouwens. Ik zag niets verkeerds aan salami uit de supermarkt. Dat is toch karton met knoflookpoeder. ;)
pi_147616830
Salami was inderdaad 1 van mijn cravings. :9
  Moderator maandag 15 december 2014 @ 21:26:06 #163
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_147617001
Wat zijn van die dingen die jullie niet meer gaan eten? Ik weet dat rood vlees, rauwe vis en rauwmelkse kazen een no go zijn, maar hoe groot is de kans nou eigenlijk dat het echt gevaarlijk is? Ik wil het best uit de weg gaan als het echt gevaarlijk is maar heb ook wel het gevoel dat er vaak overdreven wordt als het om voeding gaat. Elk jaar komen er wel weer nieuwe inzichten bij waardoor bijna niks meer gezond is zeg maar :')
pi_147618804
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 21:26 schreef MaJo het volgende:
Wat zijn van die dingen die jullie niet meer gaan eten? Ik weet dat rood vlees, rauwe vis en rauwmelkse kazen een no go zijn, maar hoe groot is de kans nou eigenlijk dat het echt gevaarlijk is? Ik wil het best uit de weg gaan als het echt gevaarlijk is maar heb ook wel het gevoel dat er vaak overdreven wordt als het om voeding gaat. Elk jaar komen er wel weer nieuwe inzichten bij waardoor bijna niks meer gezond is zeg maar :')
Rosbief :Y) Zalm :Y)

Maar die rauwmelkse kazen mag ik toch al niet eten. Ik ben meer een yakitori liefhebber dan sushi. Biefstuk gebruik ik nog wel eens voor in de pho bo. Maar als het gaart mag het wel toch? En japanse fondue? Neeeeeeee :'(
Wat eten vrouwen in Japan als ze zwanger zijn?
  Moderator maandag 15 december 2014 @ 22:00:15 #165
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_147619000
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2014 21:56 schreef Daui het volgende:

[..]

Rosbief :Y) Zalm :Y)

Maar die rauwmelkse kazen mag ik toch al niet eten. Ik ben meer een yakitori liefhebber dan sushi. Biefstuk gebruik ik nog wel eens voor in de pho bo. Maar als het gaart mag het wel toch? En japanse fondue? Neeeeeeee :'(
Wat eten vrouwen in Japan als ze zwanger zijn?
Filet American :9 Biefstuk :9 Sushi :9
Rauwmelkse kazen had ik nooit wat mee maar heb dat de laatste tijd ontdekt, Munsterkaas O+ Gegaarde biefstuk mag wel, het gaat om rood vlees.

Ik gok dat Japanners gewoon wel rauwe vis eten :P Oh en sushi tip: er zijn ook zat sushivarianten met kip en groenten ^O^
pi_147619158
Aha blijkbaar moet je alleen vis laten staan waar veel kwik in zit *O*
pi_147619262
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 22:00 schreef MaJo het volgende:

[..]

Filet American :9 Biefstuk :9 Sushi :9
Rauwmelkse kazen had ik nooit wat mee maar heb dat de laatste tijd ontdekt, Munsterkaas O+ Gegaarde biefstuk mag wel, het gaat om rood vlees.

Ik gok dat Japanners gewoon wel rauwe vis eten :P Oh en sushi tip: er zijn ook zat sushivarianten met kip en groenten ^O^
Oesters mogen! Heb je alleen weinig aan als je al zwanger bent
;)
  Moderator maandag 15 december 2014 @ 22:06:24 #168
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_147619364
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 22:02 schreef Daui het volgende:
Aha blijkbaar moet je alleen vis laten staan waar veel kwik in zit *O*
Rauwe vis mag ook niet vanwege de listeria bacterie. Zie bijvoorbeeld http://www.oudersvannu.nl(...)ijdens-zwangerschap/

quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2014 22:04 schreef Daui het volgende:

[..]

Oesters mogen! Heb je alleen weinig aan als je al zwanger bent
;)
In bovenstaand artikel staat dat oesters ook niet mogen. Nou lust ik die toch al niet dus dat komt goed uit :P
  maandag 15 december 2014 @ 22:38:23 #169
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_147620729
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 21:21 schreef Limone het volgende:

[..]

Omdat het bereidingsproces de kans op toxoplasmose niet helemaal wegneemt. Ik heb het wel gegeten trouwens. Ik zag niets verkeerds aan salami uit de supermarkt. Dat is toch karton met knoflookpoeder. ;)
Ah, duidelijk! Ik moet me tegen die tijd maar goed inlezen... Al ben ik het met MaJo eens dat de ideeën om "gezond" elk jaar anders zijn. Maar om nou niks te eten is ook niet verstandig denk ik :+
pi_147624057
Liep laatst in de supermarkt langs de vleeswaren en kreeg zin in een broodje met leverworst, maar helaas mag dat ook niet! Niet te veel in ieder geval (ivm veel vitamine A), dus eet ik het maar niet. Filet American vind ik niks en ik lust geen kaas (nee echt niet. Vind ik zelf ook best jammer..) dus hoef daar niet op te letten.

Kwam ook best pissig van die vervangende arts terug ook.. Achja, was al blij dat het verder niks ergs was.

Fijn Cygne dat je al zo snel terecht kunt!
pi_147624142
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 00:09 schreef Gevalletje het volgende:
Liep laatst in de supermarkt langs de vleeswaren en kreeg zin in een broodje met leverworst, maar helaas mag dat ook niet! Niet te veel in ieder geval (ivm veel vitamine A), dus eet ik het maar niet. Filet American vind ik niks en ik lust geen kaas (nee echt niet. Vind ik zelf ook best jammer..) dus hoef daar niet op te letten.

Kwam ook best pissig van die vervangende arts terug ook.. Achja, was al blij dat het verder niks ergs was.

Fijn Cygne dat je al zo snel terecht kunt!
ik heb in mn zwangerschap regelmatig een boterham leverworst gegeten hoor.... 1 broodje en dan om de dag ofzo.... en dan weer weken niet...
werd t beleg uiteindelijk zo zat...
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 16 december 2014 @ 04:15:59 #172
327807 Mariposas
יה&#14
pi_147627207
Leverworst mag je wel als je zwanger bent hoor, 1 portie per dag. :) Er zit vitamine A in en daar mag je niet teveel van. Maar met 1 broodje leverworst per dag zit je goed, mits je niet op een andere manier ook nog vitamine A binnenkrijgt.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_147628995
Goedemorgen! Zo Mariposas, kon je niet slapen? ;p

Ik zal sushi en biefstuk echt heel erg missen. De rest kan ik makkelijk laten, maar negen maanden geen sushi en geen biefstukje... :'(

Ik probeer wel zo veel mogelijk sushi, biefstuk, alcohol en al die andere lekkernijen te laten staan in de wachtperiode.

Kerstmarkten zijn zo leuk! Ik zit tussen kerst en oud & nieuw weer in Valkenburg, onwijs gezellig! :D
pi_147629121
Ik rook al jaren niet meer maar sinds ik probeer zwanger te worden vind ik het het heel lastig om er niet af en toe eentje op te steken. Stom o|O
pi_147629282
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 20:01 schreef Limone het volgende:

[..]

Ik heb vroegah, in de tijd van Ben Hurr en de houten cassettebandjes al eens toxoplasmose gehad... En dat kan je noooooit meer krijgen daarna (Of het blijft voor altijd in je lichaam oid) :Y)
pi_147629323
En sushi mag wel, mits de vis écht vers is. Dus bij een van de heel erg goed lopende all you can eat sushi restaurants kan je er wel vanuit gaan dat het spul vers is.
pi_147629560
Of gewoon naar een goed restaurant gaan en a la carte bestellen! :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_147629625
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 09:53 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Of gewoon naar een goed restaurant gaan en a la carte bestellen! :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag ik een biefstukje, maar wel goed doorbakken... :'(
pi_147630141
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 09:58 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Mag ik een biefstukje, maar wel goed doorbakken... :'(
;( Is het toch net niet he?
pi_147630387
Doorbakken biefstuk. :r

Vandaag voor t eerst training van werk, ik moest om 7 uur beginnen. _O-
Maar het was wel leuk, en toffe trainer ook. *O*
pi_147630784
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 10:34 schreef Cygne het volgende:

*O*
pi_147631476
quote:

Vroeg!!! Fijn dat het leuk was
pi_147632012
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 09:39 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Ik heb vroegah, in de tijd van Ben Hurr en de houten cassettebandjes al eens toxoplasmose gehad... En dat kan je noooooit meer krijgen daarna (Of het blijft voor altijd in je lichaam oid) :Y)
Mazzel! Dan mag je gewoon de kattenbak met je blote handen verschonen! ^O^
pi_147632388
quote:

Goed om te horen dat je het naar je zin hebt! *O*
pi_147632941
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 december 2014 11:48 schreef Limone het volgende:

[..]

Mazzel! Dan mag je gewoon de kattenbak met je blote handen verschonen! ^O^
Om deze rede alleen al zou ik er niets meer over zeggen en net doen alsof je het niet mag :9
Schudden voor gebruik
pi_147633519
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 20:34 schreef Daui het volgende:

[..]

Van salami ga je stinken

Serieus mijn collega had het pas mij op zijn brood voor ontbijt :r
Ik vind dat sowieso al een no go :D
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_147633599
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 12:52 schreef Dottey het volgende:

[..]

Ik vind dat sowieso al een no go :D
Dottey! Ik mis je hier wel hoor :Y
pi_147633656
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 12:55 schreef KapiteinCupcake het volgende:

[..]

Dottey! Ik mis je hier wel hoor :Y
Af en toe eens hierbinnen stormen om de boel op stelten te zetten en of te verrassen is des te leuker :D

;) :*

Hoe is het met jou? Ik vergeet steeds te zeggen dat ik je UI zo schattig om op te vreten vind O+
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_147634092
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 09:28 schreef Daui het volgende:
Ik rook al jaren niet meer maar sinds ik probeer zwanger te worden vind ik het het heel lastig om er niet af en toe eentje op te steken. Stom o|O
Ik heb precies hetzelfde, zal wel met de hormonen te maken hebben, want het slaat echt nergens op.
Zodra ik weer zo'n gevoel krijg stop ik acuut drop in mijn snavel. Dat helpt. Ik heb nu dus altijd en overal drop bij me.
pi_147634423
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 12:57 schreef Dottey het volgende:

[..]

Af en toe eens hierbinnen stormen om de boel op stelten te zetten en of te verrassen is des te leuker :D

;) :*

Hoe is het met jou? Ik vergeet steeds te zeggen dat ik je UI zo schattig om op te vreten vind O+
Ja dat is waar, jij bent onze verrassing! :D

Dankjewel! Het is ook echt dat ik geen tijd heb om gebakjes te maken, anders zou ik iedereen om me heen continue met deze koekjes vet mesten! Met mij gaat het goed, ik zit te wachten op de 27e! En met jou? Klaar voor de feestdagen? :*
pi_147635193
quote:
17s.gif Op dinsdag 16 december 2014 13:23 schreef KapiteinCupcake het volgende:

[..]

Ja dat is waar, jij bent onze verrassing! :D

Dankjewel! Het is ook echt dat ik geen tijd heb om gebakjes te maken, anders zou ik iedereen om me heen continue met deze koekjes vet mesten! Met mij gaat het goed, ik zit te wachten op de 27e! En met jou? Klaar voor de feestdagen? :*
Ik zit altijd gereed om te juichen voor iedereen zijn of haar streepjes :D

Net voor de kerst hebben we veel op de planning staan (uitjes) met de kerst zelf is mijn man weg naar zijn ouders en ik ben lekker thuis ^^, (ik vier zelf geen kerst en dat gaat prima zo)

Hebben jullie veel plannen?
pi_147635302
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 13:44 schreef Dottey het volgende:

[..]

Ik zit altijd gereed om te juichen voor iedereen zijn of haar streepjes :D

Net voor de kerst hebben we veel op de planning staan (uitjes) met de kerst zelf is mijn man weg naar zijn ouders en ik ben lekker thuis ^^, (ik vier zelf geen kerst en dat gaat prima zo)

Hebben jullie veel plannen?
Je bent ook een lieverd he, jij!

Klinkt als een heerlijk relaxte kerst! Wij doen het lekker rustig aan, en we moeten tussen kerst en oud & nieuw werken in Valkenburg, waar we meteen een weekendje met zijn tweetjes aan vast hebben geplakt. Familie dit jaar ontwijken, prima! :@
pi_147636001
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 13:47 schreef KapiteinCupcake het volgende:

[..]

Je bent ook een lieverd he, jij!

Klinkt als een heerlijk relaxte kerst! Wij doen het lekker rustig aan, en we moeten tussen kerst en oud & nieuw werken in Valkenburg, waar we meteen een weekendje met zijn tweetjes aan vast hebben geplakt. Familie dit jaar ontwijken, prima! :@
Lekker in jullie eigen bubbel.. O+

Wat voor soort werk doen jullie, als ik vragen mag?
pi_147636138
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 14:07 schreef Dottey het volgende:

[..]

Lekker in jullie eigen bubbel.. O+

Wat voor soort werk doen jullie, als ik vragen mag?
Ik PM je wel even :)
  dinsdag 16 december 2014 @ 14:14:44 #195
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_147636266
Dankjewel allemaal voor het warme welkom! :D

Het begint nu flink te krampen, dus dit wordt de laatste geforceerde "ongesteldheid". Zo spannend!

Gisteren zijn we op kraamvisite geweest bij een baby van een week oud. *Rammel!* Normaal vind ik het dan wel leuk om andermans baby te zien en zo, maar ik zat er nu met een heel ander gevoel bij. Vooral toen ik haar zelf even vast had, om dan te bedenken dat wij er misschien zelf hopelijk over niet al te lange tijd ook eentje hebben O+

Wat betreft dingen die je niet meer mag eten/drinken, ik denk dat ik niet heel veel zou missen :@ Al las ik wel ergens dat je geen zachte dooiers meer mag hebben bij een gebakken ei, dat lijkt me dan nog het vervelendst want dat vind ik zoooooo lekker. Dingen als vis en filet americain lust ik sowieso al niet :P
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
pi_147636289
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 13:11 schreef Lushes het volgende:

[..]

Ik heb precies hetzelfde, zal wel met de hormonen te maken hebben, want het slaat echt nergens op.
Zodra ik weer zo'n gevoel krijg stop ik acuut drop in mijn snavel. Dat helpt. Ik heb nu dus altijd en overal drop bij me.
Drop in de navel stoppen :D Whuuuuuuuuuuuuuuuuuuut? :D
  dinsdag 16 december 2014 @ 14:15:58 #197
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_147636334
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 12:28 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Om deze rede alleen al zou ik er niets meer over zeggen en net doen alsof je het niet mag :9
Oh ja, dat hoeft dan straks ook niet meer, beter :P
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
pi_147636566
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 14:14 schreef Zoe_Hart het volgende:

Het begint nu flink te krampen, dus dit wordt de laatste geforceerde "ongesteldheid". Zo spannend!

Gisteren zijn we op kraamvisite geweest bij een baby van een week oud. *Rammel!* Normaal vind ik het dan wel leuk om andermans baby te zien en zo, maar ik zat er nu met een heel ander gevoel bij. Vooral toen ik haar zelf even vast had, om dan te bedenken dat wij er misschien zelf hopelijk over niet al te lange tijd ook eentje hebben O+

Wat betreft dingen die je niet meer mag eten/drinken, ik denk dat ik niet heel veel zou missen :@ Al las ik wel ergens dat je geen zachte dooiers meer mag hebben bij een gebakken ei, dat lijkt me dan nog het vervelendst want dat vind ik zoooooo lekker. Dingen als vis en filet americain lust ik sowieso al niet :P
Ik vind het denk ik het lastigste om geen/weinig paté op mijn boterham te smeren :{ want dat at ik eigenlijk super graag de laatste tijd.
En mijn bakken koffie vervangen.. nou las ik iets vaags over soorten thee waar je ook weer moeilijk moeilijk moeilijk over kan doen :') Eieren eet ik toch niet vaak, want die willen nog wel eens verkeerd vallen :')

Zo is er overal wel over te vallen.... we zien wel hoe dat gaat.

In ieder geval drink ik geen alcohol, rook niet, gebruik geen drugs/medicatie en klok geen blikken energiedrank naar binnen :+

Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrr wat leuk van de kraamvisite. Babykroelen O+
Super leuk en dood eng natuurlijk dat het eindelijk zover is dat jullie de stap zetten om het te proberen. Heel veel succes en geduld toe gewenst. Ik hoop dat je krampen een beetje mee gaan vallen :*
pi_147636630
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 14:14 schreef Zoe_Hart het volgende:

Aaaah baby knuffelen O+. Ik kan ook niet wachten tot wij ons eigen frummeltje hebben *O*
pi_147636680
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 14:24 schreef KapiteinCupcake het volgende:

[..]

Aaaah baby knuffelen O+. Ik kan ook niet wachten tot wij ons eigen frummeltje hebben *O*
Nog iets minder dan 4,5 maand en dan kan ik die van mijn kleine zusje friemelen en kroelen en en en O+

:@ trotse tante hier :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')